Klubikansan omituisia tapoja tms.

123 posts, 7 pages, 33,692 views

Claquesous

Posts: 3,206

#21 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Puhun itsekseni.

--
32. of December

Strobocop

Posts: 161

#22 • • Strobocop Skenepoliisi
Joskus jo narikkajonossa tai heti sisään saapuessa alkaa silmät pyöriä päässä ja suu vaahdota jonkin biisin takia, kovin pitkään en pysy sen jälkeen tolpillani. Välillä käyn kuitenkin juomassa vessavettä kun en jaksa jonottaa tiskillä tai menen kiltisti lukemaan lehtiä/flyereitä.

--
Three strikes and you are out!

noemi

Posts: 535

#23 • • noemi
Ähh...tää on niin huono...mut mul on AINA raveissa samat tota krhm..aluspöxyt. Semmoset misson vekkuleita pinkkejä ja mustia pääkalloja, ostettu joskus pari vuotta sitten Forumin Lindexin lastenosaston joulualesta *blush*

Ei silleen et oisin taikauskonen tai mitään, ne on vaan pakko olla...*pepsodent*

--
Oikeutta koneille!

Claquesous

Posts: 3,206

#24 • • Claquesous viidettä kolonnaa

wishwa, 3.3.2007 01:15:
Ähh...tää on niin huono...mut mul on AINA raveissa samat tota krhm..aluspöxyt. Semmoset misson vekkuleita pinkkejä ja mustia pääkalloja, ostettu joskus pari vuotta sitten Forumin Lindexin lastenosaston joulualesta *blush*

Ei silleen et oisin taikauskonen tai mitään, ne on vaan pakko olla...*pepsodent*



Näytätkö mulle joskus?

--
32. of December

Prime Number

Posts: 2,705

#25 • • Edited Prime Number UG-///

mku, 2.3.2007 08:49:
Setin jälkeen on aina kusihätä *nauru*



Minulla moista ongelmaa ei ole, kun tulee yleensa juostua vessassa setin aikana.
Jos ei ainakin kerran juokse vessaan, setin aikana, niin nestetasapaino ei ole kohdallaan.*nauru*

--
Repikää siitä

UnityF

Posts: 15,721

#27 • • Edited UnityF joo just se
- Tykkään etkoilla yksin tai todella pienen ystävä porukan kanssa.
- Tykkään meikkaa näyttävästi (tosin vähentyny nyt iän myötä et nykyään vain isoihin bileisiin).
- Tykkään käyttää toisinaan erottuvia vaatteita massasta. On vain kivaa esim mikin kanssa viikon vääntää jotain vaatetta ja meikkaa bileiden teeman mukaan. Tuntuu isolta kokonaisuudelta. *joo* (tosin tääkin nyt vähentyny selkeesti mut isoihin bileisiin viellä joskus *joo*)
- Tykkään mennä bileisiin kun ovet aukee, oon pahalla tuulella jos myöhästyn yli 45min tuntuu että oon missannu liikaa ja kestää oma aika saada fiilis taas kuntoon.
- Tykkään olla selvinpäin. alkoholin kanssa sitä aina vain saa polven pois sijoiltaan ym *grr*
- Tykkään jakaa flaikkuja ja myydä aamuihin lippuja. *joo*
- Tykkään olla lipunmyyjänä ajottain.
- Bileissä tykkään tanssii eturivissä.
- Kun tanssin niin mulle ei saa puhua.
- Tykkään lähtee myös bileisiin yksin tai just jonku ystävän kanssa joka tietää että ei tarvii olla kuin paita ja perse joka sekuntti paikan päällä. Joskus menee niinkin että nähään seuraavan kerran kun bileet on ohi *nauru*
- Tykkään bileitten jälkeen päästä aina omaan kotiin suihkuun ja syömään. Joskus muutama ystävä tulee tänne jatkoille.
- bileitten jälkeen on myös aina saatava runo-teetä *hih*
Prime Number

Posts: 2,705

#28 • • Prime Number UG-///

mku, 3.3.2007 10:30:


Yleensä menee niin että kun käy ennen keikkaa kusella, niin 2h setti menee ihan ok silleen että juo sinä aikana 2-3 bisseä/siideriä. Jos haluu soittaessa känniin (ei yleensä ikinä) niin sitten kantsii kiskoa shotteja kun niissä on toi kusetus/toimivuus ratio aika hyvä *hymy*




Niin, mutta shoteilla kay turhan helposti "vahinko", plus seuraavana aamuna sattuu tukkaan.
Ja aika harvassa paikassa tulee promoottorin puolelta shotteja puulaaki dj:lle, siiderit ja bisset yleensa tarjotaan ja omia rahojaan ei viitsi kuluttaa. Ne jotka mun juomatottumuksia on katselleet ovat tietoisia ettei silloin puhuta pikku summista. Vessan kautta kulkee rahattoman dj:n tie.*hymy*

