Suomen "paras" DJ?

431 posts, 22 pages, 180,665 views

Jone

#61 • • Jone Archibald Haddock
{trollinpoikanen}

Ihan mielenkiinnosta; Mikä teitä Angelin hehkuttajia siinä oikein vakuuttaa? Viimeksi kun kuulin sen setin jossain (josta tosin on varmaan about vuosi) niin se soitti IMO aivan karmivaa kuraa vähän miten sattuu ja ainoa mikä mut vakuutti oli sen tissit.

{/trollinpoikanen}

[muokattu 5.12.2002 13:20]
Panfobia

#62 • • Panfobia
Jone:

*Pilkunnus*

Infinity ei ole dj.

Jeps... *blush*

Jos nyt paras dj pitää määritellä niin annan ääneni Megalle, päheimmälle SE-starballe ikinä.

*justjoo*

*nauru*

--
*sydän*

Riku

#63 • • Riku The Little Prince
Jos tästä maasta pitää hyviä dj:tä valita Niin pointsit menevät omasta puolestani Orkidealle, Mr. A:lle ja Kimille. JussiS:n musamaku menee melkein 1:1 oman kanssa, eikä mies soitakaan hullummin, joten siinä myös yksi lisää listaan, samaten kuin Samus Aran, jonka tyylitaju on myös loistava. Hyviä toki löytyy kasa muitakin, on Proteuksellakin tekniikka hallussa, vaikka settien yllätyksettömyys pudottaa pisteitä. Nuo kolme ensimmäistä kuitenkin soittavat teknisesti lähes täydellisesti, kulkevat omaa polkuaan, eivätkä ainakaan nuoleskele yleisön persettä soittamalla sitä helpointa mahdollista roskajuustoa joka uppoaa massoihin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Panfobia

#64 • • Panfobia
Mä kun en tästä mixaamisen tekniikasta ymmärrä hölkäsen pöläystä, mulle tärkeitä asioita DJ:ssä on luonnollisesti se, että se soittaa sellaista musaa mistä mä pidän, mutta myös se, että DJ elää yleisön mukana, eikä vaan pyörittele niitä levyjään myrtsin näkösenä siellä lavalla. Mun mielestä Proteuksella ainakin on hyvin tää show-puoli hallussa. *joo*

--
*sydän*

Riku

#65 • • Riku The Little Prince
Mun mielestä ton koko showpuolen vois taas tiputtaa kokonaan syvimpiin helvetteihin eikä se liity levyjen soittamiseen millään tavalla. Sitä varten on esitanssijat jos joku nyt jotain showta kaipaa, mulle ainakin riittää musiikki.

--

#66 • • cenobyte Guest
En edes viitti rupee arvostelee.... Kaikki hyviä omalla tavalla... (kaikilla oma tyyli) *plur*
Jone

#67 • • Jone Archibald Haddock
pHaze:

Mun mielestä ton koko showpuolen vois taas tiputtaa kokonaan syvimpiin helvetteihin eikä se liity levyjen soittamiseen millään tavalla. Sitä varten on esitanssijat jos joku nyt jotain showta kaipaa, mulle ainakin riittää musiikki.

Tosta oon sun kanssasi eri mieltä. Kyllä se "showmeno" IMO sopii noiden tiettyjen genrejen kanssa kuin nyrkki silmään ja kaiken lisäksi on useimmille ko. genrejä kuunteleville vieläpä käytöstä jota dj:ltä odotetaan. En itsekään haluaisi kuunnella Harrin settejä soitettuna samaan viilipyttymäiseen esiintymistyyliin kuin Tapsa soittaa omiaan (joka muuten sopii sille hyvin. Sit kun se vaivautuu vaikka nostamaan sormen ilmaan nostatuksessa kerran vuodessa niin jengi on ihan tohkeissaan.). Melko kirkkaana muistissa ovat vielä ajat jolloin osasin kovasti arvostaa sitä että Proteus kannustaa omalla käytöksellään koko yleisön tanssimaan kuin raivotautiset apinat aamupakkasilla vaikka olisi kuinka väsynyt.*pahis**sydän**pahis*

Tietenkin sen "showmenon" määrittely vaihtelee musiikkityylistä riippuen, mutta et sä itsekään kiksua kauhean flegmaattisen näköisenä pyörittele, vaan kyllä siellä dekkien takana tapahtuu sen verran kun on tarpeenkin. *vink*

Sitä, että te kaikki esiinnytte eri tavalla toisiinne verrattuna, kutsutaan omaksi tyyliksi. *pihkassa*

[muokattu 6.12.2002 11:36]
caprico

#68 • • caprico
Tossa on kyllä niin monta, että vaikee sanoo.

