Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 566,883 views

UnityF

#921 • • UnityF joo just se
Et musta on tullu wanha, ajatuskin siitä et pitäis "pukeutuu & meikkaa" bileisiin niin saa mut haukottelemaan. *haukottel*
JaUHomAto

#922 • • JaUHomAto väärä nimi
että tarviin uudet menokengät :D jalat iha paskana joka reissun jälkeen*hmph*
Lerna

#923 • • Lerna
...että tämä Obamamania alkaa käydä hermoille rajusti.
Obama tätä Obama sitä blablabla...
Chilli

#924 • • Chilli
... Että ranskalaiset perunat ja jäätelö sopivat hyvin yhteen... Nammmm! *plur*
mariq

#925 • • mariq
..että matkalla on mukava käydä myös siksi että kotiin on tosi kiva tulla loman jälkeen *joo* se on yksi kohokohdista *hihu*

Vaikka olen myös huomannut että kotiintulo, kun siellä ei ole kissat kotona, on vähän oudon tuntusta *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mar6

#926 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

mariq, 6.4.2009 10:28:
..että matkalla on mukava käydä myös siksi että kotiin on tosi kiva tulla loman jälkeen *joo* se on yksi kohokohdista *hihu*

Oon samaa mieltä, nostaa arvostusta itellä ainakin kotia kohtaan *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

mariq

#927 • • mariq

Mar6, 8.4.2009 09:14:
---
---
Oon samaa mieltä, nostaa arvostusta itellä ainakin kotia kohtaan *hihu*

Kyllä! *joo* Rupesin heti siivoilemaan ja järkkäilemään kotona kun tulin lomalta *nauru* Tää voi toki olla myös merkki hyvästä levosta loman aikana.. *ding*

Mut kyl sitä reissussa vaan huomaa miten helppoa elämä on kotona, kun kaikki mitä tarvii on ihan hollilla ja ihan vaan oleminenkin on mukavaa *hymy*

--

mariq

#928 • • Edited mariq
Olen huomannut, että sen jälkeen kun kerran luovutin verta, veren näkemisestä on tullut huomattavasti epämiellyttävämpi kokemus, kuin se oli sitä ennen *uuh* Enää en voi katsoa edes verikoetta otettaessa putkiloa, vaikka ennen ei ollut mitän ongelmia.

Jotenkin varmaan kun verenluovutuksessa tuli heikotus ja huono olo, ja katselin silloin sitä pussissa vellovaa verta mielenkiinnolla, niin sen jälkeen nää kaksi asiaa on linkittyny mun alitajunnassa. *pökr* *igor*

--

wiwi

#929 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Tosi monet sanoo noin. Mulle tollasta oloa ei ole koskaan tullut, päinvastoin epämääräinen ahdistus aina kun pitää palata arkeen. Ja mä kyllä pidän elämästäni ja kodistani paljon!

Olen varmaan vaan ollut liian lyhyillä matkoilla. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

#930 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Freja, 22.3.2009 22:07:
---
DJ Rx, 22.3.2009 19:11:
Että spotify on paras mediaan liittyvä innovaatio vuosikymmeneen.

---

Mä oon niin samaa mieltä!

Mä olin ensin ihan sitä mieltä, että se on aika vammanen. Enkä vieläkään usko, että osaan käyttää sitä ehkä ihan sillain, kun sitä vois osasta käyttää esim. se radiosysteemi on jotenki pasha.

Kuitenkin olen suteellisen onnellinen kuunnellessani Matteus-passiota töissä, jota en varmasti mistään muualta olisi pystynyt kokonaisuudessaan pääsiäisen kunniaksi kuuntelemaan.
JaUHomAto

#931 • • JaUHomAto väärä nimi
että en osaa istua enää selkä suoras *ding* aina jossain ihme mytys tai röhnöllään
Freja

#932 • • Freja Sihteeri
että siitepölykausi on alkanut *igor*

*aivastel*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

FS

#933 • • FS
Et mä en enään tykkää asua täällä, niinkuin tykkäsin joskus ennen, kun muutin suomeen. Nyt tulee paljon useemmin koti-ikävä ja tulee useemmin siellä käytyä. Mä haluun Norjaan!

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

lunake

#934 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
että asioista on aina ihan pakko tehdä hankalia, ongelmia täytyy tehdä jos niitä ei ole. *joo**nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Cib

#935 • • Cib the mind, body and soul
keep_it_simple.jpg
kinderi

#936 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ikinä ei yksi asia mene päin veetä.
Kun se yksi asia menee päin veetä,voit olla varma että jokin muukin menee.
Hyvänä esimerkkinä on tämä koko viikko.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

noena

#937 • • noena first breath after coma
.. että olen viime syksyn aikana muuttunut epäsosiaalisemmaksi kuin olen ikuna ollut. Nyt kun olen asian tiedostanut, pääsen asiassa eteenpäin ja olen alitajuntaisesti alkanut taas olemaan energinen sosiaalinen itseni :) aah kuinka paljon aika hyvittää ja parantaa :]

--
TwistedLife™ Amusement Park

Takyon

#938 • • Takyon Möwkö
Että karjalanpiirakoita ei kannata syödä aamupalaksi, maha ei tykkää.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ValaX

#939 • • ValaX
että trancekin on taas ruvennut maistumaan mulle.
Sieniwave

#940 • • Sieniwave
.. olevani jo niin vanhan näköinen, että Kampin edustalla Laserpoint-flaboja jakava tyttönen ei edes yrittänyt tarjota sellaista minulle.*hmph*