Miinuspuolet:
-sisään kun tuli heti ennen kymmentä, vastassa odottaa Apulannan biisi. Tuli fiilis että missä vitussa ollaan, eikös täällä soitakaan maailman paras dj? Miksi ihmeessä ylimmässä ja alimmassa kerroksessa soitettiin sellasta paskaa, joka ei mitenkään liittynyt itse bileisiin?
-yleinen fiilis; mistä ihmeestä ne kaikki ihmiset oli joutunu sinne? Luulenpa ettei suurimmalla osalla ollut hajuakaan ettei Stockiksessa ole tavisilta. Ylipäätään bileisiin liittymättä todella huonostipukeutuvaa + -käyttäytyvää jengiä ja laimensi tunnelmaa todella.
-ja tosiaan. Ajoissa tultiin että varmasti saadaan kaikki ilo irti Herra iso V:stä, mutta todellakin, kaksi tuntia myöhässä hänpä päätti aloittaa. (Ei millään pahalla) mut lämppäridj:t soitti sellasta shittiä että oksat pois. Ja mitä ihmettä, biisi loppui kesken? Siinä vaiheessa tuli mieleen että kyllä on amatöörit liikkeellä taas. Ei bilefiilis noussut ollenkaan kattoon kuten alunperin odotti.
-ja sitten kun JV päätti aloittaa, MIKSI VITUSSA ne teinipissikset nousi tanssikorokkeelle heiluttamaan pikku pebojaan? Olisi se vikkeläjalkainen miestanssija saanut hoitaa homman. Vaikka biisit olikin aluksi perusdiscohumppaa hieman erilaisilla miksauksilla höystettynä, se oli kaukana r&b:stä ja nää mimmit kyllä mokas ihan totaalisesti. Noh, hyvät naurut saatiin.
-äänentoisto oli hanurista.
-missä kaikki tutut oli
-loppujen lopuksi piti lähteä about puol kahdelta kun ei sitä meininkiä enää yksinkertaisesti jaksanut katella. Oltais lähdetty aiemmin toiseen mestaan jos vaan olis aikataulu pitänyt paikkansa, pitihän itse pääesiintyjää kuulla ees hetkisen.
-olisi sille 15 eurolle ollut parempaa käyttöä tällaisella köyhällä opiskelijalla.
-en ees muista kaikkia miinuspuolia.
Plussaa:
+siinä keskikerroksen aulassa tuli välillä ihan kivaa soundia.
+kyllä mä muutaman tanssiaskeleen otin JV:n aikana. Vaikka oli mukavia nousuja, ne eivät vain jotenkin toimineet.
+onneksi edes jatkot oli vallan mainiot..............
PASKIMMAT BILEET IKINÄ missä olen ollut.
( )