Klubikansan omituisia tapoja tms.

123 posts, 7 pages, 34,888 views

fosa

#41 • • fosa

*Anna*, 2.3.2007 22:35:

Tää on niin totta. Josset tanssi tai hymyile niin sulla on oltava tosi tylsää. Ja sitten tyrkytetään väkisin drinkkiä, että ois mukavampaa. *eiei* (yleensä nää on niitä, jotka on bileissä jonkin muun kun musiikin takia..)

Todellisuudessa on ihan mahtavaa vaan kattella ihmisiä, kuunnella musaa ja aistia tunnelmaa!

Samaa itelläki!

Monesti tulee mentyä bileisiin ihan itekseen fiilisteleen.. Tutustuu helpommin uusiin ihmisiin ku ei oo se kaveri siinä, jonka kans jauhaa aina sitä samaa paskaa läppää.. Välillä tietysti sitte reivataan frendiporukalla..

Ja bileisiin mennään tottakai ajoissa! *joo*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

DiamonDie

#42 • • DiamonDie mediahippi
Lähden yleensä aina bileistä viimeisellä normaalilla joukkoliikenteellä eli 1:30 aikoihin, joskus paljon aikaisemminkin. Ei ole varaa taksiin, kukaan ei yleensä kuskaa autolla enkä tykkää yöbusseista/junista. En myöskään jaksa valvoa aamuun asti (bileissä jotka jatkuvat aamuun tai seuraavaan päivään). Tietysti poikkeuksiakin on, jos bileissä on erityisen hauskaa, joku lemppariartisti soittaa myöhään tai on paikassa, josta joukkoliikennettä ei edes mene. Kerran olen ollut Entropyn bileissä aamuviiteen, mutta se oli joskus 4v sitten, enää ei kykenisi. Bileet joissa voi yöpyä järkevästi ovat tietty eri juttu.

Minusta on ihan sama mennä bileisiin klo 22 ja lähteä klo 1, verrattuna siihen, että saapuu vaikkapa 00:30 ja lähtee 3:30. Tietysti usein kiinnostavin esiintyjä soittaa vikana, mutta joskus olen silti joutunut lähtemään aikaisin, kun vaan väsyttää liikaa.
Chatte

#43 • • Chatte Team Teknolipat :)

piepie, 5.3.2007 10:18:
Sellainen outo tapa, että narikkalapun numeron tallennan aina kännykkään heti kun oon saanu sen lapun. Siltä varalta, että se lappu häviää tai henkilökunta tyrii jotain.

En minä tiedä, onko tuo outo, vaan lähinnä käytännöllinen tapa. Itse en tallenna numeroa puhelimeen, koska jätän sen yleensä narikkaan - tai mussun taskuun - mutta painan numeron kyllä aina mieleeni. Ja pari kertaa siitä on tosiaan ollut hyötyäkin, siis kun lappu on hävinny, jäänyt jonkun kaverin taskuun tai narikasta annetaan esimerkiksi väärä takki tms.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aurinkoneiti

#44 • • Aurinkoneiti
Katkaisin kamman puoliksi, jotta se mahtuisi taskuun. En tykkää raahata mitään ylimääräistä mukanani tanssimisen takia.
Waakku

#45 • • Waakku
Nyt kun kesä tulee ja vaatteet vähenee, niin jos näen jollain naiselle kierteellä olevat olkaimet, niin siitä on pakko mainita, ellei jopa oikaista niitä. Mikään ei voi olla ärsyttävämpää, kuin sellainen *justjoo**ding**igor*

--
- ? -

#46 • • Edited opmdevil Guest
Ok, mua ei rassaa mikään muu kuin se, että joojoo
Timce

#47 • • Timce

opmdevil, 17.4.2007 14:35:
Minua ottaa päähän seuraavanlaiset ihmiset:
- Jotka tulevat juttelemaan että "miksi sä murjotat? Tahdotko sä jutella jostain?" Siis ihan kiva että tulevat juttelemaan mutta jättäisivät väliin jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa.
- Sellaiset ihmiset jotka tulevat aina istumaan sun viereen tai napittavat seläntakana. Siis nämä joita sä et tunne. Tietenkin jos on kiinnostunut, voisi aivan hyvin tulla juttelemaan eikä tulla siihen viereen istumaan...
- Ihmiset jotka tulevat tanssimaan mun kanssa kun mä tanssin. Siis onhan tämä rasittavaa. Jos minä tanssin, niin tanssin itsekseni ja jos tahdon tanssia jonkun kanssa, niin sitten menen tanssimaan muiden kanssa. Niin, että jättäkää mut rauhaan!

