Elämäsi kohokohta?

80 posts, 4 pages, 16,653 views

Jumala

Posts: 62

#22 • • Jumala
King Diamond livenä :)
lostgone

Posts: 2,493

#23 • • lostgone
Aina kun näkee jonkun aidosti hämmentyneesti hymyilevän oikeesti.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

_RixU_

Posts: 320

#24 • • Edited _RixU_
Ei voi kyl nyt millään nimetä mitään yhtä tiettyy juttuu...mut voisinpas sanoa että kaikki mun muodostelmaluistelu-uralla saavutetut kisojen voitot on ollut aikamoisia kohokohtia! *jiihaa* ...nii ja justiisa Saksassa vietetty vaihtariaika oli kyllä kans yhtä suurta elämän kohokohtaa! *plur*
martina

Posts: 1,875

#25 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
se kun musaope pyys mua istuutumaan ja kerto, että eräs studio haluaa tehä töitä mun kanssa.
ja jokainen lauluesiintyminen ehdottomasti. siitä saa niin hurjat kiksit, että huhhuijakkaa.
Avatar
#26 • • Muussika Guest
Jokainen hetki, kun pystyy loihtimaan hymyn toisen ihmisen kasvoille.

Jokainen hetki, kun joku pystyy loihtimaan hymyn mun kasvoilleni.

Se tunne, kun tuntee todella elävänsä ja merkitsevänsä jotakin.

Se, kun huomaa jääkaapista sittenkin löytyvän vielä lasillisen verran maitoa, kun megalomaaninen kaakaonhimo iskee.

Onnistunut keikka (jota ei muuten määrää yleisön koko).

Halaus, kun surulle ei näy loppua, tai kun ilolle ei ole kattoa.


Elämässä on ihania pieniä suuria asioita. *sydän*
freeve

Posts: 345

#27 • • freeve
nyt.. väsyttää ihan törkeesti mut pakko kuunnella musiikkia ku siit tulee niin hyvä fiilis.
Mellu-

Posts: 4,006

#28 • • Mellu-

Vampyrella, 12.10.2006 22:46:
Jokainen hetki, kun pystyy loihtimaan hymyn toisen ihmisen kasvoille.

Jokainen hetki, kun joku pystyy loihtimaan hymyn mun kasvoilleni.

Se tunne, kun tuntee todella elävänsä ja merkitsevänsä jotakin.

Se, kun huomaa jääkaapista sittenkin löytyvän vielä lasillisen verran maitoa, kun megalomaaninen kaakaonhimo iskee.

Onnistunut keikka (jota ei muuten määrää yleisön koko).

Halaus, kun surulle ei näy loppua, tai kun ilolle ei ole kattoa.


Elämässä on ihania pieniä suuria asioita. *sydän*



veit jalat suustani *hali*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Cloud

Posts: 2,162

#29 • • Cloud Game Freak
Se kun voitan lotossa +3miljoonaa euroa ja voin haistattaa paskat valtiovallalle ja Duuneille ja rupean ottaa lunkisti =P. En sano ettenkö ottais nyt jo, mut siten et on sitä fyffee mikä pitää huolen ettei tuu missään vaihees suru puseroon :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Elias

Posts: 434

#30 • • Elias Elias
Kun ala-asteella sai ottaa 6 lihapullaa ja otin 8 niin ilkeä keittiön täti tuli hakemaan ne ylimääräiset ruokapöydästä pois *igor*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

blastic

Posts: 930

#31 • • blastic ballistic ballstick

Elias, 12.10.2006 23:51:
Kun ala-asteella sai ottaa 6 lihapullaa ja otin 8 niin ilkeä keittiön täti tuli hakemaan ne ylimääräiset ruokapöydästä pois *igor*



Toi keppostelu onnistu lukiossa hyvin kun oli uunimakkaraa ja perunamuusia. Ruokahan siis otettiin siinä järjestyksessä, että ensin ne makkarat ja niiden jälkeen perunamuusi ja vasta sitten makkarat :-)
Ei tullut keittiön täti hakemaan mitään pois.
coolcat82

Posts: 771

#32 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Nykyisen kultani löytyminen *plur* Todellakin parasta mitä mulle on käyny. Ollu niin vääränlaisia miehiä ni on siistiä löytää joku, jonka kans ajatukset kulkee samaa rataa. Me kun tykätään lähestulkoon vain samoista asioista. Ja bailaamisesta *tirsk* tietenkin. Kulta soittaa polkkaa himassa päivittäin ja mä olen jossain sfääreissä ja häiritsen sen soittamista roikkumalla siinä kiinni, mut se vaan tykkää siintä *plur* Ja mistäkö löysin..? Arvatkaapa itsekukin *iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

nuance

Posts: 1,963

#33 • • nuance cov ops, combat, sunrise
en kerro.
pirpeli

Posts: 5,533

#34 • • pirpeli
Kipeä ero paskasta ihmisestä ja ns. vapauteen pääsy.
Elämä edustaa kanssa parhauden tointa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#35 • • sapeli jokukukamikä?
Ehkä voimakkain yksittäinen täräyttävä kokemus oli erään hienon ihmisen kanssa yksien bileiden jälkeen. Juteltiin pari tuntia ulkona aamuhämärässä kun elämä vaikutti synkältä, ja hän sai mut näkemään taas kuinka hieno paikka maailma onkaan. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#36 • • Equalizer Guest
Lotossa oli kerran 6 oikein*pökr*
Sunflower

Posts: 363

#37 • • Sunflower
Pienet ihanat hetket kahden maailman upeimman riiviön kanssa.
Fyrisch

Posts: 4,525

#38 • • Fyrisch
Yks niist monest on meneillää parhaimillaa, ja loppuu 13kk pääst.

Tosin tää on sillee 50/50 positiivinen ja negatiivinen läppä.
sune

Posts: 2,096

#39 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ei mitään ihmeellisiä, mutta mulle tärkeitä asioita..tulee lähinnä mieleen seuraavat:

- se kun muutti pois kotoa aikoinaan ja ah sitä vapauden tunnetta
- päivä kun mun rakas Ellen syntyi 08/04
- se hetki kun tajus mille allalle pitäs suunnata ja se kun huomas et siit ehkä jopa tulee jotain.
- kaikki hyvät ja ei niin hyvät hetket kavereiden sun muiden ja erityisesti ehkiksen kanssa. ei osaa sanoa mitään muuta tähän, mutta itku meinaa tulla nytki ku ajattelee mitä olis ilman.

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#40 • • Kirsikka Guest
No, yksi viime aikojen kohokohta oli se, kun eräänä heinäkuisena päivänä istuin vessasa ja tuijotin pientä tkkua, johon hitaasti piirtyi yhden viivan sijasta kaksi, ja sain huutaa rakkaalle puolisolleni, että ei voi olla totta, tule katsomaan! Tuntui uskomattomalta, että masussani kasvaa todella uusi ihmisen alku, joka on lähtöisin meistä molemmista. Nyt toivon, että selvitään vaikeuksista huolimatta voittoon, ja saamme kokea sen elämän todellisen kohokohdan sitten maaliskuussa, ensimmäisen oman lapsen syntymän *sydän*