Nyt-liite 22.9.2006 ja muuta kirjoitettua alakulttuuristamme

348 posts, 18 pages, 152,148 views

DenisV

Posts: 1,048

#81 • • DenisV I Love Kiksu

nuance, 22.9.2006 13:57:
---
DenisV, 22.9.2006 13:54:
No itse en uskon tohon väiteiseen. Ennen Reivia tehty ihan missä vaan halleissa, otettu vaan pajon riskia ja tappioita ja se oliki se juttu. Nykyän kuin se siirtynyt pikkuhilja mainstreamiksi IBIZAN saaren Ministry Of Sound kokeilmia myötä niin tapahtunut paljon myös positiivistäkin.

Skene ei käy ahtaaksi, meistähän se on kiini käydän bileissä, tehdän bileet, tehdän niistä ainutlaatuisia. Eli PIDETÄN HAUSKAA.... ja veikkasin että muutkin median huomavat että miksiköhän on edellen TUM TUM TUM soundin tahdissa jengi tanssi täysillä.

---


hukkasit pointin. mä tarkotin sitä, et ravintoloitsijat ei välttämättä halua antaa mahdollisuutta (=tilaa) bileiden järkkäämiseen ku bileskenen mainetta tarpeeks rusikoidaan. thus, skenen oltavat käy ahtaaks, ei ite skene.



Edellen en ymmärrän miten ravintoloitisijat eivät halua antaa mahdollisuutta tämän jutun perustella, jos tehdän hyviä laadukaita tapahtumia niin mestoja tulee aina olemaan. Meistähän se on kiini jos skenejengi ei käy bileissä niin ei välttämättä mestoja saadan niin helposti tulevaisuudessa.

Enemmäksi pitäisi olla huolissa sitä, saadanko Sponssi tukea tapahtumiin!
Dementation

Posts: 2,892

#82 • • Dementation wednesday?

snoxn, 22.9.2006 14:04:
Kyllä


No kaikille se ei ole, joten koita ymmärtää meitäkin.


Olisiko se sitten ihanteellinen tilanne, että kaikki maailman asiat olisivat yhtä sovinnaisia ja yleisesti hyväksyttyjä kuin pikkugee ja bumtsibum?



Ihanteellista olisi se että kaikki joka on lain puitteissa on yhtä hyväksyttyä kuin kaikki muukin. Mitään erittelemättä tai ketään sortamatta. Ei se että joku on hyväksyttyä poista sitä ettei sitä valtaosa voisi silti pitää outona ja olla itse pitämättä siitä.

Hyväksyminen != pitäminen

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#83 • • trusti Guest
uskomatonta miten jotkut voi vetää herneet tästä nenään. sitäpaitsi tossahan oli hyvin kuvailtu kiksu, ihan noin paskaa se onkin.

"y-hyy, tavikset varmaan luulee et vedän huumeita!!11 ton lehtijutun perusteella"

hankkikaa oikeita ongelmia, jookos
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#84 • • Aziz Combat Fighter

mku, 22.9.2006 13:00:
"Johtuen NYT-liitteen House Nation artikkelista 22.9.2006, lopetan lehtenne tilauksen toistaiseksi. Soitelkaa sitten kun olette oppineet kunnioittamaan muita ihmisiä. Kiitos menneistä vuosista."



Mwaahahaha mä repesin ääneen ku luin tän :D

Onks prinsessalla vähän herkkä nahka?

Ei helvetti, tähän topikkiin tiivistyy niin hienosti se, mikä mua jatkuvasti etoo tässä porukassa. Sellanen ihme hilirimpsis-elitismi et vaan omat jutut on siistejä ja jos joku ei pidä ni se johtuu vaan siitä et se ei TAJUA. Koska makuasioistahan ei voi kiistellä, teknon kuuntelija on aina kuitenkin asteikossa korkeammalla kuin muusta musiikista tykkäävä.

Aika PLUR-meininkiä, sano.
Dementation

Posts: 2,892

#85 • • Dementation wednesday?

Ana-5000, 22.9.2006 14:06:
Entä sitten? Noin suurin osa ihmisistä suhtautuu teknobileisiin.