Proteus & Neon kuitenki *plur*

--
Heimoihei!

Riku

#69 • • Riku The Little Prince

Jone
Tietenkin sen "showmenon" määrittely vaihtelee musiikkityylistä riippuen, mutta et sä itsekään kiksua kauhean flegmaattisen näköisenä pyörittele, vaan kyllä siellä dekkien takana tapahtuu sen verran kun on tarpeenkin. *vink*

En mä esiinny, mä fiilistelen ;) Eikä mulla sinänsä ole mitään sitä vastaan, musta on vain hölmöä että dj:den paremmuutta arvostellaan sen mukaan, tai että dj:stä ylipäätään tehdään mitään suurta staraa tai "tuotetta".

--

Jone

#70 • • Jone Archibald Haddock
pHaze:

En mä esiinny, mä fiilistelen ;) Eikä mulla sinänsä ole mitään sitä vastaan, musta on vain hölmöä että dj:den paremmuutta arvostellaan sen mukaan, tai että dj:stä ylipäätään tehdään mitään suurta staraa tai "tuotetta".

No, minkä takia sä luulet että mun vastaukseni tähän kysymykseen oli Dj Mega? *nauraa*

Mun mielestäni on typerää ylipäätään lähteä arvostelemaan täysin erilaisia musiikkityylejä eri tavoin soittavien dj:iden keskinäistä paremmuutta saati sitten että se tehtäisiin vielä perustuen siihen miten levottomasti joku äässiään sheikkaa levyjä pyörittäessään. Mut kyllä se silti sopii joidenkin setien tyyliin kuin nyrkki... öööhh, enpäs sanokaan minne. *vink*
Hixxy

#71 • • Hixxy HaroPup
Säteen veikot, Neon on aika guningas mut vs proteus on vieläki rattosempaa toimintaa
Hixxy

#72 • • Hixxy HaroPup
Säteen veikot, Neon on aika guningas mut vs proteus on vieläki rattosempaa toimintaa
#73 • • yana Guest
pHaze:

Jos tästä maasta pitää hyviä dj:tä valita Niin pointsit menevät omasta puolestani Orkidealle, Mr. A:lle ja Kimille

HEV! päälle vielä dynamicduo kaiu&sakura!

ja nessillä pysyy levyt hallussa todella mainosti yhäkin eikä jukeboxailu pystyvaihtoja tunneta.
Jussi Soro

#74 • • Jussi Soro choon!
pHaze:

Toisaalta suurella yleisöllä ei ole aavistustakaan hyvän ja keskinkertaisen miksauksen eroista, varsinkaan bileissä. Paras dj on jokaisen mielestä se, joka miellyttää sillä tavalla, kun hän haluaa. Olkoon se sitten suurta showta tai teknistä virheettömyyttä.
#75 • • nokko Guest
säteen pojilla taitaa olla hienoinen etulyönti asema täs äänestykses? *iloinen*
#76 • • yana Guest
Grail:

säteen pojilla taitaa olla hienoinen etulyönti asema täs äänestykses? *iloinen*

34/101 ääntä? hardly..
#77 • • yana Guest
Pikachu:

Suomessa ei ole parhaita kun ei ole edes hyviä..

sanoo ihminen joka on tuskin edes kuullut kovin monia suomalaisdjtä ;)
Riku

#78 • • Riku The Little Prince
Pikachu:

Suomessa ei ole parhaita kun ei ole edes hyviä..

Itseasiassa toi on aika kaukana totuudesta. Ei täällä ehkä suuria DMC-staroja bileissä soittele, mutta suomalaisten dj:den taitotaso miksaamisessa on aika helvetin korkeella verrattuna aika moniin "staroihin" joita tänne on raahattu soittamaan.

--

#79 • • pöllö Guest
on kyl kapee lista*igor*
#80 • • tuntematon Guest
mut tos on kyl melkein parhaat*joo*