Pacifique 007?

176 posts, 9 pages, 66,181 views

Jago

Posts: 4,039

#101 • • Jago un-trained monkee

ville, 19.12.2006 14:55:
---
Jago, 19.12.2006 14:47:
ilmottais nyt ees jos sitä ei meinata järkkää*uuh*

---


Oliskohan eka kerta kun järjestäjä tekee näin?


IMO tässä vaiheessa on jo selvää, että bileet eivät ainakaan ole samoihin aikoihin kuin viimevuonna. Ja jos ajattelee, että tällaisten bileiden ajankohtaa ei ole tapana kovin usein muuttaa, niin sitä voisi tulla lopputulokseen, että bileitä ei ole tulossa.

Tämä siis ei ole minkään sortin fakta, pelkkä veikkaus.


kyllä mä oletin että niitä ei tuu samantien kun heti(bileiden loputtua) alettiin juoruumaan siitä miten serena valitti jostain asiaan liittyvästä

se on vaan niin suuri sääli*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

UzU

Posts: 2,361

#102 • • Edited UzU [33100]

ville, 19.12.2006 13:36:

Siitä en tiedä oliko tuolla miten känniääliöjengiä, mä sanoisin, että ei ollut. Liput maksoi kuitenkin aika paljon, keskiarvo varmaan 80e/naama ja ei tollasta summaa viitsi maksaa ellei hommasta ole todella kiinnostunut.



I strongly disagree.

Mielestäni Oceanian paskin osuus oli juurikin se että se erosi harmittavan vähän tavallisesta risteilystä, tai vaikkapa Goomistä.

Jengi osti kaljaa tax-freesta ja kännäsi hyteissä ja käytävillä. Eri areenoilla alkoi olemaan porukkaa kunnolla vasta jokus 01-02 välillä ja meno hyytyi 06 valtaosin kun porukka alkoi tipahteleen.

Musaa tuli useammassa mestassa ja se oli laadukasta mut kyllä se risteily oli ihan sitä itseään mitä noi Itämeren reissut muutenkin on.

edit: ja selvennetään nyt vielä että mulla oli kyllä kivaa ja lähtisin uudelleen. Mut vähemmän areenoita, lyhemmat bileajat (eli ei kaikki areenat auki 24h) että ei olisi puolet areenoista autiona.
ville

Posts: 3,780

#103 • • ville olen oikeasti ujo

UzU, 19.12.2006 17:33:
Jengi osti kaljaa tax-freesta ja kännäsi hyteissä ja käytävillä. Eri areenoilla alkoi olemaan porukkaa kunnolla vasta jokus 01-02 välillä ja meno hyytyi 06 valtaosin kun porukka alkoi tipahteleen.



Ehkä mä satuin olemaan liian selvässä seurassa kun omassa kaveriporukassa kaikki otti varsin kohtuudella. Kukaan ei sammunut, yrjönnyt tai muuten vaan liikaa ördännyt :)

Areenoista mä en suoraan sanottuna osaa sanoa muuta kuin että unity oli juuri niin hyvä kun unity yleensä on. Entropy, laivan etuosa ja takaosa tuli kyllä missattua aika tehokkaasti kun fasiliteetit oli imo selkeästi unityä huonommat.

Areenoiden määrästä oon kyllä 100% samaa mieltä, tollaiselle yleisömäärlle olisi pitänyt olla ehkä vaan kaksi areenaa ja ajat vähän paremmin mietittyjä.

mut kyllä se risteily oli ihan sitä itseään mitä noi Itämeren reissut muutenkin on.



Ehkä me ollaan oltu erilaisilla ristelyillä noin muuten.... imo ainoa yhdistävä asia oceanialla ja normaalilla ristyilyllä oli laiva ja tax free viina. Tunnelma, musiikki, ihmiset, radio, paneeli+palkintojenjako ja eri arenat oli kaikki sellaisia mihin en ole laivalla törmännut vaikka reilusti toistakymmentä kertaa olen seilannut. IMO väitteellä, "oceania = normaali risteily pl musiikki" on about yhtä paljon yhteistä kun sanoisi "sedun vakioilta kaivolla = unity 10v kaivolla pl musiikki" .... mut toisaalta ehkä mulla kävi tuuri ja onnistuin välttämään ne pahimmat laivatunnelmat :)
UzU

Posts: 2,361

#104 • • UzU [33100]

ville, 19.12.2006 19:34:
Areenoista mä en suoraan sanottuna osaa sanoa muuta kuin että unity oli juuri niin hyvä kun unity yleensä on.



