Klubikansan omituisia tapoja tms.

123 posts, 7 pages, 33,686 views

Avatar
#101 • • Edited opmdevil Guest

Peppermint, 12.6.2008 14:29:
Kyllä mä sen tajuan jos tykkää tanssia itsekseen ja nautiskella musasta, jos muuten on hyvällä mielellä liikkeellä. Tuosta alunperin lainaamastani opmdevil:in tekstistä esiintuleva asenne puolestaan on kyllä jonnekin ihan muualle sopivaa kuin housebileisiin.

Että terkut sinne, toivottavasti käydään eri bileissä!



Niin tuota siinä on vissi ero jos joku tulee sanomaan, että "Hei, onko hyvä fiilis? Käytkö täällä usein, onko hyvää settiä, mistäpäin olet, hirveen kalliit ovimaksut, ollut koko kesän huonot kelit kun sataa" ja sitten sen välillä, että tulee vittuilemaan jotain "Mitä sä täällä murjotat, etkö keksi muuta tekemistä kuin murjottaa, minkä vuoksi sä olet täällä itsekseen". Ensimmäinen esimerkki on keskustelua, toinen on mun mielestä jo vittuilua. Pari kertaa on multa tultu kysymään, että "haluanko mä jutella jostain". Minusta tämä on kovin omituinen tapa aloittaa keskustelu koska jos mä haluaisin jutella jostain jonkun kaa, niin kyllä varmaan juttelisin ja sitä rataa. Että tulee vähän sellainen olo että säälistä joku tulee kysymään. Mulla varmaan on sosiaalisesti rajoittuneena hyvin omituinen käsitys siitä miten ihmisille voi ja saa mennä juttelemaan.

Ei kaikki ihmiset tee juttuja sen vuoksi että tapaa ihmisiä. Jotkut saattaa esimerkiksi ihan oikeasti mennä festareille sen musan vuoksi eikä sen vuoksi, että voi tavata uusia ihmisiä mutta siinä mielessä olen varmaan poikkeus.

Bileissä käyn enimmäkseen sen vuoksi, että pitemmän päälle musiikin soittaminen kotona on melko puuduttavaa puuhaa kolmannnen tunnin jälkeen. Sitä paitti levyt kuluu.
tomii

Posts: 3,594

#102 • • tomii kallion herttua

opmdevil, 20.8.2008 13:15:
---

Ei kaikki ihmiset tee juttuja sen vuoksi että tapaa ihmisiä. Jotkut saattaa esimerkiksi ihan oikeasti mennä festareille sen musan vuoksi eikä sen vuoksi, että voi tavata uusia ihmisiä mutta siinä mielessä olen varmaan poikkeus.



Et ole, no worries mate! :) Oon käynyt skidisti reilu 10-vuotta erinäisissä teknobileissä enkä oikeastaan tunne paljoa ketään, kun esim. vertaa vaikka mun tyttöystävään (käynyt kauemmin aikaa bileissä kuin mä) tai serkkuun (käynyt vähemmän aikaa bileissä kuin mä), jotka tuntuisivat tuntevan "bilejengiä" ihan helvetisti. :) Tuttujen kautta tietty tutustuu helpommin uusiin naamoihin, mutta omine nokkineni tutustun ehkä yhteen tyyppiin oikeasti (eli niin, että heitän läppää aina kun törmään) per vuosi, jos sitäkään, ja ihan hyvä näin. Mulle bileissä se tärkein asia on kuitenkin se tanssiminen, joskin kyl mä röökipaikalla porukan kanssa aina heitän läppää, tai siis heitin ennenkuin lopetin TAAS röökaamisen. :)

