SÄDE proudly presents TRANCE GENERATORS 20.1.2007 @ helsinki

269 posts, 14 pages, 71,040 views

Displacer

Posts: 1,828

#221 • • Displacer
Ilmastointi kyl toimi, siitä plussaa kans. Ei tullu hikeä päälle, vaikka tuli tanssittua aika riehakkaasti.
Zeni-

Posts: 1,104

#222 • • Zeni- Funky Little Man
Tjuu olihan se. Vuoden ekat bileet Helsingin puolella ja ihan muksaahan se taas oli vaikka musa ei ihan omalle kohalle osunu.
Tritoni ja Trance Generators oli omasta mielestä ne parhaat.

ja joo pari videopätkää tuli otettua trance generatorsista luurilla (tosi paska laatu kyl):

http://www.youtube.com/watch?v=oqmi_OSDUL4

http://www.youtube.com/watch?v=va2gHVoH2JU

http://www.youtube.com/watch?v=1WPgT92BBG0

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

donut

Posts: 99

#223 • • donut Gerbiili
Musiikki oli oikeastaan juuri sitä mitä odotin ja paikalla oli paljon ihania ihmisiä
joiden kanssa viihtyi mahtavasti. Mutta...

Tämä joku venäläinen sankari purjehti jonkun random tytön
kanssa syliin lattialla ja tarrasi paidasta kiinni niin että meinasi irti revetä.
Ja heti ensimmäinen asia mitä tekee sen jälkeen kun revin käden irti
oli melkoinen isku suoraan mahaan. Siis WTF?

Hetken ihmeteltyäni että mitä vittua, peräännyin joitakin metrejä
lähemmäs tuttujani johon tämä sankari tulee taas.
Tällä kertaa taputtaa olkapäästä ja tarjoaa kättä ilmeisesti
pyytääkseen anteeksi tai jotain. Katselen vain vihaisesti mitä helvettiä
sä oot oikein vetäny ja seuraavaksi huomaankin että sain myös päihini.

En ole väkivaltainen ihminen, mutta tässä vaiheessa jos olisin
ollut kännissä, olis tullu tappelu jollasta ei 8+ vuoteen olekkaan ollut.
Se millisekunnin harkinta-aika auttoi vaikka adrenaliinia oli
liikkeellä enemmän kuin riittävästi.

Eipä auttanut kuin kipaista ulos tärisemään muutaman tupakan ajaksi.
Minun iltani meinasi olla tässä.

Ja erityistä urheutta tältä äijältä tuli sillä että hän pyysi kaveriltani anteeksi
sitä mitä minulle teki. Ei uskaltanut minulta pyytää, vaan kaveriltani.

Ihmettelenpä vain mistä näin aggressiivisia ihmisiä löytyy?
Jos turpaanvedon syyksi riittää se, että joku katsoo sinua vihaisesti,
luulis että ihmiset sais turpiinsa lähes joka päivä?

Mutta suurkiitos kaikille tutuille ja erityisesti baarimestareille jotka piristivät iltaani
niin että oli loppupeleissä todella kivaa tapahtuneesta huolimatta. *sydän* *hali*
remotion

Posts: 5,283

#224 • • remotion nostatus guru
kai se urpo lens ulos? right? ihme settiä. iteltäkin meni snadisti loppujenlopuks aivan huippu illasta fiiliksiä jonkun virolaisen läskin alettua soittaa suutaan kun yritin jutella ystäväni kanssa.
tomii

Posts: 3,594

#225 • • tomii kallion herttua

donut, 21.1.2007 18:24:


Ihmettelenpä vain mistä näin aggressiivisia ihmisiä löytyy?
Jos turpaanvedon syyksi riittää se, että joku katsoo sinua vihaisesti,
luulis että ihmiset sais turpiinsa lähes joka päivä?




No huh... aikamoista *uuh* Mut toi on kyl ihan perus baarimeininkiä nykyään. Aika helposti jotkut flippailee tuolla Helsingin yössä. Just tollasta "v*ttu mitä sä katot mua hä?! haluux pataa?!". Tollasta ei vaan tosiaan oo tottunut bileissä näkemään ja toivottavasti ei tarvis tottuakaan. *eiei*

--
reivaan kunnes kuolen

Mikku

Posts: 234

#226 • • Mikku
Juu tää sama jätkä etti sen kaveriansa siel porukan keskel ja töni jengii kumoo sen minkä kerkes. Sit jos joku sano sille jotain ni heti läiskäs naamaan tjsp.
xl8r

Posts: 2,227

#227 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Mikku, 21.1.2007 18:42:
Juu tää sama jätkä etti sen kaveriansa siel porukan keskel ja töni jengii kumoo sen minkä kerkes. Sit jos joku sano sille jotain ni heti läiskäs naamaan tjsp.



