7,277 posts, 364 pages, 2,451,337 views
Niklas N., 15.6.2008 22:56:
the machine girl
veri lensi ja englanniks dubbaus toi oman
juttunsa tuohon :)
4/5
larzizi, 15.6.2008 21:44:
---
Zenni, 15.6.2008 20:03:
Häh, sehä oli ihan luokattoman huono :D Sarjassa ollut nokkeluus ja nopeatempoisuus oli tipotiessään ja tilalle oli laitettu alapäähuumoria ja itsesäälissä rypemistä. Ei vaan jaksa kattoa keski-ikäisiä naisia käyttäytymässä samalla tavalla ku mä kolme vuotta sitten. Käsittämätön hypetys koko leffasta. Buu!
---
En kanssa ihan tajua miten sitä voidaan pitää niin hyvänä. Pakko se oli käydä katsomassa, kun kyseinen sarja kuuluu omiin lemppareihin, mutta kuten sanoin kaverillekin leffan jälkeen; en mä menisi semmosta höpöhöpöleffaa katsomaan ellei sillä olisi tekemistä Sex and the Cityn kanssa. Kaiken lisäksi kaikki "yllättävät käänteet" oli liian arvattavissa.
Lil' Miss, 22.2.2008 22:46:
The Bucket List /5: Hauska, mutta pysäyttävä elokuva. Loistavat näyttelijät, loistava elokuva. See for yourselves.
kimono, 16.6.2008 09:25:
The Happening
voi vitun M. Night Shyamalan! :D vois seki lopettaa ajoissa tän
väsyneen ja tylsän skeidan vääntämisen. täysin epäjännittävä,
epäkiinnostava, epäkoskettava ja epähyvä elokuva ku ihmiset
alkaa isommissa kaupengeissa mystisesti listimään itsejään.
Mark Wahlberg on superkiltti ja superfiksu opettaja, joka lähtee
kestohämmentyneen tyttöystävänsä kanssa pakoon itsariaaltoa
jonneki maaseudulle.... elokuvassa ei tapahdu oikein mitään ja
mitään ei selitetä (ei sillä, että kiinnostais edes tietää). ja yhdessä
kohdassa näkyy mikrofoni kuvan yläosassa.
en muutenkaa ole Shyamalanin tuotosten fani, mutta tää alitti IHAN
KAIKKI rimat. paskin elokuva minkä olen pariin vuoteen nähnyt!
en suosittele!
pirpeli, 15.6.2008 00:42:
Lentävät luupäät
Ainoa, mikä tässä huonossa suomalaisessa elokuvassa nauratti, oli kolkki sekä line "Jännä mies, minä haen lisää".
Totesin myös, että Simo Salminen ja edesmennyt Spede ovat ärsyttäviä tyyppejä. Riitta Väisäsen "luonnenäytteleminen" sai myös kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä.
yana, 15.6.2008 17:10:
---
Sinza, 15.6.2008 17:01:
Stephen Kingin The Mist. Täysin paska, en voi suositella kenellekään .
---
mika siis teki "taysin paskan" .. perus hollywood leffa ja kauhuaiheesta. ei hyva ei huono. mut jos sanot et se on tosi paska niin et oo nahny kyl elokuvia tarpeeks
Samu*, 17.6.2008 01:14:
Juno
http://www.imdb.com/title/tt0467406/
Aika todella takavasemmalta tuli ylipäätään koko leffaan törmättyä, mutta näin jälkikäteen harmittaisi jos en olisi jaksanut katsoa. Hauska pätkä jos yhtään tuon tyylisistä elokuvista pitää :) Saanut kohtalaiset pongot tuolla IMDb:kin.
akir0, 16.6.2008 09:58:
Tää on aivan klassikkoleffa. "salanen agentti juu nou"