450 posts, 23 pages, 140,338 views
crissy, 19.5.2008 11:19:
nyt saattaa tulla tyhmä kysymys...
ostin ton hottest party- pelin ja nyt en sit tiiä et mihin helvettii se piuha siit matosta tungetaan? ite konsolista en löytäny vapaata paikkaa et tartteeko ottaa joku irti vai?
joo oon käsi noiden laitteiden kanssa. Ja ohjeet oli ihan perseestä!!!!
Syntse, 19.5.2008 11:29:
---
ostin ton hottest party- pelin ja nyt en sit tiiä et mihin helvettii se piuha siit matosta tungetaan? ite konsolista en löytäny vapaata paikkaa et tartteeko ottaa joku irti vai?
---
Jos se liitin on joku usb mallinen niin sit wiin takana tais olla usbit... jos joku pyöree mallinen niin wiin päällä oli muistaakseni jotain sellasia jos ison firewiren näköinen niin se pitää tunkee sen remoten perseeseen.
crissy, 19.5.2008 11:37:
---
Syntse, 19.5.2008 11:29:
---
---
Jos se liitin on joku usb mallinen niin sit wiin takana tais olla usbit... jos joku pyöree mallinen niin wiin päällä oli muistaakseni jotain sellasia jos ison firewiren näköinen niin se pitää tunkee sen remoten perseeseen.
---
remotin perseeseen tulee nunchuck ja tosta laitteesta en löytäny paikkaa mihin toi olis sopinu. wittu!
se liitin on melkein pyöree
Steven Hoaks, 19.5.2008 16:13:
Kävinpä itsekkin äsken ostaa Fitin
Nyt koklaamaan
RantaPalleroinen, 5.7.2008 13:54:
Eilen se sitten tapahtui: Wii löysi hyvään kotiin ja mukana raahautui myös Fit. Ei kai tässä muu auta kun jatkaa pelailuu...