SÄDE proudly presents TRANCE GENERATORS 20.1.2007 @ helsinki

269 posts, 14 pages, 71,565 views

slivovits

#181 • • slivovits humppasonni
Eipä ole jalat ollu pitkään aikaan näin kipeät *iloinen* Olipas aivan järkyttävän hyvät kekkerit! *pihkassa*
#182 • • Edited astaroth Guest
tulipas aimo annos tuttua tavaraa

paljon jännäsin, että tarvitseeko tg:n poikien esityksen jälkeen lähteä pettyneenä kotiin, mutta kaiken kaikkiaan olin ihan tyytyväinen tarjontaan. "dj-setiksi" en tuota kutsuisi, vaan liveksi. aluksi oletin setin sisältävän muutakin, kuin future sound-tavaraa, mutta olivat pojat sitten ottaneet mukaan oman lafkansa vanhat ja uudemmat veisut. propsit tuli formaatista, jotenkin paljon mielenkiintoisempaa katsella omien biisien tulevan vinyyliltä sen sijaan, että olisivat vain vuorotellen rallatelleet biisit kahdelta eri ceedeeltä. tuli hyvä mieli, koska loppujen lopuksi yleisökin vaikutti tyytyväiseltä, vaikka aluksi taisi olla vähän epävarmuutta ulkomaalaisia kohtaan. tulihan se i'm the devilikin sitten viimein :D

tg soitti kyllä pari itseltäni täysin ohi mennyttä todella maistuvaa biisiäkin, liekö sitten vanhempia tai vielä julkaisemattomia promoja. löytyisi varmasti paikkansa omastakin laukusta :) tekninen suoritus ei nyt ihmeitä tarjonnut, mutta loppua kohden alkoi olla sekin ihan kohdillaan. eivät vaan soittaneet connectedia, mikä on arsesta

muuten olikin sitten perussädemeininkiä, ihan hyvillä mielin voin mennä nukkumaan

edit: sellainen vielä, että miten lujaa booth-monitorit oikein soi? salista tuntui häviävän puolet äänestä, kun soittaja vähensi vähensi volumea voidakseen puhua :D
anis

#183 • • anis
Olipas kivaa, kiitos SÄDE!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

#184 • • Fuzzy Guest

remotion, 21.1.2007 04:38:
ei kyllä kaduta että tuli lähdettyä. suu virneessä 5 tuntia putkeen ja täysillä tottakai.

kiitoksia kamut!

*hali*jos mä oon sun kamu*hih*

Joo se Harri oli iliman paetaa*tirsk* TAAS! *nauru*
Oli just sopivasti porukkaa!! Meni hetki et mä pääsin käyntiin mut kyl se siit lähti!*joo*
Unelma ilta hc digareille! Mun mielestä sitä tuli ehkä hitusen liikaa, mut kyl tää tiedettiin!
Neon veti illan parhaan ja Triton oli kans huikee*hali*
Protsku oli perus mut ei se kylmäks jätä IKIN! Mut täysii mentii loppuun asti!
Ei jääny mieleen mitään negatiivista*sydän*
Tuttuja OLI! *hymy*
Kiitos!

ps. "Let's get NAKED!!" *nauru*
Tupe-san

#185 • • Edited Tupe-san
Oli kiva ilta *hihu* Jaloista ei oo kyl enään mitään tietoa. pisteet myös ilmastoinnille.

--
No Reality

Late-

#186 • • Late-
nyt himas,en tiedä,pari aikamoista tsiguu tanssilattial,mut mihi ne hukku
?yhteydenottoja kiitos varsinki se yks blondi jolla oli kyl jo taju kadonu ku kaverit tuli ja tais viedä kotii nukkuu,oli kyl hyvöt pirskeet et sen puolee kannatti kyl raahaa luut taas stadii päi.Paitaki lähti taas muutamaa kertaa päältä ku sen verra hyvä meininki oli *hih*
laeski^

#187 • • Edited laeski^ LaiskaLäski
oli kyl kivat bileet.. onneks pysy tää pömppis piilos *nauru*
mut jooh oli iha siiiiike kiwaa!!! tykkäilin varsinki harrin asetuskast, osu ja uppos!
niihjjoo ja tritoni oli kans iha sikke kova *joo*

asetukast, juuh, kyl kyl, eli siis suomeks: setuskast....
RoboMikko

#188 • • RoboMikko
Nyt täytyy antaa pari haukun sanaa...

Nyt oli setti kyllä upeasti kasassa! Ihanan rankkaa musiikkia tuli alkuun ja sitten juuri sopivasti tritonilta pikkaisen kevyempää ja silti mahtavaa mäiskettä väliin (sai vähän levättyä).
Kaikki dj:t antoi vastinetta oikein olan takaa. Proteuksesta täytyy vielä antaa oikein extra kiitokset, sillä enempi on tottunut kuulemaan häneltä rankempia settejä muualla maassa, mutta ei helsingissä. Siispä ISO KIITOS siitä rankasta revityksestä mitä annoit tuutintäydeltä paukkua.

TG rokkas mua :).

Tätä rataa jos jatkatte niin mä olen onnellinen. Tietenkin vaan mun tuurilla ei tälläistä tule, kuin vasta joskus loppu vuodesta.

Ainiin ne haukut... Mulle ei tullut hiki. Yritin tampata itteni läpimäräksi, mutta ilmastointi oli säädetty liian hyvälle tasolle niin että nassenkin läpi tuli happea. Olis vaan pitänyt tunkea ne 10kg extraa viellä päälle niin ehkä olis pari pisaraa irronnut.

*hali* kaikille kamuille. Teitä oli mukavaa nähdä!!!

SÄDE tiimi *jiihaa* Rankkaa lisää kiitos. Nyt oli rytmiä ja ajatusta kokonaisuudessa ja sitä ei usein suomessa näe.

--
ND, Pure Spirit!

swizhi

#189 • • swizhi
Oli kyl mehevää :))
ninni

#190 • • ninni sydän
*sydän*

ninni kiittä ja kumartaa
kivaa oli vaiks meniki työn merkeissä
*jiihaa*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

djavol

#192 • • djavol Angel Of Sin

slivovits, 21.1.2007 04:46:
Eipä ole jalat ollu pitkään aikaan näin kipeät *iloinen* Olipas aivan järkyttävän hyvät kekkerit! *pihkassa*

täysin samaa mieltä... pitkästä aikaa tuntuu jaloissa että tuli tampattua kunnolla *jiihaa*

--
Do not mess with me

Sparkling

#194 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Sen mitä paikalla ehti olla, niin Tritonin setti kolahti itelle täl kertaa eniten :) Kiidosh muillekin tanssijalan vatkailuista!

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

#195 • • Killer_cat Guest
Ei voi muuta sanoa,kuin että meni täysin pilalle koko ilta..Olin odottanut säteitä kovasti kuukauden ja olin ihan innoissaan kun sinne pääsin...Sitten joku vitun urpo meni pilaamaan mun illan laittamalla mun juoman sekaan jotain paskaa,että taju lähti ja piti melkeen sairaalaan lähtee... Mitä vitun kiksejä jengi saa siitä,kun tunkee toisten juomiin tyrmäystippoja tai jotain muuta vastaavaa... Sen päivän ja kerran kun saan selville,että kuka se vitun pelle oli joka leikkii toisten hengellä tai kustannuksella,niin mä lupaan,että TAPAN sen henkilön omin käsin!!!!!
Gloria <3 Speedcore

#196 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
sama on käyny mulle kerran kaivolla.. en tajuu ihmisiä jotka tollaista tekee..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Syntse

#197 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Aivan mahtavat bileet. Näitä oli odotettu ja taas oli kyllä niin mahtavaa, kiitokset. Säteet ei petä.

TG oli mahtava lähes koko setin jaksoi tamppailla, lyhyt tauko oli pakko pitää ennen Proteuksen settiä että sai hieman nestettä. Omasta mielestä tällä kertaa parhaan setin veti Friik, lavaesiintymisestä menee ykköstila ylläri Neonille ja Proteuksen energisyys auttoi jaksamaan loppuun saakka.

Taksijonossa lähtiessä oli kyl jalat niin kipeet että tanssittua tais tulla. Ei kyllä tullu liian kuuma tanssiessa ilmastointi siis toimi hyvin, oiskohan jengiäkin ollut ihan pikkuisen vähemmän kuin aikaisemmilla kerroilla.

Aijai vielki ihan fiiliksissä ja seuraavia odotellessa.
Syntse

#198 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

*Miryah*, 21.1.2007 13:11:
Sitten joku vitun urpo meni pilaamaan mun illan laittamalla mun juoman sekaan jotain paskaa,että taju lähti ja piti melkeen sairaalaan lähtee...

Tollanen on tosi pers.... oon kuullut monetkin tarinat näistä ja aina säikähdyttää. Tiedä sitten onko tarkoituksena kiusanteko vai mahdollisesti hyväksikäyttömahdollisuuden hakeminen kivaa ei tollanen ole. Vahtikaa juomianne ja kavereiden juomia ettei noin pääse käymään.
onni3mk

#199 • • onni3mk Onni on.
Ainoo negatiivinen sana tulee siitä (ilmeisesti pääesiintyjän seurueen(?)) videokamerasta, jossa oli ihan järkyttävän kirkas valo! IMO bilekuvauksen pitäis olla huomaamatonta eikä häiritä bilettäjiä.

Mut kiitos, oli siistiä kunnon polkkabileissäkin taas vaihteeks *hihu*

--
Onni on.

Mikku

#200 • • Mikku
Hyvät pippalot ei siinä mitään. Illan parhaat friik ja eewol, TG oli kans yllättävän hyvä.