Elämäsi kohokohta?

80 posts, 4 pages, 16,665 views

Greed

Posts: 178

#41 • • Greed Esp`03
Eipä ole ollut mitn elämän kohokohtaa, ehkä sit joskus :D

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

KooKie

Posts: 4,338

#42 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
Vuoden 2004 kesälomalla Maltalla sain sellaiselta ranskalaishottikselta kokovartalohieronnan lämpimän välimerenauringon alla. (Ja vaikka mitkä muut tapahtumat samaiselta reissulta.) *sydän*

Vuoden 2005 iSmackdown!:ssa Suomessa, kun Graveyard Symphony pärähti soimaan ja Undertaker asteli lavalle, mä itkin ja huusin niin, että tuntu oikeasti, että mun pää räjähtää, mutten voinut olla huutamattakaan. Sattu ja oli niin taivaallista, että oksat pois. (Ja muutenkin se ilta Kiksun kanssa.) *sydän*

Vuoden 2006 Slovakian reissulla pääsin kaatumatta sompahissillä ylös yhdestä stanan ansasta, minne oltiin itsemme järkätty. Otettiin laudat pois ja nautittiin keskipäivän auringosta siinä rinteen puolessa välissä. Kait tein jotain, mikä suututti veikan, kun yhtäkkiä juoksinkin sitä pakoon ympäri rinnettä. :D (Ja se reissu muutenkin, ja millä porukalla!) *sydän*

Vuoden 2006 Konemetsässä Milla Lehdon setin aikana musiikki, valot, yleisöön sumutettava vesi ja laskeva aurinko oli jotain sydäntäsärkevän upeeta. (Ja hei KM06 TODELLAKII!!1 KKK<3) *sydän*

Toisaalta taas jokainen hieno asia on mun elämän kohokohta juuri sillä hetkellä. Mä meinaan osaan vaalia hetkiä niiden tapahtuma-aikaan. Hitto, ylipäätänsä mulla tapahtuu jotain sydämen arvoista joka päivä. *sydän*

Edit. Lisärizpektejä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#44 • • ALIEN Guest

Zandy, 13.10.2006 23:26:
---
ALIEN, 12.10.2006 19:36:
varmaan ne hienoimmat asiat mitkä muistaa vieläkin kuin eilisen.

---


Hyvin sanottu! *joo*



Jep. Ja muistan vieläkin kuin eilisen semmoisen hetken, kun 6-7 vuotiaana rakensin dinosaurus palapeliä, kuuntelin zyntsikka-musaa vinyyliltä ja kelailin kaikkea.

*sydän*
asdf

Posts: 3,155

#45 • • asdf

KooKie, 13.10.2006 22:50:
Vuoden 2005 iSmackdown!:ssa Suomessa, kun Graveyard Symphony pärähti soimaan ja Undertaker asteli lavalle, mä itkin ja huusin niin, että tuntu oikeasti, että mun pää räjähtää, mutten voinut olla huutamattakaan. Sattu ja oli niin taivaallista, että oksat pois. (Ja muutenkin se ilta Kiksun kanssa.) *sydän*



Tää oli todellaki hieno hetki, en ois nauttinu siitä samalla tavalla kenenkään muun kanssa :)

Mä en voi nimetä mitään yksittäisiä tapauksia yli muiden, eli sanotaan näin et niitä hetkiä ku todella tuntee elävänsä ja ne salpaa hengityksen, ne on niitä hienoimpia *sydän*

Sitähän sanotaan että elämää ei mitata hengenvedoilla, vaan hetkillä kun hengitys salpautuu.
remotion

Posts: 5,283

#46 • • remotion nostatus guru

Zenni, 14.10.2006 14:27:
Mä en voi nimetä mitään yksittäisiä tapauksia yli muiden, eli sanotaan näin et niitä hetkiä ku todella tuntee elävänsä ja ne salpaa hengityksen, ne on niitä hienoimpia *sydän*

Sitähän sanotaan että elämää ei mitata hengenvedoilla, vaan hetkillä kun hengitys salpautuu.



mikäli tää on se mittari (ja se todellakin on) niin niitä on kokenut joskus teininä maastofillarin ja isojen droppien jälkeen kun polvet löi laskeutumisen jälkeen loukkua 10 minuuttia.

Sekä varsinkin nyt aikuisiällä autojen kanssa. a moments nothing short of sensation.

yleensä siitä tietää että tulee muistaa hetken pitkään, kun vielä seuraavan päivän on kokoajan typerä levee virne naamalla.
DiamonDie

Posts: 676

#47 • • DiamonDie mediahippi
Varmaankin huhtikuinen Hollannin matka. Tosin tulevat reissut ovat toivottavasti vieläkin parempia.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#48 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mun elämässä ei oo ollu mitään niin hienoo, että pitäisin sitä "kohokohtana". Toivottavasti olis edessäpäin :s

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Cloud

Posts: 2,162

#49 • • Cloud Game Freak
Täytyy sanoo, et se kun pääsin ekaa kertaa Ultima Onlineen.

Ei ole ollut sen jälkeen samanlaista fiilistä ikinä :). Siinä ties et nyt tapahtuu jotain suurta ja fandee :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#50 • • Fuzzy Guest

Cloud, 24.10.2006 18:30:
Täytyy sanoo, et se kun pääsin ekaa kertaa Ultima Onlineen.