--
reivaan kunnes kuolen

remotion

Posts: 5,283

#103 • • remotion nostatus guru

tiiainen, 20.8.2008 13:55:
Jossain bileissä taannoin joku tyyppi "riehui" yksinään edestakaisin pitkin tanssilattiaa ja kaikkien piti nähtävästi seurailla hieman sivuille ettei tule kädestä päähän.
Mä sitten lähtiessä koitin ottaa mun laukkua jostain reunustalta matkaan ja katsoin et nyt taas lähestyy ja väistin hieman taakse. No sepä pomppas samaan suuntaan, huitoen samalla käsiä taaksepäin jotka oli nyrkissä tietenkin ja sieltä tuli sitten pataan ja kovaa. Leuka meni sijoiltaan siitä hyvästä kun ei takahampaat enää menneet yhteen.
Onneksi oli hyvä puudutus omasta takaa niin ettei kipu aivan tajua vienyt. Tapaus ei aiheuttanu mitään raivokohtausta, hieno homma et kaverilla oli kivaa ja musa uppos. Eihän se oikeastaan huomannut itse osuneensa mihinkään vaan puikkelehti johonkin edemmäs siitä. Ikinä ei ole kiinnostanut seurailla toisten tanssimisia tai varsinkaan arvostella sitä. Tässä tapauksessa ei vain voinut olla seuraamatta kun joutui ylitanssituksi(?) En tiedä oliko tämä sitten niin omituista, vai oonko itse edelleen niin bileteini etten ole saanut turpiini riittävän monta kertaa bileissä :)



Pokeille vaan tieto tästä ja kaveri pihalle. kyllä energisesti saa tanssia mutta toiset pitää ottaa huomioon. Itellä meinas mennä hermo tälläseen sekaisena pomppivaan läskiin muoriin viimeks redrumissa, onneksi siitä selvis kun vaihtoi täsmälleen toisellepuolelle mestaa.. tiedän että on kyl klubituskäyttäjä harmi etten nimimerkkiä muista...
ValaX

Posts: 3,891

#104 • • ValaX
Aikoinaan stormissa lahdessa eräs vastaantuleva jätkä pysähty mun eteen ja ei meinannu päästää mua ohi. Sen kaveri tuli siihen väliin ja sai vietyä sen pois. Myöhemmin kävelin kävelin takasin siitä ja tamä riidanhaastaja oli istumassa. En sitten huomannut hänen jalkaansa, mikä oli työnnetty aika leveästi mun eteen ja astuin vahingossa räpylän päälle. Kohteliaana miehenä pyysin tietysti anteeksi, mutta sieltä tulikin nyrkistä naamaan. Pari paivää toinen korva soi sen jälkeen ja kuulokin oli vähän hakusessa... Eräs jätkä puolestaan valiitti stormeissa, että hänelle tultiin haastaa riitaa hameen takia....
Druma

Posts: 416

#105 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Jos jossain käyn niin ainoa tapa on se, et oon päissäni kun käki.
Amuck

Posts: 2,396

#106 • • Amuck dub-i-dub

Ober, 12.6.2008 20:39:
must konemusabileet näyttää (yleesä) iha vammasien aerobic tunnilta. jotenki todella pidättäytynyttä naama tiskijukkaanpäin nötkymistä. mikäs siinä jos siitä pitää


:D
Joo oon samaa mieltä. Mitä vammasempaa, sen parempi.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kon-tiki

Posts: 1,936

#107 • • Kon-tiki The Unsinkable

2la, 11.9.2008 08:21:
---
Ober, 12.6.2008 20:39:
must konemusabileet näyttää (yleesä) iha vammasien aerobic tunnilta. jotenki todella pidättäytynyttä naama tiskijukkaanpäin nötkymistä. mikäs siinä jos siitä pitää

---

:D
Joo oon samaa mieltä. Mitä vammasempaa, sen parempi.



Tarkennus: Suomalaiset konemusabileet. Mitä kiksummat, sitä retardimmat. Emmä enää jaksa hermostua suuntaan eikä toiseen "tamppaajista" (voi dsiisus mikä sanakin, vaikka sinänsä kyllä kuvaa tanssityyliä erinomaisesti), mutta joku vuosi sitten oli kyl hermo herkässä sen tyylilajin ns. tanssijoiden kanssa. Saksalaisetkin vetää teknoa letkeemmin kun suomalainen mister kiksupertti ypäjältä omaa musaansa *hymy*

Nomut. Joka junaan ja silleen terv. housentapaista notkuntaa psykevivahtein (jos oikein innostun)
Amuck