Second that. Mä lähdin yksin jossain vaiheessa yötä hyppiin sinne altaaseen kun muu seurue jäi hyttiin ihmetteleen ja kivaa oli. :D
Hocut

Posts: 42

#105 • • Hocut
Eletään toivossa paci IV:n suhteen...
Jokaisessa on tullu oltuun ja siitä ei enää bileet parane.
Avatar
#106 • • Edited niomic Guest

UzU, 19.12.2006 17:33:
---
ville, 19.12.2006 13:36:

Siitä en tiedä oliko tuolla miten känniääliöjengiä, mä sanoisin, että ei ollut. Liput maksoi kuitenkin aika paljon, keskiarvo varmaan 80e/naama ja ei tollasta summaa viitsi maksaa ellei hommasta ole todella kiinnostunut.

---


I strongly disagree.

Mielestäni Oceanian paskin osuus oli juurikin se että se erosi harmittavan vähän tavallisesta risteilystä, tai vaikkapa Goomistä.

Jengi osti kaljaa tax-freesta ja kännäsi hyteissä ja käytävillä. Eri areenoilla alkoi olemaan porukkaa kunnolla vasta jokus 01-02 välillä ja meno hyytyi 06 valtaosin kun porukka alkoi tipahteleen.

Musaa tuli useammassa mestassa ja se oli laadukasta mut kyllä se risteily oli ihan sitä itseään mitä noi Itämeren reissut muutenkin on.

edit: ja selvennetään nyt vielä että mulla oli kyllä kivaa ja lähtisin uudelleen. Mut vähemmän areenoita, lyhemmat bileajat (eli ei kaikki areenat auki 24h) että ei olisi puolet areenoista autiona.



Heh, pitää kyllä todeta heti alkuun, että toivottavasti et ole omaa kokemustasi levitellyt hirveämmin :) Itse en ainakaan ole tavannut tai kuullut aiemmin henkilöä, jolla olisi ollut noin eri päässä spektriä kokemus näistä mahtavista bileistä.

Ovat omalla listalla selkeänä ykkösenä. Olin hereillä koko matkan ja sen lähes tauottoman tamppaamisen + uimisen + poreilun* + tamppaamisen kruunasi lopulta aivan älytön paluufiilis siellä ylästagella saavuttaessa satamaan auringon paistaessa. Se oli kyl niin taikahetki et *sniff kyynel*

Ehkä oon ollu jotenkin pirun sokea, mut en muista sieltä oikeastaan mitään ördäilyä nähneeni missään ja olin kuitenkin muualla kuin hytissä lähes koko ajan. Jopa allasalueella pysyi jengillä homma lapasessa aika nätisti.

Noh lopetetaan hehkutukset, olen villen kanssa täysin samaa mieltä bileiden antavuudesta ja toivon että tämänlainen järjestetään uudestaan.

Toivon myös, että paci järjestetään vielä vaikka tosiaan viimekerta oli jo hieman kaukana ensimmäisestä kerrasta (toinen jäi väliin kun ulkomailla :/

edit: poreilu: porealtaassa fiilistely, kölliminen, eikä mitään huumehia :F
pietari

Posts: 337

#107 • • pietari -..-
jokohan tänä vuonna saisin tulla joukon nudistiks? viimevuonna kävin kysymässä vaivihkaa järkkäreiltä, et millaset varotoimet heillä on viuhahtajia kohtaan, mut kuulemani ei houkutellu kyl julkiseen alastomuuteen..

aka pacifique 2007:aa [taas vuoden parhaat bileet?] odotellessa.

ps. toi pacifigue on hyvä välietappi kesäkuntoon treenamisessa..

--
...umdah...

