Nintendo Wiin onnelliset omistajat 8.12

450 posts, 23 pages, 137,037 views

anqqa

Posts: 4,034

#381 • • anqqa tirehtööri
Wii Fit on kyllä mainio.. ainakin ensimmäisen 2 päivän perusteella :P Hyvin on Nintendomaiseen tapaan käyttäjäystävällinen eikä insinöörimäinen lelu. Suurimpana miinuksena tuntuis tällä hetkellä olevan ettei saa valmista 'kunto-ohjelmaa' vaan lajit pitää aina yksitellen kliksutella sieltä sun täältä, vai enkö vaan osaa?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Stonewoman

Posts: 204

#382 • • Stonewoman
Joo itellä kans wii fit ja tanssimatto ostoslistalla *hihu* vaikuttaa sen verran hauskalta värkiltä mainosten perusteella toi fit et pakko se on saada omaan olkkariin! Mario cart vois olla kans aika kiva :)
Avatar
#383 • • tuomas Guest
wii fit hankittu, ei ollenkaan hullumpi. skede-peliä venaillessa nää talvilajit (mäkihyppy & skimba) toimii ihan hyvin. iso miinus on että peruspaketissa ei oo montaakaan moninpeliä - ne on kuitenkin mun mielestä parasta wii:ssä.

terv. ari-pekka nikkola
phear

Posts: 804

#384 • • phear <X>
Wii fit kiinnostaa, mutta: Joutuuko siinä paljon hyppimään (oikeasti ilmaan) tai nostamaan käsiä suoraksi ylös?

Muutenhan noissa hommissa ei ole mitään vikaa, mutta kellarin katto tulee vastaan 205cm:ssä, eli siihen kopisee pää tai kädet. *nauru*
crissy

Posts: 1,958

#385 • • crissy
ens pe odotelles...:D nyt on töitä paiskittu siihen malliin et oon kyl ansainnu ton tanssimatto-pelin!

joten aamulla ku silmät auki saa niin nokka kohti kauppoja!
crissy

Posts: 1,958

#386 • • crissy
nyt saattaa tulla tyhmä kysymys...

ostin ton hottest party- pelin ja nyt en sit tiiä et mihin helvettii se piuha siit matosta tungetaan? ite konsolista en löytäny vapaata paikkaa et tartteeko ottaa joku irti vai?

joo oon käsi noiden laitteiden kanssa. Ja ohjeet oli ihan perseestä!!!!
Syntse

Posts: 1,652

#387 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

crissy, 19.5.2008 11:19:
nyt saattaa tulla tyhmä kysymys...

ostin ton hottest party- pelin ja nyt en sit tiiä et mihin helvettii se piuha siit matosta tungetaan? ite konsolista en löytäny vapaata paikkaa et tartteeko ottaa joku irti vai?

joo oon käsi noiden laitteiden kanssa. Ja ohjeet oli ihan perseestä!!!!



Jos se liitin on joku usb mallinen niin sit wiin takana tais olla usbit... jos joku pyöree mallinen niin wiin päällä oli muistaakseni jotain sellasia jos ison firewiren näköinen niin se pitää tunkee sen remoten perseeseen.
crissy

Posts: 1,958

#388 • • Edited crissy

Syntse, 19.5.2008 11:29:
---
crissy, 19.5.2008 11:19:
nyt saattaa tulla tyhmä kysymys...

ostin ton hottest party- pelin ja nyt en sit tiiä et mihin helvettii se piuha siit matosta tungetaan? ite konsolista en löytäny vapaata paikkaa et tartteeko ottaa joku irti vai?

joo oon käsi noiden laitteiden kanssa. Ja ohjeet oli ihan perseestä!!!!