--
Repikää siitä

rjv

Posts: 731

#29 • • rjv neuron tuoppi kiitos
onneks soittaa aina kaverin kanssa b2b ni jos tarve yllättää ni voi käydä kusella *nauru*
noemi

Posts: 535

#30 • • noemi

Claquesous, 3.3.2007 03:06:
---
wishwa, 3.3.2007 01:15:
Ähh...tää on niin huono...mut mul on AINA raveissa samat tota krhm..aluspöxyt. Semmoset misson vekkuleita pinkkejä ja mustia pääkalloja, ostettu joskus pari vuotta sitten Forumin Lindexin lastenosaston joulualesta *blush*

Ei silleen et oisin taikauskonen tai mitään, ne on vaan pakko olla...*pepsodent*

---


Näytätkö mulle joskus?



Jos sä oot deejii niin voin harkita *vink*

--
Oikeutta koneille!

Claquesous

Posts: 3,206

#31 • • Claquesous viidettä kolonnaa

wishwa, 3.3.2007 13:26:
Jos sä oot deejii niin voin harkita *vink*



Jaa. No. Ei sit mitään.

--
32. of December

Anselmi

Posts: 2,578

#32 • • Edited Anselmi And sell me

wishwa, 3.3.2007 13:26:
Jos sä oot deejii niin voin harkita *vink*


Siistii. Aito groupie.

--
sen pituinen se

KooKie

Posts: 4,338

#33 • • KooKie aka. Petress Pan
Ilta on auttamatta epäonnistunut, jos en ole päässyt pistämään jalalla koreasti. Useasti varsinkin selvinpäin mä pistän itselleni tavoitteita tampatessani: "Tanssi vielä ½ tuntia, niin voit hakea vettä... Tanssi setin loppuun asti, niin voit mennä taxilla himaan..." jne. Välillä vedän niin överiksi, että tamppaan nestehukasta kärsien pilkkuun asti. Tällainen toimintamalli toimii tosin vain, kun bileissä ei ole paljon huomionkipeitä tuttuja. Ihme suorittamista ja se tuntuu auttamatta seuraavana päivänä jaloissa. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Verottaja

Posts: 1,174

#34 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ei omituista, mutta vakiosetti:
Saavun mestoille -> yks lonkero -> tanssiin

Yleensä käy niin, että heilun tanssilattialla loppuun asti,
ettei vaan tartte puhua kenenkään kanssa (oli tuttu
tai tuntematon). *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Tarsu

Posts: 2,449

#35 • • Tarsu

DeeJay-Ego,



tosta postauksesta en saa kyl mitään selvää!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Timce

Posts: 5,381

#36 • • Timce
Pleksien/Aurinkolasien käyttö bileissä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

La Petite

Posts: 1,160

#37 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Bileitä ennen tarvii ainakin 4tuntii meikkailuu, vaatekriiseihin, viini maisteluun ja musan kuunteluun.

Himasta pitää päästä AINA taksilla/autolla bileisiin. Poikkeus on ollut LUX, koska kävely noin 4minuuttia.

En tykkää mennä jatkoille, vaan haluun kotiin suihkuun, syömään, juomaan ja nukkumaan.

Aamubileisiin voi sit mennä jos ei ole ollut iltabileissä *nauru*

--
Rem tene, verba seqventur

Camfer

Posts: 259

#38 • • Camfer
Mulla on semmonen että kun oikein innostun polkkaamaan kunnon hien päälle niin alan jossain vaiheessa lipomaan huuliani ja muutenkin ulkoiluttamaan kieltäni..

en sit tiedä yhtään mistä hemmetistä tommonen on tullut. olen meinaan puhdas alkoholinkuluttaja..
aj_

Posts: 65

#39 • • aj_
Sellainen outo tapa, että narikkalapun numeron tallennan aina kännykkään heti kun oon saanu sen lapun. Siltä varalta, että se lappu häviää tai henkilökunta tyrii jotain.
SyndroDome

Posts: 1,103

#40 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Camfer, 5.3.2007 10:04:
Mulla on semmonen että kun oikein innostun polkkaamaan kunnon hien päälle niin alan jossain vaiheessa lipomaan huuliani ja muutenkin ulkoiluttamaan kieltäni..

en sit tiedä yhtään mistä hemmetistä tommonen on tullut. olen meinaan puhdas alkoholinkuluttaja..



Hih joo, mul kans vähän sama juttu ton kielen ulkoiluttamisen suhteen *slurps* Oikein kun pääsee fiiliksiin kemuttaessa niin kieli tuppaa aina tulemaan ulos *hymy* Kummaa, mutta minkäs teet *slurps*

--
Life is full of choises.