KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 210,352 views

Mark

Posts: 7,311

#441 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Yallu, 6.7.2007 08:47:
TÄSSÄ on syy minkä takia minä aion boikotoida Konemetsää! Vetäkää mitä vedätte, mutta tehkää se jossain vitun kellarissa. Vittu mitä tekstiä. Tuollaisten topikkien takia tekisi mieli liittyä vasikka-radioon.. Bio, 5 vetoa, että joku vetää överit. PRKL. Tähänkö on nykynuoriso mennyt? *toktok**senkin**dissaa*

Edit: Joku ihme että poliisit on paikalla, kun pojat päättävät keskustella asiasta julkisella foorumilla.. Äly hoi..



ja SINUNLAISESI ovat syy miksi vihaan streittariurpoja jotka spedeilevät parin ganjasätkän takia *dissaa* Ja joo poliisi on varmaan niin vitun tyhmä ettei tajuis douppia vedettävän jos siitä ei keskustella *justjoo* Pysy poissa, ja anna hippien polttaa rauhassa sätkiään.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

BuBu

Posts: 509

#442 • • BuBu
Today we dance with a smile, satoi tai paistoi!
Konemetsä *tanssittel**sydän*

...nyt ostaa kumpparit

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

inspector

Posts: 209

#443 • • inspector gadget

m|n, 6.7.2007 08:37:
Ennakkolippuja ei luonnollisestikaan enää myydä, mutta voikohan paikan päältä ostaa, onkohan vielä tilaa?



Eikös tänään vielä saa ennakkolippuja? itse ostin eilen lipun..

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Yallu

Posts: 1,910

#444 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Mark, 6.7.2007 09:06:
---
Yallu, 6.7.2007 08:47:
TÄSSÄ on syy minkä takia minä aion boikotoida Konemetsää! Vetäkää mitä vedätte, mutta tehkää se jossain vitun kellarissa. Vittu mitä tekstiä. Tuollaisten topikkien takia tekisi mieli liittyä vasikka-radioon.. Bio, 5 vetoa, että joku vetää överit. PRKL. Tähänkö on nykynuoriso mennyt? *toktok**senkin**dissaa*

Edit: Joku ihme että poliisit on paikalla, kun pojat päättävät keskustella asiasta julkisella foorumilla.. Äly hoi..

---


ja SINUNLAISESI ovat syy miksi vihaan streittariurpoja jotka spedeilevät parin ganjasätkän takia *dissaa* Ja joo poliisi on varmaan niin vitun tyhmä ettei tajuis douppia vedettävän jos siitä ei keskustella *justjoo* Pysy poissa, ja anna hippien polttaa rauhassa sätkiään.

-M



Kannattaisi lukea tuo keskustelu ennen kuin alat avautumaan.. Välkky.
Auacusha

Posts: 1,097

#445 • • Auacusha Koneradio
Muutama kaverikin miettii vielä saako tänää ennakkolippui, jos joku tietää niin kertokkee ihmees ^^

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Individual

Posts: 10,942

#446 • • Individual HYPNO!
"Klubituksen tyypeillä keittää kun plinkkiläiset lähtee doupaan(ja moni muu) mainitsivat tän mun topicin siellä. Poikia vituttaa kun mulla tulee olemaan niin paljon parempi olo kun niillä että ei niiden mielikuvitus /taujunta voi edes käsittää sitä."

*lmao*
Maina

Posts: 261

#448 • • Maina
JOS mä haluaisin lähteä metsään vasta lauantaina, niin löytyiskö vielä jonkun autosta tilaa..??

Helsinki-konemetsä matkalle siis :)
Yallu

Posts: 1,910

#449 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Individual, 6.7.2007 09:28:
"Klubituksen tyypeillä keittää kun plinkkiläiset lähtee doupaan(ja moni muu) mainitsivat tän mun topicin siellä. Poikia vituttaa kun mulla tulee olemaan niin paljon parempi olo kun niillä että ei niiden mielikuvitus /taujunta voi edes käsittää sitä."

