Suomen "paras" DJ?

431 posts, 22 pages, 175,608 views

Avatar
#22 • • hyperventilaatio Guest
Ei Proteus ja Orkidea saa olla samassa äänestyksessä, olisin äänestäny molempii... *uuh*
Dragonfly

Posts: 542

#23 • • Dragonfly Mariarawr
alphamagic:

...höh, ei proteusta ja orkideaa saa laittaa samaan paikkaan äänestettäväks... molemmat parhaita aivan ehdottomasti*plur* angel on kans yks maininnan arvonen... Girl Powa ! ! ! *justjoo*


nih, Angel on kans hyvä.. ja Luka.. hirveetä sukupuolirasismii
*eiei* höh.. Orkidea ei johda.. yyyh... *snif*

--
Uguu~

cosmikki

Posts: 1,261

#24 • • cosmikki
..paha äänestys kyllä. olisi mieli tehnyt antaa oma ääni niin monelle diitseille (pietari, proteus, neon, orkidea..),
mutta elämässä täytyy tehdä valintoja *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

freba

Posts: 151

#25 • • freba
Hmm.. aika paha valinta. Riippuu ihan millasta musaa on menossa kuuntele ja jos on monipuolinen musamaku, niin menee todella vaikeaksi.
Teknon puolelta esim. Benn soittaa aika maistuvaa tavaraa.
Erkkoakin kuuntelee oikein mielellään, eikä Genkikään ole vielä pettänyt kertaakaan.
+ varmaan monta muuta jotka ei tuu nyt mieleen.
UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se
Suomessa on paljon hyviä Dj:tä... Hyviä on mm. Neon,Proteus, Pietari,Friikki,JussiS....JNE...Toivottavasti tulee lisää hyviä DJ.tä niin bileet voivat jatkua tulevaisuudessakin ;}*joo**sydän**purr*
tuitui

Posts: 1,258

#27 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
riippuu ihan fiiliksestä ja paikasta jossa olen...
ja omasta kunnostakin myös..

mulle menee tosi monenlainen musiikki ja siten o vaikee sanoo sitä yhtä ja ainutta "parasta" koska sitä ei ole..moni osaa erilailla saada ihmiset viihtymään ja nauttimaan..se o mulle tärkeintä..

kun taas monille dj:lle tärkeintä on se tekninen osaaminen (kunosaa sitä arvostella) ja sitten vasta fiilis..ite en osaa niin teknisen osaamisen päälle kattoo että mulle se fiilis o se tärkein..

- hulivili hupakko -

*ökkö*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#28 • • yana Guest
Marski:

kun taas monille dj:lle tärkeintä on se tekninen osaaminen (kunosaa sitä arvostella) ja sitten vasta fiilis..ite en osaa niin teknisen osaamisen päälle kattoo että mulle se fiilis o se tärkein..


tekninen osaaminen taas luo fiilistä kun miksaus ei ole jukeboksimaista pystyvaihto+laukkakisaa
tuitui

Posts: 1,258

#29 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
yana4000:


tekninen osaaminen taas luo fiilistä kun miksaus ei ole jukeboksimaista pystyvaihto+laukkakisaa



joo siis kyl sitä itekin arvostaa sen mitä tietää..ja kyl nyt huomaa et joskin menee ihan vituilleen...mut mistä mä enemmän sytyn on se fiilis kuitenkin :)
ja kuten sanoit miksaaminen luo fiilistä..totta mut mulle se et se fiilis on on tärkeetä..kun teille ketä osaatte arvostaa miksaamiseta enemmän on tärkeetä miten se fiilis luodaan :)

- hulivili hupakko -

*igor*

[muokattu 1.10.2002 13:16]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Susu

Posts: 1,077

#30 • • Susu The Nasu
proteus ja neon parhaita.... erikseen soittavat kyllä paremmin kuin yhdessä!
*joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

FraGile X

Posts: 117

#31 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Suomen paras dj on tottakai Proteus... Siis se "lavashowkin" on aivan omaa luokkaansa...Elää ihan täysillä mukana musiikissa mitä soittaa...*pahis*

--
No more Rock`n Roll !!!

limE

Posts: 149

#32 • • limE sex is my fuel
Vaikee sanoa tosta noin vaan, luulenpa että oon kuullut liian vähän kaikkea et voisin pistää tasaarvoisen voutin!

Minun mielesta DJ Jay rokkaaa! ;) *dissaa* yleinen vitutus! *hih*

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

She

Posts: 717

#33 • • She
Niin no.. Ei vaikeampaa kysymystä.. Fiiliksestä johtuen kuitenkin ääneni annoin Proteukselle....*hymy*
scobl

Posts: 755

#34 • • scobl
kun ei Phazea ollut listassa, äänestin Orkideaa. Proteus on myös mahtava DJ, mutta minun sijalla 2 *iloinen*

--
bred na net

Avatar
#35 • • Cera Guest
Joku muu.

*suru*
Texx

Posts: 650

#36 • • Texx ^_^
Eii tämmöstä, tykkään niin paljon noista kaikista *voiei*

--
*piis*

Avatar
#37 • • tuntematon Guest
Proteukselta tulee aina sita samaa nrg-polkkaa vailla yllätyksiä. Ainoa hyvä puoli äijässä on esiintyminen, joka on omaa luokkaansa.

Suomen The DJ on monen vuoden ajan ollut Orkidea. Teknisesti loistava, soittaa aina monipuolista tanssittavaa musiikkia (lukuunottamatta chill-sessioita, jotka nekin ovat loistavia), jaksaa aina heittää mukaan kikkoja ja yllätyksiä. Ainoa minkä herran setistä tietää etukäteen on se, että musiikki kuullostaa hyvälle ja sitä on kiva tanssia tuntitolkulla.
*ökkö*
Zwek

Posts: 1,701

#39 • • Zwek
On perkule vaikea kysymys...Jos tosta listasta saa valita niin Orkidea, mutta Tabin tahdissa on viimeaikoina saanu parhaat fiilarit...En tiä

Orkidea tai Tab
2000

Posts: 420

#40 • • 2000 Opetuslapsi
Tuntematon

Suomen The DJ on monen vuoden ajan ollut Orkidea. Teknisesti loistava, soittaa aina monipuolista tanssittavaa musiikkia (lukuunottamatta chill-sessioita, jotka nekin ovat loistavia), jaksaa aina heittää mukaan kikkoja ja yllätyksiä.



Tuon voisi kyllä allekirjoittaa melkein tuollaisena *joo*
Mutta kyllä Tapsan Tahdeissa on aina oma fiiliksensä *pahis*

--
2 nasty 4 U