Cloud

Posts: 2,162

#108 • • Edited Cloud Game Freak

ville, 19.12.2006 13:36:


Parasta oceania on just se, että sieltä ei pääse pois. Jo terminaalissa on erilainen tunnelma, eikä se johdu poliisin läsnäolosta, vaan siitä että jengi on lähdössä 24h merimatkalle =)



Mikä nyt on parasta ja parasta. Itse en koe tota mitenkään parhaana asiana. Kyllähän sen tunnelman saa kun lähtee vaikka etelään tai laivalle muutenvain. Eipä sieltä laivalta normaalina iltanakaan pääse pois.

ville, 19.12.2006 13:36:

Kun laiva starttaa, kukaan ei pääse pois eikä kukaan pääse mukaan. Siellä sitä killutaan pitkin itämerta, tanssitaan iltapäivästä aamupäivään, kuunnellaan laadukasta paneelikeskustelua, syödään huippuluokan ruokaa, nautitaan hyvästä seurasta, uidaan porealtaassa, ihmetellään tähtitaivasta ja loputtomalta tuntuvaa merta, tehdään halpoja kosmetiikkaostoksia, ostetaan laadukasta viinaa, häröillään hyttietkoilla/jatkoilla ja tietysti kuunnellaan laivan omaa radiokanavaa josta tulee maailman parasta konemusiikkia *jiihaa*



Kaiken tämän voi tehdä kyllä laivalla muutenkin ja ihan pienemmälläkin porukka jos tälläisestä nyt tykkää. Makuasioita ja järjestämis kysymyksiä.

ville, 19.12.2006 13:36:

Siitä en tiedä oliko tuolla miten känniääliöjengiä, mä sanoisin, että ei ollut. Liput maksoi kuitenkin aika paljon, keskiarvo varmaan 80e/naama ja ei tollasta summaa viitsi maksaa ellei hommasta ole todella kiinnostunut.



Tyhmä heitto joo minulta, sillä onhan sitä kanniaaliointa kaikkialla mutta myös tuolla no doupt. Siitä ei vaan pääse illan päätteeksi tuolla eroon niin helposti =(.

ville, 19.12.2006 13:36:

Mut ehkä joskus taas onni potkaisee ja tulee oceania II.... silja on kuitenkin myyty tallinkille ja ruotsalaisilla homma näyttää toimivan aika hyvin....



Onneksi laivalle pääsee muulloinkin kuten serenaan jos meitä ei onni potki eikä pasifiqueta järjestetä tahi oceaniaa.

Makuasioita, makuasioita pasifique on minulle>Oceania kuten ne ovat sinulle toisinpäin =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

purrr-

Posts: 577

#109 • • Edited purrr- naked chef

Cloud,


Kaiken tämän voi tehdä kyllä laivalla muutenkin ja ihan pienemmälläkin porukka jos tälläisestä nyt tykkää. Makuasioita ja järjestämis kysymyksiä.



Järjestin viime tammikuussa meidän fuksiryhmälle (alle 20 ihmistä) risteilyn (Hki-Stokis-Hki). Kivaa oli, ei siinä mitään, mun koulukaverit <3. Mutta on se fiilis silti erilainen, jos muu risteilyseura on
a random känniääliöitä, intistä juuri päässeitä jäbiä sekä eläkeikää lähestyviä kumaraselkäsetiä ja -tätejä
TAI
b klubbaajia, jotka osaa pitää hauskaa samalla tavalla mitä itse.

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Cloud

Posts: 2,162

#110 • • Edited Cloud Game Freak

purrr-, 20.12.2006 00:25:



Järjestin viime tammikuussa meidän fuksiryhmälle (alle 20 ihmistä) risteilyn (Hki-Stokis-Hki). Kivaa oli, ei siinä mitään, mun koulukaverit <3. Mutta on se fiilis silti erilainen, jos muu risteilyseura on
a random känniääliöitä, intistä juuri päässeitä jäbiä sekä eläkeikää lähestyviä kumaraselkäsetiä ja -tätejä
TAI
b klubbaajia, jotka osaa pitää hauskaa samalla tavalla mitä itse.



Tämäkin on ihan maku ja mielipide asia ja uskon että näin onkin monelle täällä. Mutta mun posteissa onkin pitkälle ollut kyse musta =).

