Rajamäen ja poliisin toimien vastainen demo la 16.9.@Kiasma

162 posts, 9 pages, 42,292 views

POSER

#82 • • POSER Wimp and Poser

phanatic, 15.9.2006 12:47:
---
POSER, 15.9.2006 12:42:
---
Ei, mutta millä vitun telepatialla en kytät sitten sen tietää että sä olet just se "viaton". Vai pitäiskö niiden alkaa päästään ihmisiä pois ulkonäön perusteella, tästähän se haloo vast ois noussu. Syyllisetkin monesti väittää olevansa syyttömiä, pitäskö kyttien sit päästää nekin kotiin ja soitella perään jos huomataankin että sehän olikin syyllinen.

---

Syyllinen kunnes toisin todistetaan?

Ah, siis kaikki epäillyt pitää päästää kotiin odottamaan että poliisi on tutkinut asian perinpohjin, et kai säkään nyt näin yksinkertainen ole?

--
Keppiä Jehoville!

pinkki

#83 • • pinkki säätö et co.

ALIEN, 15.9.2006 09:59:
"Millä helvetin takeilla te väitätte et ne menee tonne riehumaan ja tuhoamaan kaupungin omaisuutta. Siis aivan järjetöntä ja käsittämätöntä tuomitsemista!!" Eli aivan selkeestihän tosta tulee rauhallinen mielenosoitus, eiks ni Pinkki? :)

mitääh :D taidat olla oikeesti vähän vajaa?
Mikset hei perusta kokonaan omaa topikkia missä voit kiukutella rauhassa niille ihmisille jotka on sun typeryyksiäs vastaan jotain sanonu, eiks se ois hyvä? Ei sit kato tartte spämmää katkeruuttas muihin threadeihin.

itse aiheeseen.
Aika turhahko miekkari, mut voisin mennä mukaan ihan vaan et pääsisin kiljuu sielt sivust "..ja Vanhanen kans samal hittoon sielt!" ;p
phanatic

#84 • • phanatic

POSER, 15.9.2006 12:49:
---
Ah, siis kaikki epäillyt pitää päästää kotiin odottamaan että poliisi on tutkinut asian perinpohjin, et kai säkään nyt näin yksinkertainen ole?

No harvemmin parinkymmenen ihmisen tehdessä rikoksen, poliisi pidättää 130 tyyppiä "varmuuden vuoksi". Siis länsimaisissa oikeusvaltioissa. Monissa vähemmän kehittyneissä maissa poliisilla kyllä on tapana pidättää random-mielenosoittajia.
Dementation

#85 • • Dementation wednesday?

phanatic, 15.9.2006 12:52:
No harvemmin parinkymmenen ihmisen tehdessä rikoksen, poliisi pidättää 130 tyyppiä "varmuuden vuoksi". Siis länsimaisissa oikeusvaltioissa. Monissa vähemmän kehittyneissä maissa poliisilla kyllä on tapana pidättää random-mielenosoittajia.

Niinpä.

Paikallaolo ei ollut rikos. Jos löi poliisia kepillä tai riehu muuten tai heitti pulloja teki rikoksen.
Moniko pidätettiin vain koska olivat paikalla? Tietääkseni aika moni.

Ja poistumistakaan ei sallittu vaikka oli jo tuomittu megafoneista paikalla oleminen rikolliseksi...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

tumpsi

#86 • • tumpsi rekisteröitymätön

Jone, 15.9.2006 12:42:
---
serotonot, 15.9.2006 11:31:
Jone: Onks siis niin et syyttömiä saa pidättää mahdollisen rikoksenehkäisyn nimissä ja se on ihan jees, mut jos poliisi suhtautuu väheksyen loukkaantuneeseen jänikseen ni se onki jo vähä pahempi uttu.