Käsitinköhän mä nyt oikein.

Jos sun vieressä on vapaa paikka, niin siihen ei saa tulla istumaan. Myöskään sun taakse ei saa tulla istumaan. Ilmeisesti sun takana ei saa myöskään seistä.
Tanssilattialle et hirveän usein ilmeisesti eksy, koska siellä joudut tanssimaan kaikkien kanssa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

RiD

#48 • • Edited RiD Nukemi
Mut usein pistää myhäilemään se kun näen jossain bileissä ihmisten vetävän tiukoissa riveissä omia muuvssejaan. Tietty kun lattia täyttyy niin riveistä ei ole enään tietoakaan, mutta aika usein esm bileiden alkupuolella porukka tuppaa pakkautumaan jonkunnäköseen muodostelmaan/rivihäröpalloon. Tietty tämähän johtuu siitä että harvoin kukaan menee yksin tanssimaan ja kaverin kanssa on hauskempi tanssia vierekkäin.

Tämä ei siis mitenkään ole häveksyttävää tai mitään, mun mielestä vaan oudohko hauska ilmiö .D

Ja omana omituisuutena kai vois sanoa että kun tanssin tarviin jonku x*x metriä tilaa ja yleensä 90% ajasta mulla on vitun typerä virnistys naamalla.

--
*super* *possu*

tir

#49 • • tir
omia omituisuuksia:
olen aika usein yksin liikenteessä, ja tällöin tulee sitten yleensä vaan katseltua muita. ei, se ei tarkoita että olisin tylsistynyt tms, tykkään vaan istuskella rauhassa ja katsella kun muut pilettää.
lisäksi aika usein etsiydyn paikkaan missä on jokin "turva", eli selkä seinää vasten tms.
hymyilen paljon tuntemattomillekin mikäli sattuu katseet kohtaamaan lattialla. tosin osan ajasta piletän silmät kiinni. laulan tuttujen (ja tuntemattomien *hih* ) piisien mukana jne...
¡ Previous post about a year ago !
Metz^^

#50 • • Metz^^

La Petite, 3.3.2007 15:28:
Bileitä ennen tarvii ainakin 4tuntii meikkailuu, vaatekriiseihin, viini maisteluun ja musan kuunteluun.

Himasta pitää päästä AINA taksilla/autolla bileisiin. Poikkeus on ollut LUX, koska kävely noin 4minuuttia.

En tykkää mennä jatkoille, vaan haluun kotiin suihkuun, syömään, juomaan ja nukkumaan.

Aamubileisiin voi sit mennä jos ei ole ollut iltabileissä *nauru*

Kyllä, toi 4h valmistautuminen plus kokopäiväinen kiksun kuuntelu kuuluu tapoihin.

Tanssilattialla saatan usein ottaa kengät pois koska sujuu vaan paremmin ilman :D

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Peppermint

#51 • • Peppermint

*Anna*, 2.3.2007 22:35:
---
ville, 2.3.2007 21:36:
Monesti ollaan vaavun kanssa niin vähäpuheisia, että meitä pidetään vaan tosi töykeinä. Johtuu kuitenkin aika usein siitä, että nautitaan puhtaasti vaan musiikin kuuntelusta ja tanssilattian katselusta :)

---

Tää on niin totta. Josset tanssi tai hymyile niin sulla on oltava tosi tylsää. Ja sitten tyrkytetään väkisin drinkkiä, että ois mukavampaa. *eiei* (yleensä nää on niitä, jotka on bileissä jonkin muun kun musiikin takia..)

Todellisuudessa on ihan mahtavaa vaan kattella ihmisiä, kuunnella musaa ja aistia tunnelmaa! Ja kun siltä tuntuu niin tanssijalka vie...