A ja B) mulle rändom känniääliot on samaa kastia on ne sit mitä kastia tahansa. En mä nosta klubbaajia jalustalle täs asias yhtään sen enempää.
Enkä mä välttis tarvi laivalla x määrää muita klubbaajia pitääkseni hauskaa. Saati usko, että ne oikeasti pitäis hauskaa samalla tavalla ku minä. Varmasti niissä normi randomeissakin on samalla lailla hauskaa pitäviä kuin minä siinä missä klubbaajissa.

Mä en kai sitten vain arvosta laivaa bilemestana niin paljon verraten serenaa. Kun musta laiva on muutenkin jo ihan tarpeeks bilemesta. Jotenkin se suhde miten oceania nostais laivan tasoa verraten miten pasifique tms nostaa serenan tasoa ja sitä ideaa ja tunnelmaa on mulle suurempi.

En mä haluu tääl dissaa oseaniasta dikkaavia no no. Mulle pasifique nyt vaan on se the best muoto juhlia ja pitää bileita. Laivalla bileet ei vedä vertoja fiiliksissä mulle millään.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#111 • • niomic Guest
Olitko Cloud (oikeasti) Oceaniassa?
mina

Posts: 26

#112 • • mina huilu
*nyyh* Mä ehdin vain yhteen pacifikkiin ja ne oli kyllä parheet bileet ikinä... Niin olen odottanut näitä ja voi *nyyh*, jossei niitä tulekkaan. *byääh*
Comia

Posts: 27

#113 • • Comia
Toivonpa tosiaan joo että juhlat tulee, en ole vielä kertaakaan mennyt, hyvää olen kuullut ja vähän niin kun jo odottelin noita vuoden 2007 bileitä...

--
Hardcore vibes

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#114 • • Aziz Combat Fighter

ville, 19.12.2006 19:34:
---
Ehkä me ollaan oltu erilaisilla ristelyillä noin muuten.... imo ainoa yhdistävä asia oceanialla ja normaalilla ristyilyllä oli laiva ja tax free viina. Tunnelma, musiikki, ihmiset, radio, paneeli+palkintojenjako ja eri arenat oli kaikki sellaisia mihin en ole laivalla törmännut vaikka reilusti toistakymmentä kertaa olen seilannut. IMO väitteellä, "oceania = normaali risteily pl musiikki" on about yhtä paljon yhteistä kun sanoisi "sedun vakioilta kaivolla = unity 10v kaivolla pl musiikki" .... mut toisaalta ehkä mulla kävi tuuri ja onnistuin välttämään ne pahimmat laivatunnelmat :)



Joo, Oceania on ehdottomasti siistein tapahtuma missä on tultu oltua tähän mennessä. Pieksee päsifikit kuus nolla. Ainaki mä tykkäsin, ku koko laiva täynnä tuttuja ja hyvää musaa joka puolella, iha loistomeininki.
kilobitti

Posts: 2,419

#115 • • kilobitti 1-2-3 techno

Cloud, 19.12.2006 23:57:
Mikä nyt on parasta ja parasta. Itse en koe tota mitenkään parhaana asiana. Kyllähän sen tunnelman saa kun lähtee vaikka etelään tai laivalle muutenvain.



Ei todellakaan. Oceania oli ainakin mulle niin täysin eri juttu ku normaali risteily.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ville

Posts: 3,780

#116 • • ville olen oikeasti ujo

Cloud, 19.12.2006 23:57:
Kaiken tämän voi tehdä kyllä laivalla muutenkin ja ihan pienemmälläkin porukka jos tälläisestä nyt tykkää. Makuasioita ja järjestämis kysymyksiä.



Otetaas check eli onnistuuko vai ei norministeilyllä:

> tanssitaan iltapäivästä aamupäivään

ei onnistu

> kuunnellaan laadukasta paneelikeskustelua

ei onnistu

> syödään huippuluokan ruokaa

onnistuu

> nautitaan hyvästä seurasta,

ei onnistu ellei sitten ole 100% hytissä. Mummot ja "vittumäoonkännissälähekspanee" 50v ukot ei oo hyvää seuraa

> uidaan porealtaassa

ei onnistu. Ne on täynnä lapsia, suljetaan aikaisin ja musiikkia ei voi kuunnella