---

Mähän olen ollut tässä hommassa kaiken aikaa sillä "hippipuolella natseja vastaan." Tsekkaa vaikka mun postaukseni tosta toisesta asiaa käsittelevästä threadistä, jossa olen ottanut hyvin kärkevästi kantaa ihmisten oikeuksien puolesta ja pitänyt poliisin toimintaa täysin hyväksymättömänä. *joo*

1152857480448.jpg
Jone

#87 • • Jone Archibald Haddock

tumpsi, 15.9.2006 12:57:
pedobearin kuva

Jos ton nallen toiminta häiriintyy mun höyryämisestäni, niin sehän vähän niinkuin 2 kärpästä yhdellä iskulla sit. *hihu*
POSER

#88 • • POSER Wimp and Poser

phanatic, 15.9.2006 12:52:
---
POSER, 15.9.2006 12:49:
---

---

Niin ja edelleen kysyn että millä vitulla ne poliisit tietää kuka on mellakoija ja kuka ei. Oisko pitänyt valita naaman/vaatteiden perusteella? Nyt kaikki saatiin siististi nippuun ja kaikkia kohdeltiin tasapuolisesti ja näin saatiin varmistettua että nämä aidot mellakoijat eivät päässeet pois.. Ne kuitenkin päästi kaikki ketkä eivät vastustelleet/vittuilleet/tärkeilleet meneen aikasta nopeesti pois.

Musta edelleen vitun tyhmää lähteä tonne hengailemaan ja sit itkeä kun poliisi luulikin sua mielenosottajaks.

--
Keppiä Jehoville!

Jone

#89 • • Jone Archibald Haddock

serotonot, 15.9.2006 12:49:
Sori väärinkäsitys :) Jotenki sun postauksesta täs threadissa vaan sai sellaisen kuvan et "kelkka on kääntynyt"

Ei ole kääntynyt asteenkaan vertaa sivuun, mutta siitä huolimatta en kannata tän threadin aiheena olevaa mielenosoitusta syistä, jotka olen lyhyesti maininnutkin.

serotonot, 15.9.2006 12:49:
Mun mielestä on hienoa että Suomessa on vihdoinkin pikkuhiljaa aktivoiduttu osoittaman mieltä erilaisia epäkohtia vastaan mutta nuo mielenosoittamisen väkivaltaiset lieveilmiöt on mun mielestä tuomittavia.

Tästä täysin samaa mieltä. *joo*
phanatic

#90 • • phanatic

POSER, 15.9.2006 13:01:
---
Niin ja edelleen kysyn että millä vitulla ne poliisit tietää kuka on mellakoija ja kuka ei. Oisko pitänyt valita naaman/vaatteiden perusteella? Nyt kaikki saatiin siististi nippuun ja kaikkia kohdeltiin tasapuolisesti ja näin saatiin varmistettua että nämä aidot mellakoijat eivät päässeet pois.. Ne kuitenkin päästi kaikki ketkä eivät vastustelleet/vittuilleet/tärkeilleet meneen aikasta nopeesti pois.

No ESIM katsomalla kuka mellakoi? Haloo? Kai nyt parisataa poliisia näkee jokaisen pullonheittäjän ja patukanheiluttelijan ja voi korjata ne talteen helposti. Samoin esim. liikennepoliisi katsoo kuka ajaa ylinopeutta ja ottaa heidät kiinni, eikä pidätä jokaista autoilijaa ja tutki miten lujaa he ovat ajaneet.
Caro²

#91 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dementation, 15.9.2006 12:30:
Joo, mutta se että viattomat ihmiset saa pulloja päällensä ja poliisi ei päästä niitä pois pullosateen alta on imho hiukan väärä linja...

"Toi kaveri heitti pullon miun päähän, et tietenkään sitä nähny, mutta voiks päästää miut pois täältä?"

Mitenkäs siun mielestä tässä olis pitäny toimia? Ei ne poliisit mitään telepatian ammattilaisia ole. Jos ne niputtaa alueen, jossa on mellakoitsijoita, nin tottakai sinne jää ihmisiä nalkkiin. Pitäskö niiden kysyä: "tulitko mielenosotukseen? ai et, ok, no sit voit mennä?"

Voisitko esm kertoa, MITEN mielestäs olis virkavallan tässä pitäny toimia?

Mutta toki ei sais vituttaa, mielelläänhän niitä pulloja päähän pitäisi ottaa yhteiskunnan edun nimissä

Mistä lähtien anarkistin heittämän pullon päähän saaminen on ollu yhteiskunnan etua? Ja missä vaiheessa yhteiskuntaa pitää syyttää siitä, että anarkisti heittää sinua pullolla päähän. Ja miksei se sais vituttaa, että anarkisti heittää pullolla päähän.

painotan edelleen. Että anarkistien ansiosta henkilöitä varmasti vituttaa, mutta virkavaltaa ja valtakoneistoa siitä on turha syytellä ja osotella sormella..

ja onhan se loogista päästä putkaan vuorokaudeksi ja menettää puhelimensa viikoksi koska oli ohikulkumatkalla ja sit yritti vielä väistää heiteltyjä esineitä. *piis*

Serotonot wrote:
Sun mielestä siis syyttömiäkin saa pidättä ison nipun, jos siinä sivussa saa sitten vaikka pari rikollistakin kiinni?

