Nintendo Wiin onnelliset omistajat 8.12

450 posts, 23 pages, 137,298 views

Sallakat

Posts: 2,220

#341 • • Sallakat jungle, baby !

Mark, 17.2.2008 16:49:
Tulipa sitten eilen viimein hankittua wii mitä oon kuolannut jo vuoden *plur*

-M



Hyvä hyvä, todella oiva valinta *vink*
toi sports on parasta silloin kun on esim etkot tai illanistujaiset ja ottanut muutaman bissen kaveriporukalla. Loistavaa ajanvietettä, muttei sitä tuu just yksin paukutettua ollenkaan. Noi Zeldat ja Mariot on just sellasia yksin mätettäviä pelejä.
Bellezaaa

Posts: 573

#342 • • Bellezaaa Afrodite*
MEILLÄ MEILLÄ MEILLÄ *aplodit**hih*
Kimbou

Posts: 608

#343 • • Kimbou

Mark, 17.2.2008 16:49:
Tulipa sitten eilen viimein hankittua wii mitä oon kuolannut jo vuoden *plur* Aivan täysin kylmiltään wii sports ei kyllä niin vakuuttanut, olis vissiin pitänyt säätää kapulaa hieman ennenkuin alkoi pelaileen *blush* Nyrkkeily varsinkin kusi pahemman kerran ja äijä ei tehnyt käytännössä mitään mitä halusi *hmph* Noh, tänään uus yritys :)

Tulevista pelihankinnoista paha sanoa muuta kun et zeldan haluun ASAP *hihu*

-M



se nyrkkeily ei oikeen toimi vaikka kuinka säätäisit....toimii jos ei lyö nopeesti uudestaan yhen lyönnin jälkeen.

Mulla ois myynnissä pari pelii jos kiinnostaa :)

super mario party8, resident evil umbrella chronicles, rayman raving rabbits2 ja boogie

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

a98

Posts: 871

#344 • • Edited a98
se et "nyrkkeily kusee" ei johdu siitä et se ei muka pystyis rekisteröimään kaikkia liikkeitä, vaan siitä että se peli on tehty niin että se ei olisi pelkkää huitomista. eli siis käytännössä sulla on sekä kovia lyöntejä että rennompia riippuen siitä kuinka nopeasti heilautat kapuiloita. ja kovia lyöntejä ei tietenkään voi viskoa ihan miten sattuu vaan jätkä väsyy niistä nopeasti (= ei pysty lyömään). lisäksi jos vastustaja blokkaa lyönnin et pysty heti lyömään uudestaan.

yleensä ihmiset ketkä valittaa että nyrkkeily ei toimi yhtään, ovat niitä ketkä viskoo noita kovia lyöntejä vastustajan hanskoihin.

edit: kirotusvireitä
Kimbou

Posts: 608

#345 • • Kimbou

a98, 17.2.2008 23:57:
se et "nyrkkeily kusee" ei johdu siitä et se ei muka pystyis rekisteröimään kaikkia liikkeitä, vaan siitä että se peli on tehty niin että se ei olisi pelkkää huitomista. eli siis käytännössä sulla on sekä kovia lyöntejä että rennompia riippuen siitä kuinka nopeasti heilautat kapuiloita. ja kovia lyöntejä ei tietenkään voi viskoa ihan miten sattuu vaan jätkä väsyy niistä nopeasti (= ei pysty lyömään). lisäksi jos vastustaja blokkaa lyönnin et pysty heti lyömään uudestaan.

yleensä ihmiset ketkä valittaa että nyrkkeily ei toimi yhtään, ovat niitä ketkä viskoo noita kovia lyöntejä vastustajan hanskoihin.

edit: kirotusvireitä



niin eli kusee!!! ei pysty lyömään uudestaan jos vastustaja torjuu lyönnin? mitäs se sitten on? ja vaikka peli olisi kuinka alussa ja muutamat sarjat lyö niin ei tunnu ottavan joka lyöntiä, ellei se sitten väsy heti muutamassa sekunnissa. En sitten tiedä muuta musta toi ei toimi kunnolla vaikkakin mielenkiinto lopahti aika nopeesti....