*lmao*



Huippu! *tirsk*
Android

Posts: 3,908

#450 • • Edited Android

Mark, 6.7.2007 09:33:
Jos sä et viihdy bileissä ni mikäs siinä, mutta turha nyt ruveta mustamaalaamaan konemetsää aiheesta.



En mustamaalaa Konemetsää erityisesti. Koska kaikissa bileissä kuosataan, en viihdy niissä. En myöskään viihdy humalaisten seurassa. Missä olen väittänyt, että näissä bileissä kuosataan enemmän kuin muualla?
Mark

Posts: 7,311

#451 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

Android, 6.7.2007 09:39:
En mustamaalaa Konemetsää erityisesti. Koska kaikissa bileissä kuosataan, en viihdy niissä. En myöskään viihdy humalaisten seurassa.



Aivan, olis pitäny quottaa yallua erikseen joka nimenomaan kohdisti ton avautumisen konemetsään, mut eipä kerinny näpertää.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Rubiiniperse

Posts: 1

#452 • • Rubiiniperse
Tervehdys kaikki KM-busseilla menijät! Kuulema Loimaan polliisisedät ovat intoutuneet ulkoiluttamaan koiruleitaan justiinsa bussien tulon aikaan parkkiksella. Pitäkäähän huoli itsestänne. *pupu*
Amuck

Posts: 2,396

#453 • • Edited Amuck dub-i-dub
Noni, menihän siihen 23 sivua ennen kuin päästiin aiheeseen.

Puhuttaisko välillä vaikka säästä? Nuo ennusteet tuntuvat muuttuvan koko ajan, en tiedä pakatako hellemekko vai kumisaappaat. Mukana ovat kuitenkin ne tärkeimmät:
- hammasharja
- korvatulpat
- kaliaa ja panaaneja
- uikkarit
*jiihaa*
edit. Jänskättää. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Yallu

Posts: 1,910

#454 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Mark, 6.7.2007 09:33:
---
Android, 6.7.2007 09:11:
---
Mark, 6.7.2007 09:06:
ja SINUNLAISESI ovat syy miksi vihaan streittariurpoja jotka spedeilevät parin ganjasätkän takia *dissaa* Ja joo poliisi on varmaan niin vitun tyhmä ettei tajuis douppia vedettävän jos siitä ei keskustella *justjoo* Pysy poissa, ja anna hippien polttaa rauhassa sätkiään.
-M

---


Luitko edes sitä päihdelinkkikeskustelua? Tässä vain esimerkki;


---

Kapteeni: mitäs ajattelit sisään viedä?


---


Tällaisilla sekoituksilla on varmaan todella yllättävää jos ihmiset taas onnistuvat kuosaamaan itseään hengiltä.

Ja kyllä, tällaiset ihmiset ovat syy siihen, etten itse enää bileissä viihdy. T. Streittariurpo.

---


Blaaaaaah.. Alunperin oli kyse siitä, että Yallu ei halua tulla konemetsään kun siellä kuosataan. Nyyh. Joka pileissä kuosataan, jos joku amisteini päättää avautua päihdetarpeistaan julkisesti, ni kas JUURI silloin niisä ko pileissä kuosataan enempi kun missään muualla. Ikinä. Jos sä et viihdy bileissä ni mikäs siinä, mutta turha nyt ruveta mustamaalaamaan konemetsää aiheesta. Viime vuoden perusteella näitä liian sekariurpoja oli vain marginaalinen osa, ja jos muutama idari keskellä mettää pilaa jonkun pileet niin voi lasikyynel. Lääniä riittää, ja suurin osa jengistä on kuitenkin edes jotenkin fiksusti. IMO stadin pileissä näkee enemmän öyskäurpoja ku konemetsässä vaikka skutsissa väkeä on vitusti enemmän.

Mut, kaikki tyylillään jne, kyl muakin vituttaa liian kännissä olevat ihmiset enkä siks mee seduloihin, ja joku saa kuittaa ihan vapaasti kuinka huumorintajuton idari oon *piis*

-M



Tiedän että joka bileissä on se marginaaliryhmä, joka vie maineen koko elektronisen musiikin kulttuurilta. *arkistonauhanääni* Vuonna 2005, vieraillessani toisen kerran Konemetsä-festivaaleilla, minua ärsytti suunnattomasti laittomien nautintoaineiden JULKINEN käyttäminen, minun ajoneuvoni/makuutilojeni välittömässä läheisyydessä. *arkistonauhanääni*

Olen aina ollut sitä mieltä, että oman genreni bileissä saa parhaimmat fiilikset ilman MITÄÄN nautintoaineita. Noh, laitetaan elämä risaiseksi, kai sitä voi ne parit oluet ottaa, kunhan muistaa mennä ajoissa kotiin.. *pepsodent*
Mark

Posts: 7,311

#455 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Yallu, 6.7.2007 09:59:
Tiedän että joka bileissä on se marginaaliryhmä, joka vie maineen koko elektronisen musiikin kulttuurilta. *arkistonauhanääni* Vuonna 2005, vieraillessani toisen kerran Konemetsä-festivaaleilla, minua ärsytti suunnattomasti laittomien nautintoaineiden JULKINEN käyttäminen, minun ajoneuvoni/makuutilojeni välittömässä läheisyydessä. *arkistonauhanääni*

Olen aina ollut sitä mieltä, että oman genreni bileissä saa parhaimmat fiilikset ilman MITÄÄN nautintoaineita. Noh, laitetaan elämä risaiseksi, kai sitä voi ne parit oluet ottaa, kunhan muistaa mennä ajoissa kotiin.. *pepsodent*



Jepo, eihän se kivaa kateltavaa ole jos joku oksentaa sisäelimensä siihen oman teltan viereen, mut IMO kyl kännissä saa ittensä ihan yhtä sekasin jos näkee vaivaa :/ valitettavasti. Mun mielestä viime vuonna häiriöhörhöt oli aika pieni vähemmistö, ja tietty se ikävä tapaus antaa vähän leimaa koko tapahtumalle, mut näkisin et aika chillisti siel suurin osa kuitenkin on.. Huonoo tsägää sit jos joku jonka pää on toisessa galaksissa päättää sit tulla sätkimään johki omille mestoille. No, näin ainakin viime vuonna, katotaan miten tänä vuonna.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Bio

Posts: 4,429

#457 • • Bio The Bullies / Pinky
jatkakaapas tuolla kinastelua ni päästään tässä topikissa takas aiheeseen :)
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=399;sivu=1

ite ainakin odotan vatsa perhosia täynnä konemetsää.. 4. konemetsä mulle ja aina ollu mielettömän kivaa!
tomii

Posts: 3,594

#458 • • tomii kallion herttua

Mark, 6.7.2007 10:02:
---
...ja tietty se ikävä tapaus antaa vähän leimaa koko tapahtumalle...



Mä sain kyllä käsityksen (median mukaan), että tämä harmittava tapaus ei edes johtunut mistään övereistä, vaan jostakin dehydraation aiheuttamasta sairaskohtauksesta tai muusta sellaisesta, mutta ei päihteistä. Korjatkaa, jos olen väärässä (ja pistäkää urlia johonkin artikkeliin, jossa näin sanotaan, koska nämä huhut on jo heitelty).

--
reivaan kunnes kuolen

kosmo

Posts: 759

#459 • • kosmo TJH87
Mitä, eiks musiikki olekkaan enää parasta huumetta?! *lohduttel**nyyh*

joop pitäkääpä hauskaa, itse en läsnäolollani paikkaa tälläkertaa piristä.


ps. kuulin huhuja että siellä testataan super-maagista-kaikkien-huumehien-havainnointi-tutkaa --parempi jättää kotio!
Slim_Jim

Posts: 573

#460 • • Slim_Jim
Äh ja prc.
Pyysin että saisiko tämän kuun vuoroja tehtäessä tämän viikonlopun vapaaksi Konemetsää varten.

"Joo"

Paskanmarjat, duunissa tänään luvassa 11h päivä, huomenna 14h -_-
Noh tuleepahan liksaa.