Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 567,075 views

anniharha

#401 • • anniharha

sapeli, 22.7.2007 07:27:

No mul on sama juttu *uuh* Lukion bilsanmaikka arveli et se voi olla joku aivojen kemiajuttu... Kylhän se vähän suckaa kun puolet elämästä menee ohi, mut toisaalta tykkään kyl nukkumisesta enemmän ku about mistään *plur* *nukkuu*

Jep, mullakin se on aivokemian tuotoksia. Tosin äskenkin kun nukuin 13h
(*pepsodent*) niin viimeiset 5h oli ihan vaan siitä ilosta, että ei oo mitään muutakaan tekemistä ja nukkuminen tosiaan on ihan parasta *plur* lisäks tietää, et kun koulut alkaa niin nukkumiset vähenee, eli nyt pitää nauttia siitä minkä kerkee. *joo*

--
and though my words could save the world they never come out right

larzizi

#402 • • Edited larzizi
Olen huomannut, että meidän kaupassa on paristot ilmeisesti sijoitettu käsittämättömän huonosti. Paristojen sijaintia/olemassaoloa kysytään kassalta ylivoimaisesti eniten ja jopa ärsyttävän monta kertaa päivässä.

Olen myös huomannut, että kun asiakkaalta kysyy "pankki vai luotto", yli puolet luulee olevansa jossain huutokilpailussa, jossa ensimmäisenä huutanut voittaa. Lähes kaikki pitää parin sekunnin mietintätauon ja sitten vastaa kovaa ja nopeasti. Ei hätää, ette voita vaikka huutaisittekin ensimmäisenä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jone

#403 • • Jone Archibald Haddock
, että loppujen lopuksi ainoastaan yhdellä asialla on mitään väliä elämässä.
Aurinkoneiti

#404 • • Aurinkoneiti
, että välillä tekis mieli räjäytellä laskeutuvia lentokoneita. Ne lentää tuosta talon yli hyvin matalla. Joskus haluaisin räjäyttää jonkun auton, kun kuski on täysin ************!
m1kk3

#405 • • m1kk3 no-life

Juhgu, 25.7.2007 22:16:
---
Jone, 25.7.2007 17:22:

---

Masturboinnilla?

*super* *lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Aurinkoneiti

#406 • • Aurinkoneiti
, että olen liian harkitsevainen. Jos olisin impulsiivisempi saisin toteutettua asioita/ unelmiani.
Charlotte

#407 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Nyt en jaksa lukea kaikkia juttuja, joten voi olla, että jotain tällästä on jo, mutta...
Olen huomannut, että ihmiset eivät voi oppia toisten virheistä, vain omistaan, jos silloinkaan.
Kit^

#408 • • Kit^ ihme höpöttäjä
olevani joissain asioissa hyvinkin äijämäinen. *tirsk*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

sunbeam

#409 • • sunbeam santa`s little helper
Että tulisi vähän useammin pysähtyä katsomaan itseään peiliin ja miettiä niitä huonoja ja heikkoja puoliaan, jotta voisi kehittyäkin. Sitä turhan usein vaan painaa kovalla vauhdilla eteenpäin pysähtymättä sen kummemmin miettimään ja päätyy tekemään hölmöjä päätöksiä elämässä joita katuu!

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

m1kk3

#410 • • m1kk3 no-life
humalassa on kiva olla

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jago

#411 • • Jago un-trained monkee
tajusin nyt vasta että täällä on nää hymiövaihtoehdot
hymiöt: X *hymy* O * h y m y * O [piilota]

Ehkä tää selittää miks ihmiset välillä luulee että kirjotan jotain tosissani. niillä saattaa olla hymiöt piilota asetuksilla.
Mää kun saatan kirjottaa suht totisen oloisesti, mutta hymiöt kertoo mitä mä sillä oikeesti meinaan*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

#412 • • Jago un-trained monkee

Juhgu, 25.7.2007 22:16:
---
Jone, 25.7.2007 17:22:

---

Masturboinnilla?

masturbointihan on väärin, koska siinä mies koskee miehen penikseen*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

#413 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että puukaan ei pysty tarjoamaan paljoa varjoa talven pakkasilla ilman lehtiään. Paitsi havupuut, mut ne onki aika rumia.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kolera

#414 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
etten voi ottaa yhtäkään töiden jälkeen jos olen iltavuorossa duunissa ja haluan olla selvinpäin seuraavana päivänä...toisaalta ei oo vielä kiire =P
eiköhän tää kostaudu parin päivän sisää sitte =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

#415 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 6.8.2007 14:19:
Olen huomannut että puukaan ei pysty tarjoamaan paljoa varjoa talven pakkasilla ilman lehtiään. Paitsi havupuut, mut ne onki aika rumia.

onko tää joku "nokkela" vertaus et vaikeina aikoina ei piikikkäät/kriittiset kommentit ei auta selviytymään ja ne jotka selviää on "arpisia"
öhö jos ees tajusin yhtään mitä tarkotit niin onnistuin kai suht hyvin vetää puolitulkinnan höpötyksistäs =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

vivesteri

#416 • • vivesteri karmea mörkö
että odottavan aika on ihan helvetin pitkä *igor*
Sand3

#417 • • Sand3 satuolento
ettei karkkeja voi olla syömättä vain yhtä *nauru*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

#418 • • Annakins Guest

Sand3, 7.8.2007 08:03:
ettei karkkeja voi olla syömättä vain yhtä *nauru*

helposti voi.

mulla on ollu 2 suklaalevyä kaapissa toukokuun alusta asti, syön ehkä yhen palan viikossa, jos muistan :D
Kit^

#419 • • Kit^ ihme höpöttäjä
aurinkoisena aamuna on helpompi herätä. varsinki jos on kivaa tekemistä tiedossa *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

pupuankka

#420 • • pupuankka poly-wtf?!
että olen käsittämättömän tyhmä ja se tuntuu olevan parantumatonta *hmph*