Ja susta se on ihan okei ja on hienoa että sitä kuvaa vahvistetaan jatkuvasti?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#86 • • Aziz Combat Fighter

Dementation, 22.9.2006 14:09:
---
Ana-5000, 22.9.2006 14:06:
Entä sitten? Noin suurin osa ihmisistä suhtautuu teknobileisiin.

---


Ja susta se on ihan okei ja on hienoa että sitä kuvaa vahvistetaan jatkuvasti?



Vahvistetaan? Siis mitä? TOLLASTAHAN TUOLLA OLI! En mä tiedä millasten ruusunpunasten lasien takaa sä tota skeneä kattelet, mut ei tossa artikkelissa ollut mun mielestä juuri ensinkään asiavirheitä, ellei noita REIV-juttuja lasketa.

Mun mielestäni aika osuva kuvaus illasta. Eikä mua sitäpaitsi paskaakaan kiinnosta mitä hesarin lukijat kelailee niistä bileistä missä käyn. Ei tossa mitään "kuvaa vahvisteta", toimittaja tossa kertoo millaisen illan vietti.
Dementation

Posts: 2,892

#87 • • Dementation wednesday?

Ana-5000, 22.9.2006 14:08:
Ei helvetti, tähän topikkiin tiivistyy niin hienosti se, mikä mua jatkuvasti etoo tässä porukassa. Sellanen ihme hilirimpsis-elitismi et vaan omat jutut on siistejä ja jos joku ei pidä ni se johtuu vaan siitä et se ei TAJUA. Koska makuasioistahan ei voi kiistellä, teknon kuuntelija on aina kuitenkin asteikossa korkeammalla kuin muusta musiikista tykkäävä.

Aika PLUR-meininkiä, sano.



Musta just tossa on vika. Musta kenenkään ihmisen juttujen ei pitäis olla sen siistempiä tai huonompia kuin muiden. Niin kauan kuin hommassa ei rikota lakia niin mun mielestä jokainen tehköön mitä haluaa ja muut hyväksyköön sen. Pitää siitä ei tarvitse.

vielä kerran
hyväksyminen != pitäminen
(eli hyväksyminen on eri asia kuin pitäminen)

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

nuance

Posts: 1,963

#88 • • Edited nuance cov ops, combat, sunrise

Ana-5000, 22.9.2006 14:08:

Mwaahahaha mä repesin ääneen ku luin tän :D

Onks prinsessalla vähän herkkä nahka?

Ei helvetti, tähän topikkiin tiivistyy niin hienosti se, mikä mua jatkuvasti etoo tässä porukassa. Sellanen ihme hilirimpsis-elitismi et vaan omat jutut on siistejä ja jos joku ei pidä ni se johtuu vaan siitä et se ei TAJUA. Koska makuasioistahan ei voi kiistellä, teknon kuuntelija on aina kuitenkin asteikossa korkeammalla kuin muusta musiikista tykkäävä.

Aika PLUR-meininkiä, sano.



onks sun mielestä oikeesti makuasioiden ilmaiseminen sitä, et kirjotetaan levikiltään suomen suurimmassa viikkolehdessä et kaikki reivaajat vetää huumeita?

kyllä sillä ikävä kyllä on väliä että mitä muut ihmiset susta ja sun harrastuksista ajattelee. mua on katottu työhaastattelussa nenänvartta pitkin kun kerroin käyväni reiveissä ja heitetty heti vastapalloon aika tiukka inkivisitio päihdetottumuksistani. lisäks kautta aikojen on ollu ongelmia just noiden biletilojen skoraamisessa ku ravintoloitsijoiden mielestä reivaajat vetää huumeita eikä juo viinaa.

kyl must toi artikkeli oli sikäli ihan validi peruste tilauksen irtisanomiselle, et nyt:ssä naureskellaan aina suureen ääneen sensaatiohakuiselle "journalismille", ja sit ne ite julkasee tollasen jutun.

edit: ja mun puolesta kaikki kukkahattutädit ja yli-torniolaiset maanviljelijät saa kelata musta ja mun harrastuksista ihan mitä lystää, mut tommonen loanheitto rupee haittaa itse harrastamista ja sit vielä toi työelämäaspekti siihen päälle.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#89 • • Aziz Combat Fighter

