Mark, 6.7.2007 09:33:
---
Android, 6.7.2007 09:11:
---
Mark, 6.7.2007 09:06:
ja SINUNLAISESI ovat syy miksi vihaan streittariurpoja jotka spedeilevät parin ganjasätkän takia Ja joo poliisi on varmaan niin vitun tyhmä ettei tajuis douppia vedettävän jos siitä ei keskustella Pysy poissa, ja anna hippien polttaa rauhassa sätkiään.
-M
---
Luitko edes sitä päihdelinkkikeskustelua? Tässä vain esimerkki;
---
Kapteeni: mitäs ajattelit sisään viedä?
---
Tällaisilla sekoituksilla on varmaan todella yllättävää jos ihmiset taas onnistuvat kuosaamaan itseään hengiltä.
Ja kyllä, tällaiset ihmiset ovat syy siihen, etten itse enää bileissä viihdy. T. Streittariurpo.
---
Blaaaaaah.. Alunperin oli kyse siitä, että Yallu ei halua tulla konemetsään kun siellä kuosataan. Nyyh. Joka pileissä kuosataan, jos joku amisteini päättää avautua päihdetarpeistaan julkisesti, ni kas JUURI silloin niisä ko pileissä kuosataan enempi kun missään muualla. Ikinä. Jos sä et viihdy bileissä ni mikäs siinä, mutta turha nyt ruveta mustamaalaamaan konemetsää aiheesta. Viime vuoden perusteella näitä liian sekariurpoja oli vain marginaalinen osa, ja jos muutama idari keskellä mettää pilaa jonkun pileet niin voi lasikyynel. Lääniä riittää, ja suurin osa jengistä on kuitenkin edes jotenkin fiksusti. IMO stadin pileissä näkee enemmän öyskäurpoja ku konemetsässä vaikka skutsissa väkeä on vitusti enemmän.
Mut, kaikki tyylillään jne, kyl muakin vituttaa liian kännissä olevat ihmiset enkä siks mee seduloihin, ja joku saa kuittaa ihan vapaasti kuinka huumorintajuton idari oon
-M
Tiedän että joka bileissä on se marginaaliryhmä, joka vie maineen koko elektronisen musiikin kulttuurilta. *arkistonauhanääni* Vuonna 2005, vieraillessani toisen kerran Konemetsä-festivaaleilla, minua ärsytti suunnattomasti laittomien nautintoaineiden JULKINEN käyttäminen, minun ajoneuvoni/makuutilojeni välittömässä läheisyydessä. *arkistonauhanääni*
Olen aina ollut sitä mieltä, että oman genreni bileissä saa parhaimmat fiilikset ilman MITÄÄN nautintoaineita. Noh, laitetaan elämä risaiseksi, kai sitä voi ne parit oluet ottaa, kunhan muistaa mennä ajoissa kotiin..