Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,296,682 views

KooKie

Posts: 4,338

#3401 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Mimir, 15.6.2008 23:35:
---
larzizi, 15.6.2008 21:44:
---
Zenni, 15.6.2008 20:03:
Häh, sehä oli ihan luokattoman huono :D Sarjassa ollut nokkeluus ja nopeatempoisuus oli tipotiessään ja tilalle oli laitettu alapäähuumoria ja itsesäälissä rypemistä. Ei vaan jaksa kattoa keski-ikäisiä naisia käyttäytymässä samalla tavalla ku mä kolme vuotta sitten. Käsittämätön hypetys koko leffasta. Buu!
---
En kanssa ihan tajua miten sitä voidaan pitää niin hyvänä. Pakko se oli käydä katsomassa, kun kyseinen sarja kuuluu omiin lemppareihin, mutta kuten sanoin kaverillekin leffan jälkeen; en mä menisi semmosta höpöhöpöleffaa katsomaan ellei sillä olisi tekemistä Sex and the Cityn kanssa. Kaiken lisäksi kaikki "yllättävät käänteet" oli liian arvattavissa.
---
Täytyy kyllä yhtyä näihin. En mä toisaalta juuri mitään odottanutkaan vaikka sarjasta tykkäsinkin kovasti. Juonenkäänteet oli täysin ennalta-arvattavia enkä mä edes kertaakaan nauranut kunnolla. Oon toki huonompiakin leffoja nähny eikä mulla varsinaisesti tylsää ollu - toi meni just sellasena "tyttöjen illan" leffana. Ja kai se sit joihinkin uppoaa ihan täysillä, koska kyllä munkin tyttöseura itki kolmesti *hih*



QFT. Mä en odottanut elokuvalta mitään ja sain vielä vähemmän. Kamalaa sontapaskaa, vaikka sarja onkin yksi kaikkien aikojen lemppareista.

Edit. Ajattelin pitää viestin lyhyenä, mutta on pakko vielä mainita, kuinka perseestä on heittää leffa täyteen kohtauksia, missä soi joku paska musa ja näytetään muotinäytöstä-merta-lumisadetta-addtheshithere tai jotain muuta yhtä vitun vammasta ja turhaa. Kuten Zennille mainitsin elokuvan jälkeen, puolen tunnin jakson asiat oli saatu venytettyä kahteen ja puoleen tuntiin. Vihastuttavaa rahanahneutta, tosin tötteröpäihin varmasti uppoaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mark

Posts: 7,311

#3402 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
American gangster. Diggasin kyllä *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Timce

Posts: 5,381

#3403 • • Timce
Michael Clayton http://www.imdb.com/title/tt0465538/

Leffa, jonka tulen katsomaan uudestaan. Siihen kategoriaan ei monta uudempaa leffaa mahdu.
Piti otteessaan alusta loppuun ja viimeinen kohtaus tuntui niin älyttömän hyvältä vatsassa. :)


4+/5

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

jusqu

Posts: 762

#3404 • • jusqu pilipalipilotti
Hulk *nukkuu*

Tulipa nyt toisen kerran katsottua tämäkin pätkä, kun se nyt subilta sattui tulemaan. Eniten tässä leffassa vitutti ne "kaksneljämäiset" kuvaruudun jaot ja muut mukatyylikkäät ja coolit kikkailuleikkaukset kohtauksesta toiseen. Nick Nolte veti ihan kivasti Bruce Bannerin/Hulkin faijana.

1½/5

--
*pupu**piis*

Septique

Posts: 441

#3405 • • Edited Septique
Sex and the City Nojaa, ei mikää kovinkaan erikoinen leffa. Ehkä en edusta kohderyhmää, mut mun mielest tää vaikutti vaan "pitkältä jaksolta".