Posts: 2,396

#108 • • Amuck dub-i-dub

Kon-tiki, 11.9.2008 10:11:
---
2la, 11.9.2008 08:21:
---
Ober, 12.6.2008 20:39:
must konemusabileet näyttää (yleesä) iha vammasien aerobic tunnilta. jotenki todella pidättäytynyttä naama tiskijukkaanpäin nötkymistä. mikäs siinä jos siitä pitää
---
:D
Joo oon samaa mieltä. Mitä vammasempaa, sen parempi.
---
Tarkennus: Suomalaiset konemusabileet. Mitä kiksummat, sitä retardimmat. Emmä enää jaksa hermostua suuntaan eikä toiseen "tamppaajista" (voi dsiisus mikä sanakin, vaikka sinänsä kyllä kuvaa tanssityyliä erinomaisesti), mutta joku vuosi sitten oli kyl hermo herkässä sen tyylilajin ns. tanssijoiden kanssa. Saksalaisetkin vetää teknoa letkeemmin kun suomalainen mister kiksupertti ypäjältä omaa musaansa *hymy*

Nomut. Joka junaan ja silleen terv. housentapaista notkuntaa psykevivahtein (jos oikein innostun)


Ah meillä taitaa olla vähän erilainen mielikuva "vammaisten aerobic-tunnista". Tuon pidättäytyneen tamppaamisen sijaan mulle tulee siitä mieleen junkkatyyliin hosuminen tai pahimpien psykehippien heilunta. Perun aikaisemman kommenttini enkä ole kovin suuri rivitanssin ystävä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ValaX

Posts: 3,891

#109 • • Edited ValaX
Mä oon välillä ihmetelly joidenkin dj:den käyttäytymistä soittaessa kuin ne olis jotain rockstaroja. Kysehän on kumminkin vain dj:stä, joka soittaa etupäässä toisten ihmisten tekemää musiikkia...
Freja

Posts: 8,775

#110 • • Freja Sihteeri

VaLa, 30.11.2008 13:10:
Mä oon välillä ihmetelly joidenkin dj:den käyttäytymistä soittaessa kuin ne olis jotain rockstaroja. Kysehän on kumminkin vain dj:stä, joka soittaa etupäässä toisten ihmisten tekemää musiikkia...



Vain dj :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MarkZero

Posts: 44

#111 • • Edited MarkZero

VaLa, 30.11.2008 13:10:
Mä oon välillä ihmetelly joidenkin dj:den käyttäytymistä soittaessa kuin ne olis jotain rockstaroja. Kysehän on kumminkin vain dj:stä, joka soittaa etupäässä toisten ihmisten tekemää musiikkia...



Jeps. Ja täähän on just se asia miksi nykyiset keikat on niin tylsiä. Kun ei kukaan anna mennä kunnon rokkistaran elkeillä. Soitellaan vaan levyjä, ja mielellään leuka alaspäin.

Eipä ne kitaristitkaan soita mitään uniikkejä omakeksimiä riffejä. Kyllä se niidenkin soittama musiikki on jonkun säveltämää, eikä itse keksittyä. Sitäpaitsi joka saatanan sointu on jo soitettu vuosia aiemmin.

muok. Sanottakoon tähän perään vielä se että onhan ne kannukset ansaittava, ei kuka tahansa bedroom dj voi heti ekalla keikalla alkaa kukkoilemaan.
Avatar
#113 • • astaroth Guest

MarkZero, 30.11.2008 13:24:
Jeps. Ja täähän on just se asia miksi nykyiset keikat on niin tylsiä. Kun ei kukaan anna mennä kunnon rokkistaran elkeillä. Soitellaan vaan levyjä, ja mielellään leuka alaspäin.


näin se juuri pitäisi mennäkin. näytetään ennemmin niitä skillsejä sen sijaan, että elvistellään se 90% setistä ja tehdään välissä pari vaihtoa
anis

Posts: 2,451

#114 • • anis

astaroth, 30.11.2008 13:32:

näin se juuri pitäisi mennäkin. näytetään ennemmin niitä skillsejä sen sijaan, että elvistellään se 90% setistä ja tehdään välissä pari vaihtoa