Ensiksi asiat tutkitaan ja sitten syytetään. Onhan se paska juttu, että asioiden tutkiminen ja asioihin perehtyminen vetää mukaan myös viattomia ihmisiä jotta syylliset saadaan kaivettua esille.

Voitais kirjata perustuslakiin että jokaisen kunnollisen kansalaisen kuuluu tietää koska jossain on mielenosoitus ja pysyä silloin kotona.

Sinne vois myös kirjottaa: "Täällä on mielenosoitus, velvollisuutesi on olla noin 50metrin päässä mielenosoituksesta. Kun poliiseja alkaa valua paikalle, pysy rauhallisena muiden mielenosoittajien seassa. Maalaisjärkeä saa käyttää. Jos haluisin lähtee kuvaamaan tuota, ni totta munassa haluisin olla siellä seassa! Jos en halua sekaantua anarkistien mielenilmaukseen, ni en varmana mene sinne sekaan..

Sekä kieltää valokuvaaminen ja julkisilla paikoilla liikkuminen jos paikalla näkyy yksikin poliisi.

Onko tästä nähtävissä "suomi on natsityypinen poliisivaltio ja poliisien oikeuksia tulee kaventaa?

Mun idea oikeusvaltiosta on se, että jos en riko lakia tai toimi väärin, niin mua ei myöskään rangaista. Tässä tilanteessa näin ei tapahtunut ja se on mielestäni väärin.

Joo. Näinhän se menee. Mutta valitettavasti siten on niitä idareita ja retardeja, joiden vuoksi homma ei luonnistu ihan näin. Kyllä suomi on imho oikeusvaltio, hörhöjen takia hommat vaan välillä mutkistuu
POSER

#92 • • POSER Wimp and Poser

phanatic, 15.9.2006 13:05:
No ESIM katsomalla kuka mellakoi? Haloo? Kai nyt parisataa poliisia näkee jokaisen pullonheittäjän ja patukanheiluttelijan ja voi korjata ne talteen helposti. Samoin esim. liikennepoliisi katsoo kuka ajaa ylinopeutta ja ottaa heidät kiinni, eikä pidätä jokaista autoilijaa ja tutki miten lujaa he ovat ajaneet.

Isosta väkijoukosta just niiden oikeiden tyyppien tunnistaminen on todella helppoa. Kaikilla jotka innostui riehumaan tuskin oli se patukka liimattuna kouraan tai iso anarkisti A takin selkämyksessä, ei ainakaan enää siinä vaiheessa kun poliisit alkoi niitä keräämään kokoon.

Nyt toimittiin tasapuolisesti, eikä esim: yhden poliisin mutu tuntumalla, se vasta oiskin vituttanut jos muut ois päässy himaan ja muutama viaton ois pidätetty vaan sen perusteella että joku ois epäilly sen ehkä olleen yksi kepin heiluttaja.

Samalla myös saatiin varmistettua että porukka pääsi viilentymään ja etteivät kaikki päässeet samaanaikaan pois, jottei muutama agitoija onnistu villitsemään humaltunutta sakkia riehumaan uudestaan jossain toisaalla.

--
Keppiä Jehoville!

phanatic

#93 • • Edited phanatic

POSER, 15.9.2006 13:12:
---

Isosta väkijoukosta just niiden oikeiden tyyppien tunnistaminen on todella helppoa. Kaikilla jotka innostui riehumaan tuskin oli se patukka liimattuna kouraan tai iso anarkisti A takin selkämyksessä, ei ainakaan enää siinä vaiheessa kun poliisit alkoi niitä keräämään kokoon.

No kummasti poliisi esim. taskuvarkaita jäljittäessään ei kuitenkaan pidätä kaikkia Kauppatorilla olevia henkilöitä ja tutki kuka heistä on taskuvaras. Oikeusvaltiossa ei vain toimita noin. Ja jos poliiseja oli enemmän kuin saarrettuja ihmisiä, niin on heidän ammattitaitonsa törkeää aliarvioimista väittää etteikö pullonheittelijöitä pystyttäisi joukosta napsimaan.
Yallu

#94 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Mä sanon vielä kerran:

Ihme voohotusta! Ei hyödytä ketään ja vie pohjan mielenosoituksilta joissa on OIKEASTI jotain TÄRKEÄÄ asiaa. Mä ainakin aion kertoa lapsilleni että nämä ihmiset jotka esiintyvät tällaisissa tilaisuuksissa ovat häiriköitä, huligaaneja ja uhka yhteiskunnallemme.

