Bileissä sukupolvesta toiseen

97 posts, 5 pages, 29,835 views

Avatar
#61 • • Fuzzy Guest
*nauru* Tjaa-a.. Alan varmaa tulee oikeesti kohta vanhaks ku en oo niin scenes että kuulisin mitää tommosii.. *tirsk*
[/quote]

Mikäköhän ois sitte oikee ikä bilettämiseen ku mun pitää venaa et mä kasvaisin "aikuiseksi" ja sä oot jo liian vanha?*iloinen* Vissii jtn siltä väliltä*joo* jepjep! UG:itä kehiin...*aplodit*
Takyon

Posts: 2,945

#62 • • Takyon Möwkö
Kuutisen vuotta takana aktiivista bileissä käyntiä ja moneen kertaan ehtinyt jo siinäkin ajassa naamat vaihtua, tosin osasyynä on varmasti sekin että harvemmin tulee enään käytyä noissa massatapahtumissa. Nykyään valitsee tosiaan bileensä aika paljon tarkemmin kuin vielä pari vuotta sitten, eli sen mukaan mikä oikeasti kiinnostaa niin sinne menen.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#63 • • cjet Guest

fuzziest, 9.9.2006 17:20:
*nauru* Tjaa-a.. Alan varmaa tulee oikeesti kohta vanhaks ku en oo niin scenes että kuulisin mitää tommosii.. *tirsk*

---


Mikäköhän ois sitte oikee ikä bilettämiseen ku mun pitää venaa et mä kasvaisin "aikuiseksi" ja sä oot jo liian vanha?*iloinen* Vissii jtn siltä väliltä*joo* jepjep! UG:itä kehiin...*aplodit*



Sano muuta. *nauru* Ehkä tästä päästäisiinkin vihdoin muotoilemaan jotenkin lausetta "Many generations but only one nation..." *pepsodent* Mä en muuten sit sanonu sitä kasvamis läppää mitenkään muuten kuin ihan huumorilla... Pelkkiä numeroita. *hymy*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#64 • • Kon-tiki The Unsinkable

fuzziest, 9.9.2006 15:58:
En tiedä liittyykö tää mitenkään aiheeseen, mut tuli vaan mieleen että ois kiva jos ois eri bileissä eri ikärajoja! Joissain 18 ja joissain vaik 26 tai jtn!



Eilenhän olis entisessä Kuvataideakatemiassa ollut K50-disko. Sinne jopa tämä tantti olis ollut liian nuori, kun kuulemma paperit kysytään ovella.

Ei sillä että siellä mitään konemusiikkia olisi kuullut, mutta onpahan aika ainutlaatuinen ikäraja kuitenkin.
Avatar
#65 • • Fuzzy Guest

Kon-tiki, 9.9.2006 17:42:
---
fuzziest, 9.9.2006 15:58:
En tiedä liittyykö tää mitenkään aiheeseen, mut tuli vaan mieleen että ois kiva jos ois eri bileissä eri ikärajoja! Joissain 18 ja joissain vaik 26 tai jtn!
---


Eilenhän olis entisessä Kuvataideakatemiassa ollut K50-disko. Sinne jopa tämä tantti olis ollut liian nuori, kun kuulemma paperit kysytään ovella.

Ei sillä että siellä mitään konemusiikkia olisi kuullut, mutta onpahan aika ainutlaatuinen ikäraja kuitenkin.


ahaha!*nauru*
juu ehkä mun kantsii varoo mitä mä toivon...(K-50!!!??)
Avatar
#66 • • Fuzzy Guest

Cjet, 9.9.2006 17:39:
---
fuzziest, 9.9.2006 17:20:
*nauru* Tjaa-a.. Alan varmaa tulee oikeesti kohta vanhaks ku en oo niin scenes että kuulisin mitää tommosii.. *tirsk*

---


Mikäköhän ois sitte oikee ikä bilettämiseen ku mun pitää venaa et mä kasvaisin "aikuiseksi" ja sä oot jo liian vanha?*iloinen* Vissii jtn siltä väliltä*joo* jepjep! UG:itä kehiin...*aplodit*