Ei ole ollut sen jälkeen samanlaista fiilistä ikinä :). Siinä ties et nyt tapahtuu jotain suurta ja fandee :)


mikä se on jos saa kysyy?*hih*
Cloud

Posts: 2,162

#51 • • Cloud Game Freak

Fuzzy, 24.10.2006 18:31:
---
Cloud, 24.10.2006 18:30:
Täytyy sanoo, et se kun pääsin ekaa kertaa Ultima Onlineen.

Ei ole ollut sen jälkeen samanlaista fiilistä ikinä :). Siinä ties et nyt tapahtuu jotain suurta ja fandee :)

---

mikä se on jos saa kysyy?*hih*




Ai mikä? Ultima Online? Vain maailman paras mmrpg mikä tähän mennessä on koskaan tehty. Aika siitä ohi on hiljalleen ajanut. Silti nämä nykyiset vain haamuja sen ovat =O)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ipe

Posts: 1,845

#52 • • ipe X-Rust / Holvi

Zenni, 14.10.2006 14:27:
---
KooKie, 13.10.2006 22:50:
Vuoden 2005 iSmackdown!:ssa Suomessa, kun Graveyard Symphony pärähti soimaan ja Undertaker asteli lavalle, mä itkin ja huusin niin, että tuntu oikeasti, että mun pää räjähtää, mutten voinut olla huutamattakaan. Sattu ja oli niin taivaallista, että oksat pois. (Ja muutenkin se ilta Kiksun kanssa.) *sydän*

---


Tää oli todellaki hieno hetki, en ois nauttinu siitä samalla tavalla kenenkään muun kanssa :)

Mä en voi nimetä mitään yksittäisiä tapauksia yli muiden, eli sanotaan näin et niitä hetkiä ku todella tuntee elävänsä ja ne salpaa hengityksen, ne on niitä hienoimpia *sydän*

Sitähän sanotaan että elämää ei mitata hengenvedoilla, vaan hetkillä kun hengitys salpautuu.



Hei mäki olin tuolla! :) (ja 2004 RAW:ssa kans) Hienoa oli, Taker voitti! Toivottavasti tulevat vielä uudelleen.

www.kolumbus.fi/sami.knuutila/video/MVI_1931.avi

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

asdf

Posts: 3,155

#53 • • asdf

ipe, 24.10.2006 19:50:
Hei mäki olin tuolla! :) (ja 2004 RAW:ssa kans) Hienoa oli, Taker voitti! Toivottavasti tulevat vielä uudelleen.



Ei näyttäis ainakaan tänä vuonna tulevan, harmi :(
lostgone

Posts: 2,493

#54 • • lostgone

Zenni, 24.10.2006 20:11:
---
ipe, 24.10.2006 19:50:
Hei mäki olin tuolla! :) (ja 2004 RAW:ssa kans) Hienoa oli, Taker voitti! Toivottavasti tulevat vielä uudelleen.

---


Ei näyttäis ainakaan tänä vuonna tulevan, harmi :(


Ei tartte nauraa, mut suomalainen toiminta on myös tutustumisen arvoista.*joo*
Nykyään toiminta näyttäisi jatkuvan tämmöisellä konseptilla:
http://www.fightclubfinland.com/

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

culo

Posts: 221

#56 • • culo

RainChild, 12.10.2006 21:51:

- Tänä kesänä reilaamassa. Ollaan Italiassa ja istuskellaan ulkona rautatieasemalla x suurinpiirtein keskellä ei mitään. Varjossa ilma on mukavan viileää ja välillä menee vielä juna ohi joka tuo mukavan tuulahduksen. Katselen raiteita nenä menosuuntaan päin ja tuntuu, et tästä voin lähtee mihin vaan, nä raiteet voi tuoda vaikka mitä uutta, jännittävää vastaan. *super*



Se on ehkä paras fiilis ikinä, varsinkin jos sen saa jakaa jonkun tärkeän kanssa. Sellaisen soisin jokaiselle.

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

Cloud

Posts: 2,162

#57 • • Cloud Game Freak

SikaihQ, 27.10.2006 02:18:
---
Cloud, 24.10.2006 18:30:
Täytyy sanoo, et se kun pääsin ekaa kertaa Ultima Onlineen.

Ei ole ollut sen jälkeen samanlaista fiilistä ikinä :). Siinä ties et nyt tapahtuu jotain suurta ja fandee :)

---



w t f



O M G

*känni*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Claquesous

Posts: 3,206

#58 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Elämäni ensimmäinen masturbaatio. Oi sitä tunnetta, kun sai ruiskuttaa ihkaensimmäiset mällit vessapaperiin runkattuani jotain ilttiksen iltatyttöö katellessa.

















=S

--
32. of December

miukkis

Posts: 43

#59 • • miukkis
ehdottomasti lasten (3) syntymät *sydän*
crissy

Posts: 1,958

#60 • • crissy

mimma, 27.10.2006 13:14:
ehdottomasti lasten (3) syntymät *sydän*



peeeesiii!!!!!*piis**piis* paitsi et tähän mennes 1 lapsen syntymä