Dementation, 22.9.2006 14:12:
---
Musta just tossa on vika. Musta kenenkään ihmisen juttujen ei pitäis olla sen siistempiä tai huonompia kuin muiden. Niin kauan kuin hommassa ei rikota lakia niin mun mielestä jokainen tehköön mitä haluaa ja muut hyväksyköön sen. Pitää siitä ei tarvitse.

vielä kerran
hyväksyminen != pitäminen
(eli hyväksyminen on eri asia kuin pitäminen)



No kirjotappa lehdelle ettet halua enää lukea viihteellisiä artikkeleita toimittajan näkökulmasta, vaan pelkkää kylmää objektiivista asiaa.
Dementation

Posts: 2,892

#90 • • Dementation wednesday?

Ana-5000, 22.9.2006 14:11:
---klip---



No ko. bileissä en ollut, mutten usko että se nyt ihan hirveesti poikkes muista isoista bileistä suomessa. Ja varmasti noikin asiat siellä näkyi, mutta toimittaja ei kerro mitään omista tekemisistään bileissä. Vain muiden tekemistä. Ja niistäkin on valikoitu aika kovalla kädellä ja aika kärjistäen.
Että en mä nyt näkis tota kovin objektiivisena kertomuksena otsikolla "Millainen iltani oli"

Mutta hyvä jos sä tykkäsit jutusta, mä hyväksyn sen, vaikken itse pitänytkään tossa konseptissa. *piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#91 • • Dementation wednesday?

Ana-5000, 22.9.2006 14:14:
No kirjotappa lehdelle ettet halua enää lukea viihteellisiä artikkeleita toimittajan näkökulmasta, vaan pelkkää kylmää objektiivista asiaa.



Niinhän mä just sanoinkin. Mä en onneks aikaisemmin kirjoittanut että olisin arvostanut ihan eri tavalla jossain muussa konseptissa. Mutta joo, nyt ei kerkee vääntää, jatketaan tätä taas jossain kohtaa, koska tää on ihan viihdyttävää.

*plur* vaan sullekin ja *hali* kaupanpäälle

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#92 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 22.9.2006 14:14:
---
onks sun mielestä oikeesti makuasioiden ilmaiseminen sitä, et kirjotetaan levikiltään suomen suurimmassa viikkolehdessä et kaikki reivaajat vetää huumeita?

kyllä sillä ikävä kyllä on väliä että mitä muut ihmiset susta ja sun harrastuksista ajattelee. mua on katottu työhaastattelussa nenänvartta pitkin kun kerroin käyväni reiveissä ja heitetty heti vastapalloon aika tiukka inkivisitio päihdetottumuksistani. lisäks kautta aikojen on ollu ongelmia just noiden biletilojen skoraamisessa ku ravintoloitsijoiden mielestä reivaajat vetää huumeita eikä juo viinaa.

kyl must toi artikkeli oli sikäli ihan validi peruste tilauksen irtisanomiselle, et nyt:ssä naureskellaan aina suureen ääneen sensaatiohakuiselle "journalismille", ja sit ne ite julkasee tollasen jutun.



Lukiks tuolla jossain et kaikki reivaajat vetää huumeita? Mun mielestä siellä mainittiin muutama henkilö. Ja sen asian hyssyttely et reiviessä vedetään niin perkeleesti huumeita on vähän hassua, ehkä kannattais mielummin kääntää katse sinne skenen sisäpuolelle ja paheksua sitä huumeiden vetämistä eikä sitä, että siitä kirjotetaan lehteen.

Ja miks pitää sanoa työhaastattelussa et tykkää käydä reiveissä? En mä usko et kovin moni työhaastiksessa kertoo käyvänsä lontoolaisissa pubeissa tai hevikeikoilla. Sen asian voi ilmaista vaikka niin, että tuottaa musiikkia ja soittaa harrastuksenaan levyjä. Mä oon lähinnä saanu siitä kysymyksiä et "ai aika siistii" eikä koskaan ole edes kysytty huumetottumuksista.