Tällaisesta käytöksestä tulisi kyllä mun mielestä mennä välittömästi ilmoittamaan järjestyksenvalvojille. Mun mielestä tälläisille ääliöille pitäis heti tehdä selväks että vaikka baareissa moista käytöstä välillä katotaankin läpi sormien, ei bileissä se ole suvaittavaa.

Yksi tekijöistä, miksi minä aikoinaan aloin käydä bileissä oli juurikin tällaisen käytöksen puuttuminen kyseisistä tapahtumista. Toivottavasti asiaan ei nyt ole tulossa muutosta.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Mushita

Posts: 61

#229 • • Mushita Da Chili
Siis kiitos Säteelle mahtavasta illasta!!!!*hihu*
Ei mitään valittamista...kaikki oli järkätty niin hienosti!
Trance Generators, Proteus ja Neon *sydän**pahis* aivan mahtavaa tykitystä!
Totta puhuen, meinas henki lähtee, en muista viime aikoina taas tampanneeni tota tahtia*hikoil*
mut en valita *vink* kiitos kaikille, tutuille ja tuntemattomille!!!

--
Your theory is Crazy, but it is not Crazy Enough to be True

zenny

Posts: 1,145

#230 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Eipäs täs paljo muuta voi sanoo ku että tykkäsin oikeen paljon *sydän* kiitos!!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

checki

Posts: 683

#231 • • checki
Huisia oli niinku pitiki :) Kiitokset Säteelle ja bileväelle!

Ja DEVILI korjas potin *tanssittel*

--
Ämpäriin ei huku.

Dancer

Posts: 125

#232 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Aivan mieletöntä*plur*

Ei ole ollut tällaiset fiilikset varmaan ikuisuuksiin. Tuli tanssittua kuin hullu hirvi *jiihaa*

Mitkään bileet ei ole napannut pitkiin pitkiin aikoihin, mutta nää säteet kyllä nappas ja kovaa.
Musa oli aivan mahtavaa koko illan, mikä on ollu mun makuun tosi harvinaista! Positiivisesti yllättävää oli, miten rankkana musiikki kesti! Se antoi todella voimia vetää niin täysillä, mitä kropasta irti saa ja mahdollisuuden nauttia.Tritoninkin hard trance-setti vaan piristi kivasti mahtavan jyystön välissä *iloinen*

Toinen yllättävä tekijä oli miten hyvällä setillä proteus lopetti tapahtuman. Harvemmin kuulee kyseiseltä ihmiseltä yhtä menevää musaa *tanssittel*

Olo illan jälkeen, kuin olisi taivaassa. Tätä olen kaivannut niin kauan aikaa*joo*

Suuren suuri kiitos järjestäjille *aplodit*

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Jinkso

Posts: 1,209

#233 • • Jinkso FINRG
Tulipas vihdoin korkattua ensimmäiset Säteet. Odotukset oli korkealla, mutta ne onnistuttiin kyllä täyttämään.

Soittajat pisti nannaa jokainen, Eewolin setin tosin joutui harmittavasti skippaamaan. Oli mukava nähdä tuttuja ja jutskailla uusien kanssa! *pepsodent*

Miinus menee järjettömän kovasta äänentasosta, Proteuksen ajan joutui hengailemaan loungen puolella kun korvia särki liikaa. Menee kyllä täysin omaan piikkiin tulppien huonouden takia, ensi kerralla pitää varautua paremmin.

Kiitän & kuittaan, huisin hauskaa oli. Erityiskiitos Nomicille seurasta! *joo*
Avatar
#234 • • Edited Muussika Guest
Oli kyllä mahtavat kemut omalta osaltani! *sydän* *jiihaa* Pääs vähän purkamaan tanssipatoumia. *hih*

Erityisesti nappasi Triton ja Proteus. *piis* Oli muutes aika hunksimeno Harrilla sen paidan poisottamisen kans. *nauru* Tyyli kybä. Propsit kotio! :P

Vaiks täälä nyt onki hehkutettu tota illan ulkomaalaista pääesintyjää, niin täytyy kyllä sanoa, että Trancen Generoijjat eip ollut miun mieleeni. Kuten pari uusrokkarin näköstä liehulettiäpärääkin tokaisi, niin semmonen peikko-knääpiö-marssibiitti ja -''melodia'' ei oijkeen uppoo. (Joojoo, saa olla hei sit eri mieltä, rauha maassa :D) Mutta saipahan pidettyä vähän breikkiä joraamisesta. *joo*

Vaik itse en onnekseni kohdannut urpoja, jotka olisi kohdistaneet kaikessa vähä-älyisyydessään, raukkamaisuudessaan ja munattomuudessaan idioottimaiset tempauksensa muhun, niin täytyy kyl sanoo et vituttaa muiden puolesta tollaset saatanan pellet! *dissaa* Oli sit kyse väkivallasta, tyrmäystipoista tai mistä tahansa urpoilusta, ni VOITTE JUMALAUTA JÄÄDÄ KOTIINNE VITUN DORKAT.

