KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 210,120 views

Kolera

Posts: 4,256

#421 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
varailempa lippuja ja sitte tulee "sinut on turvallisuussyistä kirjattu ulos" FUCK JEAH! sitte yrittää vaan varata kirjautumattomana ni tulee "tilaisuuteen ei voi varata lippuja" ei siinä muuta mut ihan ekalla kerralla se pyys käyttäjätunnuksia ku olin varaamas =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Femi

Posts: 651

#422 • • Femi
Oisko lauantaina kyytiä hämeenlinnasta päin? *pepsodent* *levylaukkuapakkail*
Jinkso

Posts: 1,209

#423 • • Jinkso FINRG

Kolera, 5.7.2007 22:36:
varailempa lippuja ja sitte tulee "sinut on turvallisuussyistä kirjattu ulos" FUCK JEAH! sitte yrittää vaan varata kirjautumattomana ni tulee "tilaisuuteen ei voi varata lippuja" ei siinä muuta mut ihan ekalla kerralla se pyys käyttäjätunnuksia ku olin varaamas =P



Sama vika meikällä. Tilasin sitten liput puhelimella Ärrällä. *ding*
FS

Posts: 414

#424 • • FS

eugina, 5.7.2007 22:28:
---
FS, 5.7.2007 22:15:
Kertookaas mulle viisaammat ja ennen siellä käyneet: Se maksullinen parkkipaikka 20egee, no use? kuika lähellä se on leirintäalueesta, ajattelin että jättäis autoon kaikki kamat, niin vois aina käydä hakee ku tarvii, ja kylmäkaappikin toimis akuilla, ei sitä viitsi raahailla. Konemetsän sivuilta en löytänyt mitään vastausta, muuta kuin hinnan.

---


Jos se parkkipaikka on sama ku viime vuon, ni se on n. 1km päässä "leirintäalueelta" eli kävellen
reissuista voi tulla pitkä, mut viime vuon oli sielt p-paikalt traktorin peräkärryil kyyti, hinta 1 suunta... Mut nyt en sit tiä onks tulos jotain semmost et sais ajaa auton sinne lähemmäs jostain hinnasta..., huhuja..., en usko et on muuttunu viim. kerrast...



New pay parking area added for cars, caravans and mobile homes. Price: car 20 / Mobile home or caravan 30 (incl.electricity 1 pc 230V/16A). This area is located closer to the festival site. Limited driving permits can be bought at the entrance.

Tota mä lähinnä kelasin

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Kolera

Posts: 4,256

#425 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Jinkso, 5.7.2007 22:44:
---
Kolera, 5.7.2007 22:36:
varailempa lippuja ja sitte tulee "sinut on turvallisuussyistä kirjattu ulos" FUCK JEAH! sitte yrittää vaan varata kirjautumattomana ni tulee "tilaisuuteen ei voi varata lippuja" ei siinä muuta mut ihan ekalla kerralla se pyys käyttäjätunnuksia ku olin varaamas =P

---


Sama vika meikällä. Tilasin sitten liput puhelimella Ärrällä. *ding*


Voipi varmaan olla eessä tuo tilanne sit viimestää mullaki. Nopeuttaa yleistä toimintaa jos tarttee antaa vaan lippu eikä käydä hakemas jostain välietapilta lippua traktorin ootellessa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kizunen

Posts: 14

#426 • • Kizunen ^[**]^
ei malttais odottaa enää *igor*

--
UPSS!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#427 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmm... haittaakohan, että ostin salmaria _lasipullossa_? vai pitääkö se kaataa muovipulloon? *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#428 • • Krankkenhakken Guest
Voi arse. Mun pitää tulla yksin. *uuh* En saanu kaveria mukaan. Joku saa si pitää mulle seuraa, muuten oon siä ihan pallo hukas. :(
Kolera

Posts: 4,256

#429 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Hyzenthlay, 5.7.2007 23:13:
hmm... haittaakohan, että ostin salmaria _lasipullossa_? vai pitääkö se kaataa muovipulloon? *ding*


meinaatko et ne tarkistaa kaikki reput et löytyykö keltään mahollisesti lasipulloi ja mäyriksiä ja muuta?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Cimi

Posts: 97

#430 • • Cimi
Jea, täälläki ollaan jo lähtökuopissa *jiihaa*

Edellisiin kommentoiden, että mitään ei tarkasteta, mut jos lasipullon kans jorailee ni varmasti järkkärit tulee sanomaan. Eli kossut vaa messiin.

20e autoparkista sen verran et viime vuonna sillä rahalla sai ajaa teltta-alueelle. En sit tiiä onko tänä vuonna järkätty erillistä parkkia. Veikkaan et pellon takalaidalle vetävät sähköt karavaanareita varten mut muuten voi ajaa auton mihi mahtuu. Näin veikkaan kun ei siellä oikein oo tilaa millekkään erilliselle parkkialueelle ellei viljapeltoja oo raivattu.

Puhallutuksesta mainitsen viime vuoden kokemuksesta että kahdelta sunnuntaina olivat jo lopettaneet kyseisen palvelun. Siinä sit juostiin parkkiksella maija kiinni ja ruinattiin saada hönkästä, no 1 kolmesta sai puhaltaa ja sit kytät totes et ei kerkee enää ja lähti meneen. Siinä sit rapuloissa tuumin et lähenkö vai enkö, olin kuiteski lopettanu melko ajoissa ottamisen yöllä. Päätin lähteä ja 2km päässä puhallusratsia ja 0.55 mittariin. Ajoivat auton pientareelle ja sanovat et huilaa hetki ni koitetaan kohta uudestaan. Tunnin päästä puhalsin alle ja päästivät jatkamaan. Täytyy sanoo et iha reilu veto poliiseilta. Oli siinä kyl monta muutakin huilaamassa *nauru*
FreeFall

Posts: 2,256

#431 • • FreeFall music addict
saahan lippuja paikan päältä?

--
Lintuperspektiivi

e-3

Posts: 64

#432 • • e-3 perhostyttö!
Ei enää jaksais venailla lähtöö.. ei meinaa uni oikee tulla.. *nyyh* mut koht pääsee sinne!! *sydän* vähän siinä menee aikaa jos ne meinaa kaikki tarkistaa ku menee sisää!!!!!! ........ aika pepusta!!!
jf

Posts: 21

#435 • • jf

KoneMetsä, 5.7.2007 13:47:
Busseissa vielä muutama paikka.

Hki-KM-Hki klo 18 lähtee 5 bussia jossa viimeisessä vielä 20 paikkaa.
Hki-KM-Hki klo 20 lähtee 2 bussia jossa viimeisessä vielä 18 paikkaa.
Tre-KM-Tre klo 18 lähtee 2 bussia jossa viimeisessä vielä 14 paikkaa.
Hki-KM-Hki klo 19 lähtee 1 bussi jossa viimeisessä vielä 9 paikkaa.

Paikat voi varata soittamalla Hennalle 040-965 2885.

Aurinkoa ja hyvää mieltä.
T. Pete Gman/KM Crew



Hmm, siis kello 18:00 esimerkiksi Tampereelta lähtee bussi kun virallisilla sivuilla ajaksi ilmoitetaan "Fri. 7pm - Sun. 2pm." eli kello 19:00. Ota näistä sitten selvää.
rjv

Posts: 731

#436 • • rjv neuron tuoppi kiitos
pitäis vielä pari biisiä säätää huomenna aamulla valmiiks ettei ihan tyhjin käsin tarvi liikenteeseen lähteä.

eli pe-la yönä urban audio stagella pitäis viimeisenä vähän bassojen möristä yms kivaa *pahis**pahis*
gr

Posts: 1,116

#439 • • gr Hu-hu

rjv, 6.7.2007 01:58:
pitäis vielä pari biisiä säätää huomenna aamulla valmiiks ettei ihan tyhjin käsin tarvi liikenteeseen lähteä.

eli pe-la yönä urban audio stagella pitäis viimeisenä vähän bassojen möristä yms kivaa *pahis**pahis*


tsiiisus otto parempi pitää sit sitä mekkalaa oikein kunnolla ettei jää harmittaa :]
Yallu

Posts: 1,910

#440 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Bio, 6.7.2007 07:29:
---
kovabetoni, 6.7.2007 02:45:
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=15810&postdays=0&postorder=asc&start=45

HÖH HÖH HÖÖ*lmao*

---


voi jessus mitä tyyppejä *pökr*



TÄSSÄ on syy minkä takia minä aion boikotoida Konemetsää! Vetäkää mitä vedätte, mutta tehkää se jossain vitun kellarissa. Vittu mitä tekstiä. Tuollaisten topikkien takia tekisi mieli liittyä vasikka-radioon.. Bio, 5 vetoa, että joku vetää överit. PRKL. Tähänkö on nykynuoriso mennyt? *toktok**senkin**dissaa*

Edit: Joku ihme että poliisit on paikalla, kun pojat päättävät keskustella asiasta julkisella foorumilla.. Äly hoi..