Klubikansan omituisia tapoja tms.

123 posts, 7 pages, 34,861 views

Kolera

#61 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Peppermint, 12.6.2008 13:52:
---
tomii, 12.6.2008 11:52:

Se, että haluaa tanssia ja transsia rauhassa ja keskittyä musiikkiin, ei tarkoita sitä, että haluaisi tehdä sitä yksin himassa. Vaikka haluaa olla rauhassa, niin silti toi ympärillä oleva väki ja yleensä vitun paljon tykimpi pa, dekoraatiot ja valaistus, kuin sul on himassa, luo sen ainutlaatuisen tunnelman ja fiiliksen tanssimiseen. Vai olenko väärässä? Ja jokainen tyylillään?

---

Itse mä en ainakaan käsitä sitä, että bileisiin lähdetään asenteella "älä puhu mulle äläkä ainakaan kysy mitään äläkä tuu lähelle ja antakaa mun olla!!" *justjoo*
Housessa on alunperin ollut tärkeintä juuri yhteisöllisyys, kaikki yhdessä vailla huolta huomisesta ja sosiaalisesta taustasta/ihonväristä/tms viis. Siksi mun mielestä tommoset jurottajat sais pysyä poissa housebileistä, käyköön sitten vaikka jossain hevifestareilla mököttämässä minne se kuuluu.

Joono epäilen aika vahvasti et ku meet tuskaa tai nummirockkii et siel hirveesti on jurottajaa liikentees siel lavan eessä...paitsi sitte ehkä aamulla herätessä kaameesee kanuunaa ja seki korjataan pikasesti =P

jajoo se et mennään sinne mököttää on vähän eri asia kuin että menee fiilistelemään itsekseen bileisiin. Onko ihmisen pakko aina olla tekopirtee apina jolla kaikki menee hyvin vaikka maailma olis kaatumas niskaa ja vituttaa. Toiset menee bileisiin höpöttää ja jauhaa paskaa musiikista välittämättä toiset menee ihan vain juurikin musiikin takia vaikka yksin ilman turhaa tarvetta verbaaliseen kanssakäymiseen. kolmannet menee kummanki takia ja osa vaan ku se on kiva paikka kuosittaa =P

mutjoo ku et ymmärrä ni turhaako tässä jauhamaan ku et vaan ymmärrä =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Peppermint

#62 • • Peppermint
Kyllä mä sen tajuan jos tykkää tanssia itsekseen ja nautiskella musasta, jos muuten on hyvällä mielellä liikkeellä. Tuosta alunperin lainaamastani opmdevil:in tekstistä esiintuleva asenne puolestaan on kyllä jonnekin ihan muualle sopivaa kuin housebileisiin.

Että terkut sinne, toivottavasti käydään eri bileissä!

--
Oldschool, baby

Nasutin

#63 • • Nasutin

Peppermint, 12.6.2008 13:52:
---

Housessa on alunperin ollut tärkeintä juuri yhteisöllisyys, kaikki yhdessä vailla huolta huomisesta ja sosiaalisesta taustasta/ihonväristä/tms viis. Siksi mun mielestä tommoset jurottajat sais pysyä poissa housebileistä, käyköön sitten vaikka jossain hevifestareilla mököttämässä minne se kuuluu.

Anteeks... Mä en kyl ihan tajua miten sä mahdutat noi kaks samaan aiheeseen!!! Ensin vaahdotaan yhteisöllisyydestä mistään lähtökohdista huolimatta ja sit passitetaan omaan biletystyylikuntaan kuulumattomat "hevifestareille" missä ilmeisesti kaikki vaan murjottaa??? Ööh... :D
Omat kokemukset hevifestareista/muista tyylin tapahtumista ja baareista. Noh sanotaan vaikka etten oo koskaan päässy lähellekkään sellaista iloisuutta, keskusteluja ja ns yhteisöllisyyttä missään klubeilla, normibaareissa tms. Ei mulla ikinä tylsää tai kurjaa missään ole ollut, mutta kyllä ihmiset vaan tuolla hevipuolella avoimempia yleisesti ottaen tuntuu olevan.
Tai sit tunnen vaan vääriä ihmisiä! :)

