Mimir, 15.6.2008 23:35:
---
larzizi, 15.6.2008 21:44:
---
Zenni, 15.6.2008 20:03:
Häh, sehä oli ihan luokattoman huono :D Sarjassa ollut nokkeluus ja nopeatempoisuus oli tipotiessään ja tilalle oli laitettu alapäähuumoria ja itsesäälissä rypemistä. Ei vaan jaksa kattoa keski-ikäisiä naisia käyttäytymässä samalla tavalla ku mä kolme vuotta sitten. Käsittämätön hypetys koko leffasta. Buu!
---
En kanssa ihan tajua miten sitä voidaan pitää niin hyvänä. Pakko se oli käydä katsomassa, kun kyseinen sarja kuuluu omiin lemppareihin, mutta kuten sanoin kaverillekin leffan jälkeen; en mä menisi semmosta höpöhöpöleffaa katsomaan ellei sillä olisi tekemistä Sex and the Cityn kanssa. Kaiken lisäksi kaikki "yllättävät käänteet" oli liian arvattavissa.
---
Täytyy kyllä yhtyä näihin. En mä toisaalta juuri mitään odottanutkaan vaikka sarjasta tykkäsinkin kovasti. Juonenkäänteet oli täysin ennalta-arvattavia enkä mä edes kertaakaan nauranut kunnolla. Oon toki huonompiakin leffoja nähny eikä mulla varsinaisesti tylsää ollu - toi meni just sellasena "tyttöjen illan" leffana. Ja kai se sit joihinkin uppoaa ihan täysillä, koska kyllä munkin tyttöseura itki kolmesti
QFT. Mä en odottanut elokuvalta mitään ja sain vielä vähemmän. Kamalaa sontapaskaa, vaikka sarja onkin yksi kaikkien aikojen lemppareista.
Edit. Ajattelin pitää viestin lyhyenä, mutta on pakko vielä mainita, kuinka perseestä on heittää leffa täyteen kohtauksia, missä soi joku paska musa ja näytetään muotinäytöstä-merta-lumisadetta-addtheshithere tai jotain muuta yhtä vitun vammasta ja turhaa. Kuten Zennille mainitsin elokuvan jälkeen, puolen tunnin jakson asiat oli saatu venytettyä kahteen ja puoleen tuntiin. Vihastuttavaa rahanahneutta, tosin tötteröpäihin varmasti uppoaa.