SÄDE proudly presents TRANCE GENERATORS 20.1.2007 @ helsinki

269 posts, 14 pages, 71,066 views

AcidR

Posts: 521

#81 • • AcidR Serine (Distortion)
Aijai viis päivää vielä pitäis kestää. Lipun kävin just hakemassa talteen. *nauru*
Jinkso

Posts: 1,209

#82 • • Jinkso FINRG
Liput löytyy vuoden ensimmäisiin bileisiin, täällä siis! *jiihaa*
SASHA  F

Posts: 1,722

#83 • • SASHA F
kiwa tulla kuuntelee kunnon HARDSTYLEÄ kun trance generators soittaa*pepsodent**pahis**jiihaa*
Avatar
#84 • • Fire C Guest

SASHA F, 15.1.2007 20:29:
kiwa tulla kuuntelee kunnon HARDSTYLEÄ kun trance generators soittaa*pepsodent**pahis**jiihaa*


trash generators?
Fornarina

Posts: 283

#88 • • Fornarina
Älkää nyt liikaa hehkuttako, täs pitäis kestää vielä neljä arkipäivää, ei muutenkaan pysy enää housuissaan! *jiihaa*
Comandante

Posts: 359

#89 • • Comandante aka Miranda
Perkele, pitää ehtiä Hellsinkiin, että saa sen lipun hankittua. Pääsee Hardstylea kuulemaan
Mutta yksi kymysys: http://www.sukeltajakoulu.fi ?

--
Hooverhullu

Jere^^

Posts: 8

#90 • • Jere^^
Ihan pakko mennä, taas kerran =) Jos iskis taas hopeet kamat päälle ja pistäis jalalla koreeks :)
Fornarina

Posts: 283

#93 • • Fornarina

Jone, 16.1.2007 10:59:

Niin, se on lista sponsoreista ja yhteistyökumppaneista. Mikä osa tossa on kummallista?



Pisti aluks silmään :D mutta kun miettii, niin eihän siinä mitään kummalista olekaan. (mitähän mä oon tehny markkinoinnin tunneilla..)
-V-

Posts: 587

#94 • • -V-
Jee, muutama päivä enää *aplodit**aplodit**aplodit* Nyt vaan jänskää kerkeekö mun uudenmaheet housut tulee Saksasta saakka ennen perjantaita, vai pitääkö vetää vielä vanhat pökät jalkaan *tirsk*

Lauantaina sitte tanssitaan ittemme pökerryksiin *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
AcidR

Posts: 521

#96 • • AcidR Serine (Distortion)

violet_angel, 16.1.2007 13:02:
Nyt vaan jänskää kerkeekö mun uudenmaheet housut tulee Saksasta saakka ennen perjantaita, vai pitääkö vetää vielä vanhat pökät jalkaan *tirsk*


Sama juttu mulla! Itekin jännitän tässä kerkeekö uudet kuteet tulla.
Pelkään pahinta ja toivon parasta, mutta enemmän tota edellisempää *nyyh*

Uudet vaatteet tai ei, huippubileet tulossa. *jiihaa*
-V-

Posts: 587

#97 • • -V-

Acid-Kun, 17.1.2007 00:11:
---
violet_angel, 16.1.2007 13:02:
Nyt vaan jänskää kerkeekö mun uudenmaheet housut tulee Saksasta saakka ennen perjantaita, vai pitääkö vetää vielä vanhat pökät jalkaan *tirsk*

---

Sama juttu mulla! Itekin jännitän tässä kerkeekö uudet kuteet tulla.
Pelkään pahinta ja toivon parasta, mutta enemmän tota edellisempää *nyyh*

Uudet vaatteet tai ei, huippubileet tulossa. *jiihaa*



Kyl kyl, ei se housuista oo kiinni *vink*

odotan jo lauantaita intopinkeenä *jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*
Cobrian

Posts: 50

#98 • • Cobrian Teknokepukka

Acid-Kun, 17.1.2007 00:11:
---
violet_angel, 16.1.2007 13:02:
Nyt vaan jänskää kerkeekö mun uudenmaheet housut tulee Saksasta saakka ennen perjantaita, vai pitääkö vetää vielä vanhat pökät jalkaan *tirsk*

---

Sama juttu mulla! Itekin jännitän tässä kerkeekö uudet kuteet tulla.
Pelkään pahinta ja toivon parasta, mutta enemmän tota edellisempää *nyyh*

Uudet vaatteet tai ei, huippubileet tulossa. *jiihaa*



Yhdyn joukkoon, paitsi että saapumisen lisäksi jännitän myös sopivuutta, tuli meinaan erehdyksessä tilattua vähän turhan isot... Jos kenellekään sopii M-koon (W32) housut niin laitan ne ehkä myyntiin...

Toinen jännityksen aihe olisi se, että löytyisikö kiltille Tamperelaispojulle jostain kyytiä? Osallistun bensakustannuksiin ja toimin vaikka kuskina jos tarvitaan (en polta en juo enkä käytä).

OVER NINE THOUSAAAAAAAAND!

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

-V-

Posts: 587

#99 • • -V-

Cobrian, 17.1.2007 08:33:
---
Acid-Kun, 17.1.2007 00:11:
---
violet_angel, 16.1.2007 13:02:
Nyt vaan jänskää kerkeekö mun uudenmaheet housut tulee Saksasta saakka ennen perjantaita, vai pitääkö vetää vielä vanhat pökät jalkaan *tirsk*

---

Sama juttu mulla! Itekin jännitän tässä kerkeekö uudet kuteet tulla.
Pelkään pahinta ja toivon parasta, mutta enemmän tota edellisempää *nyyh*

Uudet vaatteet tai ei, huippubileet tulossa. *jiihaa*

---


Yhdyn joukkoon, paitsi että saapumisen lisäksi jännitän myös sopivuutta, tuli meinaan erehdyksessä tilattua vähän turhan isot... Jos kenellekään sopii M-koon (W32) housut niin laitan ne ehkä myyntiin...

Toinen jännityksen aihe olisi se, että löytyisikö kiltille Tamperelaispojulle jostain kyytiä? Osallistun bensakustannuksiin ja toimin vaikka kuskina jos tarvitaan (en polta en juo enkä käytä).

OVER NINE THOUSAAAAAAAAND!



Mäki jänskään ton koon puolesta, mut vähän niinku toistepäin... eli saattaa olla turhan pienet *tirsk*

Jos jostain kumman syystä päätän tulla tänne Helsinkiin Tampereen kautta niin saat kyydin *reps*... Niin ja olisi se autokin hyvä omistaa...*lmao* vitsivitsi
Karski

Posts: 6,049

#100 • • Karski Pomon kätyri

DJioni,
The Trance Generators are Ben DJ and Radium - the globally acclaimed nu-school leaders in hard trance and hard style.



heh, mä jo luulin et toi Radium olis tää
DJ Radium:

http://www.discogs.com/artist/Radium

*hih*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.