Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,292 views

turquoise

Posts: 732

#462 • • turquoise e-ra2co
Ei oo asennolla niin väliä, kunhan on tunteet mukana. Ja mielummin aamulla tai päivällä, kun toi on niin kovin virkistävä aktiviteetti. *hihu*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#463 • • Krankkenhakken Guest
Ehdottomasti takaapäin kyl, mieluiten vielä tukasta kiskoen. *plur*
$

Posts: 1,802

#464 • • $ Destination weekend!

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

sativa, 3.12.2009 22:07:
Ei oo asennolla niin väliä, kunhan on tunteet mukana. Ja mielummin aamulla tai päivällä, kun toi on niin kovin virkistävä aktiviteetti. *hihu*



Jaa, mulla on taas toisin päin - itseäni alkaa usein session jälkeen väsyttää ja käännän mielelläni kylkeä, vaipuen pehmeään uneen, vaimeasti kuorsaten :)

Lähetyssaarnaaja on hyvä asento kunhan alusta kestää runttausta, eli ei hetekoille.

(Takaapäin on muuten viroksi "koerapoos")
Avatar
#465 • • Edited astaroth Guest
joitain henkilökohtaisia suosikkeja:

1) "merirosvo": ota kumppanisi takaapäin. hetki ennen laukeamista huuda "nyt mä tulen". vedä muna ulos ja räkäise kumppanisi selkään feikataksesi ejakulaatiosi. tämä jälkeen juokse vikkelästi kumppanisi nenän eteen, ammu rojut tämän silmään ja potkaise hänen jalkansa sijoiltaan

lähemmäs merten kauhua et enää pääse, kun näet kumppanisi linkkaavan sinua kohti vitun vihaisena yksi silmä auki. yarrr!

2) "ninja": tämän tehdäksesi tarvitset peniksesi kokoisen dildon. laita valot pois huoneesta ja ala asentaa kumppaniasi anaaliin. kun hetki on sopiva (tiedät milloin, koska olet ninja!), vedä vehkeesi ulos, torppaa salakavalasti dildo tilalle ja hiivi kumppanisi eteen pimeässä. tämän jälkeen hyppää hänen eteensä huutaen "NINJAAAAH!" ja lyö häntä naamaan

3) "5-0" / "kytät!": ota naisesi hellästi takaa, ja huuda täysin arvaamatta "EI VITTU KYTÄT!". tämän jälkeen kaverisi hyökkäävät huoneeseen ja vetävät kumppaniasi turpaan
kinderi

Posts: 1,783

#466 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

astaroth, 3.12.2009 23:18:
joitain henkilökohtaisia suosikkeja:

1) "merirosvo"

2) "ninja"

3) "5-0" / "kytät!"



Ai vittu miten herkkää :DDDDDDDDD

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Calumet

Posts: 216

#468 • • Edited Calumet

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

astaroth, 3.12.2009 23:18:
1) "merirosvo"

2) "ninja":

3) "5-0" / "kytät!":

Tähen menis kans

"lohikäärme": Nainen hyväilee penistäsi oraalisesti ja laukeat hänen suuhun. Tämän jälkeen alat kutittamaan kumppaniasi ja kun hän purskahtaa nauruun suvunjatkeesi tulevat nenästä ulos.

"mansikkakakku": Nainen ottaa taas huulihölkkää ja laukeat naamalle. Tämän jälkeen yksinkertaisesti vedät muijaa turpaan että häneltä alkaa vuotamaan verta ja avot!

muaahhhhaahh
ravec

Posts: 1,102

#469 • • ravec
paras asento miehen tyydyttämiseen on: mies alla, nainen päällä, nainen niinpäin, että on selkä mieheen päin. Nainen istuu kyykyssä tai on polvillaan...taivuttaen ylävartaloaan kohti miehen varpaita.

