R|e|n|e|g|a|d|e & Planet of Love JUNIOR VASQUEZ la 17.3.2007 Stockholm Diskotek Helsinki

121 posts, 7 pages, 26,983 views

pululu

Posts: 1,102

#81 • • pululu .jemmutti.
Ei kannata lukea jos ei halua pilata päiväänsä.

Miinuspuolet:
-sisään kun tuli heti ennen kymmentä, vastassa odottaa Apulannan biisi. Tuli fiilis että missä vitussa ollaan, eikös täällä soitakaan maailman paras dj? Miksi ihmeessä ylimmässä ja alimmassa kerroksessa soitettiin sellasta paskaa, joka ei mitenkään liittynyt itse bileisiin?
-yleinen fiilis; mistä ihmeestä ne kaikki ihmiset oli joutunu sinne? Luulenpa ettei suurimmalla osalla ollut hajuakaan ettei Stockiksessa ole tavisilta. Ylipäätään bileisiin liittymättä todella huonostipukeutuvaa + -käyttäytyvää jengiä ja laimensi tunnelmaa todella.
-ja tosiaan. Ajoissa tultiin että varmasti saadaan kaikki ilo irti Herra iso V:stä, mutta todellakin, kaksi tuntia myöhässä hänpä päätti aloittaa. (Ei millään pahalla) mut lämppäridj:t soitti sellasta shittiä että oksat pois. Ja mitä ihmettä, biisi loppui kesken? Siinä vaiheessa tuli mieleen että kyllä on amatöörit liikkeellä taas. Ei bilefiilis noussut ollenkaan kattoon kuten alunperin odotti.
-ja sitten kun JV päätti aloittaa, MIKSI VITUSSA ne teinipissikset nousi tanssikorokkeelle heiluttamaan pikku pebojaan? Olisi se vikkeläjalkainen miestanssija saanut hoitaa homman. Vaikka biisit olikin aluksi perusdiscohumppaa hieman erilaisilla miksauksilla höystettynä, se oli kaukana r&b:stä ja nää mimmit kyllä mokas ihan totaalisesti. Noh, hyvät naurut saatiin.
-äänentoisto oli hanurista.
-missä kaikki tutut oli *uuh*
-loppujen lopuksi piti lähteä about puol kahdelta kun ei sitä meininkiä enää yksinkertaisesti jaksanut katella. Oltais lähdetty aiemmin toiseen mestaan jos vaan olis aikataulu pitänyt paikkansa, pitihän itse pääesiintyjää kuulla ees hetkisen.
-olisi sille 15 eurolle ollut parempaa käyttöä tällaisella köyhällä opiskelijalla.
-en ees muista kaikkia miinuspuolia.

Plussaa:
+siinä keskikerroksen aulassa tuli välillä ihan kivaa soundia.
+kyllä mä muutaman tanssiaskeleen otin JV:n aikana. Vaikka oli mukavia nousuja, ne eivät vain jotenkin toimineet.
+onneksi edes jatkot oli vallan mainiot..............

PASKIMMAT BILEET IKINÄ missä olen ollut.









( *piis* )

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Unik

Posts: 4,117

#82 • • Unik
olinkohan mä samoissa bileissä? kannattaa jatkossa ehkä jäädä himaan *nauru*
pululu

Posts: 1,102

#84 • • pululu .jemmutti.
Joo, koti-illat alkaa nyt *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Avatar
#86 • • Norb Guest
Huh, et oli perseestä! Paikka täynnä turisteja ja liisoja. Paljon ikä on Stockholmiin, 24? Siltä ei todellakaan vaikuttanut.. Kaikkein läppä on kyl se "vip-puoli" *nauru* Mitä vippiä siinä on jos minäkin pääsin sinne *tirsk* Ihan kauhee tupakansavu joka paikassa! Vaikka poltankin niin tuli tunne et tarvis raikasta ilmaa..
TwisteD

Posts: 135

#87 • • TwisteD
Bileet oli kyl ihan kauheeta paskaa *grr*
Heikki L soitti pari hyvää biisiä ja muuten musiikki oli ihan hanurista *dissaa*
Vasquez ois voinu aloittaa sen soittamisen silloin, ku piti
remotion

Posts: 5,283

#88 • • Edited remotion nostatus guru
heh, ihan uskomaton läppähän toi vasquez oli...pokkana laukalla joka vaihto eikä ees näyttänyt kiinnostavan. onkohan "maailman paras" "maailman paskin" synonyymejä...

noh oli ihan selkeetä et taktiikkaa vaihdetaa ja olikin aivan pirun hauska ilta turistimeiningillä...
harmi vaan et eräs osu kädellä korvaan ni lens jonnekkin korvatulppa, ja eikun uusia 160 elacineja valamaan päähän.*dissaa*

et jos sieltä löyty siivouksessa sellanen muotoiltu tulppa niin ilmottakaa, tosin, melkoinen ihme olisi jos näin kävisi.
zuguzu

Posts: 3

#89 • • zuguzu
Olisi edes kiitollinen että joku tollanen ÄIJÄ suostuu tulee tälläseen kylään! Suomessa ollut liikaa täällä kaupallista poppia tekeviä dj:tä esim. tiesto ja kaikki pitää sitä jumalana! Junior vasquez kuitenki eri luokkaa ja kaverilla kokemusta ja pitkä ura! Kuinkahan moni muistaa dokkarin telkkarista n.10v.sitten "Hirttäkää Dj" jossa näytettiin esim. Junior Vasquez:in keikkoja ja elämää''! Dokkari kertoi aika pitkälti silloin alasta jota kukaan ei tiennyt eikä arvostanut! Nykyään homma pikkasen helpompaa eli kuka tahansa suomessa voi olla Club Deejay "harrastaja ja soittaa vinyyliä ja arvostella muita !
Mark

