Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,287 views

Funktion

Posts: 1,720

#441 • • Funktion over 9000

Minnalilla, 3.3.2009 19:04:
---
Funktion, 3.3.2009 18:45:
---
Minnalilla, 3.3.2009 18:43:
---
Funktion, 3.3.2009 18:38:
---
Minnalilla, 3.3.2009 18:33:
hah, oon vissii poikkeustapaus naisista, ku kaikki on tänne vastannu et "takaapäin".. *ding*
.. itsehän en oo ikinä oppinut pitämään siitä *hih*

---


Harjottelun puutetta! :P

---


....Tai sit joku ei oo vaan osannu *vink**pepsodent*

---


Eli harjoittelun puutetta siellä toisessa päässä! *vink*

---


Nii missä päässä? *nauru*



*nauru*

Joo, näin juuri, suomen kieli on ihmeellinen asia.. Siis se toinen osapuoli, harjoittelun puutetta! :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ValaX

Posts: 3,891

#442 • • ValaX
Kyl mä ainakin haluan nähdä kumppanin kasvot.
akir0

Posts: 2,554

#447 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ette kyl nyt tajunneet mun rivien välillä ollutta viestiä. Olis pitäny kirjoittaa vaan "Eli yksin peilin edessä".
Tiinuliinu81

Posts: 510

#449 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Takaapäin tai mä päällä. Mutta toki kaikki menee*hih*..

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Nasutin

Posts: 265

#450 • • Nasutin
Asento ku asento kuhan on kovaa, lujaa, nopeesti, mut pitkään. Mielellään tuntitolkulla ympäri kämppää paikkaa vaihtaen ku pienet puput niin että tukka lähtee ja huonekalut hajoo! Hyvän seksin raja menee siinä kun veri alkaa roiskua ja naapurit ei enää kehtaa kattoa päin! *pahis*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Zeratul

Posts: 1,170

#451 • • Zeratul Captain miserable
Koska toisia ehkä kiinnosta millasia ajatuksia muut ihmiset heistä päässään pyörittelee nii esitän seuraavan idean täysin omanani:

Oon miettiny tällasta et millaseen suoritukseen pitäis taipuu et kaks miestä pystyis samanaikasesti yhtyy toisiaan anukseen?

Yhteisösovun ylläpitämiseks linkit voi pistää privana jos tietää mistä löytyy. *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#452 • • niomic Guest

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

Zeratul, 22.7.2009 12:02:
Koska toisia ehkä kiinnosta millasia ajatuksia muut ihmiset heistä päässään pyörittelee nii esitän seuraavan idean täysin omanani:

Oon miettiny tällasta et millaseen suoritukseen pitäis taipuu et kaks miestä pystyis samanaikasesti yhtyy toisiaan anukseen?

Yhteisösovun ylläpitämiseks linkit voi pistää privana jos tietää mistä löytyy. *joo*



Kai huomasit et puhuit tosta viimeks 2008, vuoden välein heräävä teema :)? Siis täällä viimeks 2008, oikeesti viimeks isommas porukas viime vkl ;D
Zeratul

Posts: 1,170

#453 • • Zeratul Captain miserable

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

niomic, 22.7.2009 12:15:
---
Zeratul, 22.7.2009 12:02:
Koska toisia ehkä kiinnosta millasia ajatuksia muut ihmiset heistä päässään pyörittelee nii esitän seuraavan idean täysin omanani:

Oon miettiny tällasta et millaseen suoritukseen pitäis taipuu et kaks miestä pystyis samanaikasesti yhtyy toisiaan anukseen?

Yhteisösovun ylläpitämiseks linkit voi pistää privana jos tietää mistä löytyy. *joo*

---


Kai huomasit et puhuit tosta viimeks 2008, vuoden välein heräävä teema :)? Siis täällä viimeks 2008, oikeesti viimeks isommas porukas viime vkl ;D



No ku tää on suunnaton mysteeri joka ei oo saanu vielä tyydyttävää selitystä nii pitäähän sitä kysellä! *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ValaX

Posts: 3,891

#454 • • ValaX
mä en pidä oikeen anaalista, käsin hyväilyt on mun juttu.
Avatar
#455 • • niomic Guest

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

Zeratul, 22.7.2009 12:19:
---
niomic, 22.7.2009 12:15:
---
Zeratul, 22.7.2009 12:02:
Koska toisia ehkä kiinnosta millasia ajatuksia muut ihmiset heistä päässään pyörittelee nii esitän seuraavan idean täysin omanani:

Oon miettiny tällasta et millaseen suoritukseen pitäis taipuu et kaks miestä pystyis samanaikasesti yhtyy toisiaan anukseen?

Yhteisösovun ylläpitämiseks linkit voi pistää privana jos tietää mistä löytyy. *joo*

---


Kai huomasit et puhuit tosta viimeks 2008, vuoden välein heräävä teema :)? Siis täällä viimeks 2008, oikeesti viimeks isommas porukas viime vkl ;D

---


No ku tää on suunnaton mysteeri joka ei oo saanu vielä tyydyttävää selitystä nii pitäähän sitä kysellä! *nauru*



Miettisin tässä et sähän voit saada omalta osaltas ihan vastaavan kokemuksen naisen kanssa, ass-to-ass -asento nelinkontin, muijalle straponi väärinpäin jne.

Tän ei todellakaan ollut tarkoitus keskeyttää etsintöjä tuota alkup. matskua varten, kuhan aattelin kertoa et muistat sit ens kerral ku oot naisen kans et junou, it can be dun!
Zeratul

Posts: 1,170

#456 • • Edited Zeratul Captain miserable

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

niomic, 22.7.2009 12:37:
---


Tän ei todellakaan ollut tarkoitus keskeyttää etsintöjä tuota alkup. matskua varten, kuhan aattelin kertoa et muistat sit ens kerral ku oot naisen kans et junou, it can be dun!


Ei jaksa odottaa vuoteen 2012, tää on tärkee juttu!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#457 • • Reivaaja Guest
Joko on taudit jaettu, vai vieläkö ehtii mukaan?
Avatar
#458 • • Edited Reivaaja Guest
And the winner is:
''Aina oon ollu heppatyttöjä, jotenka ratsastan mielelläni. Hyvän hepan löytäminen on aina haaste, mutta kun se tapahtuu, niin elämä palkitsee.''

Tää onki kivaa luettavaa tää ketju.

Näkee sivu sivulta tarkemmin entropiaa singulariteetissa sen lopulta saavuttaen lopullisen inflaation tilan, jossa koko otsikon merkitys katoaa auringon myötä horisontin taakse, jättäen hitaimmat linnut hämärään kalastamaan langan merkitystä. Laskuvesi on korrektein hetki huljutella hanuriaan.
Metz^^

Posts: 264

#459 • • Metz^^
Tykkään pukeutua, ei mitään sm kumikuteita vaan kaikkia kivoja suhteellisen seksikkäitä hamosia ja muita. Gettin' the mood.

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.