pHaze:
Mun mielestä ton koko showpuolen vois taas tiputtaa kokonaan syvimpiin helvetteihin eikä se liity levyjen soittamiseen millään tavalla. Sitä varten on esitanssijat jos joku nyt jotain showta kaipaa, mulle ainakin riittää musiikki.
Tosta oon sun kanssasi eri mieltä. Kyllä se "showmeno" IMO sopii noiden tiettyjen genrejen kanssa kuin nyrkki silmään ja kaiken lisäksi on useimmille ko. genrejä kuunteleville vieläpä käytöstä jota dj:ltä odotetaan. En itsekään haluaisi kuunnella Harrin settejä soitettuna samaan viilipyttymäiseen esiintymistyyliin kuin Tapsa soittaa omiaan (joka muuten sopii sille hyvin. Sit kun se vaivautuu vaikka nostamaan sormen ilmaan nostatuksessa kerran vuodessa niin jengi on ihan tohkeissaan.). Melko kirkkaana muistissa ovat vielä ajat jolloin osasin kovasti arvostaa sitä että Proteus kannustaa omalla käytöksellään koko yleisön tanssimaan kuin raivotautiset apinat aamupakkasilla vaikka olisi kuinka väsynyt.
Tietenkin sen "showmenon" määrittely vaihtelee musiikkityylistä riippuen, mutta et sä itsekään kiksua kauhean flegmaattisen näköisenä pyörittele, vaan kyllä siellä dekkien takana tapahtuu sen verran kun on tarpeenkin.
Sitä, että te kaikki esiinnytte eri tavalla toisiinne verrattuna, kutsutaan omaksi tyyliksi.
[muokattu 6.12.2002 11:36]