Mä taas en varmaan ikinä totu tähän, että Suomessa ihmiset fiilistelee bileissä ihan mykkänä *eivaantajuu* Ihmettelen aina, kun kyllä netissä seuraavana päivänä hehkutetaan, miten mahtavat bileet oli ja upea fiilis ja jee jee, kun itse en oo huomannut kenestäkään itse bilepaikalla mitään reaktiota ulospäin.
Kai se on vaan tajuttava, että ihmiset on erilaisia. Mulle klubbailu on ennenkaikkea sosiaalinen tapahtuma, jolloin höpötetään tuttujen ja tuntemattomien kanssa ja vaikka seistään käsillä jos siltä tuntuu. Mun mielestä Suomessa klubbaajat pidättelee itseään ihan liikaa, nih! *igor*

opmdevil, 17.4.2007 14:35:
Minua ottaa päähän seuraavanlaiset ihmiset:
- Jotka tulevat juttelemaan että "miksi sä murjotat? Tahdotko sä jutella jostain?" Siis ihan kiva että tulevat juttelemaan mutta jättäisivät väliin jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa.
- Sellaiset ihmiset jotka tulevat aina istumaan sun viereen tai napittavat seläntakana. Siis nämä joita sä et tunne. Tietenkin jos on kiinnostunut, voisi aivan hyvin tulla juttelemaan eikä tulla siihen viereen istumaan...
- Ihmiset jotka tulevat tanssimaan mun kanssa kun mä tanssin. Siis onhan tämä rasittavaa. Jos minä tanssin, niin tanssin itsekseni ja jos tahdon tanssia jonkun kanssa, niin sitten menen tanssimaan muiden kanssa. Niin, että jättäkää mut rauhaan!

Oikeesti, miksi edes käyt bileissä, kotonakin voi tanssia yksinään ja olla ihan rauhassa?

--
Oldschool, baby

Nasutin

#52 • • Nasutin
Mulla tuppaa silmät painuu aina kiinni tanssiessa. On vaan niin paljon mukavampi tanssia fiilistellen omassa pikku kuplassaan ja hyräillä biisejä samalla! Siks kaikki kuvatki on musta aina ihan hirveitä kun on simmut kiinni ja joku outo virnistys naamalla! (Muutenki tulee kyllä aina näytettyy kieltä kuvaajille tai muuten vaan on pakko ilveillä!?!) :D Haittapuolet: heiluessa tulee välillä sohittua ihmisiä vahingossa kun tanssipaikka vaihtuu huomaamatta.

Ja sitten toinen outo (?) juttu joka mua itseasias häiritsee ihan hirveesti: Mä en oikein osaa tanssia kun kundikaveri on soittamassa. Mä fanitan ihan kympillä sen biisejä ja setit on aina ihan huippuja, mut jotenki tulee niin höhlä olo mennä tanssilattialle sen eteen hillumaan. Vetäydyn aina jonnekki pimeimpään nurkkaan fiilistelee yksinäni kun kaverit pomppii eturivissä tanssimassa. Sit kaverit motkottaa jälkikäteen miks mä en koskaan tanssi kun se soittaa?

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Anselmi

#53 • • Anselmi And sell me
Öyskääminen.

--
sen pituinen se

tomii

#54 • • tomii kallion herttua
Tää nyt ei ole niin omituinen tapa, ainakaan omasta mielestäni, mutta mainitsen nyt kuitenkin, että mä tykkään monasti jorailla tyhjällä lattialla, jos meen yksin ajoissa bileisiin ja musiikki potkii. Pystyy vetää kunnolla tuulimyllyä. :D Suomessa (ja varmaan monissa muissakin maissa) tuntuisi olevan se, että oli musiikki kuinka saatanan hyvää, niin alkuillasta ei oikeen jengi valu lattialle. Suojakännit eka? :)

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

#55 • • tomii kallion herttua

Peppermint, 6.6.2008 14:51:
---

Oikeesti, miksi edes käyt bileissä, kotonakin voi tanssia yksinään ja olla ihan rauhassa?

Se, että haluaa tanssia ja transsia rauhassa ja keskittyä musiikkiin, ei tarkoita sitä, että haluaisi tehdä sitä yksin himassa. Vaikka haluaa olla rauhassa, niin silti toi ympärillä oleva väki ja yleensä vitun paljon tykimpi pa, dekoraatiot ja valaistus, kuin sul on himassa, luo sen ainutlaatuisen tunnelman ja fiiliksen tanssimiseen. Vai olenko väärässä? Ja jokainen tyylillään?

--
reivaan kunnes kuolen

Kolera

#56 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Peppermint, 6.6.2008 14:51:
---
Mä taas en varmaan ikinä totu tähän, että Suomessa ihmiset fiilistelee bileissä ihan mykkänä *eivaantajuu* Ihmettelen aina, kun kyllä netissä seuraavana päivänä hehkutetaan, miten mahtavat bileet oli ja upea fiilis ja jee jee, kun itse en oo huomannut kenestäkään itse bilepaikalla mitään reaktiota ulospäin.

suomalaiset bileet

ja sanottakoon et itse pidän turpani kiinni koska ei ole mitään sanottavaa paitsi kännissä jolloin on liikaakin ja kaikki on aika uskomatonta tuubaa mut tekstiä kyllä tulee =P Niin sen lisäksi että monesti se vola on niin kovalla etten jaksa huutaa keskustellakseni.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Saarre

#57 • • Saarre
tikkarit *täh**ding*

--
*tähti* Full hearts cant lose

aiduu

#58 • • aiduu

piepie, 5.3.2007 10:18:
Sellainen outo tapa, että narikkalapun numeron tallennan aina kännykkään heti kun oon saanu sen lapun. Siltä varalta, että se lappu häviää tai henkilökunta tyrii jotain.

oioi hyvä vinkki tementoituneelle mulle! dänks
(eikä siihen tarvii ees puheaikaa :p)
*ankka*
Peppermint

#59 • • Peppermint

tomii, 12.6.2008 11:52:

Se, että haluaa tanssia ja transsia rauhassa ja keskittyä musiikkiin, ei tarkoita sitä, että haluaisi tehdä sitä yksin himassa. Vaikka haluaa olla rauhassa, niin silti toi ympärillä oleva väki ja yleensä vitun paljon tykimpi pa, dekoraatiot ja valaistus, kuin sul on himassa, luo sen ainutlaatuisen tunnelman ja fiiliksen tanssimiseen. Vai olenko väärässä? Ja jokainen tyylillään?

Itse mä en ainakaan käsitä sitä, että bileisiin lähdetään asenteella "älä puhu mulle äläkä ainakaan kysy mitään äläkä tuu lähelle ja antakaa mun olla!!" *justjoo*
Housessa on alunperin ollut tärkeintä juuri yhteisöllisyys, kaikki yhdessä vailla huolta huomisesta ja sosiaalisesta taustasta/ihonväristä/tms viis. Siksi mun mielestä tommoset jurottajat sais pysyä poissa housebileistä, käyköön sitten vaikka jossain hevifestareilla mököttämässä minne se kuuluu.

Kolera, 12.6.2008 13:34:

suomalaiset bileet

j

Spot on!! *nauru*

--
Oldschool, baby

anis

#60 • • anis

Worin, 2.3.2007 21:33:
---
hards, 2.3.2007 10:39:
---
littlebig, 2.3.2007 10:29:
Ulkomailla toi oli ihan parhautta, sai olla omassa kuplassaan ja nauttia rauhassa. Vähän ikävä sitä...

---

Hassua, miten ulkomailla on hyvissä bileissä kivaa ilman tuttujakin, mut suomes on jotenkin ankeeta jollei o jotain kamuja mestoilla. Kai siihen on vaan tottunut..

omituisist tavoist en sanokaan sit mitään:D

---

Ei tartte mennä kun jonnekin lappiin... yksin tai muuten tuntemattomalle paikkakunnalle niin pystyy olee omassa tilassa. Tosiasiassa kaikki parhaat seikkailut lähtee siitä et on yksin liikkeellä kun sillon tulee juteltua mitä erinäisempien kaverien kans ja lähettyä erilaisiin paikkoihin.

Varmaan 5x mahdollisuus kokee joku seikkailu tai päästä ihme piirien kans möyhöö kun on yksin jossain, kukaan ei tuu kovinkaan usein jauhaa mitään kun on porukassa ja sit kun ei itellä oo ketään messissä niin sitä väkisin heittäytyy joittenkin seuraan.

Kaikilta ei tietysti tällänen meno onnistu, vaan osalla kaverit on aina oltava mukana. Itelle tällänen sopii erittäin hyvin aina välillä. Ei sitä aina kuitenkaan jaksa tai edes läheskään aina.

Voin allekirjoittaa tän täysin*joo*.!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.