Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,299,073 views

Lnn Sika

Posts: 2,847

#3382 • • Lnn Sika
the machine girl

veri lensi ja englanniks dubbaus toi oman
juttunsa tuohon :)

4/5
Timce

Posts: 5,381

#3383 • • Timce

Niklas N., 15.6.2008 22:56:
the machine girl

veri lensi ja englanniks dubbaus toi oman
juttunsa tuohon :)

4/5



Katoin kans tuon tänään.

Olihan se aika tökerö, mutta just oikealla tavalla överi. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Mimir

Posts: 1,366

#3384 • • Mimir Rouva Yninä

larzizi, 15.6.2008 21:44:
---
Zenni, 15.6.2008 20:03:
Häh, sehä oli ihan luokattoman huono :D Sarjassa ollut nokkeluus ja nopeatempoisuus oli tipotiessään ja tilalle oli laitettu alapäähuumoria ja itsesäälissä rypemistä. Ei vaan jaksa kattoa keski-ikäisiä naisia käyttäytymässä samalla tavalla ku mä kolme vuotta sitten. Käsittämätön hypetys koko leffasta. Buu!
---
En kanssa ihan tajua miten sitä voidaan pitää niin hyvänä. Pakko se oli käydä katsomassa, kun kyseinen sarja kuuluu omiin lemppareihin, mutta kuten sanoin kaverillekin leffan jälkeen; en mä menisi semmosta höpöhöpöleffaa katsomaan ellei sillä olisi tekemistä Sex and the Cityn kanssa. Kaiken lisäksi kaikki "yllättävät käänteet" oli liian arvattavissa.



Täytyy kyllä yhtyä näihin. En mä toisaalta juuri mitään odottanutkaan vaikka sarjasta tykkäsinkin kovasti. Juonenkäänteet oli täysin ennalta-arvattavia enkä mä edes kertaakaan nauranut kunnolla. Oon toki huonompiakin leffoja nähny eikä mulla varsinaisesti tylsää ollu - toi meni just sellasena "tyttöjen illan" leffana. Ja kai se sit joihinkin uppoaa ihan täysillä, koska kyllä munkin tyttöseura itki kolmesti *hih*

--
[Wings are growing on her.]

Samu81

Posts: 1,224

#3385 • • Samu81 kokolihaa

Lil' Miss, 22.2.2008 22:46:
The Bucket List *tähti**tähti**tähti**tähti*/5: Hauska, mutta pysäyttävä elokuva. Loistavat näyttelijät, loistava elokuva. See for yourselves.



Todellakin komppaan *hymy*
Aivan täydelliset näyttelijät ko. kaltaiseen elokuvaan, jotka yhdessä tekivät ainakin minusta tuosta leffasta juurikin niin loistavan kuin mitä se on.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

thomas

Posts: 5,618

#3386 • • thomas
Definitely Maybe

Oli varsin onnistunut rom.kom. tyylinen tapaus. Pääosanesittäjät vetivät hyvät roolisuoritukset ja tarina oli varsin mukiinmenevä vaikkakin ehkä hieman kliseinen. Nyt vaan pitäis löytää ittelle oma Isla Fisher :)

3,5 / 5
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#3387 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
The Happening

voi vitun M. Night Shyamalan! :D vois seki lopettaa ajoissa tän
väsyneen ja tylsän skeidan vääntämisen. täysin epäjännittävä,
epäkiinnostava, epäkoskettava ja epähyvä elokuva ku ihmiset
alkaa isommissa kaupengeissa mystisesti listimään itsejään.

Mark Wahlberg on superkiltti ja superfiksu opettaja, joka lähtee
kestohämmentyneen tyttöystävänsä kanssa pakoon itsariaaltoa
jonneki maaseudulle.... elokuvassa ei tapahdu oikein mitään ja
mitään ei selitetä (ei sillä, että kiinnostais edes tietää). ja yhdessä
kohdassa näkyy mikrofoni kuvan yläosassa.

en muutenkaa ole Shyamalanin tuotosten fani, mutta tää alitti IHAN
KAIKKI rimat. paskin elokuva minkä olen pariin vuoteen nähnyt!

en suosittele! *pepsodent*

--
dasinoaisnvs

ezzy

Posts: 8,060

#3388 • • Edited ezzy Droid-pappa
Uus Futurama-leffa oli kyllä aikamoista paskaa sarjaan verrattuna...kuten edellinenkin

negatiiviset 5 tähtejä. Ei enää näitä.

kimono, 16.6.2008 09:25:
The Happening

voi vitun M. Night Shyamalan! :D vois seki lopettaa ajoissa tän
väsyneen ja tylsän skeidan vääntämisen. täysin epäjännittävä,
epäkiinnostava, epäkoskettava ja epähyvä elokuva ku ihmiset
alkaa isommissa kaupengeissa mystisesti listimään itsejään.