Mä olen kyllä kanssasi eri mieltä asiasta. Musta on kiva katsoa DJ:tä jolla on menoa ja meininkiä lavalla. Tulee itellekin hyvä mieli siitä : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

_Dj_Street_

Posts: 1,506

#115 • • Edited _Dj_Street_ Spacehouse Resident

astaroth, 30.11.2008 13:32:
näin se juuri pitäisi mennäkin. näytetään ennemmin niitä skillsejä sen sijaan, että elvistellään se 90% setistä ja tehdään välissä pari vaihtoa



Itse olen kanssa ihan eri mieltä, mielestäni on kiva katsella kun dj:llä on hyvä fiilis, vaikka musa ei aina olis mieleeni niin se tempaa mukaansa kun näkee että dj:llä on hyvä fiilis ja sitä mukaan itsellenikin tulee hyvä mieli. Dj:n esintyyminen on 50% setistä ja miksaaminen on toiset 50%. Hyvä meininki tuo mukanaan hyvän fiiliksen. Tietenkin ei se ole kiva jos dj on semmoinen joka esiintyy koko ajan ja unohtaa kokonaan että pitäähän tässä samalla tehdä hyviä vaihtojakin ja vaihdot menee päin seinää, se nyt on asia ihan erikseen.
Avatar
#117 • • Edited astaroth Guest

anis, 30.11.2008 13:46:
Mä olen kyllä kanssasi eri mieltä asiasta. Musta on kiva katsoa DJ:tä jolla on menoa ja meininkiä lavalla. Tulee itellekin hyvä mieli siitä : )


olen liian känässä vielä voidakseni filosofoimaan asiaa sen syvemmin, mutta kiteytettynä sanoisin omaavani vähän maallisemman/teknisemmän/musiikillisemman lähtökohdan dj-työskentelyyn. haluan ajatella heitä oman musiikinalansa spesialisteina. he ovat tiedemiehiä, jotka luovat uutta ja omaperäistä näkökulmaa musiikkiinsa taidollaan ja työskentelyllään. haluan ajatella, että heidät nostetaan jalustalle sillä, että he maalasivat oman alansa mona lisan.

se, ettei heilu kuin rokkistara, ei tarkoita etteikö deejiillä voisi olla hyvä meno imo.

minulle riittää, että se hyvä meno näkyy deejiin kasvoilta. mutta itse saankin kiksini musiikista, jonka mentaliteetti on ála imetään se hymy pyllyyn ^^

edit: ps. dj:n ei pidä esiintyä, vaan olla oma itsensä
Decion

Posts: 1,569

#118 • • Decion Koneradio
tulee oltua yleensä bileissä ihan vitun kännissä, riippumatta siitä että soitanko siellä vai en *nauru* :D

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

[Siru]

Posts: 259

#119 • • [Siru]
On tullut jostain ihme tapa nousta päkijöille seisomaan ja ns "varpistella" bileissä. Joku kysyy mitä sä teet niin väitän että "tässä hieman venyttelen kun jalkoja särkee" *justjoo*
En tiedä mistä on tullut, mutta bileet on onnistunu paremmin jos on eriparisukat jalassa..

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

[Siru]

Posts: 259

#120 • • [Siru]

astaroth, 30.11.2008 13:32:
---
MarkZero, 30.11.2008 13:24:
Jeps. Ja täähän on just se asia miksi nykyiset keikat on niin tylsiä. Kun ei kukaan anna mennä kunnon rokkistaran elkeillä. Soitellaan vaan levyjä, ja mielellään leuka alaspäin.

---

näin se juuri pitäisi mennäkin. näytetään ennemmin niitä skillsejä sen sijaan, että elvistellään se 90% setistä ja tehdään välissä pari vaihtoa


Setti voi olla tylsä jos tyyppi pöydän takaa vaan keskittyy niiden nappuloilen vääntelyyn. Tuo se paremman fiiliksen jos DJ on itsekkin menossa mukana. Jokainen fiilistelköön oman mielensä mukaan *pepsodent*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?