SÄDE proudly presents TRANCE GENERATORS 20.1.2007 @ helsinki

269 posts, 14 pages, 71,575 views

xl8r

#201 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Videopuoli kiittää ja kumartaa. Mielettömän hauskaa oli taas, oli suunnilleen outoa nähdä taas VJ SimStim istumassa koneeni takana alkuillasta hetken n. 5 v tauon jälkeen. Ei siinä mitään, Teemu, hyvin sä vedät *joo*

Kaikin puolin suht onnistunut ilta omalta osaltani, kuviakin on kamerassa jonkin verran, niitä varmaankin joskus tuossa ens viikolla taas webbisitelläni. Myös videopuolesta tulee koostetta jossain välissä, kun vaan pääsen verkkopelaamiseltani taas grafiikan ääreen ;)

Musiikkipuolesta kolahti kyllä muhun parhaiten Friikin setti, äijä soitti niin kovaa menoo että sukat pyöri jalassa. Eewolin setti oli myöskin lievästi ilmaisuna mieletön. Ja kaikki muutkin kolahti kyllä, eipä jää illasta sanomisen varaa sen osalta.

Yks pyyntö: mun tietokoneeni on yleensä eristetty omaan loossiinsa, ja vaikka mulla on itselläni tietokonepöydällä laseja, niin ei se tarkoita sitä että pöydälle tarttis muitten tuoda puolikkaita tuoppejansa. Voitte laittaa ne tuopit sinne omassa loossissanne olevalle pöydälle, josta niitä on varmasti muutenkin mukavampi kuroitella kuin mun tietokoneen vierestä. Kiitos *vink*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

#203 • • Equalizer Guest
Oli varsin maistuvaa*ankka*
#204 • • Killer_cat Guest

*Miryah*, 21.1.2007 13:11:
Ei voi muuta sanoa,kuin että meni täysin pilalle koko ilta..Olin odottanut säteitä kovasti kuukauden ja olin ihan innoissaan kun sinne pääsin...Sitten joku vitun urpo meni pilaamaan mun illan laittamalla mun juoman sekaan jotain paskaa,että taju lähti ja piti melkeen sairaalaan lähtee... Mitä vitun kiksejä jengi saa siitä,kun tunkee toisten juomiin tyrmäystippoja tai jotain muuta vastaavaa... Sen päivän ja kerran kun saan selville,että kuka se vitun pelle oli joka leikkii toisten hengellä tai kustannuksella,niin mä lupaan,että TAPAN sen henkilön omin käsin!!!!!

Ja tästä vitun hyvästä sain kiitokseksi porttikiellon gloriaan,kun poket luulee,että oisin vetänyt lakka överit ja kun mä en sitä paskaa ole ikinä edes käyttänyt tai kokeillut...NIIIIN
Crome

#205 • • Crome tillälailla
ihan jees bileet =) parhaat oli triton ja tg *joo*
AcidR

#207 • • AcidR Serine (Distortion)
Hyvät bileet! Parhaat veti Triton, Neon ja Proteus omasta mielestä, mutta alun ranksijatkin maistu. *jiihaa*

*Miryah*, 21.1.2007 13:11:
...Sitten joku vitun urpo meni pilaamaan mun illan laittamalla mun juoman sekaan jotain paskaa,että taju lähti ja piti melkeen sairaalaan lähtee...

Aika perseestä tollanen. Itellä meni puolet bileistä melkein pilalle kun joku venäläinen päätti lyödä turpiin ilman mitään syytä, kyynerpäällä(?) ohimolle, eikä mikään pikku tälli ollut... Piti lähteä tunniks jäähylle kun päänsärky koveni tanssimisesta. Aamulla kipu oli vielä kaks kertaa pahempi. *dissaa*
Vipeeri

#208 • • Vipeeri
Oli todellakin mahtavat reivit, tampattua tuli niin että tunto lähti jaloista, kuvia odotellessa *lmao*

--
what what u need aspirin !?

Cobrian

#210 • • Cobrian Teknokepukka
Nää oli kyl ihan ykköset, jos meikä on ennen vähän empinyt hardstyleä niin enää ei tarvitse...

Eewol, leppoisa kikkailutäyteinen setti, hyvää lämmittelyä.

Friik, tekisi mieli sanoa että crowdpleaser, kun meikäkin tunnisti suurimman osan biiseistä, mut kyllähän se pisti tamppaukseksi... I approves. *iloinen*

NEON... Ei varmaan tarvitse sanoa muuta kuin *sydän* ja harmitella ettei jaksa tehdä tuosta isompaa...

Trance Generators, at first I wondered why you guys decided to name yourselves that, and still take part in what was fairly clearly a hardstyle-party... Know I know better. The set absolutely rocked. At least for me, this was a first time, for this kind of hybrid-ish stuff. While being hard to the core it still makes you move in that trancey uplifting style... I hope to hear much more from you guys. Don't be strangers to the Finnish scene, you hear? *pahis*

Protsku, pitää pahoitella et joutui jättämään setin väliin, mutta bussi ei odota... *uuh*

Yleistä: Perusmeininki, onneksi oli sen verran tuota juominkitilaa lattian ulkopuolellakin ettei sinne hirveästi siruja tai juomaa eksynyt... Ahtaanpaikankammo meinasi pari kertaa iskeä mut siitä selvisi siirtymällä suosiolla takariveihin... Säästipä samalla korviaankin. Vola tosin oli ihan sopivalla. Acid-Kunin vastaanottama isku tuli todistettua, venäläisen naama on muistissa vastaisuuden varalle... Jotain miestä vahvempaa siinäkin kyl oli melko selkeästi otettu.

Viimeinen sana: Paljon, paljon, paljon lisää tälläistä! *sydän**pahis**jiihaa**sydän*

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

Nee-Chee

#211 • • Nee-Chee
Kiitos kaikille artisteille mielettömöstä illasta. *plur* Setit olivat kovimpia pitkään aikaan *pahis* ja hauskaa riitti aamuun asti.

Eewol oli kyllä todella positiivinen uusi tuttavuus, aivan uskomaton setti, pakko oli vaan tampata lattiaa heti bileitten alusta lähtien koko setin ajan. *jiihaa*

Kiitos kaikille!! *pepsodent*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Peltsi

#212 • • Peltsi ElectroHead
Juu oli kyllä mahtavat bileet ! ;) Parhaimmat setit kyllä heitti omasta mielestä Triton, Neon ja Proteus. Vähän niitä olin tullutkin katsomaan/kuuntelemaan. Kuvia odotellessa. :)

Kiitos kaikille ! :)

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

SASHA  F

#213 • • SASHA F
HARDSTYLE IS THE RIGHT STYLE!!!
*pahis**toktok*
KaveriTavara

#215 • • KaveriTavara pyryharakka
Pitkästä aikaa pääsi kemuilemaan ja kyllä kannatti! oli aivan superloistavaa!*sydän*
Kivaa oli nähdä tuttuja pitkästä aikaa, vaikka ei sieltä oikeen ketään tuntenut *hih*
Musiikki oli myöskin aivan taivaallista *sydän*
Kiitos järjestäjille ja seuralleni *hymy*

--
hyvässä lihassa ei harmita

bite-

#216 • • bite-
Tätä tyttöä harmittaa kun se ei päässyt tulemaan :( Nurkkaan häpeämään->
Siren

#217 • • Siren Seinäruusu
Oli kyllä mahtavaa *tanssittel* *jiihaa* *hihu* *plur* *jiihaa* Ei oo pitkään aikaan tullu tanssittua neljää tuntia putkeen ja nuin mahtavalla fiiliksellä *plur*

Miinuksena ainoostaan pari liian kännissä ollutta henkilöä *eiei* Muuten iso kiitos esiintyjille joista etenkin Tritonille ja kaikille osallistujille *aplodit*

remotion,
kiitoksia kamut!

Kiitos itsellesi, oli kiva nähä pitkästä aikaa *hali*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

#218 • • Edited astaroth Guest

Acid-Kun, 21.1.2007 14:44:
Aika perseestä tollanen. Itellä meni puolet bileistä melkein pilalle kun joku venäläinen päätti lyödä turpiin ilman mitään syytä, kyynerpäällä(?) ohimolle, eikä mikään pikku tälli ollut... Piti lähteä tunniks jäähylle kun päänsärky koveni tanssimisesta. Aamulla kipu oli vielä kaks kertaa pahempi. *dissaa*

kannattaa käydä ihan suosiolla vassaamassa tollaset tapaukset pokeille, he eivät katso tuollaista käyttäytymistä olan kohautuksella. piritestoilua ei kenenkään tarvitse sietää

vittu mitä paskaa tollanen. pistää vihaksi
QatWoman

#219 • • QatWoman
Mitäköhän tästä nyt pitäis sanoa...

Ehkä niiku aivan YkkösBileet!!!! *sydän*
Kyllä iski ja lujaa toi musiikki mulle! Kipeenä siellä sitten vedettiin ihan kunnolla, eikä kukaa pystyny estää! *tanssittel* Jalat oli kyllä jumalattoman kipeet, oli vaikeuksia kävellä pois *hih**vink*

Kiitoksia Dj:lle! *Kiitos ja kumarrus**aplodit**aplodit*

Ja erityis Kiitos pojille jotka piti meille seuraa koko illan! *tirsk**sydän* Tätä iltaa en unohda koskaan! *pus*

*jiihaa**jiihaa*

--
Ilo irti kaikesta! ;P

Combo

#220 • • Combo Tunemasterz
Aivan mahtavat bileet oli taas. Hardstyle iski niin täysillä. Trance Generators oli kyllä illan paras. Kiitokset myös muille soittajille hyvästä musiikista. Ilmastoinnille iso plussa, ei meinannut millään saada hikeä valumaan. Tyttöyställä tuli jopa kylmä yhdessä vaiheessa ja piti hakee narikasta villapaita.*nauru* Kaikin puolin Säde ei ole vielä kertaakaan pettänyt, eikä pettänyt nytkään. Seuraavissa bileissä nähdään taas.*joo*