R|e|n|e|g|a|d|e & Planet of Love JUNIOR VASQUEZ la 17.3.2007 Stockholm Diskotek Helsinki

121 posts, 7 pages, 27,007 views

tomii

Posts: 3,594

#21 • • tomii kallion herttua
Joo... tulee mieleen, kun Junior selitti, kun se soitti alaspäin pitsattua naislaulantaa (saaden sen laulannan kuulostamaan näin ihan transvestiitilta) "keep your hands off my man" koko illan biisien päälle, koska naiset yrittivät iskeä sen bi-seksuaalia poikaystävää. Siis tossa, jos ei ole asennetta, niin missä on. :D Ja Danny Tenaglia selitti samassa syssyssä, että Junior ei päästä sitä enää sen klubeille syystä "kuka tietää?" :D Eli kyllähän tää legenda ja dj-skenen todellinen diva olisi aikalailla pakko nähdä *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

d_c

Posts: 185

#23 • • d_c
Onko jotain detaljeja jo luvassa?
samlainio

Posts: 1,264

#24 • • samlainio
Olis kyllä kivaa ku tää äijä soittais niit oikeita vanhoja NY hardhouse träkkejä, mut tuskinpa voi odottaa. Kaippa sitä silti vois lähtee kuunteleen
iBOU

Posts: 555

#25 • • iBOU marX escobar
Nyt on oikea mesta näille bileille, mahtavaa!!!
Uskomatonta että pääsee kuulemaan Suomessa diivojen diivaa *aplodit*
Individual

Posts: 10,942

#26 • • Individual HYPNO!
Tuota, silloin ensimmäisessä tämän herran keikkaa koskevassa mainoksessa, siis siinä mikä piti olla 3.3. puhuttiin, että Vasquez heittäisi 5,5 tunnin setin. Pitääkö se vielä paikkaansa?
paupau

Posts: 655

#28 • • paupau Tuhma Bambi
Luulen, että löydän itseni tanssilattialta =)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#29 • • Kon-tiki The Unsinkable

JR Ewing, 23.11.2006 17:52:
---
Pachaboy, 23.10.2006 23:37:
Tässä Juniorin 'I'm thin and gorgeus' *tirsk*
http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e130068fMXb2jWA

---

Mahtavaa *sydän* dis is da ding



Siis ei mitään AbFabii vastaan tietenkään, mutta toi (varmaankin) Juniorin itsensä tekemä biisin alkukilkutus ja taustaträkki kuulostavat mun korviin ehkä just ja just Jasmin Mäntylältä ja Hausmyllyltä, siis oikeesti ihan kauheilta *poks* Niin huonoilta että pitää päästä toteamaan mitä junnu mahtaakaan soitella v. 2007 *iloinen*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#30 • • Kon-tiki The Unsinkable

eee,
ja juniorin merkitystä nycci house/tribalin syntyyn ja kehitykseen ei kai tarvi ees mainostaa...



No ei ole mulle tarvinnut siitä saakka, kun Anttilan alelaarista vuonna nakki löysin House Sound of New York -kokoelman. Hieno levy jonka kaikki biisit eivät toki ole J:n itsensä tuotoksia mutta eiväthän ne ole sitä hänen keikoillakaan.
Apo

Posts: 1,574

#32 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

JR Ewing, 15.1.2007 18:03:
Heh Pietarin kaksoisolento *nauru*



Mistäköhän tai oikeastaan kenestäköhän vaikutteet on lähtöisin. Junior on kuitenkin legendaarisimpia homo-dj-esikuvia mitä skenestä löytyy *vink*
dj upi

Posts: 1,835

#33 • • dj upi
Mikäköhän tonne on ikäpolitiikka?
tomii

Posts: 3,594

#34 • • tomii kallion herttua

dj upi, 15.1.2007 22:05:
Mikäköhän tonne on ikäpolitiikka?



No Stokiksessa on ollut ainakin ennen ikäpolitiikka suunilleen tämä: pe-la k22 ja muina päivinä k20 (korjatkaa toki, jos olen väärässä), joten eiköhän tuo ikäpolitiikka ole jotakin tuonsuuntaista näissäkin kemuissa (itse veikkaisin k22).

--
reivaan kunnes kuolen

dj upi

Posts: 1,835

#35 • • dj upi
Ooh, jes! Sitä mäkin et jos nuorempi jengi maksaa et pääsee kuuntelemaan mahtimusaa ni ei niitä voi rankasta.. :)
dj upi

Posts: 1,835

#36 • • dj upi

renegade, 24.1.2007 03:03:
---
dj upi, 15.1.2007 22:05:
Mikäköhän tonne on ikäpolitiikka?

---


Poikkeuksellisesti ikä K20 ennakkolipuilla!
Ovelta K24

Ovet auki 20:00

Showtime 22:00!!! Eli Junior aloittaa jo kympiltä.

Lisäinfot ja yllärit julki tällä viikolla!
Lipunmyynti starttaa lauantaina 27.1.
Only two months left...THE MAN IS IN TOWN!




Mä en tykkää teistä, enkä stockholmin pomoista. Tää on epäreilua. Mä rupeen kuuntelee klassista ja rupeen soittaa Mozartia levyiltä. Multa evätään oikeus kuunnella maailman parasta musiikkia. Pökäles.*dissaa*
Avatar
#37 • • Janneko Guest

renegade, 24.1.2007 03:03:
---
dj upi, 15.1.2007 22:05:
Mikäköhän tonne on ikäpolitiikka?

---


Poikkeuksellisesti ikä K20 ennakkolipuilla!
Ovelta K24

Ovet auki 20:00

Showtime 22:00!!! Eli Junior aloittaa jo kympiltä.

Lisäinfot ja yllärit julki tällä viikolla!
Lipunmyynti starttaa lauantaina 27.1.
Only two months left...THE MAN IS IN TOWN!



Kymmeneltä jo?Kuinka pitkä setti on sitten luvassa?Paljon liput jos ennakkomyynti alkaa jo huomenna?Sori oon kyselyiässä *vink*
tomii

Posts: 3,594

#38 • • tomii kallion herttua
Asialliset ikärajat. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

asdf

Posts: 3,155

#39 • • asdf
Hmph, kaatuipa tämäkin sit ikärajoihin. *uuh*
Karski

Posts: 6,049

#40 • • Edited Karski Pomon kätyri
If Madonna calls, I'm not here.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.