R|e|n|e|g|a|d|e & Planet of Love JUNIOR VASQUEZ la 17.3.2007 Stockholm Diskotek Helsinki

121 posts, 7 pages, 26,994 views

Roope Ankka

Posts: 343

#101 • • Roope Ankka
No joo,

olisi voinut kyllä olla Kuopiossa tämän viikonlopun...

Ilmeisesti joku oli vinkannut Juniorille, että Madonna on talossa, koska kaveri tuli vasta puolenyön jälkeen soittamaan. Täytyy tosin sanoa, että eniten rasitti kyllä STHLM perusposse esim. tangoava rokkiprinssi ja raitakauluspaitapojat Co ("Vähän sä vedät Niemi. Eiku tälleen, mä keksin uuden tyylin...." Muistutti ala-asteen varvashippaa (jäin hipaksi pari kertaa, vaikken ollut edes pelissä mukana...)). Minä en kyllä usko, että ko. tyypit maksoivat sisään 15:tä vaan varmasti tulivat sisään paikan VIP:nä.
Toivottavasti bileitä olisi STHLM:n sijaan enemmän Hesarilla, koska sen kantikset eivät ole lähelläkään noin rasittavia kuin mitä tuolla oli. Toisekseen yläkerran rokkipuolen voisi sammuttaa ainakin musiikin osalta muulloin kuin vakioiltoina.
annabel

Posts: 1,681

#102 • • annabel bändäri
Olivat nämä imo paljon paremmat bileet kuin Guetta viimeksi Stokiksessa.
katjastina

Posts: 398

#103 • • katjastina magnets and miracles
Mulla oli ainaskin oikein kivaa. Musiikki oli sitä mitä etukäteen arvelinkin, erilaista kun mitä olen kuullut aikoihin, joten pettymyksiltä vältyin. Tanssimisen kannalta olosuhteet oli huippua, ei tukahduttavaa ryysistä, mutta kuitenkin tanssilattia aika täynnä. Hyvä mieli kyllä jäi näistä kemuista, jotenki oli helppo keskittyä musaan ja tanssimiseen ja näki kivoja ihmisiä, en kyllä tiedä mitä muuta olis pitänyt vielä olla:)
Avatar
#104 • • astaroth Guest

saarak, 19.3.2007 17:14:
no ei mut en mä silti lähtis ihmisten vaatteita ym. ulkosta olemusta ruotimaan millään keskustelupalstalla. antaa kaikkien kukkien kukkia jne.. huono käytös on tietysti sellanen asia mistä voi vähä purnataki.


veikkaan, että enimmäkseen tuohon käytökseen näillä "tuntomerkeillä" viitataankin. en osaa oikein kuvitella housebileiden dresscoden poikkeavan niin paljoa stockholmin vakioasiakkaista, että siitä pitäisi kenenkään kuittailla, vrt. polkat/kiksut vs. "tavis"

suolesta kylläkin, että valitettavan monille ihmisille on vaikeaa ottaa huomioon toisten kanssabilettäjien viihtyvyyttä
tomii

Posts: 3,594

#105 • • tomii kallion herttua

zuguzu, 19.3.2007 05:38:
Kuinkahan moni muistaa dokkarin telkkarista n.10v.sitten "Hirttäkää Dj" jossa näytettiin esim. Junior Vasquez:in keikkoja ja elämää''! Dokkari kertoi aika pitkälti silloin alasta jota kukaan ei tiennyt eikä arvostanut! Nykyään homma pikkasen helpompaa eli kuka tahansa suomessa voi olla Club Deejay "harrastaja ja soittaa vinyyliä ja arvostella muita !



V*tun tiukka dokkari. *joo* Suosittelen kaikille. Messissä myös mm. Tenaglia ja Sanchez, jos oikein muistan. Junior on vaan persoonana jo aikamoinen tapaus, ainakin ton dokkarin perusteella. :) Kova äijä mun mielestä. Pyyhkii persettä jollakin Tiestolla mennen tullen, jos multa kysytään (mutta kukaan täysjärkinenhän ei kysy :D ).

