Sallakat, 30.3.2007 10:36:
luin aamulla spårassa jonkun tädin iltasanomien tms kannesta, että tosiaan tämä oikeus on vihdoin tapahtunut. Laitoinkin kommenttia kristiinan esityksen jälkeen, joten sitä tuskin tarvitsee enää toistaa. Puistattaa vieläkin kun muistaa sen epävireisyyden.
Mä en tajua miten täälläkin (niinkuin tuomaristossa) jengi hehkuttaa sitä miten nätti se on. Tää on LAULUkilpailu!
Mun mielestä Idols ei ole pelkästään laulukilpailu, vaan siinä etsitään kokonaisvaltaista viihdyttäjää. Valitettavasti molemmat finalistit on nyt semmoisia, joilla tuntuu keltainen neste kelluvan jos ei jo koko pääkopassa, niin ainakin jossakin takahampaitten kohdalla menossa kohti sitä. Eikä semmoinen sovi Idosl-voittajalle, mutta minkäs teet, ketäs lyöt.
Kristiinassa tosiaan olisi muuten mielestäni ollut kaikki Idols-voittajan ainekset, jos se sen laulutaito ja -ääni olisi ollut kohdallaan. Mä en useimmiten kyllä saanut mitään irti siitä sen hehkutetusta omalaatuisesta saundista, muutamissa biisessä se toimi, mutta vain muutamissa. Eikä se nyt koko ajan mielestäni vetänyt epävireisesti, harmittavasti vain aina ne kohdat, joissa lauloi pitkiä vokaaleja, joka sitten leimasi koko laulua. Olisi vaikka keskittynyt saamaan ne kertsit kohdalleen jokaisesta biisistä, niin niiden kokonaiskuva olisi varmaan parantunut huomattavasti.
Kyllähän finaali varmasti katsottavaksi menee, mutta kumpaakaan finalistia en fanita. Jostakin syystä se Arin ääni ei vaan osu muhun, eikä kyllä Annankaan. Sen ääni vuotaa niin pahasti, että mun korvaan se kuulostaa todella ilkeältä. Eikä kukaan noista kolmesta voi sanoa laulaneensa ihan puhtaasti eilen.