493 posts, 25 pages, 225,697 views
Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:
sativa, 3.12.2009 22:07:
Ei oo asennolla niin väliä, kunhan on tunteet mukana. Ja mielummin aamulla tai päivällä, kun toi on niin kovin virkistävä aktiviteetti.
astaroth, 3.12.2009 23:18:
joitain henkilökohtaisia suosikkeja:
1) "merirosvo"
2) "ninja"
3) "5-0" / "kytät!"
Mai, 3.12.2009 09:15:
---
Metz^^, 2.12.2009 22:33:
Tykkään pukeutua, ei mitään sm kumikuteita vaan kaikkia kivoja suhteellisen seksikkäitä hamosia ja muita. Gettin' the mood.
---
Sama homma! Eilinen ostos. Kävis melkee bileisiinki.
http://www.boutique-loulou.com/oring-verkkomekko-p-116.html*plur**pahis*
Tähen menis kansastaroth, 3.12.2009 23:18:
1) "merirosvo"
2) "ninja":
3) "5-0" / "kytät!":
$, 3.12.2009 23:14:
---
sativa, 3.12.2009 22:07:
Ei oo asennolla niin väliä, kunhan on tunteet mukana. Ja mielummin aamulla tai päivällä, kun toi on niin kovin virkistävä aktiviteetti.
---
Jaa, mulla on taas toisin päin - itseäni alkaa usein session jälkeen väsyttää ja käännän mielelläni kylkeä, vaipuen pehmeään uneen, vaimeasti kuorsaten :)
Metz^^, 4.12.2009 00:53:
---
Mai, 3.12.2009 09:15:
---
Metz^^, 2.12.2009 22:33:
Tykkään pukeutua, ei mitään sm kumikuteita vaan kaikkia kivoja suhteellisen seksikkäitä hamosia ja muita. Gettin' the mood.
---
Sama homma! Eilinen ostos. Kävis melkee bileisiinki.
http://www.boutique-loulou.com/oring-verkkomekko-p-116.html*plur**pahis*
---
oo loulou<3 on tullut tilailtua :P
ravec, 4.12.2009 06:41:
pitkillä vedoilla ;P
sativa, 4.12.2009 07:52:
Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni
josbe, 4.12.2009 12:25:
Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni
alek szahala, 4.12.2009 14:25:
---
josbe, 4.12.2009 12:25:
---
Mä oon varmaan joku evoluution poikkeus.
Mulle tulee aina ihan järkyttävän aktiivinen olo ja hypin seinille enkä malta olla hetkeekään paikallani.
Caro², 4.12.2009 12:06:
---
ravec, 4.12.2009 06:41:
pitkillä vedoilla ;P
---
Kuinka pitkillä.
ravec, 4.12.2009 17:16:
---
Caro², 4.12.2009 12:06:
---