Mutta joo, jotta ei jäisi näin negis-fiilarit kehiin, niin sanottakoon vielä, että omalta osaltani SÄDE ei taaskaan tuottanut pettymystä, ja nämä kemut ovat edelleen mielestäni Suomen parhaimmistoa. *joo* *plur* Kiitos sädetys-tiimille!

*piis*
or_neon

Posts: 598

#235 • • or_neon mr2090
Oli kyllä mahtavat kemut*jiihaa**joo*

Musiikki iski kyllä todella hyvin etenkin neonin ja Trance Generatorsin setit*pahis**tanssittel* Ja mitä muutkin siinä soitteli ni uppos kyllä*joo*...pitkästä aikaa...

Kiitos kaikille kavereille ketä tuli nähtyä, oli mukava nähdä teitä*hali* Olette ihania*plur*

Jatkoista kiitos kakelle ja katjalle oli kivat jatkot*hih* Ja hyvä mieli jäi koko reissusta, mitä samin kans loimaalta reissuun lähettiin*joo*

Kiitos SÄDE *aplodit*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

sam-the-man

Posts: 20

#236 • • Edited sam-the-man Peace Love Unity Respect
Oli mahtavat bileet *joo*

Mulla oli ekat Säteen bileet eikä varmasti olleet viimeiset. Meno oli kyllä niin hyvää. Varsinkin Neonin ja Proteuksen setit upposivat muhun tosi hyvin. *jiihaa*

Kiitoksia Satulle ja Sannalle loistavasta seurasta. Kakelle ja Katjalle kiitokset tosi hyvistä jatkoista. Kaikille jatkoilla olleille. *hali* *plur*

Mulla oli Nikon kanssa kaikin puolin onnistunut ja hauska reissu. Mä voin sitten Niko olla ensi kerralla kuskina.

Kiitos SÄDE *aplodit*
Keep up the good work
-V-

Posts: 587

#237 • • -V-
Ei voi muuta sanoa kun oli ihan hirmusen mahtavat bileet, TYKKÄSIN *aplodit*!!! Jaloista huomaa, että tuli taas tanssittua *jiihaa*, pohkeet on meinaan ihan juntturassa, mutta ei kyllä haittaa tippaakaan *nauru* Tuli otettua muistikortillinen kuviaki, tosin suurin osa epäonnistuneita *tirsk*, mutta kuitenki. Eiköhän niitä tännekin laitella, kuhan keretään...

Kiitos *hih*

Seuraavia jo odotellaan...
KiQ

Posts: 30

#238 • • KiQ

Cobrian, 21.1.2007 15:10:
Trance Generators, at first I wondered why you guys decided to name yourselves that, and still take part in what was fairly clearly a hardstyle-party... Know I know better. The set absolutely rocked. At least for me, this was a first time, for this kind of hybrid-ish stuff. While being hard to the core it still makes you move in that trancey uplifting style... I hope to hear much more from you guys. Don't be strangers to the Finnish scene, you hear? *pahis*

->->->



Trance Generators really enjoyed being here.
I talked to boys the next day and asked "So how was is?"
The answer from both of them were: "Great! Fuc*ing great and hard!"
So Ben and Max enjoyed the time here and they are more than happy to visit Finland again.
Do bring THE BANGING SOUNDS to all of You!
Thanks For the good night!

Sand3

Posts: 1,157

#239 • • Sand3 satuolento
Kivaa oli *jiihaa* *tanssittel* tykkäsin TG:n poikien setistä ihan mielettömästi...oli kiva nähdä kaikkia kavereita ja niille ketä en nähnyt niin nyt sitten hewou *hali*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Lincra

Posts: 181

#240 • • Lincra Se Baarimikotar

ninni, 21.1.2007 06:19:
*sydän*

ninni kiittä ja kumartaa
kivaa oli vaiks meniki työn merkeissä
*jiihaa*


Iina Kans! *joo*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on