348 posts, 18 pages, 157,094 views
fuzziest, 25.9.2006 17:03:
kyl mua nauratti ku luin tota! Mut huomaa kyl et sen jutun on kirjottanu ihmiset jotka ei tosiaan tiedä mitään konemusiikista ja bileistä... mä ajattelin kans joskus noin, mut sit jotain kävi! Mä haluun olla silloin paikalla ku ne kundit herää ja tajuu et trance ym. on iha jee..!! jos ne herää...
mut enivei... mutsi luki innolla sitä juttuu... jep... on se kiva ku joudut tollasen jälkee selittää mutsilles et "äiti en mä oo mikää nibu". et tänx määään*dissaa*
mayah, 22.9.2006 11:54:
Nyt-liitteen juttu:
ekavaihtoehto
tokavaihtoehto
Jago, 25.9.2006 17:32:
---
Nyt-liitteen juttu:
ekavaihtoehto
tokavaihtoehto
---
linkit ei toimi*uuh*
WiljamiDzay, 25.9.2006 17:33:
---
Jago, 25.9.2006 17:32:
---
Nyt-liitteen juttu:
ekavaihtoehto
tokavaihtoehto
---
linkit ei toimi*uuh*
---
koita poistaa linkkien alusta parit /-merkit, pitäis toimia sit
Juhgu, 25.9.2006 15:08:
---
---
Annelina, 23.9.2006 18:57:
+ Uteliaisuus herää aivan varmasti alakulttuuria kohtaan jolloin varmasti faktoja voi oikaista ja tilastoja esitellä aiheesta niin työpaikoilla kuin kummivanhemmillakin. Jos joku kyseisen artikkelin perusteella tuomitsee koko kulttuurin on ehkä parempi että kyseinen henkilö pysyy poissa bileistä.
---
Valitettavasti tälläinen faktojen oikaisu vaikuttaa olevan harvinaisempaa kuin oikaisematta jättäminen. Useimmat ottavat tuostakin artikkelista stereotypian mieleensä miettimättä asiaa sen enempää. Tai jos asia nousee ihan puheeksi asti, melko moni työkaveri, esimies tai kummivanhempi todennäköisesti uskoo mielummin Helsingin Sanomia kuin yhtä bilettäjää.
---
Totisesti toivon että uskottavuus Helsingin sanomien ja NYT-liitteen välillä on eri.Toinen toimii valtakunnan suurimpana SANOMAlehtenä ja toinen kulttuuriin keskittyvänä tapahtumakuvaksen tehneenä viikkoliitteenä.
Mitä streotypian rikkomiseen tulee olisi varmaan parhainta järjestää uutiskynnyksen rikkova mielenosoitus Sanomatalon edestä (tosin jos niitäkään nyt enää saa järjestää :) ).Bilevaatteet päälle ja vaaditaan stereotypioiden ruokkimisen lopettamista "me tanssimme vedenvoimalla"-kyltit käsissä.Mielestäni nyt kun huomio on kerrankin saavutettu voisi siitä yrittää hyötyä.Artikkelia ei enää lehdestä saa pois vaikka se sen ansaitsisikin voi vaan miettiä mitä siitä hyöty ja mitä voi tehdä.
Ja tosia asia on että siinä missä jokaisissa reiveissä ainakin joku kuosaa niin tekee myös joku jokaisessa Sedulassa.
Annelina, 25.9.2006 18:24:
---
Totisesti toivon että uskottavuus Helsingin sanomien ja NYT-liitteen välillä on eri.Toinen toimii valtakunnan suurimpana SANOMAlehtenä ja toinen kulttuuriin keskittyvänä tapahtumakuvaksen tehneenä viikkoliitteenä.
Mitä streotypian rikkomiseen tulee olisi varmaan parhainta järjestää uutiskynnyksen rikkova mielenosoitus Sanomatalon edestä (tosin jos niitäkään nyt enää saa järjestää :) ).Bilevaatteet päälle ja vaaditaan stereotypioiden ruokkimisen lopettamista "me tanssimme vedenvoimalla"-kyltit käsissä.
Annelina, 25.9.2006 18:57:
No,höh :( Juuri kun sain kauan sitten nukahtaneen anarkistin sisälläni melkein heräteltyä :D
Suppeloita löytää ja niiden kanssa on vaan elettävä ja toivoa ettei ikinä päädy itse samanlaiseksi.
Dementation,
Eli susta on täysin sama millainen kuva skenestä ja konemusiikista niillä on jotka ei bileissä käy?
Työhaastattelussa: "mitä sä harrastat?" "luen, katson leffoja, pyöräilen, sit käyn tanssimassa" "Ai jaa, mitä sä tanssit?" "No lähinnä konemusabileissä käyn" "jaah, no me soitellaan sulle JOS tarvitaan sua täällä"
Ei_kukaan, 26.9.2006 14:13:
---
...olin laittanut CV:n et käyn Trancebileissä tanssimassa ja sit se kysy multa suoraan et vedänkö huumeita. Vastasin et en todellakaan.
Sen jälkeen olin laittanut vaan CV:n et harrastan tanssimista.