Peppermint, 12.6.2008 14:29:
Kyllä mä sen tajuan jos tykkää tanssia itsekseen ja nautiskella musasta, jos muuten on hyvällä mielellä liikkeellä. Tuosta alunperin lainaamastani opmdevil:in tekstistä esiintuleva asenne puolestaan on kyllä jonnekin ihan muualle sopivaa kuin housebileisiin.
Että terkut sinne, toivottavasti käydään eri bileissä!
Niin tuota siinä on vissi ero jos joku tulee sanomaan, että "Hei, onko hyvä fiilis? Käytkö täällä usein, onko hyvää settiä, mistäpäin olet, hirveen kalliit ovimaksut, ollut koko kesän huonot kelit kun sataa" ja sitten sen välillä, että tulee vittuilemaan jotain "Mitä sä täällä murjotat, etkö keksi muuta tekemistä kuin murjottaa, minkä vuoksi sä olet täällä itsekseen". Ensimmäinen esimerkki on keskustelua, toinen on mun mielestä jo vittuilua. Pari kertaa on multa tultu kysymään, että "haluanko mä jutella jostain". Minusta tämä on kovin omituinen tapa aloittaa keskustelu koska jos mä haluaisin jutella jostain jonkun kaa, niin kyllä varmaan juttelisin ja sitä rataa. Että tulee vähän sellainen olo että säälistä joku tulee kysymään. Mulla varmaan on sosiaalisesti rajoittuneena hyvin omituinen käsitys siitä miten ihmisille voi ja saa mennä juttelemaan.
Ei kaikki ihmiset tee juttuja sen vuoksi että tapaa ihmisiä. Jotkut saattaa esimerkiksi ihan oikeasti mennä festareille sen musan vuoksi eikä sen vuoksi, että voi tavata uusia ihmisiä mutta siinä mielessä olen varmaan poikkeus.
Bileissä käyn enimmäkseen sen vuoksi, että pitemmän päälle musiikin soittaminen kotona on melko puuduttavaa puuhaa kolmannnen tunnin jälkeen. Sitä paitti levyt kuluu.