Lauri, 2.10.2006 15:03:
---
Melkolailla offtopic, mutta mun mielestä on äärimmäisen epäkorrektia,
kun puhut täällä sun työllistäjien asioita, joiden puiminen julkisesti ei
ole sun tehtävä. Eriasia jos et tekisi aktiivisesti niitä hommia, etkä
jatkuvasti toitottaisi sitä, kuinka olet ollut siellä ja täällä töissä.
Hyvä että duunia piisaa, mutta hoida oma hommasi ja jätä asioiden
perustelu ja kommentointi niille jotka niistä päättävät/jotka ne duunit
maksavat.
? Mä en puhu täällä yhdenkään yksilöitävissä olevan työllistäjän asioita, koska teen noita hommia useammalle työnantajalle. Suurin osa noista havainnoista perustuu sitäpaitsi vapaalla ollessani huomaamiini asioihin, kun sitä kuitenkin katsoo noita tapahtumia myös työvinkkelistä.
Ajattelin tässä tuoda hieman myös noiden asioiden kanssa enemmän tekemisissä olevan näkökulmaa siihen illuusioon, että reivit on tapahtumina jotenkin täysin vapaita normaaleista häiriöistä, mitä yleisötapahtumiin kuuluu. Mielestäni en ole tässä sanonut mitään asiatonta tai vaitiolovelvollisuuden piiriin kuuluvaa.
Ja kuten totesin, en tässä puhu housenationeista, vaan konemusiikkibileistä ja muista yleisötapahtumista ylipäänsä.
edit: lisätään nyt vielä, että lukasin tosta kirjoitukseni ja oikeastaan kuka tahansa enemmän bileissä käyvä voi havainnoida samat asiat ja päätyä samoihin lopputuloksiin. Totesin tossa oman roolini työntekijänä lähinnä alleviivaamaan sitä, että olen ollut useammin kuin kerran tapahtumissa pitämässä silmällä nimenomaan näitä häiriötekijöitä. Ikävimmät tapaukset on tietenkin tullut vastaan ihan muualla kuin konemusiikkibileissä, mutta on tekopyhää sanoa että konemusaporukka olisi ihmislaumana jotenkin muita ihmislaumoja edistyneempiä. Suurin osa tosta porukasta joka missä tahansa kemuissa käy (excluding ug-tapahtumat) on kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä.