Elämäsi kohokohta?

80 posts, 4 pages, 16,636 views

Avatar
#1 • • REivaaja Guest
Mikä on PARAS asia mikä on vielä vastaan tullut?
Nopeimmat saa laittaa kax!*joo*
Tink3

Posts: 55

#2 • • Edited Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
Siis se syntyminen ja ylipäätään eläminen

ja teknarit*sydän*

--
_-Tink3-_

Epailija

Posts: 5,636

#5 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Lotossa viisi oikein.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#6 • • sapeli jokukukamikä?
Ne hetket kun tajuaa että mikä hetki hyvänsä on elämän kohokohta. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Displacer

Posts: 1,828

#7 • • Edited Displacer
Tosi vaikeaa sanoa mitään tarkkaa tapahtumaa, mutta kyllä mun elämän kohokohtia ovat olleet molemmat vaihtoreissut. Molemmissa omat hyvät puolensa.

Lisätään tähän vielä se kun Thaimaassa bungalowin kuistilla makaa riippumatossa ja lukee hienoa kirjaa ja ryystää bisseä/ananasmehua eikä ole kiire yhtään mihinkään, eikä koulu eikä työjutut eikä mikään paina mieltä. Voi vaan olla ja rentoutua.
Avatar
#8 • • ALIEN Guest
varmaan ne hienoimmat asiat mitkä muistaa vieläkin kuin eilisen. Ja niitä on monia :)
rose

Posts: 1,047

#9 • • rose vakaasti epävakainen
Mä luulen et se on ollu joku juttu minkä eteen on tehny paljon töitä ja sit on onnistunu. Kun joskus harvoin onnistuu silleen jossain maalauksen tai piirrustuksen tms. kanssa silleen että on itse tyytyväinen *iloinen* Mutta ei mitään yhtä kohokohtaa kyl voi millään sanoa. Ehkä se on tulossa *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Individual

Posts: 10,942

#10 • • Edited Individual HYPNO!
TEKNO

edit... olis kai tähän voinut jotain muutakin vastailla. *justjoo*
edit2: mutta tuolla tarkoitin siis koko kulttuurin löytämistä ja niitä kaikkia hienoja hetkiä mitä sen parissa on tullut vietettyä ja etenkin niitä kaikkia hienoja ihmisiä, joihin on tutustunut ja joihin ystävystynyt ja kuinka paljon on tullut ihmisenä kasvettua. Josta pääsemme aasinsillan kautta siihen, että tuossa ihmisessä kasvamisessa ovat myös studiolinjan opiskelut Joensuussa olleet yksi merkittävä tekijä. Meiksi oli aika erilainen ihminen, kun sieltä valmistuin ja jatkaaksemme samaa kasvamisen teemaa, niin myös tämän hetkinen työpaikkani, jossa olen ollut jo noin viisi vuotta on ollut myös opettavainen ja yksi niistä suurimmista jutuista mun elämässä. Siinähän niitä...urheilutaustaa mulla ei ole ja ihmissuhteetkin vähän niin ja näin, että niistä ei kauheasti voi jauhaa. Ehkäpä tässä alkaa pikkuhiljaa tuntemaan itsensä ja hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja se on aikasta kova juttu. *hihu*
Avatar
#11 • • REivaaja Guest

sapeli, 12.10.2006 19:34:
Ne hetket kun tajuaa että mikä hetki hyvänsä on elämän kohokohta. *hymy*



Hei toi on jo melkein runollista!
Mellu-

Posts: 4,006

#12 • • Mellu-
näitä on paljon.. mutta no vaikkapa tän musatyylin löytäminen,jotkun sen parissa vietetyt illat..Tonin tapaaminen ja pelaaja soppari liigaan *hymy* ei noita oikeen voi laittaa paremmuus järjestykseen koska kaikis on hyvät ja huonot puolesa silleen.. tj emmä tajuu *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Bellezaaa

Posts: 573

#13 • • Bellezaaa Afrodite*
Toukokuu 2000 kun Leevi oli syntyny,
oikeastaan seuraava viikko siitä kun oli selvinny pahimmasta
lääketokkurasta ja muista komplikaatioista ja pääsi vihdoin ja viimein
kotiin *sydän**sydän*
ipe

Posts: 1,845

#14 • • ipe X-Rust / Holvi
Kyllä se on ylivoimasesti ollu oman lapsen syntymä! *sydän*

Hyvinä kakkosina AMK:sta valmistuminen ja vakiduunin saaminen.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Avatar
#15 • • trusti Guest
...on toivottavasti vielä edessä päin
Freja

Posts: 8,774

#16 • • Freja Sihteeri
Se, kun tajuaa, että pienet asiat tekee elämän elämisen arvoiseksi. Mun elämässä on paljon kohokohtia.

-Perheen kanssa ruokapöydässä nauraminen niin että mahaan sattuu
-kruisailu parhaan kaverin kanssa kotikaupungissa
-kun se söpö poika otti mua kädestä kiinni
-ensimmäiset festarit
-halaus siltä ihmiseltä, josta niin kovasti välitän
-uus hiusväri
-kotiin palaaminen
-ulkomaan matkat, perheen ja joukkueen kanssa
-ekat hitaiden tanssimiset ja voi että ku jännitti
-mökkireissut
-tunturin huipulle kiipeeminen
-rankkarin torjuminen tärkeessä matsissa
-ensimmäinen palkka
-onnistunut valokuva

Listaa vois jatkaa loputtomiin, enkä silti ikinä saa sitä järjestykseen. Mä en todellakaan voi nimetä vain yhtä kohokohtaa elämästäni, ne on vain ne eletyt hetket, joita myöhemmin miettii ja tajuaa juuri silloin eläneensä täysillä *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#17 • • REivaaja Guest


-kun se söpö poika otti mua kädestä kiinni


kuka niist?
Freja

Posts: 8,774

#18 • • Edited Freja Sihteeri

REivaaja, 12.10.2006 21:35:
kuka niist?



Ne kaikki *blush*

(korjataan nyt vielä että sen hetkisen elämän söpö poika, milloin ikinä mua onkaan kädestä kiinni otettu)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aune-mummo

Posts: 543

#19 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Mulla se paras on varmaan vasta edessäpäin
> Ainaki sellanen tarkotus on et paranee vaan ...
vähän niinku vuosikertaviini*iloinen*
RainChild

Posts: 909

#20 • • RainChild
En kai osaa tähän menneestä elämästäni vielä mitään yhtä ylivoimaista nimetä, sen sijaan matkan varrella on tarttunut muistiin monia "sinisiä hetkiä". Nä on semmoisia hetkiä, jolloin tuntuu, ettei ole mitään parempaa ja että vois pysähtyy siihen hetkeen ikuisuuksiin *hymy*. Tällaisia mm.

- Hauskan (ja kostean) illan jälkeen kaverin kyydissä kylmänä talviaamuna. Kaveri ajaa autoa, musiikki soi ja ulkona kirpeän raikas ilma.

- Tänä kesänä reilaamassa. Ollaan Italiassa ja istuskellaan ulkona rautatieasemalla x suurinpiirtein keskellä ei mitään. Varjossa ilma on mukavan viileää ja välillä menee vielä juna ohi joka tuo mukavan tuulahduksen. Katselen raiteita nenä menosuuntaan päin ja tuntuu, et tästä voin lähtee mihin vaan, nä raiteet voi tuoda vaikka mitä uutta, jännittävää vastaan. *super*

- Kun istutaan kaverin kanssa lapsuudenkodissa sängyllä, katotaan telkkaria ja syödään raakaa pikkuleipätaikinaa ja nauretaan jostain ihan tyhmästä asiasta vatsamme kipeeks niin että ei meinaa enää henkee saada. *nauru*

- Tai joskus talvi-iltana kun kävelee ulkona ja taivaalta leijaa hiljakseen valkoisii hiutaleita.

Onhan noita *sydän*

--
Rainchild is back home