Naisen tyydyttämiseen, riittävän pitkä esileikki.... (yleensä katse kertoo, että nyt ei parane enään leikkiä *virn*) ja takaapäin hyvin pitkään, pitkillä vedoilla ;P
turquoise

Posts: 732

#470 • • turquoise e-ra2co

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

$, 3.12.2009 23:14:
---
sativa, 3.12.2009 22:07:
Ei oo asennolla niin väliä, kunhan on tunteet mukana. Ja mielummin aamulla tai päivällä, kun toi on niin kovin virkistävä aktiviteetti. *hihu*

---


Jaa, mulla on taas toisin päin - itseäni alkaa usein session jälkeen väsyttää ja käännän mielelläni kylkeä, vaipuen pehmeään uneen, vaimeasti kuorsaten :)



Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni *vink*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Mai

Posts: 374

#471 • • Edited Mai Villikisu

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

Metz^^, 4.12.2009 00:53:
---
Mai, 3.12.2009 09:15:
---
Metz^^, 2.12.2009 22:33:
Tykkään pukeutua, ei mitään sm kumikuteita vaan kaikkia kivoja suhteellisen seksikkäitä hamosia ja muita. Gettin' the mood.

---

Sama homma! Eilinen ostos. Kävis melkee bileisiinki.*nauru*
http://www.boutique-loulou.com/oring-verkkomekko-p-116.html*plur**pahis*

---



oo loulou<3 on tullut tilailtua :P



Jooh, aivan paras kauppa! Nythän niillä on liikekin Helsingissä.*plur*
josbe

Posts: 1,982

#473 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

sativa, 4.12.2009 07:52:
Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni *vink*


Muistan lukeneeni jostain, että tällä tosiaan on tarkoituksensa. Miestä alkaa väsyttää, sillä hän tarvitsee lepoa palautuakseen seuraavaan aktiin ja siittääkseen mahdollisimman monta jälkeläistä. Naisen hormonit taas toimivat päinvastoin, mutta en nyt muista, mikä se selitys oli. Ehkä hän aktivoituu etsimään toista mahdollista urosta varmistaakseen hedelmöittymisen? ;D
liikkuva muna

Posts: 2,652

#474 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

josbe, 4.12.2009 12:25:
Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni *vink*



Mä oon varmaan joku evoluution poikkeus.

Mulle tulee aina ihan järkyttävän aktiivinen olo ja hypin seinille enkä malta olla hetkeekään paikallani.
Anselmi

Posts: 2,578

#475 • • Anselmi And sell me
Mies kontillaan, hevonen päällä.

--
sen pituinen se

aada

Posts: 736

#476 • • aada

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

alek szahala, 4.12.2009 14:25:
---
josbe, 4.12.2009 12:25:
Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni *vink*

---


Mä oon varmaan joku evoluution poikkeus.

Mulle tulee aina ihan järkyttävän aktiivinen olo ja hypin seinille enkä malta olla hetkeekään paikallani.



Mua taas alkaa väsyttämään ja haluaisin vaan jäädä sänkyyn makoilemaan ja käydä nukkumaan.
Caro²

Posts: 5,301

#478 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

ravec, 4.12.2009 17:16:
---
Caro², 4.12.2009 12:06:
---
ravec, 4.12.2009 06:41:
pitkillä vedoilla ;P

---

Kuinka pitkillä.

---


Sopivalla hitaudella, päättäväisesti pohjaan asti :D
"hitaita nuo hämäläiset"


jooeiku mie aattelin, että täs ois ny sellanen kompavitsi, että esm "metrisillä vedoilla pohjaan asti", tai jotain *hihu*
KiimanenKurre

Posts: 791

#479 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
sanotaankos näin että ihan sama miten sitä mennään kunhan nainen tulee eka , kaikki sen jälkeinen on vaan plussaa *iloinen**joo*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

domi

Posts: 7,069

#480 • • domi Työn sankari.
Edelleen se rento asento lepotuolissa, talouspaperi oikeassa ja muna vasemmassa kädessä.
Rento ranneliike keskivartalon tienoilla rox!