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

a98

Posts: 871

#346 • • Edited a98
niin en ottanut kantaa siihen toimiiko toi konsepti vai ei, vaan perustelin vaan miksi se on noin. se että kuseeko se riippuu tietty keltä kysytään. tuosta on vaan yritetty saada pitkäkestoisempaa ja monipuolisempaa, sillä että noita kuteja ei voi kiskoa ihan miten sattuun. kyllähän se ajatus oikeastikin hieman katkeaa kun joku kiskasee sua täysillä turpaan.

mut onhan noinkin "monipuolinen" peli hieman väärässä seurassa noiden muiden casual pelien kanssa. perus casual pelaaja varmaan haluaisi että toi rekisteröi kaikki lyönnit ja se voittaa joka ehtii runkkaamaan kapulaa nopeiten.


ei pysty lyömään uudestaan jos vastustaja torjuu lyönnin? mitäs se sitten on?
ja vaikka peli olisi kuinka alussa ja muutamat sarjat lyö niin ei tunnu ottavan joka lyöntiä, ellei se sitten väsy heti muutamassa sekunnissa. En sitten tiedä muuta musta toi ei toimi kunnolla vaikkakin mielenkiinto lopahti aika nopeesti....



niin enemmänkin toi että ei pysty lyömään johtuu siitä että ottaa iskua vastustajalta, mutta myöskin jos lyö noita kovia iskuja hanskoille. toihan on ollu nyrkkeilypeleissä aina 4d boxingista lähtien että voimat menee kun lyö hanskoille.
Sallakat

Posts: 2,220

#347 • • Sallakat jungle, baby !
taas löyty kohta ajankohtaiseksi tuleva, erittäin seurallinen, uusi wii -peli: Sonic&Mario at the Olympics (tms en muista kunnolla nimeä). Eli erilaisia urheilulajeja kyseessä. Toimii!

Olen huomannut, että itselleni tuo Wii on lähinnä seurapeli. En nyt suoranaisesti voi kuvitella peliä mitä paukuttaisin yksikseen wiillä, mutta tiedän monia pelejä, joita mielellään pelaan kavereiden kanssa (tosin en kyllä ole ikinä jaksanut mättää yksinäni mitään konsolipelejä). Meilä nyt sattuu olemaan usein vielä kaiken maailman illanistujaisia ja kaverit tulee usein meille, niin tuo wii on tosi kiva lisä lautapeleille, mitä myös tykätään pelata (menolippu, carcassonne yms pelit). Guitar hero, olympics, sports (edelleen!!) yms pelit on ollut hauskoja ajanviettomahdollisuuksia jo yli vuoden!

oon edelleen tosi tyytyväinen tämän konsolin ostokseen *hymy* ellei tuo avopuoliso hinkuis (myös) hyvän grafiikan perään, niin ei olisi mitään mielenkiintoa tuonne äksboks/pleikkarimeininkeihin lähteä mukaan.
Sampson

Posts: 634

#348 • • Sampson Bujashaka

Sallakat, 25.2.2008 22:38:

Olen huomannut, että itselleni tuo Wii on lähinnä seurapeli. En nyt suoranaisesti voi kuvitella peliä mitä paukuttaisin yksikseen wiillä, mutta tiedän monia pelejä, joita mielellään pelaan kavereiden kanssa (tosin en kyllä ole ikinä jaksanut mättää yksinäni mitään konsolipelejä).



Sittenhän täytyy suositella Super Mario Galaxya. Se on oikeesti paras tasohyppely, joka mulle on tullu vastaan. Aivan loistavaa ajanvietettä yksikseen pelaamiseen.

Ja joo, kyllä täytyy sanoa, että Wii on kyllä tuonut monta iloista hetkeä illanistujaisiin/lapsien kanssa. On se vaan niin eri hauska konsoli. Lapset on ihan hulluna, ku se on kuitenkin suhteellisen helppo omaksua.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Lyylikki

Posts: 2,975

#350 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ostaako tallentava digiboxi vai Wii? Jos ei osta kumpaakaan jää matolaatikko nurkkaan yksin möllöttämään. Kumpaankin ei ole varaa, kun oikeasti ei olisi oikein varaa kumpaankaan.

Yksi vaihtoehto olisi ostaa Wii ja perus-boxi, joka ei tallentelisi mitään, mutta jolla sitä töllötintä pystyisi edes katsomaan. Se maksaisikin about saman verran, kuin tallentavaan boxiin pitäisi tuhlata. Niin ja sitten tulee tämä ikuinen scart ongelma. Telkkarissa on 2 scart paikkaa, jotka ovat molemma käytössä + yksi retrokonsoli antennijohdossa kiinni. Mihinkä nämä uudet laitteet sitten lykkäisi. Pitäisi ostaa uusi telkkaripöytä, joka olisi pyörillä, että sitä telkkari pystyisi liikuttelemaan ja scarttipaikkoja vaihtelemaan.

Graawff...valinnat on ehkä mun elämäni vaikein paikka.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#351 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Lyylikki, 26.2.2008 10:59:
Niin ja sitten tulee tämä ikuinen scart ongelma. Telkkarissa on 2 scart paikkaa, jotka ovat molemma käytössä + yksi retrokonsoli antennijohdossa kiinni. Mihinkä nämä uudet laitteet sitten lykkäisi. Pitäisi ostaa uusi telkkaripöytä, joka olisi pyörillä, että sitä telkkari pystyisi liikuttelemaan ja scarttipaikkoja vaihtelemaan.