1½/5
paupau

Posts: 655

#3406 • • paupau Tuhma Bambi

Mark, 19.6.2008 08:49:
American gangster. Diggasin kyllä *hih*

-M


Höh. Ehdit ensin. Mutta siis, mä tykkäsin myös. Tositarinat saa yleensäkin kelaileemaan että miten totuus on usein tarinaakin ihmeellisempää. Toinen samaan sarjaan kuuluva on se Caprion Catch me if you can.
Avatar
#3407 • • opmdevil Guest
The Happening

Odotukset olivat korkealla koska olen pitänyt ohjaajan aikaisemmista leffoista. Varoituksen sana kuitenkin kaikille elokuvien ystäville: VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ ELOKUVAA! Elokuva on aivan hirveä! Leikkausta, ohjausta, käsikirjoitusta ja pökkelönäyttelemistä myöten. Kun leffaa oli kulunut jotain 20 minsaa, olin katsonut kelloon jo neljä kertaa ja koko leffan ajan oli sellainen fiilis, että loppuisi jo.
trustus

Posts: 178

#3408 • • trustus
Fool´s Gold.... Sunnuntai, darra, limua ja pizza toimii...
Samu81

Posts: 1,224

#3409 • • Samu81 kokolihaa
In the Valley of Elah

http://www.imdb.com/title/tt0478134/


Ehkä hivenen pitkä, mutta hyvin kertoi hieman toista puolta Irakin sodasta ja asioista, joita ainakaan mediassa käsitellä.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Bio

Posts: 4,429

#3410 • • Bio The Bullies / Pinky
Rambo IV

Al Bundy-asento sohvalla, kalja toisessa kädessä ja Rambo-leffa. Tuli aika äijä olo :D
MissKoo

Posts: 1,289

#3411 • • MissKoo
Katsoin Skenen. Olipas hauska omalla tavallaan, vaikka olihan siinä naurussakin pitelemistä.
Avatar
#3413 • • opmdevil Guest
28 viikkoa myöhemmin

- Hitaan alun jälkeen alkoi tapahtua mutta johan tällainen leffa on nähty tai näitä on nähty useeampikin. Vähän oli ennalta-arvattava mutta viihdyttävää krapylaviihdettä joka tapauksessa. Suosittelen varauksella niille jotka tykkää tuollaisesta zompie-mätöstä.

Se tyttö siinä on aivan ihana. Aivan ihq.
tws

Posts: 512

#3414 • • tws
"A Night At The Roxbury" tuli pitkäst aikaa katottuu *nauru*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Avatar
#3415 • • Edited REivaaja Guest
Super high me. Dokkari äijästä joka polttaa 1kk hatsii ihan hillittömästi ja testataan miten se vaikuttaa. Hyvä pätkä hyvällä agendalla. Siinä kannabis on niin arkinen asia että mormoneja kauhistutta, mutta nuoriso voi saada siitä vähän avaremman kuvan 'huumehörhöistä'.
Hyvää Stand uppia paikoittain ja koomisia paukkupäitä :D ++
Suosittelen kaikille 18-40 vuotiaille.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#3417 • • Lost-Soul los pallos
Jumper
Aivot narikkaan ja leffaa katsomaan. Toimi ihan hyvin sunnuntaikoomaan, vaikka eipä tossa leffassa mitää ihmeellistä ollu.

2/5

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

$

Posts: 1,802

#3418 • • $ Destination weekend!
Tohtori T ja naiset

Kauhea hälinä, kälätys, kotkotus, sekoilu ja kohellus koko ajan päällä.

Loppu ei istu elokuvaan millään.

1,5/5
Kolera

Posts: 4,256

#3419 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
The machine girl

Tiukkaa paskaa. Splatter/gore huumoria. Ninjoja punasissa adidasverkkareissa <3 kostonhimoinen jenkkifutis"tiimi" jne. ja voiko leffa olla ees huono jos siinä on ninja yakuza perhe/klaani =P

8/10

Leffan traileri

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

laite

Posts: 2,994

#3420 • • laite MastahWankah

REivaaja, 24.6.2008 07:17:
Super high me. Dokkari äijästä joka polttaa 1kk hatsii ihan hillittömästi ja testataan miten se vaikuttaa. Hyvä pätkä hyvällä agendalla. Siinä kannabis on niin arkinen asia että mormoneja kauhistutta, mutta nuoriso voi saada siitä vähän avaremman kuvan 'huumehörhöistä'.
Hyvää Stand uppia paikoittain ja koomisia paukkupäitä :D ++
Suosittelen kaikille 18-40 vuotiaille.


Musta toi oli lähinnä säälittävä, keskustelunaiheet ja stand-up komedia oli pelkästään pilven polttoon liittyvää. Dokkarina aika paska, mutta omalla tavallaan ihan viihdyttävä. Mielummin kyllä katson jotain Planet Earth yms. oikeita dokkareita.