ai niin sit se mikä on mun henkilökohtainen suosikki tai kaksikin:
1) makaa mahalteen ja laita vaimoke istumaan vähän ensinmäisen perseen päälle vähän ennen mistä ekat nikamat lähtee liikkeelle.
2) nosta selkäästi ja käsiä niin et jos nostat oikean käden niin väännä se niin et saat vaimokkeen vasemmasta hartiasta kiinni.
3) nyt sitten vedät kädelläsi lisää ja väännät silloin selkää sivuttain aika rankasti jolloin kyllä rutisee... tämä on minun mielestäni paras konsti jolla lähtee "melkein" kaikki auki. Yläselän nikamia on erittäin vaikea saada itse auki tosin joten siihen tarvii vaimoketta myös avuksi.
1) istu tuolilla, laita jalat sisäkautta jalkojen taakse (tai miten tahansa mut ideana on lukita jalka paikalleen).
2)ota jotenkin kiinni selkänojasta vääntäen itseäsi sivuttain mut huom. jalka ei saa liikkua mihintään!
3) väännät lisää niin eiköhän rusahda.
1) yläselän niksautus on vaikeaa mut opeta vaimoke tähän. joskin ennen mitään rusauttelua aina kannattaa hieroa jos on todella jumissa lihakset...
2) mene mahalteen ja hengitä rauhallisesti sisään ja ulos.
3) RAUHALLISESTI sisään ja ulos. kunnon syviä hengityksiä.
4) vaimoke painaa joka kerta avokämmenellä nikamien päältä silloin kun olet täysin hengittänyt ulos.
5) ...ja huom, ei liikaa voimaa. Missään nimessä ei missään niksauttamisessa saa käyttää liikaa voimaa - eri asia sitten jos on kyse ammattilaisesta joka tietää tarkalleen mitä tekee.
6) niksautat näin niskasta alaspäin nikamia, joskin kun tätä tekee niin pallean kohdalta tuntuu kun ilmat lähtisi pois ja se ei oo kiva tunne