Peppermint, 12.6.2008 13:52:
---
tomii, 12.6.2008 11:52:
Se, että haluaa tanssia ja transsia rauhassa ja keskittyä musiikkiin, ei tarkoita sitä, että haluaisi tehdä sitä yksin himassa. Vaikka haluaa olla rauhassa, niin silti toi ympärillä oleva väki ja yleensä vitun paljon tykimpi pa, dekoraatiot ja valaistus, kuin sul on himassa, luo sen ainutlaatuisen tunnelman ja fiiliksen tanssimiseen. Vai olenko väärässä? Ja jokainen tyylillään?
---
Itse mä en ainakaan käsitä sitä, että bileisiin lähdetään asenteella "älä puhu mulle äläkä ainakaan kysy mitään äläkä tuu lähelle ja antakaa mun olla!!"
Housessa on alunperin ollut tärkeintä juuri yhteisöllisyys, kaikki yhdessä vailla huolta huomisesta ja sosiaalisesta taustasta/ihonväristä/tms viis. Siksi mun mielestä tommoset jurottajat sais pysyä poissa housebileistä, käyköön sitten vaikka jossain hevifestareilla mököttämässä minne se kuuluu.
Joono epäilen aika vahvasti et ku meet tuskaa tai nummirockkii et siel hirveesti on jurottajaa liikentees siel lavan eessä...paitsi sitte ehkä aamulla herätessä kaameesee kanuunaa ja seki korjataan pikasesti =P
jajoo se et mennään sinne mököttää on vähän eri asia kuin että menee fiilistelemään itsekseen bileisiin. Onko ihmisen pakko aina olla tekopirtee apina jolla kaikki menee hyvin vaikka maailma olis kaatumas niskaa ja vituttaa. Toiset menee bileisiin höpöttää ja jauhaa paskaa musiikista välittämättä toiset menee ihan vain juurikin musiikin takia vaikka yksin ilman turhaa tarvetta verbaaliseen kanssakäymiseen. kolmannet menee kummanki takia ja osa vaan ku se on kiva paikka kuosittaa =P
mutjoo ku et ymmärrä ni turhaako tässä jauhamaan ku et vaan ymmärrä =)