Niin tai sitten ostat vaan scart jakarin ja thäts it =)

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ville

Posts: 3,780

#352 • • Edited ville olen oikeasti ujo
laittaaks kootusti wii numeroita, ei jaksa kahlailla läpi :/

tässä oma

2420 0729 1334 6344
pirpeli

Posts: 5,533

#353 • • pirpeli
Meille ostettiin viime perjantaina Wii, ja on kyllä hauska vehje. Oikein ootan, et päästään joskus etkoilla tms. mäiskimään sen kanssa :D Pelejä meillä ei vielä oo, ipe tilas SSX:n, ja mä haluun jonkun ampumispelin ja sitte jotain tasohyppelyä :) Nyrkkeily on hauskaa ja siinähän tulee jopa ihan hiki*nauru* Kiia tykkää noista Wii Play-peleistä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

crissy

Posts: 1,958

#354 • • crissy

pirpeli, 16.3.2008 14:54:
Meille ostettiin viime perjantaina Wii, ja on kyllä hauska vehje. Oikein ootan, et päästään joskus etkoilla tms. mäiskimään sen kanssa :D Pelejä meillä ei vielä oo, ipe tilas SSX:n, ja mä haluun jonkun ampumispelin ja sitte jotain tasohyppelyä :) Nyrkkeily on hauskaa ja siinähän tulee jopa ihan hiki*nauru* Kiia tykkää noista Wii Play-peleistä.



suosittelen ehdottomasti Guitar Hero 3! Siin on oivallinen seurapeli!! ja muutenki tosi loistava!
pirpeli

Posts: 5,533

#355 • • pirpeli

crissy, 16.3.2008 16:17:
suosittelen ehdottomasti Guitar Hero 3! Siin on oivallinen seurapeli!! ja muutenki tosi loistava!



Mä oon kassellu tota, ja todennu et ei ehkis ihan mun juttu :) Enemmin jotain räiskintää ja sen sellasta. Mut pitää kokeilla, jos tulee mahdollisuus.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

crissy

Posts: 1,958

#356 • • crissy

pirpeli, 16.3.2008 16:45:
---
crissy, 16.3.2008 16:17:
suosittelen ehdottomasti Guitar Hero 3! Siin on oivallinen seurapeli!! ja muutenki tosi loistava!

---


Mä oon kassellu tota, ja todennu et ei ehkis ihan mun juttu :) Enemmin jotain räiskintää ja sen sellasta. Mut pitää kokeilla, jos tulee mahdollisuus.



joo niin mäki luulin... mut koukuttihan se:D
Chainboy

Posts: 363

#357 • • Chainboy
tuli sit heti viime pe ostetu mario kart wiille *hihu* ja luoja et on kiva peli *vink* nettipelikin toimii aika hyvin mut tarvis lisää kamuja kenellä sama peli, elikkäs mario kartin iloiset omistajat wiillä, jakakaas mulle frendi koodinne niin saatte mun myös *jiihaa* ja eikun pelaamaan *pahis*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Sallakat

Posts: 2,220

#358 • • Sallakat jungle, baby !

crissy, 16.3.2008 16:49:
---
pirpeli, 16.3.2008 16:45:
---
crissy, 16.3.2008 16:17:
suosittelen ehdottomasti Guitar Hero 3! Siin on oivallinen seurapeli!! ja muutenki tosi loistava!

---


Mä oon kassellu tota, ja todennu et ei ehkis ihan mun juttu :) Enemmin jotain räiskintää ja sen sellasta. Mut pitää kokeilla, jos tulee mahdollisuus.

---


joo niin mäki luulin... mut koukuttihan se:D



o/ jep, koukutus! tai no ei sitä ite tuu mätettyä yhtään, mutta se on parhain seurapeli mitä voi olla (jos ei wii sports:ia lasketa).

Toinen mikä on ihan jees seurapeli on toi Olympic Games (joku MArio & Sonic goes olympics tms tms). Se ei itse asiassa oo IIIIHAN niin hyvä kuin ois toivonu, mutt ihan jees. vanhaa track&field meininkii, saa sydänkohtauksen jossain 400m aidoissa tai uinnissa, huh *hikoil*
David Amaro

Posts: 128

#359 • • David Amaro
wiin juuri tänään tilasin... tarvitsee laitella tänne tunnusta kun saan kytkettyä laitteen ja ostettua muutaman pelin.
Bio

Posts: 4,429

#360 • • Bio The Bullies / Pinky
Ostin tänään simpsons-pelin anttilan alelaarista. Vielä en ainakaan ole kyllästynyt kolmen tunnin pelaamisen jälkeen..