--
reivaan kunnes kuolen

r0n

Posts: 2,258

#106 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Individual, 19.3.2007 10:52:

Underworld veti aika kivan keikan. *iloinen*



QFT ja tähti_joo_tähti

--
6er reihe

Miss Annie

Posts: 57

#107 • • Miss Annie
Mä tykkäsin musasta tosi paljon! Kerrankin diggasin koko setistä, se oli ihanaa vaihtelua. Vaihdot oli mitä oli, mutta ei ne mua NIIIN paljon häirinnyt (ottaen huomioon myös sen, että äijä on jo kohta kuuskymppinen ). En mäkään olisi JV:nä aloittanut vielä klo 22.00, koska tanssimassa oli ehkä 10 ihmistä silloin. Jengi vaivautui paikalle vasta puolen yön pintaan ja silloin tanssilattia olikin täynnä. Mitä nyt muuhun bileväkeen tulee, niin mä en yleensä lähde bileisiin ärsyttääkseni itseäni vahtaamalla jotain urpoja. Tanssiminen on pääasia mulle ja sitä teinkin lähes tulkoon bileiden alusta loppuun asti.

Mulla oli kerranki kaikki kohdallaan illan suhteen, johtuneeko se sitten ihanista ystävistäni joiden kanssa olin liikenteessä?
Ozie

Posts: 1,389

#108 • • Ozie

Roope Ankka, 19.3.2007 13:10:
Täytyy tosin sanoa, että eniten rasitti kyllä STHLM perusposse esim. tangoava rokkiprinssi ja raitakauluspaitapojat Co ("Vähän sä vedät Niemi. Eiku tälleen, mä keksin uuden tyylin...."



Jep, täähän kuulostaa ihan multa, sukunimeä myöten...



























En nyt kuitenkaan tuolla ollu
Aune-mummo

Posts: 543

#109 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
laitetaan nyt vielä se piste i:n päälle
EI HELMIÄ *possu* sioille
Aune-mummo

Posts: 543

#111 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Miksan, 18.3.2007 14:43:
---
Elias, 18.3.2007 14:40:
Ei kaveria ilmeisesti kauheasti huvittanut olla siellä dekkien takana, kyllä se raapi päätään ja suutaan paljon ja osoitteli sillä lampulla *nauru*

---

Välillä tuntu enemmänki siltä ettei se tiedä olevansa sielä dekkien takana.



No empä ihmettele ettei dj:tä kiinnosta soittaa ku tanssilattialla on meno ku alzheimer kodin pikkujouluissa..HITAASTI MUTTA VARMASTI
Syce

Posts: 1,649

#112 • • Syce
Harmi ettei stadissa homma potkinu niinku turussa...hieman kyl kävi mielessä =/
Raider

Posts: 7

#113 • • Raider
Täytyy kyl myöntää et se tanssilattia oli ihan jäässä välillä, ihan ku kaikki olis jäätyny. Mut vedettiin siel hyvinki *piis*

Juniori veti ihan tarpeeks menevän setin.
katjastina

Posts: 398

#114 • • katjastina magnets and miracles
hyvä aune hahhaahaa *nauru* joo on se kyllä niin et bileet alkaa oman pään sisältä ja virtaa sieltä koko kroppaan, jos se ei toimi niin ei auta vaik Jeesus olis soittamassa.....
noemi

Posts: 535

#115 • • noemi
Joo siis deejiit oli paskoja, musa kuluneita listahittejä ja paikka täynnä turisti-idiootteja...eiko hetkinen, oliks tuolla oikeesti noin kamalaa? *whaat*
En o kyllä käyny ko viis vuotta raveissa niin että ehkä multa vaan puuttuu perspektiivi...mutta ite en löydä illasta mitään negatiivista. Tanssitti niin että meinas taju lähtee. *iloinen*

P.S.
Jatkot (ja varsinkin jatkopaikka) oli myös aika rok.

--
Oikeutta koneille!