Mark Wahlberg on superkiltti ja superfiksu opettaja, joka lähtee
kestohämmentyneen tyttöystävänsä kanssa pakoon itsariaaltoa
jonneki maaseudulle.... elokuvassa ei tapahdu oikein mitään ja
mitään ei selitetä (ei sillä, että kiinnostais edes tietää).
ja yhdessä
kohdassa näkyy mikrofoni kuvan yläosassa.

en muutenkaa ole Shyamalanin tuotosten fani, mutta tää alitti IHAN
KAIKKI rimat. paskin elokuva minkä olen pariin vuoteen nähnyt!

en suosittele! *pepsodent*



Kuulostaa ihan Cloverfieldiltä...
Timce

Posts: 5,381

#3389 • • Timce
Kiitos!! Ezzykin oikein lihavoi tuon storylinen, ettei varmasti käy epäselväksi mitä leffassa tapahtuu. :DD

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

akir0

Posts: 2,554

#3390 • • akir0 idleRPG champion 2009

pirpeli, 15.6.2008 00:42:
Lentävät luupäät

Ainoa, mikä tässä huonossa suomalaisessa elokuvassa nauratti, oli kolkki sekä line "Jännä mies, minä haen lisää".

Totesin myös, että Simo Salminen ja edesmennyt Spede ovat ärsyttäviä tyyppejä. Riitta Väisäsen "luonnenäytteleminen" sai myös kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä.



Oot niin väärässä. Tää on aivan klassikkoleffa. "salanen agentti juu nou"
sapeli

Posts: 11,768

#3391 • • sapeli jokukukamikä?
Sixth Sense

No, tämä onkin varmasti about kaikille tuttu mutta laitetaan silti lyhyt arvostelu: itse asiassa oikein kiva leffa, vaikka välillä sortuukin säikyttelyyn kun ei muuten ehkä olisi tarpeeksi "pelottava"... Sinänsä ihan hyvin mun mielestä välitetty tunnelma mikä pojalla leffassa on, ja tapahtumien edetessä se tunnelma tietenkin muuttuu myös. Ihan hienoja kuvakulmia eli periaatteessa myös visuaalisesti ihan viihdyttävä. Isoin miinus tulee Bruce Willisistä; riippumatta siitä kuinka hyvin se näyttelee jossakin, se itsehyväinen myhäily ottaa päähän.

Ehdottomasti sellainen elokuva mikä jokaisen kannattaa katsoa ainakin kerran, en usko että kenestäkään tuntuu että se pari tuntia on hukkaan heitettyä aikaa. *hymy* Toisaalta tämä on juuri niitä leffoja jotka tulee katsottua vain kerran koska tarinan kaari on se juttu, ei niinkään se miten se on kerrottu (joka tekee joistakin leffoista kestosuosikkeja).

*tähti**tähti**tähti**tähti* / 5 (ekalla katselukerralla, ehkä 2½ tähteä toisella)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#3392 • • jesus Guest
Semi Pro *pepsodent*
Sinza

Posts: 2,227

#3393 • • Sinza

yana, 15.6.2008 17:10:
---
Sinza, 15.6.2008 17:01:
Stephen Kingin The Mist. Täysin paska, en voi suositella kenellekään *eiei*.

---


mika siis teki "taysin paskan" .. perus hollywood leffa ja kauhuaiheesta. ei hyva ei huono. mut jos sanot et se on tosi paska niin et oo nahny kyl elokuvia tarpeeks


No alku vaikutti ihan ok, mutta sitten nää lonkerot ja muut örkit mitä siellä lenteli, mä en vaan jaksa tollasia, en yleensäkään jaksa kattoo vastaavanlaisia leffoja, mutta nyt mulla ei ollu etukäteen tiedossa, et mitä sieltä usvasta tulee. Leffa oli mun mielestä todella tylsä, joutu kelailee moneen kertaan, kaks tuntii on aivan liian pitkä aika tollaselle pätkälle.