"protestoimme koska poliisi ei halunnut ottaa riskejä"

Mitä jos mielenosoittajilta takavarikoituja aseita (ja kaikkihan me muistamme että niitä takavarikoitiin) olisi käytetty? Olisiko huomenna mielenosoitus poliisin tehottomuutta vastaan? Haluan kulkea kaduilla rauhassa ja mielestäni poliisi teki oikein ottaessaan nuorilta luulot pois.

Haluan vielä muistuttaa, ettei rauhanomaisessa mielenosoituksessa ole ASEITA mukana.

Ja loppuun lainaus suurelta amerikkalaiselta mediapersoonalta: "Screw you hippies!" -Eric Cartman
POSER

#95 • • POSER Wimp and Poser

phanatic, 15.9.2006 13:16:
No kummasti poliisi esim. taskuvarkaita jäljittäessään ei kuitenkaan pidätä kaikkia Kauppatorilla olevia henkilöitä ja tutki kuka heistä on taskuvaras. Oikeusvaltiossa ei vain toimita noin. Ja jos poliiseja oli enemmän kuin saarrettuja ihmisiä, niin on heidän ammattitaitonsa törkeää aliarvioimista väittää etteikö pullonheittelijöitä pystyttäisi joukosta napsimaan.

No kun nyt tunnut tietävän niin hyvin kuinka helppoa tää olis ollut, niin kerroppa ihmeessä että miten susta tässä ois pitänyt toimia? Napsia yksikerrallaan jokainen pullon heittäjäkö ja päästää sitten loput sadat ihmiset kävelemään rauhassa kotia? Viime viestissäni laitoin jo tähänkin vastauksen, miksei näin ollut järkevää toimia.

Toi poliisien määrähän on jo käsitelty, eli parempi laittaa niitä riittävästi jottei ne anarkistitkaan saa mieleensä pistää tappeluksi niiden kanssaa. Tästä varmaan säkään et voi olla erimieltä, eikö?

--
Keppiä Jehoville!

Jusna666

#96 • • Jusna666 Diablo
Ottamatta kantaa sen enempää siihen, hoidettiinko tää hyvin/huonosti huomasin sellaisen jutun katsoessani televisiosta eduskunnan kokousta asiasta ja seurattuani keskusteluforumeita, että ne ihmiset, jotka kaikesta eniten kritisoivat poliisin toimintaa, tarjoavat itse toinen toistaan järkyttävämpiä aku-ankkasatuja malliksi, miten heidän mielestään olisi pitänyt toimia.
Toki se on poliisin ja sisäasiainministeriön ym. viranomaisten työtä ja heidän vastuullaan toimia asiassa oikein ja lakia noudattaen kenenkään oikeuksia polkematta, mutta hei oikeesti, kansanedustajatason ihmisten pitäis mun mielestä tehdä muutakin, kuin teon hetkellä istua paskat housussa piilossa sanomatta sanaakaan, ettei vaan joutuis vastuuseen sanomisistaan ja sitten kun tilanne on ohi, otetaan pää pois puskasta ja tullaan kovaan ääneen torpedoimaan ja arvostelemaan toisten tekemisiä ja täten pönkittämään omaa asemaansa.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

kaynessi

#97 • • kaynessi

Jone, 14.9.2006 23:28:
Joo.

Oon lainausten kanssa ihan samaa mieltä, mutta pitäkää "demonne" ja adressinne. Toi adressi on aivan yhtä tyhjän kanssa eikä tule vaikuttamaan Rajamäen mahdolliseen eroamiseen tavalla tai toisella. Musta on muutenkin ihan turhaa perseilyä mennä "demoilemaan" Kiasmalle joka viikonloppu. Eikö teillä oikeesti oo muuta tekemistä?

PS. On raivostuttavaa kun joku taho rekisteröityy forumiin tasan perustaakseen yhden tarkoitushakuisen topicin. Se on vaan yksi spammaamisen muoto.