Ja joo, jos mulla ois työhaastattelussa jannu joka sanoo käyvänsä reiveissä, niin kyl mäkin kysyisin päihdetottumuksista.
Sundust

Posts: 314

#93 • • Sundust Behind The Sun
Olihan se aika koominen juttu *hih* mut tuli vaan semmonen fiilis että ihanku ne vittuilis mulle *igor*.. noo saapahan ainakin klubi/rave kultturista ja bileistä tietämättömät ihmiset väärän kuvan meistä "pitänee vissiin alkaa vetään huumeita" *tirsk*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

remotion

Posts: 5,283

#94 • • remotion nostatus guru
kyllä mua ainakin vituttaa tämmönen paska. olkoon kuinka vaan parodiaa yms. tommosiin termeihin on hyvä sotkeutua, mut ei taas tarvita ku yks ihminen joka ei oikeen tajuu et kyseessä on huonosti koottu juttu, esim mun mutsi, ja se taas vaikuttaa suoraan esim. minun ja vanhempieni väleihin kun suhtautuminen konemusaan yms on muutenkin kriittistä.

huumeista he eivät tietenkään minua epäile, mutta kun koko meiningistä annetaan pelkän öyskäilyn makuinen kuva niin haluaako kukaan vanhempi että kersat rupeais tommosissa kemuissa käymään.

okei, asia ny ei oo järin vakava mutta voisin hyvin kuvitella että sillon 18 vuotiaana ekoihin kekkereihin mennessä tämmösen artikkelin valossa oisin ollut kotoota ulosheittokamaa kun koko bile juttu oli niille uutta ja lähes mahdotonta hyväksyä.
snoxn

Posts: 350

#95 • • snoxn

Dementation, 22.9.2006 14:08:
Ihanteellista olisi se että kaikki joka on lain puitteissa on yhtä hyväksyttyä kuin kaikki muukin. Mitään erittelemättä tai ketään sortamatta. Ei se että joku on hyväksyttyä poista sitä ettei sitä valtaosa voisi silti pitää outona ja olla itse pitämättä siitä.


Mutta tämä valtaosa ei kuitenkaan saisi ilmaista sitä että pitää touhua outona?
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#96 • • Aziz Combat Fighter

rmtn, 22.9.2006 14:19:
kyllä mua ainakin vituttaa tämmönen paska. olkoon kuinka vaan parodiaa yms. tommosiin termeihin on hyvä sotkeutua, mut ei taas tarvita ku yks ihminen joka ei oikeen tajuu et kyseessä on huonosti koottu juttu, esim mun mutsi, ja se taas vaikuttaa suoraan esim. minun ja vanhempieni väleihin kun suhtautuminen konemusaan yms on muutenkin kriittistä.

huumeista he eivät tietenkään minua epäile, mutta kun koko meiningistä annetaan pelkän öyskäilyn makuinen kuva niin haluaako kukaan vanhempi että kersat rupeais tommosissa kemuissa käymään.

okei, asia ny ei oo järin vakava mutta voisin hyvin kuvitella että sillon 18 vuotiaana ekoihin kekkereihin mennessä tämmösen artikkelin valossa oisin ollut kotoota ulosheittokamaa kun koko bile juttu oli niille uutta ja lähes mahdotonta hyväksyä.



Sano että oot menossa diskoon. Tai konserttiin.

Ei kai sitä tarvii kertoo et ACID KINGS ja GANJA KRU on soittamassa jossain jos äiti ja isi ei ymmärrä.
nuance

Posts: 1,963

#97 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Ana-5000, 22.9.2006 14:17:
Lukiks tuolla jossain et kaikki reivaajat vetää huumeita? Mun mielestä siellä mainittiin muutama henkilö. Ja sen asian hyssyttely et reiviessä vedetään niin perkeleesti huumeita on vähän hassua, ehkä kannattais mielummin kääntää katse sinne skenen sisäpuolelle ja paheksua sitä huumeiden vetämistä eikä sitä, että siitä kirjotetaan lehteen.

Ja miks pitää sanoa työhaastattelussa et tykkää käydä reiveissä? En mä usko et kovin moni työhaastiksessa kertoo käyvänsä lontoolaisissa pubeissa tai hevikeikoilla. Sen asian voi ilmaista vaikka niin, että tuottaa musiikkia ja soittaa harrastuksenaan levyjä. Mä oon lähinnä saanu siitä kysymyksiä et "ai aika siistii" eikä koskaan ole edes kysytty huumetottumuksista.