Mut sitten Superbad oli ihan ok, sellanen teinikomedia missä nörttipojat yrittää saada pesää. Ihan mukava sunnuntai-illan viete.

Illalla oli pakko taas kerran tuijottaa yksi mun lempparileffoista, Kuudes aisti. Se vaan on niiiiiin hyvä kerta kerran jälkeen *sydän*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

tiiplis

Posts: 1,043

#3394 • • tiiplis also available in sober
Saikulla on kerennyt katsoa vaikka mitä (Makuunin 7 leffaa 7 vrk 10 euroa *pepsodent*) mut viimeisin oli Tim Burtonin The Big Fish. Tässä mielen- ja terveydetilassa se vaan kolahti. Onhan se aika outo leffa niin kuin kaikki Burtonit mutta ihanalla tavalla outo. Ja sai *nauru* ja *nyyh*

Tykkään kyllä niin Burtonin leffoista *sydän*

--
italia litania nainati lailati

Samu81

Posts: 1,224

#3395 • • Samu81 kokolihaa
Juno

http://www.imdb.com/title/tt0467406/


Aika todella takavasemmalta tuli ylipäätään koko leffaan törmättyä, mutta näin jälkikäteen harmittaisi jos en olisi jaksanut katsoa. Hauska pätkä jos yhtään tuon tyylisistä elokuvista pitää :) Saanut kohtalaiset pongot tuolla IMDb:kin.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Amuck

Posts: 2,396

#3396 • • Amuck dub-i-dub
Colour Me Kubrick

Mies, joka ei näytä Stanley Kubrickilta eikä tiedä juuri mitään Stanley Kubrickin elokuvista, pyörii ympäri Lontoota väittäen olevansa Stanley Kubrick. Outo, muttei sittenkään niin erikoinen leffa. Meinasin nukahtaa puolivälissä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3397 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Samu*, 17.6.2008 01:14:
Juno

http://www.imdb.com/title/tt0467406/


Aika todella takavasemmalta tuli ylipäätään koko leffaan törmättyä, mutta näin jälkikäteen harmittaisi jos en olisi jaksanut katsoa. Hauska pätkä jos yhtään tuon tyylisistä elokuvista pitää :) Saanut kohtalaiset pongot tuolla IMDb:kin.



Tuli eilen kateltua myös Juno ja oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Hauskaa huumoria ja pääosanäyttelijä oli aivan loistava! Suosittelen!

Katseltiin myös eilen suomalainen Kolmistaan http://www.petfilms.fi/kolmistaan.html
Ihan mainio suomileffa. Iso osa näistä uusista rakkauselokuvista on suomessa olleet hyvin samanlaisia, mutta vielä tämäkin jaksoi viihdyttää. Mut mä rakastankin suomihömppäleffoja! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ravec

Posts: 1,102

#3398 • • ravec
Toisiks viimeinen oli Suomen ensimmäinen 3D elokuva Beowulf Hämeenlinnassa.

Dolby 3D on hyvin vaikuttava.
Lyylikki

Posts: 2,975

#3399 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Sinkkuelämää käytiin eilen katsomassa.

Eihän siinä nyt mitään mullistavaa ja uutta tapahtunut, mutta odotuksensa kevyestä hömpästä se lunasti ja sai nauraa. Täytyy myös myöntää, että tippa tuli linssiin joissakin kohtaa lähinnä siis siinä, kun annetaan anteeksi *ding* Mutta mä olenkin välillä vähän itkuiita.
pirpeli

Posts: 5,533

#3400 • • pirpeli

akir0, 16.6.2008 09:58:
Tää on aivan klassikkoleffa. "salanen agentti juu nou"



Makuja on monia, eikä klassikotkaan aina ole kultaa. Seassa on myös kakkaa. Ja imo tää oli yks sellanen. Mua ei juuri naurattanut oikeesti missään kohtaa, ja näyttelijät kävi vaan ärsyttämään suunnattomasti. Sitä en kiellä, etteikö tällä olisi klassikkoarvoa, mutta musta vaan älyttömän huono leffa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-