*Anna*, 2.3.2007 22:35:
---
ville, 2.3.2007 21:36:
Monesti ollaan vaavun kanssa niin vähäpuheisia, että meitä pidetään vaan tosi töykeinä. Johtuu kuitenkin aika usein siitä, että nautitaan puhtaasti vaan musiikin kuuntelusta ja tanssilattian katselusta :)
---
Tää on niin totta. Josset tanssi tai hymyile niin sulla on oltava tosi tylsää. Ja sitten tyrkytetään väkisin drinkkiä, että ois mukavampaa. (yleensä nää on niitä, jotka on bileissä jonkin muun kun musiikin takia..)
Todellisuudessa on ihan mahtavaa vaan kattella ihmisiä, kuunnella musaa ja aistia tunnelmaa! Ja kun siltä tuntuu niin tanssijalka vie...
Mä taas en varmaan ikinä totu tähän, että Suomessa ihmiset fiilistelee bileissä ihan mykkänä *eivaantajuu* Ihmettelen aina, kun kyllä netissä seuraavana päivänä hehkutetaan, miten mahtavat bileet oli ja upea fiilis ja jee jee, kun itse en oo huomannut kenestäkään itse bilepaikalla mitään reaktiota ulospäin.
Kai se on vaan tajuttava, että ihmiset on erilaisia. Mulle klubbailu on ennenkaikkea sosiaalinen tapahtuma, jolloin höpötetään tuttujen ja tuntemattomien kanssa ja vaikka seistään käsillä jos siltä tuntuu. Mun mielestä Suomessa klubbaajat pidättelee itseään ihan liikaa, nih!
opmdevil, 17.4.2007 14:35:
Minua ottaa päähän seuraavanlaiset ihmiset:
- Jotka tulevat juttelemaan että "miksi sä murjotat? Tahdotko sä jutella jostain?" Siis ihan kiva että tulevat juttelemaan mutta jättäisivät väliin jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa.
- Sellaiset ihmiset jotka tulevat aina istumaan sun viereen tai napittavat seläntakana. Siis nämä joita sä et tunne. Tietenkin jos on kiinnostunut, voisi aivan hyvin tulla juttelemaan eikä tulla siihen viereen istumaan...
- Ihmiset jotka tulevat tanssimaan mun kanssa kun mä tanssin. Siis onhan tämä rasittavaa. Jos minä tanssin, niin tanssin itsekseni ja jos tahdon tanssia jonkun kanssa, niin sitten menen tanssimaan muiden kanssa. Niin, että jättäkää mut rauhaan!
Oikeesti, miksi edes käyt bileissä, kotonakin voi tanssia yksinään ja olla ihan rauhassa?