Ja joo, jos mulla ois työhaastattelussa jannu joka sanoo käyvänsä reiveissä, niin kyl mäkin kysyisin päihdetottumuksista.



no ote haastattelun dialogista:
- mitäs sä harrastat?
- lähinnä musiikkia tuottamisen ja levyjen soittelun merkeissä
- aijaa teetsä siis jotain baarikeikkaa?
- no en oikeestaan, lähinnä konemusabileissä
- jaa mut hetkinen niissähän vedetään aika paljon huumeita?
jne..

eiks tossa artikkelissa sun mielestä yhtään alleviivata tota huumeilua? ja kyllähän huumeiden vetoa paheksutaankin skenen sisällä niin maan perkeleesti. ei varmaan viimeiseltä parilta vuodelta löydy montakaan bilepalautethreadia missä ei ois pyöritelty päätä esso-paitaisille kavereille.

täytyy kyl myöntää et vähän on noissa jutuissa tasapuolisuutta ruvennu löytyy siinä mielessä, et koko kesä on vaahdottu siitä, miten rokkifestareilla vedetään lakkaa.
phear

Posts: 804

#98 • • phear <X>
Hauska artikkelihan tuo oli. Sellaiseksi varmaankin myös tarkoitettu, eikä miksikään objektiiviseksi kuvaukseksi illan ja asioiden kulusta.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#99 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 22.9.2006 14:23:
no ote haastattelun dialogista:
- mitäs sä harrastat?
- lähinnä musiikkia tuottamisen ja levyjen soittelun merkeissä
- aijaa teetsä siis jotain baarikeikkaa?
- no en oikeestaan, lähinnä konemusabileissä
- jaa mut hetkinen niissähän vedetään aika paljon huumeita?
jne..

eiks tossa artikkelissa sun mielestä yhtään alleviivata tota huumeilua? ja kyllähän huumeiden vetoa paheksutaankin skenen sisällä niin maan perkeleesti. ei varmaan viimeiseltä parilta vuodelta löydy montakaan bilepalautethreadia missä ei ois pyöritelty päätä esso-paitaisille kavereille.

täytyy kyl myöntää et vähän on noissa jutuissa tasapuolisuutta ruvennu löytyy siinä mielessä, et koko kesä on vaahdottu siitä, miten rokkifestareilla vedetään lakkaa.



No eiks noi oo kuitenkin tavallaan ihan valideja kysymyksiä? Ootko koskaan menettäny työpaikkaa ton takia?

Ja joo, kyllähän sitä osa paheksuu mut kyl sitä aika paljon silti harrastetaan ja hehkutetaan. Aika harva pro kuosi tääl kuitenkaa bilepalautetopikkiin kirjottaa trip reportteja, lähinnä äänessä on vaan ne jotka asiaan suhtautuu negatiivisesti.

Mut joo, kyllä mä ymmärrän että tosta artikkelista jossain yksittäistapauksessa saattaa koitua jollekin henkilölle harmia, mutta ittehän sitä harrastuksensa valitsee ja sen, kertooko niistä työhaastattelussa.
Dementation

Posts: 2,892

#100 • • Dementation wednesday?
äyh... Ei olis aikaa just nyt, mutta pakko vastata *tirsk*

snoxn, 22.9.2006 14:21:
Mutta tämä valtaosa ei kuitenkaan saisi ilmaista sitä että pitää touhua outona?



Sanoinko mä niin? Ja jos niin missä?
Mä just sanoin että sitä saa pitää outona ja tottakai saa ilmaista että "mä en kyllä ymmärrä tota"
mutta se on ihan eri asia kuin selittää että "Joo, tiedän kyllä tarkalleen kaiken termistön tosta harrastuksesta ja tiedän tarkalleen miks joku tota harrastaa ja millaista se on, koska oon joskus nähnyt sitä harrastettavan." Ja sit vielä faktat on ihan päin persettä.

Mutta hei, kukin tallaa tavallaan, musta artikkeli julkaistuna hesarissa oli aika paska veto, susta ei, eipä siinä mitään, näillä mennään. *piis* ja *plur* sullekin.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}