Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 566,711 views

mariq

#1161 • • mariq

Replying to Olen huomannut:

---

..että ilmeisesti kolme viikkoa on mulle aivan liian pitkä aika olla olematta oikeastaan hetkeäkään ihan rauhassa itsekseni..
Vaikka toki tämä ei ole mikään yllätys; yllätys on ennemminkin se, etten ollut tajunnut, etten ole tullut tehneeksi aikaa itselleni koko hiijen helmikuun aikana *ding* Ei näin!
---

Jännä sinänsä että just tällä viikolla ihmettelit sitä kuinka olitkin onnistunut saamaan kalenterin täyteen kaikkea kivaa tekemistä. *hih* Näin se on näkökulmasta kiinni...
- Sapeli

---

Voi kuule rakas, I know how you feel, kokeile päälle puolta vuotta *ding* *pökr* ..no eii, ehkä hieman dramatiikkaa ilmassa :P

...mut tulipa juuri mieleen, että kun sä oot tässä samassa asiassa yhtä vammanen kuin minä, et pitäiskö meidän yhdessä suunnitella jonkinlainen update/muutos tähän hieman huonosti toimivaan sosiaalisuuteen liittyvään toimintamalliimme mitä toteutamme itsemme unohtaen? *nauru* *sydän*

Vertaistukea! *sydän* *hihu*
Pistetään pystyyn aivoriihi aiheesta! Kehitetään varmasti yhdessä joku toimiva malli toteuttaa sosiaalisuutta silti säilyttäen henkinen rauha *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

lopez

#1162 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Että ei kannata opettaa tyttöystävää arvostamaan hyvätasoista äänentoistoa. Kuulokkeet on sosialisoitu "toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella" hänen käyttöön, ja kajareista puskee ulos hänen haluamaansa musaa 90% ajasta :D

(Onneks meillä on sama musiikkimaku suurimmalti osin)

Camel-stereot: MIEHILLE jotka kuuntelevat omia saundejaan.. <3

Mitä hyvää on milloinkaan kehkeytynyt siitä, että karpaasi antaa kastroida kalleutensa kaltaisen kanssajakamisen nimissä vain, koska "näin sinun odotetaankin toimivan" siis vähintääkin jo yleisellä tasolla?

Hot tip: "Osta oma niin tiedät mitä maksaa!" = toimii aina olettaen tietty, että laitteiston yhteenlaskettu arvo pitää sisällään muutakin kuin pelkät pahvilaatikot?

..Tämä oli sitä huumoria sitten taas pieneen piruiluun puhallettuna. x))

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

#1163 • • Aurinkoneiti
kesällä olevan mahdotonta keskittyä työntekoon.
kinderi

#1164 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Olen huomannut että iän myötä tuntuu tulevan enemmän ja enemmän kysymyksiä mitä en halua kysyä, koska en halua kuulla niihin vastauksia.

Tätä samaa on ilmassa täälläkin.. Harmittavaa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

SamHard

#1165 • • Edited SamHard
Että terveyttä osaa nähtävästi arvostaa vasta sitten kun se alkaa heikkenemään.. selän
vanha nivelten kuluma (mahdollisesti myös reuma)+ muutama urheiluvamma pistää invalidiksi
viikoiksi. Koko alaselkä hajalla + heijastuu vielä jalkoihin..:/ Nyt voi sano, että säännöllinen venyttely ja jooga olisi ollut ennaltaehkäisevää, ja kivut ehkä pienemmät Mitäs sitä terveydestään huolehtimaan ennakkoon*toktok*
aivomassa

#1166 • • aivomassa are you ready to lose control ?
että jotkut tytöt on tosi kivoja :) jotkut sitten taas on ilkimyksiä ja niistä semmosista tytöistä tulee aina inhottava olo ku nimenki mainitsee.

--
Dont expect us to be quiet !

Oj

#1167 • • Oj Keep it FILTHY
..Että nälkä kasvaa syödessä

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

peikkolapsi

#1168 • • peikkolapsi miisa the maskotti
itseasiassa huomasin vastakun mulle sanottiin siitä, mutta mulla on niskassa (tukka leikattiin niskasta niin lyhyeks että näkyy) punertava about golf-pallon kokoin läiskä. näyttää syntymämerkiltä, mut en tiedä. kaikkee sitä vielä tässäkin iässä itestään löytyy. :)

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

mariq

#1169 • • mariq
Tänään tulin taas siihen tulokseen, että nukkuminen on täysin yliarvostettua. Eikä oo eka kerta. Parhaat inspiraatiot iskee aika poikkeuksetta joko keskellä yötä, kun ei saa unta, tai muuten väsyneenä/univajeisena.
Ehkä se ei sit enää toimis, jos jatkuvasti nukkuis 2h/yö.. Mutta enpä ala jatkossakaan stressaamaan siitä, jos aina ei ihan ehdi nukkua kunnolla.

ps. *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

SkeZ

#1170 • • SkeZ Teknoshamaani

Tänään tulin taas siihen tulokseen, että nukkuminen on täysin yliarvostettua. Eikä oo eka kerta. Parhaat inspiraatiot iskee aika poikkeuksetta joko keskellä yötä, kun ei saa unta, tai muuten väsyneenä/univajeisena.
Ehkä se ei sit enää toimis, jos jatkuvasti nukkuis 2h/yö.. Mutta enpä ala jatkossakaan stressaamaan siitä, jos aina ei ihan ehdi nukkua kunnolla.

ps. *hihu*

Joo noi vähäunisuus-jaksot on siinä mielessä parhaita et pää on auki ja ajatus kulkee kivasti suodattamattomana *nauru* Oon huomannu et ku tommosen jakson pituudessa viikko alkaa oleen kriittinen raja :)

Aivojen vapaus *jiihaa*
peikkolapsi

#1171 • • peikkolapsi miisa the maskotti
,että riihimäellä saa paljon isompia jäätelöpalloja valion kioskilta kuin tampereella. ja että surkeimman kokoset on muuten iittalassa. :D

--
se on tanssilattialla

[Siru]

#1172 • • [Siru]
Jos dösäkuskeilla on huono päivä, niiden on helppo purkaa se muihin... *igor*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

tommib

#1173 • • tommib
Esplanadin jäätelökioskin hinnat on taas nousseet. Viime kesänä pehmis oli 2€ nyt se on 3€. Onhan se iso, mutta mielummin ostan litran jäätelöä ja säästän selvää rahaa
sapeli

#1174 • • sapeli jokukukamikä?
Olen huomannut että pidän sinisestä enemmän ja enemmän. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Oj

#1175 • • Edited Oj Keep it FILTHY
Että muhun ei hyttystenpistot vaikuta millään tavalla *hihu**sydän*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Oj

#1177 • • Oj Keep it FILTHY
Että hiukseni ovat pidemmät kuin koskaan *hihu**sydän*

--

Ergilion

#1178 • • Ergilion
nyt kun alko taas vetämään kuuria niin oon popsinu vanhoja heroja kaapista mitkä on puol vuotta vanhoja :D ei tunnu missää!!

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

peikkolapsi

#1179 • • peikkolapsi miisa the maskotti
että absintti on todella pahaa.

--
se on tanssilattialla

Aurinkoneiti

#1180 • • Aurinkoneiti
palanneeni musatyylissä ja bileissä siihen mistä kaikki alkoi kauan sitten. Ihan kuin olisin tullut takaisin kotiini. *sydän*