"Siis muahan ei yhteiset asiat kiinnosta ja mä en haluu et ketään muutakaan kiinnostaa. pitäkää huolta omista asioistanne.. Hei haloo, tolla asenteella sä annat vallan niiden käsiin joille se ei kuulu..." Tollasella asenteella Suomesta tulee poliisivaltio, jos sua ei kiinnosta niin ole mielummin hiljaa.B laah mikä tyyppi!!!! *dissaa*
Jone

#98 • • Edited Jone Archibald Haddock

Kaynessi, 15.9.2006 13:49:
"Siis muahan ei yhteiset asiat kiinnosta ja mä en haluu et ketään muutakaan kiinnostaa. pitäkää huolta omista asioistanne.. Hei haloo, tolla asenteella sä annat vallan niiden käsiin joille se ei kuulu..." Tollasella asenteella Suomesta tulee poliisivaltio, jos sua ei kiinnosta niin ole mielummin hiljaa.B laah mikä tyyppi!!!! *dissaa*

JO NYT ON VITTU?

Nyt alkaa kyl oikeasti palamaan käämi. Osaatko sä vitun pelle yhtään lukea mitä mä olen täällä kirjoittanut?

"B laah mikä tyyppi!!oneone11"

Ei saatana. Lue ja ymmärrä ensin - tule avautumaan mulle vasta sitten.
Dementation

#99 • • Edited Dementation wednesday?

Caro², 15.9.2006 13:11:
"Toi kaveri heitti pullon miun päähän, et tietenkään sitä nähny, mutta voiks päästää miut pois täältä?"

Tästä on olemassa ylen sivuilla ihan materiaalia, mutta en sitä nyt jaksa kaiken muun matskun keskeltä kaivaa, kun pitäis koulujuttuja tehdä. Lyhyt selostus tähän: Poliisiringin sisällä useampi joukkio, joista keskellä oleva (kuvauksen mukaan nuorisoporukka) viskoo pulloja kohti poliiseja, jolloin lähempänä poliiseja oleva isompi ryhmä ns. "sivullisia" jää pullojen alle, koska osa heitoista menee vikasuuntaan, osa liian lyhyen matkaa, osa liian matalalla jne. Poliisilta pyydetään apua, poliisi vaikenee ja suojautuu tiukemmin kilpiensä taakse. Toimiko poliisi mielestäsi oikein?

Mitenkäs siun mielestä tässä olis pitäny toimia? Ei ne poliisit mitään telepatian ammattilaisia ole. Jos ne niputtaa alueen, jossa on mellakoitsijoita, nin tottakai sinne jää ihmisiä nalkkiin. Pitäskö niiden kysyä: "tulitko mielenosotukseen? ai et, ok, no sit voit mennä?"

Mielenosoitukseen tuleminen ei ole laitonta. Ei edes vaikka kyseessä olis ns. laiton mielenosoitus jonka järjestäjät ei ole hakenut lupia. Eli tästä ei voida pidättää ja jos olis päästetty vähän kerrallaan jengiä ulos sitä mukaan kun he halusivat ja mainittu siinä samalla, että häipykää paikalta, tilanne olis menny fiksummin. Sadat ihmiset olis helpottuneena lähteneet kotiin jo paljon ennen ja poliisin olis ollut helpompi pidättää ne jotka todella rikkoi lakia. Eli jos/kun jollain oli laittomia esineitä tai käyttäytyi väkivaltaisesti, oli sekaisin (huumeet/viina etc) tai rikkoi paikkoja tms, niin tietenkin putkaan. Hyvä että hoidetaan moiset pois kadulta.

Mutta vielä kerran: Mielenosoitukseen tuleminen ei ole laitonta. Alueella liikkuminen ei ole laitonta. Alueelta pois pääsemisen kieltäminen ei siis syyllisyyden nimissä ole mahdollista. Ennalta ehkäisevänä toimenpiteenä se on mahdollista, mutta tässä juuri mielestäni tehtiin virhe.

Mistä lähtien anarkistin heittämän pullon päähän saaminen on ollu yhteiskunnan etua? Ja missä vaiheessa yhteiskuntaa pitää syyttää siitä, että anarkisti heittää sinua pullolla päähän. Ja miksei se sais vituttaa, että anarkisti heittää pullolla päähän.

painotan edelleen. Että anarkistien ansiosta henkilöitä varmasti vituttaa, mutta virkavaltaa ja valtakoneistoa siitä on turha syytellä ja osotella sormella..