Kilari-Ilari

Posts: 408

#116 • • Kilari-Ilari Mä oon joo
No jopas taas on ollut huonot bileet... dj ei soittanutkaan kiksua, ihmiset tanssi väärin ja sillä yhellä tyypillä oli väärän värinen paitakin päällä. Hohhoijaa.

Mulle jäi näistä pippaloista ihan hyvä fiilis. Mitä nyt vähän laukkasi ja bassot välillä suht ruvella mutta saundi muuten mukavan mureaa. *piis*
JR Ewing

Posts: 985

#117 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber

annabel, 19.3.2007 13:23:
Olivat nämä imo paljon paremmat bileet kuin Guetta viimeksi Stokiksessa.


No todella. Mun mielestä bileiden ja varsinkin jatkojen ainoa miinuspuoli olin mä itse. Oli kyl kivaa..mut sori kaikille, jotka joutu kuunteleen mun höpinöitä *hikoil**senkin**vink*
kaiken kaikkiaan hyvää musiikkia, varsinki yllätys nitkunurkkaus. Tänx!
Roope Ankka

Posts: 343

#119 • • Roope Ankka
Hei,

minulla on elitististä asennetta kaikkia varpailleni tallojia kohtaan; pidän heitä barbaareina.
Kuvaukseni olisi tosin aivan hyvin voinut olla myös "15 :n lippu taskussa naama DJ-lavaa kohti pälyilevää perusklubittajapossea opintotuella/työttömyyskorvauksilla ostetuissa "Spirit of Tresor ja WE"-T-paidoissa (jonka jälkeen valitetaan, miten joudutaan ostamaan vain makaronia kaupasta, kun opintotuki/työttömyyskorvaus on niin vähän)", jos he olisivat olleet sotapolulla varpaitteni kanssa tai muuten rasittavia.
Mutta olet oikeassa, tunnustan syntisyyteni, inhoan raidallisia kauluspaitoja, yksiväriset ovat parempia (niitä ostan itsekin).
Tosin en ole omasta mielestäni kovin väärässä, etteikö tällaista rymyämistä tanssilattialla ole enimmäkseen juuri silloin, kun musiikki poikkeaa kanta-asiakkaiden odotuksista. Epäilen, että harvemmin samaa näkee samoilta kanta-asiakkailta normaalissa ravintolaillassa.
Mitä taas elitistisiin kommenteihin tulee, niin sitä tarvetta sille tuntee paremmin Kallessa, Königissä ja Teatterissa muiden ravintoloiden asiakkaita kohtaan. *vink*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#120 • • Kon-tiki The Unsinkable

JR Ewing,
kaiken kaikkiaan hyvää musiikkia, varsinki yllätys nitkunurkkaus. Tänx!



Samat sanat täältä ja oli kiva törmätä uusiin ihmisiin *hymy*

Siinä mielessä kyllä komppaan joitakin valittajia, että Vasquezin setin alkupää oli ainakin mun makuun huomattavasti huonompi kuin illan parhaan dj:n Samuli Kempin setti! Mutta koska Juniorin alkupää ja Kempin setti soivat samaan aikaan, ratkaisin probleeman siirtymällä nitkunurkkaukseen.

Sitten kun Juha Mellinin aikana nitkunurkan levarit alkoivat laukata (epäilemättä ilman deejiin omaa syytä), oli aika palata pääsaliin ja siellähän Junior pistikin peliin kunnon hallihousea *aplodit* Eli aina oli jossain kohtaa meno parhaimmillaan!

Eikä missään vaiheessa musiikki soinut yhtä vaarallisen kovalla kuin Guettassa, siitä kiitos.

PS. Kyllä mäkin haluan välillä tuntea olevani muka tosi ug, mutta totuus on että ilman turisteja bileistä loppuu muutamassa vuodessa porukat! Hyvin harva bilekasvo kun jaksaa bilettää neljänkympin korvalle saakka niinkuin täällä eräät, mutta turisteista osa kokee aina kääntymyksen terv. nim. ekoissa reiveissäni olin vielä gootti *piis*