Posts: 7,311

#90 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
onks stockholmis ollu viel yksiikään iltapileitä mitkä ei ois ollu täynnä baari-idareita aka SK-heimoa? Näiden kommenttien valossa voi olla tyytyväinen ettei lähteny pilaa iltaansa :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Santtu-

Posts: 1,965

#91 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

remotion, 19.3.2007 00:52:
et jos sieltä löyty siivouksessa sellanen muotoiltu tulppa niin ilmottakaa, tosin, melkoinen ihme olisi jos näin kävisi.



No varmaan ne siivoojat tätä klubbaria hirveesti lukee..*nauru*
remotion

Posts: 5,283

#92 • • remotion nostatus guru

zuguzu, 19.3.2007 05:38:
Olisi edes kiitollinen että joku tollanen ÄIJÄ suostuu tulee tälläseen kylään! Kuinkahan moni muistaa n.10v.sitten "Hirttäkää Dj" ...



jaa, miks pitäis olla kiitollinen jollekin jolla ei oo mitään merkitystä itselle ja kaikenlisäksi soittaa kaikkien rimojen ali? ja vastaukseksi kysymykseesi, tuskin kukaan muistaa, mutta on ainakin ollut dokkarilla sopiva nimi, kjehkjeh...
Lippe

Posts: 438

#94 • • Lippe
Luojan kiitos ei tullut lähdettyä, olis varmasti vituttanut. Kovasti innoissani olin lähdössä kyllä, mutta mutta.. No skippasin toisetkin bileet illan aikana ja jäin söpöileen kaverin kissojen kanssa sohvalle, tais kannattaa *jiihaa*
anton fine

Posts: 1,359

#95 • • anton fine myspace.com/finethedj
ai herra maailman kallein oli vetänyt laiskat :D haah
kolina

Posts: 315

#96 • • kolina
Mä en kokenu mitään pettymyksiä. Tulin hyvillä fiiliksillä bileisiin ja hyvillä fiiliksillä myös lähdin. Harmi että kaikki eivät osanneet arvostaa JV:n esitystä. Mielestäni äijä soitteli varsin erikoista matskua pääosin, jota harvemmin (ainakaan tänäpäivänä) suomen klubeilla kuulee. Ainutlaatuinen ilta ja 15 ei todellakaan ollut tästä paha hinta. (Vrt. esim. Tiesto ~30-40 ja soittaa sitä samaa kiksukuraa jota kaikki muutkin suomen trancedeejiit. ei kiitos mulle)

Mä tykkäsin! Kuka seuraavaks? Danny Tenaglia? *nauru*
Zapa

Posts: 1,393

#98 • • Zapa Mr Wrangler

kolina, 19.3.2007 10:46:
Mä en kokenu mitään pettymyksiä. Tulin hyvillä fiiliksillä bileisiin ja hyvillä fiiliksillä myös lähdin. Harmi että kaikki eivät osanneet arvostaa JV:n esitystä. Mielestäni äijä soitteli varsin erikoista matskua pääosin, jota harvemmin (ainakaan tänäpäivänä) suomen klubeilla kuulee. Ainutlaatuinen ilta ja 15 ei todellakaan ollut tästä paha hinta. (Vrt. esim. Tiesto ~30-40 ja soittaa sitä samaa kiksukuraa jota kaikki muutkin suomen trancedeejiit. ei kiitos mulle)




Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä!! Vaikka Vasquezilla laukkasikin jotkut vaihdot, niin mun mielestä nämä bileet oli erittäin hyvää vaihtelua normikemuihin joita Hgissä järjestetään. Olihan tuolla turisteja enemmän kuin kauppatorilla kesäisin mutta so what. Jos nauttii omasta olostaan, voi ympäristön jättää noteeraamatta. Musa oli hyvää pääosin, puuttui kokonaan tämä eurooppalainen proge, house ja electro mitä tulee jokaiselta muulta DJ:ltä. Vasquez veti omaa jenkki-linjaa ja propsit siitä!
inspector

Posts: 209

#99 • • inspector gadget
Joo en kyl ite kauheesti pitänyt pääesiintyjästä. Mut onneks siinä "lougessa" tuli aika maistuvaa teknoa!

Jatkoilla Milla Lehto veti kyl loisto setin!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

z

Posts: 1,146

#100 • • z

kolina, 19.3.2007 10:46:
Mä en kokenu mitään pettymyksiä. Tulin hyvillä fiiliksillä bileisiin ja hyvillä fiiliksillä myös lähdin. Harmi että kaikki eivät osanneet arvostaa JV:n esitystä. Mielestäni äijä soitteli varsin erikoista matskua pääosin, jota harvemmin (ainakaan tänäpäivänä) suomen klubeilla kuulee. Ainutlaatuinen ilta ja 15 ei todellakaan ollut tästä paha hinta. (Vrt. esim. Tiesto ~30-40 ja soittaa sitä samaa kiksukuraa jota kaikki muutkin suomen trancedeejiit. ei kiitos mulle)

Mä tykkäsin! Kuka seuraavaks? Danny Tenaglia? *nauru*


Joo, JV ja DT vanhat kaverit :) tässä yhteispotretti 80-luvun puolesta välistä:

dt_junior.jpg