Poliisi perusteli saartoa ja sen tiukkaa pitämistä sillä että haluttiin suojella kansalaisten turvallisuutta. Jos pullosateeseen jääneille kansalaisille ei anneta apua, ei päästetä pois, eikä edes vastata avunpyyntöihin, mielestäni lausunto "suojelemme tässä vain kansalaisia" on iso vitsi!

Ensiksi asiat tutkitaan ja sitten syytetään.

Tästä oon samaa mieltä, siksi vastustankin nyt sitä että tälläinen mielenosoitus aiotaan järjestää kun tutkinnat on kesken. Tästä siis olemme samaa mieltä.

Dementation:
Voitais kirjata perustuslakiin että jokaisen kunnollisen kansalaisen kuuluu tietää koska jossain on mielenosoitus ja pysyä silloin kotona.
---
Caro²
Sinne vois myös kirjottaa: "Täällä on mielenosoitus, velvollisuutesi on olla noin 50metrin päässä mielenosoituksesta. Kun poliiseja alkaa valua paikalle, pysy rauhallisena muiden mielenosoittajien seassa. Maalaisjärkeä saa käyttää. Jos haluisin lähtee kuvaamaan tuota, ni totta munassa haluisin olla siellä seassa! Jos en halua sekaantua anarkistien mielenilmaukseen, ni en varmana mene sinne sekaan..

Sulle tuli kaiketi typo tai ajatusvirhe, sillä ei kai perustuslaissa voi olla mielenosoitusta. Eikä sinne voi noin kirjoittaa... Ja tuolla moni ohikulkija oli varmaan autuaan tietämätön mielenosoituksesta ennen kuin oli jo poliisiringissä jossa saattoi olla mahdotonta olla yli 50 metrin päässä tapahtumista. Ja en usko että säkään olisit järin rauhallinen jos edessäs olis muuri mellakkakilpiä ja takaata satais pulloja. Vai olisitko?

Sekä kieltää valokuvaaminen ja julkisilla paikoilla liikkuminen jos paikalla näkyy yksikin poliisi.
---
Onko tästä nähtävissä "suomi on natsityypinen poliisivaltio ja poliisien oikeuksia tulee kaventaa?

En mä ole vähentämässä poliisien oikeuksia. Mutten myöskään halua vähentää omiani. Jos se että paikalla on poliisi tai mielenosoitus riittää syyksi siihen että paikalla ei sais liikkua tai tulla katsomaan tai kuvaamaan, ilman hyvää mahdollisuutta joutua pidätetyksi, niin voin ilmoittaa että järjestän mielenosoituksen kaikkien virastotalojen eteen ja poliisiasemmille. Katsotaas paljonko siellä asiakkaita joutuu putkaan. Tää siis pätee myös siihen jos perustuslaissa lukis toi ehdottamasi kohta. *tirsk*

seronot:
Mun idea oikeusvaltiosta on se, että jos en riko lakia tai toimi väärin, niin mua ei myöskään rangaista. Tässä tilanteessa näin ei tapahtunut ja se on mielestäni väärin.
---
Caro²
Joo. Näinhän se menee. Mutta valitettavasti siten on niitä idareita ja retardeja, joiden vuoksi homma ei luonnistu ihan näin. Kyllä suomi on imho oikeusvaltio, hörhöjen takia hommat vaan välillä mutkistuu

Oon samaa mieltä että suomi on oikeusvaltio, ei poliisivaltio. Mutta haluan myös pitää sen niin ja siksi musta on hyvä että tutkitaan tehtiinkö tässä ylilyöntejä ja jos/(imho)kun niitä tehtiin, niistä tulee sanktioita jollekin. *piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

kaynessi

#100 • • kaynessi

Jone, 15.9.2006 13:54:
---
Kaynessi, 15.9.2006 13:49:

---

JO NYT ON VITTU?

Nyt alkaa kyl oikeasti palamaan käämi. Osaatko sä vitun pelle yhtään lukea mitä mä olen täällä kirjoittanut?

"B laah mikä tyyppi!!oneone11"

Ei saatana. Lue ja ymmärrä ensin - tule avautumaan mulle vasta sitten.

En vaivautunut enempää tutkimaan asiaa kun asenne on jo alussa tuollainen.... Enkä vaivaudu edelleenkään..