---


Jos se liitin on joku usb mallinen niin sit wiin takana tais olla usbit... jos joku pyöree mallinen niin wiin päällä oli muistaakseni jotain sellasia jos ison firewiren näköinen niin se pitää tunkee sen remoten perseeseen.




remotin perseeseen tulee nunchuck ja tosta laitteesta en löytäny paikkaa mihin toi olis sopinu. wittu!

se liitin on melkein pyöree
Syntse

Posts: 1,652

#389 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

crissy, 19.5.2008 11:37:
---
Syntse, 19.5.2008 11:29:
---
crissy, 19.5.2008 11:19:
nyt saattaa tulla tyhmä kysymys...

ostin ton hottest party- pelin ja nyt en sit tiiä et mihin helvettii se piuha siit matosta tungetaan? ite konsolista en löytäny vapaata paikkaa et tartteeko ottaa joku irti vai?

joo oon käsi noiden laitteiden kanssa. Ja ohjeet oli ihan perseestä!!!!

---


Jos se liitin on joku usb mallinen niin sit wiin takana tais olla usbit... jos joku pyöree mallinen niin wiin päällä oli muistaakseni jotain sellasia jos ison firewiren näköinen niin se pitää tunkee sen remoten perseeseen.

---



remotin perseeseen tulee nunchuck ja tosta laitteesta en löytäny paikkaa mihin toi olis sopinu. wittu!

se liitin on melkein pyöree



As like?

wii1.jpg
crissy

Posts: 1,958

#390 • • crissy
joo löysin:D olin puusilmä!
kaasi

Posts: 404

#391 • • kaasi
Wii Fit improves my posture and strengthen my body! :) Eli joo, hyvä ostos on ollut. Kyllä tällä hien saa pintaan, sykkeen nousemaan ja luultavasti puolen vuoden sisään oma ryhtikin on parantunut. :):) Toivottavasti nettipäivitystä tulee jossain vaiheessa esim. balance-peleihin?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#392 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kävinpä itsekkin äsken ostaa Fitin *hihu*

Nyt koklaamaan *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Trixie

Posts: 1,342

#393 • • Trixie
Wii konsoli sekä Wii Fit peli+tasapainolauta kotiutui tänään meille ja on se kiva*pepsodent*

--
face your fears and live your dreams

Displacer

Posts: 1,828

#394 • • Displacer
Kylläpäs fittiä hehkutetaan. odotan mielenkiinnolla kuinka moni sitä jaksaa vielä kuukauden kuluttua.
ezzy

Posts: 8,060

#396 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 19.5.2008 16:13:
Kävinpä itsekkin äsken ostaa Fitin *hihu*

Nyt koklaamaan *jiihaa*



Kunhan et kuvaa itseäs :D

Ite testailin sportsia ja NFS: Carbonia, toimii kyl loistavasti se ohjain siinä, oli ihan törkeen hauskaa :)
Sallakat

Posts: 2,220

#397 • • Sallakat jungle, baby !
eiks kukaan haluis ostaa hyvällä tarjouksella guitar hero III lisäkitaralla? laitoin myynti-ilmoituksenkin tänne mutta ei oo ketään kiinnostunut.

ostakee ostakee! *hih*
Bio

Posts: 4,429

#398 • • Bio The Bullies / Pinky
Tänään ostin Wii Fit pelin. Ekan harjoittelun jälkeen tuntui kyllä todella hyvältä ostokselta. Pitää yrittää päästä sit tavoitteeseen minkä laitoin :)
hallucinogen

Posts: 8,190

#399 • • hallucinogen Edain
Mä kävin eilen kaupassa hakee kaljaa ja samalla tarttui mukaan Wii ja lisäohjain, ei kyllä kaduttanut toi ostos yhtään :). Kaljan kittaaminen ja frendin kanssa tenniksen vääntäminen on ihan ässää =).

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#400 • • hallucinogen Edain

RantaPalleroinen, 5.7.2008 13:54:
Eilen se sitten tapahtui: Wii löysi hyvään kotiin ja mukana raahautui myös Fit. Ei kai tässä muu auta kun jatkaa pelailuu...


Wii on vaan rankka kokemus sellaisille (kuten minä), jotka ei oo vähään aikaan paljoa liikuntaa harrastaneet. Kaksi päivää oli kädet ja selkä kipee ku tuli hakattuu 3h putkee tennistä ja baseballia :D.

--
pikku-*possu*