> ihmetellään tähtitaivasta ja loputtomalta tuntuvaa merta, tehdään halpoja kosmetiikkaostoksia, ostetaan laadukasta viinaa

onnistuu

> häröillään hyttietkoilla/jatkoilla

ei onnistu, koska niitä hyttejä on kavereiden kanssa ehkä kaksi ja heti jos pitää meteliä laivapoliisi tulee

> ja tietysti kuunnellaan laivan omaa radiokanavaa josta tulee maailman parasta konemusiikki

ei onnistu


Jos oceaniassa kävi syömässä, ostamassa juomat, veti hyttipohjia, pyörähti baarissa ja sen jälkeen nukkumaan niin mä allekirjoitan täysin sen väitteen, että oceania oli samanlainen kuin normiristeily.


Onneksi laivalle pääsee muulloinkin kuten serenaan jos meitä ei onni potki eikä pasifiqueta järjestetä tahi oceaniaa.



Jos asenne on tämä, miksi edes kulkea konemusiikkibileissä johon maksaa "paljon" sisälle... samalla rahalla sä voit mennä toisena iltana samaan baariin kun sinne ei maksa mitään *justjoo*
ville

Posts: 3,780

#117 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Cloud, 20.12.2006 00:35:
Enkä mä välttis tarvi laivalla x määrää muita klubbaajia pitääkseni hauskaa. Saati usko, että ne oikeasti pitäis hauskaa samalla tavalla ku minä. Varmasti niissä normi randomeissakin on samalla lailla hauskaa pitäviä kuin minä siinä missä klubbaajissa.



Jotenkin sun jutuista tulee rivien välistä luettua, että hauskanpito oli

1) tax free viinaa
2) hyttiin juomaan sitä ja syömään sipsiä
3) palkintojenjako
4) lisää viinaa hytissä ja sipsiä
5) kierros laivassa
6) lisää viinaa hytissä ja sipsiä
7) kierros laivassa
8) nukkuminen

Normiristelyillä hytissä tulee oltua suurin osa ajasta, koska laivalla ei ole normaalisti mitään muuta tekemistä kuin syöminen, juominen ja shoppailu. Oceaniassa mä viihdyin hytissä yli 5min ensimmäisen kerran aamulla klo 5 hyttijatkoilla, koska sitä ennen kaikkialla muulla oli paljon mukavampaa....
Cloud

Posts: 2,162

#118 • • Cloud Game Freak

kilobitti, 20.12.2006 06:31:
---
Cloud, 19.12.2006 23:57:
Mikä nyt on parasta ja parasta. Itse en koe tota mitenkään parhaana asiana. Kyllähän sen tunnelman saa kun lähtee vaikka etelään tai laivalle muutenvain.
---


Ei todellakaan. Oceania oli ainakin mulle niin täysin eri juttu ku normaali risteily.



Niin ja mulle pasifique oli täysin eriasia kuin normi serena reissu =P.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

Posts: 2,162

#119 • • Cloud Game Freak

ville, 20.12.2006 09:13:

Jotenkin sun jutuista tulee rivien välistä luettua, että hauskanpito oli


Normiristelyillä hytissä tulee oltua suurin osa ajasta, koska laivalla ei ole normaalisti mitään muuta tekemistä kuin syöminen, juominen ja shoppailu. Oceaniassa mä viihdyin hytissä yli 5min ensimmäisen kerran aamulla klo 5 hyttijatkoilla, koska sitä ennen kaikkialla muulla oli paljon mukavampaa....

'

A) älä lue rvivienvälistä jos et haluu olla vääräs. B) sulle ja mulle risteilyt on ihan eriasioita jos et ole huomannut. C) tämän viestin alkutarkoitus on taas karannut kauas jonnekin joka oli taas. Pasifique on mulle > kun vertaa oceaniaan.
D) edelleenkään ei ole tarkoitus sanoa etteikö se olisi toisinpäin monelle muulle tai ettei se sitä sais olla.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

-P

Posts: 4,972

#120 • • -P

Cloud, 19.12.2006 12:23:

Mua taas ei haittais vaikka järjestettäiskin.

Eipä haittaa jos meisinki on karannut. Ei allaspileistä voi meisinki karata imo =P.



Ilmeisesti arvostat sitten kyseisissä bileissä täysin eri asioita mitä itse.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell