Pacifique 007?

176 posts, 9 pages, 66,199 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#61 • • hallucinogen Edain

Timce, 30.11.2006 10:15:
Yksi ääni Oceanialla. Voi luoja mitkä bileet. Huokaus...Se fiilis lähtöaulassa. <3


Oi sitä humalaa joka oli koko reissun ajan <3

--
pikku-*possu*

emily_

Posts: 159

#62 • • emily_

lohikarme, 29.11.2006 22:06:
IMHO en usko et tulee.

vrt. mihin aikaan edellisiä ryhdyttiin mainostamaan. Kuitenkin aika isosta rojektista kyse.



Itsehän en usko, että on mitenkään myöhäistä ruveta mainostamaan ko. bileitä. Jos vertailee aikaisempiin vuosiin, ja vaikka bileiden järjestämisestä ilmoittamishetkeen tällä sivustolla, niin en näkisi, että on mitään hätää:
22.11.2003
26.12.2004
30.11.2005

Ja kuten täälläkin joku on jo sanonut, niin ei tarvitse välttämättä niin aikaisin mainostaa joka vuosi, kun kohderyhmä muutenkin odottaa ilmoitusta päivämäärästä yms.

Toivotana parasta. :)
remotion

Posts: 5,283

#65 • • remotion nostatus guru

ville, 30.11.2006 09:31:
Jos pitäisi valita pacifique vai oceania, niin eihän pacifiquella olisi mitään mahdollisuuksia...



hemmetti, pitikin jättää väliin.
toivottavasti noita sitten järkkäillään edes.
Twist

Posts: 925

#66 • • Twist Team Kemuttajat
Muistelisin et ocean ois tehny aika pahasti tappioo ?? Et tuskin tulee.. *justjoo*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#67 • • Daniel Braun wednesday?
Oceania rokkas kyllä.
Vaikka väki dokailikin enemmän hyteissä ja itse bilemestoissa oli hetkittäin hiljaisen oloista, niin silti se fiilis <3

Uudestaan kyllä, jos vain mahdollista...
Jone

Posts: 8,258

#68 • • Edited Jone Archibald Haddock

Twist, 30.11.2006 12:48:
Muistelisin et ocean ois tehny aika pahasti tappioo ?? Et tuskin tulee.. *justjoo*



Anteeksi että oon pikkasen skeptinen, mutta mun on vaikea uskoa että jätkällä, joka ei osaa kirjoittaa edes tapahtuman nimeä oikein olisi inside-tietoa sen taloudellisesta menestymisestä.
Twist

Posts: 925

#69 • • Edited Twist Team Kemuttajat

Jone, 30.11.2006 14:20:
---
Twist, 30.11.2006 12:48:
Muistelisin et ocean ois tehny aika pahasti tappioo ?? Et tuskin tulee.. *justjoo*

---


Anteeksi että oon pikkasen skeptinen, mutta mun on vaikea uskoa että jätkällä, joka ei osaa kirjoittaa edes tapahtuman nimeä oikein olisi inside-tietoa sen taloudellisesta menestymisestä.



Ei mulla olekkaan sen kummempaa tietoa kun , se mitä täältä klubbarista olen lukenut .
Sinza

Posts: 2,227

#70 • • Sinza
OT: Juu, pliiis bilejärkkärit kuunnelkaa meitä! Antakaa meille Oceanian comeback *anel*!! Ne oli THE BILEET *joo*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

villelope

Posts: 2,846

#71 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Twist, 30.11.2006 21:09:
---
Ei mulla olekkaan sen kummempaa tietoa kun , se mitä täältä klubbarista olen lukenut .


Tapahtuman järjestänyt taho tuleekin varmasti yleiselle foorumille kertomaan tuollaisia.
Twist

Posts: 925

#72 • • Twist Team Kemuttajat

LooPy, 30.11.2006 21:47:
---
Twist, 30.11.2006 21:09:
---
Ei mulla olekkaan sen kummempaa tietoa kun , se mitä täältä klubbarista olen lukenut .

---

Tapahtuman järjestänyt taho tuleekin varmasti yleiselle foorumille kertomaan tuollaisia.



Olenko näin sanonut ?? Sellasta spegulaatiota nyt oli silloin. Anteeksi jos annoin vääränlaista informaatiota foorumilla.
Tarsu

Posts: 2,449

#73 • • Tarsu
on täällä taaaas jutut :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Daniel Braun

Posts: 1,626

#74 • • Daniel Braun wednesday?

Sinza, 30.11.2006 21:45:
OT: Juu, pliiis bilejärkkärit kuunnelkaa meitä! Antakaa meille Oceanian comeback *anel*!! Ne oli THE BILEET *joo*!


Khyl.
Mut, asiasta olen jo muutamaan otteeseen noiden bileideen jälkeen Plattarin puolella asiasta kyselly/pyydelly kyseisessä topicista josta idea melkeinpä lähti liikenteeseen...

Mut ei ni ei :(
Ebabaa

Posts: 1

#75 • • Ebabaa
Joo, parhaat meiningit mitä on. Toivottavasti pidetään.
Avatar
#76 • • ALIEN Guest

Ebabaa, 9.12.2006 19:09:
Joo, parhaat meiningit mitä on. Toivottavasti pidetään.



*bump!* ^__^
dncr

Posts: 249

#77 • • dncr aika notkee
Tahtoo tahtoo! *jiihaa*

Oli sairaan kivaa viimeks, tosin en mielellään kokis uusiks A) Strippaavia känniääliöitä naisten saunassa B) Seksiä peittelemättä harrastavaa pariskuntaa siellä aurinkotuoleilla ikkunoiden luona *eiei**sars**poks*

--
The love we give away is the only love we keep.

-P

Posts: 4,972

#78 • • -P
imo. meininki alkanut karata hyvin kauas siitä millaiset ensimmäiset pacifiquet ovat olleet, jotenka ei sinänsä haittaisi vaikkei järjestettäiskään enää.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Dana

Posts: 647

#79 • • Dana

Indiboi, 29.11.2006 22:18:
---
lohikarme, 29.11.2006 22:06:
IMHO en usko et tulee.

vrt. mihin aikaan edellisiä ryhdyttiin mainostamaan. Kuitenkin aika isosta rojektista kyse.

---


Mutta tarviiko näitä enää niin mainostaa? Meinaan siis, että kun hype on valmiina ja käsittääkseni myös ei niin aktiivi-klubbaajien joukossa. Siis totta kai mainostaa pitää, mutta siis tätä ideaa vesipuistobileistä Serenassa ei tarvitse enää erikseen "myydä" ihmisille, kun kaikki tietää mistä on kysymys aiempien vuosien pohjalta. Toki isosta tapahtumasta on kyse, jonka yleisöodote on luokkaa: iso, että ihan ei kai kannata ihmisten muistiin luottaa. Äh, tämäpä varsin kiusallista, kun ei tiedä mik´on lopullinen totuus bileitten kohtalosta. *hih*

siis toi ylläoleva on silkkaa arvailua, älkää ottako sitä vakavasti


IMO en mainostaisi ko bileitä ennakkoon paljoa, koska kuten yllä jo mainittu se on jo aika käsite et helmikuun holleilla bilekansa valmistautuu Serenan valtaukseen. Muutenkin jos muistatte sen marmatuksen määrän viime bileiden jälkeen, kun kaikki avautuivat "taviksien" öykkäröinnistä, näkisin vähäisen mainostuksen olevan aika helppo keino saada vain klubbaajat paikalle (tai ainakin karsittua muun massan määrää).

Toivottavasti perinne jatkuu vielä, neljättä kertaa odotellen.. *jiihaa*
anton fine

Posts: 1,359

#80 • • anton fine myspace.com/finethedj

dncr, 18.12.2006 18:24:
Seksiä peittelemättä harrastavaa pariskuntaa siellä aurinkotuoleilla ikkunoiden luona *eiei**sars**poks*



oot vaan kade