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Jka

#64 • • Jka Harder.fi

Anteeks... Mä en kyl ihan tajua miten sä mahdutat noi kaks samaan aiheeseen!!! Ensin vaahdotaan yhteisöllisyydestä mistään lähtökohdista huolimatta ja sit passitetaan omaan biletystyylikuntaan kuulumattomat "hevifestareille" missä ilmeisesti kaikki vaan murjottaa??? Ööh... :D
Omat kokemukset hevifestareista/muista tyylin tapahtumista ja baareista. Noh sanotaan vaikka etten oo koskaan päässy lähellekkään sellaista iloisuutta, keskusteluja ja ns yhteisöllisyyttä missään klubeilla, normibaareissa tms. Ei mulla ikinä tylsää tai kurjaa missään ole ollut, mutta kyllä ihmiset vaan tuolla hevipuolella avoimempia yleisesti ottaen tuntuu olevan.

Ehkä se vähän on noin. Varsinkaan omissa kaveriporukoissa tulleet jampat ei välttämättä lämpee niin paljon ulkopuolisille ja bileisiinhän tietysti yleensä mennään kavereiden kanssa. Kyllä tosin täytyy sanoa, että yhden jos toisen ihmisen kautta on tullut tutustuttua hyvin moneen tyyppiin ja kyllä sitä ystävällistä poppoota klubeilta löytyy.
Jago

#65 • • Jago un-trained monkee

Nasutin, 12.6.2008 17:17:

Hyvin paljon merkitystä on sillä, kuinka helpostilähestyttäväksi ittensä tekee.
Itte oon välillä ollut saika sulkeutunut ja silloin ei kukaan muukaan tuu juttelemaan. Myös sillä on merkitystä kuinka hyvät bileet on. Jos kaikki hehkuttaa innoissaan on helpompi hehkuttaa yhdessä*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Nasutin

#66 • • Nasutin

Jka, 12.6.2008 17:26:
---

---

Ehkä se vähän on noin. Varsinkaan omissa kaveriporukoissa tulleet jampat ei välttämättä lämpee niin paljon ulkopuolisille ja bileisiinhän tietysti yleensä mennään kavereiden kanssa. Kyllä tosin täytyy sanoa, että yhden jos toisen ihmisen kautta on tullut tutustuttua hyvin moneen tyyppiin ja kyllä sitä ystävällistä poppoota klubeilta löytyy.

Joo siis klubithan on täynnä ihan mahtityyppejä! Ja sehän on ihan selvä et kuka vaan tutustuu ihmisiin missä tahansa ennemmin tai myöhemmin. Sellaselta vaan ei voi välttyä! :)
Itekin klubilta paljon hyviä ystäviä saanut ja mm mieheni löytäny! *sydän*

Mut siis toi "menkööt sinne hevifestareille mihin se kuuluu" tossa aiemmin huvitti kyllä tossa yhteydessä aikalailla! Koska ihan samaa porukkaa sieltä löytyy ku mistä tahansa muualta. Ne vaan kuuntelee eri musaa!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Jka

#67 • • Jka Harder.fi

Joo siis klubithan on täynnä ihan mahtityyppejä! Ja sehän on ihan selvä et kuka vaan tutustuu ihmisiin missä tahansa ennemmin tai myöhemmin. Sellaselta vaan ei voi välttyä! :)
Itekin klubilta paljon hyviä ystäviä saanut ja mm mieheni löytäny! *sydän*

Mut siis toi "menkööt sinne hevifestareille mihin se kuuluu" tossa aiemmin huvitti kyllä tossa yhteydessä aikalailla! Koska ihan samaa porukkaa sieltä löytyy ku mistä tahansa muualta. Ne vaan kuuntelee eri musaa!

Joo mua harmittaa henk. koht. sellaset kaverit, jotka on musiikkityyli-, tai genrepuristeja. Mun mielestä fröbelin palikatkin on hyvää musaa tavallaan ja musiikilla on kuitenkin sanoma, joka halutaan yleensä tuoda esiin. Ei tarvitse toki tykätä tai ymmärtää, mutta ei sitä muillekkaan tarvitse toitottaa että musiikki on paskaa. Eikä ne ihmiset sitä musiikkia pahenna eikä niitä pitäis sen takia tuomita, oli sitten teletapit gabberbileissä tai proteus lastenkutsuilla soittamassa. *nauru*
_Dj_Street_

#68 • • _Dj_Street_ Spacehouse Resident
omasta mielestä jokaisessa genressä on aina jotain hyvää kunhan haluaa vain löytää ne sieltä, ei saa omast mielestäni olla liian suppea musiikki maun suhteen, on tietenkin poikkeuksia mistä en itsekkään tykkää esim. "örinä" hevi, se ei vain oikein istu :D muuten kaikki musa menee :)
Ober

#69 • • Ober Dog shit taco
must konemusabileet näyttää (yleesä) iha vammasien aerobic tunnilta. jotenki todella pidättäytynyttä naama tiskijukkaanpäin nötkymistä. mikäs siinä jos siitä pitää
Timce

#70 • • Timce

Ober, 12.6.2008 20:39:
must konemusabileet näyttää (yleesä) iha vammasien aerobic tunnilta.

Niin että kokemusta on kummastakin? *nauru*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Daniel Braun

#73 • • Daniel Braun wednesday?

_Dj_Street_, 12.6.2008 20:46:
---
Ober, 12.6.2008 20:39:
must konemusabileet näyttää (yleesä) iha vammasien aerobic tunnilta. jotenki todella pidättäytynyttä naama tiskijukkaanpäin nötkymistä. mikäs siinä jos siitä pitää

---

siis mitä sä oikein selität? jos et tykkää niin se on sun ongelma älä pilaa muiden iloa olemalla se mätämuna :D

Itseasiassa, en nyt ihan kärjistäisi tota noin kuin Ober sanoi, mutta on monet bileet melko kornin näköisiä.

Porukka tamppaa rivissä, kädet heiluu joko kuin painoja nostellen tai ostoksia kaupasta keräten.
Auta armias jos satut tanssimaan jotenkin muuten kuin katse vain ja ainoastaan dj:tä kohden... :(
Cloud

#75 • • Edited Cloud Game Freak

Individual, 12.6.2008 21:26:
Kerran Kaapelilla katselin sieltä ylätasanteelta alas Merikaapelihalliin ja kyllähän se sellaiselta kantririvitanssilta näytti, että oksat pois.

Word! Rivi Lehmäntanssia (polkkaamista) nassut päin dj:ta tiukoissa riveissä. Joskus joku "shock" tavis sielä välissä heilumassa miten sattuu.. :)

Mutta niin tuohon tutustutko ihmisiin bileissä niin enpä oikeastan.. Tosin eipä niissä enään nykyään tule edes käytyä.. Kai se on sitä, ettei ihmiset halua tulla häiritsemään kun sitä lattialla painaa menemään ja ehkä hyvä niinkin koska tanssimaanhan sinne itse ainakin olen tullut enkä niinkään jubailemaan. Tai sitten se johtuu siitä kun olen niin fuckin ruma ettei kukaan kehtaa tulla vierelle kun hirveessä kaasussa *pahis*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

m1kk3

#76 • • Edited m1kk3 no-life
Kuka vittu jaksaa välittää miten jengi tanssii ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

#78 • • m1kk3 no-life

Individual, 12.6.2008 21:49:
---
mikke, 12.6.2008 21:48:

---

o/

*iloinen*

*iloinen*

Mut siis joo, tokihan aihetta saa kommentoida mut jos toi tanssiminen jotain oikeasti häiritsee ni ohhoijjaa.

--

(c) Sir Henri Risti

Cloud

#79 • • Cloud Game Freak

mikke, 12.6.2008 21:48:

Mikke rakas.. etkö vieläkään muista millä foorumilla olemme.. Tottakai täälä jaksetaan välittää vaikka mistä :)

Ja jotta keskustelu pysyy yhtään raiteillaan mä sanonkin heti, että sä et ainakaan osaa tanssia NII NIII *nauru*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

m1kk3

#80 • • Edited m1kk3 no-life

Cloud, 12.6.2008 21:53:

Mikke rakas.. etkö vieläkään muista millä foorumilla olemme.. Tottakai täälä jaksetaan välittää vaikka mistä :)

Ja jotta keskustelu pysyy yhtään raiteillaan mä sanonkin heti, että sä et ainakaan osaa tanssia NII NIII *nauru*

:D Joo en osaakaan, tosin mulle se on ihan sama :) Ei jaksa välittää mitä muut ajattelee :)

Mut ihmettelinpähän nyt vaan tuota että joku jaksaa nillittää siitä miten jengi tanssii.

--

(c) Sir Henri Risti