---


Sano muuta. *nauru* Ehkä tästä päästäisiinkin vihdoin muotoilemaan jotenkin lausetta "Many generations but only one nation..." *pepsodent* Mä en muuten sit sanonu sitä kasvamis läppää mitenkään muuten kuin ihan huumorilla... Pelkkiä numeroita. *hymy*


youp! En ottanu sitä tosissaan... enpä..*hih* Juu numeroita! on..*joo*
Avatar
#67 • • cjet Guest

Kon-tiki, 9.9.2006 17:42:

Eilenhän olis entisessä Kuvataideakatemiassa ollut K50-disko. Sinne jopa tämä tantti olis ollut liian nuori, kun kuulemma paperit kysytään ovella.

Ei sillä että siellä mitään konemusiikkia olisi kuullut, mutta onpahan aika ainutlaatuinen ikäraja kuitenkin.



Mitä ihmettä.. *nauru* Tuleekohan sit ku me ollaan vanhoja, nii K50 konemusa-bileitä jossain kaivohuoneella.. *tirsk*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#68 • • Kon-tiki The Unsinkable

Cjet,
Tuleekohan sit ku me ollaan vanhoja, nii K50 konemusa-bileitä jossain kaivohuoneella.. *tirsk*



Tulis vaan! Koko ilta Maydayteemaa, U96:sta ja Unity Themeä... jengi tamppaa polvikierukat rytkyen... dj:t jo sen verran tutisevia, että laukkojen spottailu onnistuu kuulolaitteellakin... ja sehän sopii huonokuntoisimmille jotka, kuten 2000-luvun alussakin, pousaavat baaritiskiä vasten *nauru*
Avatar
#69 • • cjet Guest

Kon-tiki, 9.9.2006 20:42:
---
Cjet,
Tuleekohan sit ku me ollaan vanhoja, nii K50 konemusa-bileitä jossain kaivohuoneella.. *tirsk*

---


Tulis vaan! Koko ilta Maydayteemaa, U96:sta ja Unity Themeä... jengi tamppaa polvikierukat rytkyen... dj:t jo sen verran tutisevia, että laukkojen spottailu onnistuu kuulolaitteellakin... ja sehän sopii huonokuntoisimmille jotka, kuten 2000-luvun alussakin, pousaavat baaritiskiä vasten *nauru*



*lmao* Sydämentahdistaja potkii tyhjää bassolinen takia.. *tirsk*
rec

Posts: 2,923

#70 • • rec

Mark Hamilton, 7.9.2006 17:25:
Minua ei ole nähty bileissä aikoihin, vaikka olenkin käynyt bileissä niin paljon, että olen nähnyt monta sellaista asiaa jota kutsun sukupolven vaihdokseksi bileissä. Eli, siis ne samat kanta naamat vaihtuu toisiin.

Mikä saa ihmiset jäämään pois bileistä vai ovatko nämä sitten jonkun bileiskäkäymisbuumin takia bileissä?

Pahoitteleen jos tällainen topic jo on...



Miks jengi alkaa feidaantuu pois?

1) seurustelu/avioliitto/opiskelu/jne...
2) muut "sijoituskohteet"
3) konemusiikki tyylin vaihtuminen
4) kasvaminen ko. kulttuurissa
5) harrasteen suoritusmuoto "kotituottaja/dj" :)
6) ns. henk.koht. bileet (esim. omalla treeniksellä pousaaminen)
7) yleisistä bileistä poistuminen, syynä erikoisuuksien hakeminen
8) pienet piirit tietyssä mielessä

Siinä pari esimerkkiä... niinkoo mun miälest.
Bio

Posts: 4,429

#72 • • Bio The Bullies / Pinky

LooPy, 14.9.2006 17:02:
9) Ei jaksa/kiinnosta enää



Juu, välil ei jaksa vaan kiinnostaa. Itellä ainakin 3-4 viikonloppua putkeen (+ jotkut arki-illat) on raja ja sit täytyy viettää kotona tai jossain muualla viikonloppu, jossa ei tarvi mihinkään bileisiin lähteä.

Vaihtelu tekee hyvää ja vois koittaa enemmän alkaa käymään toisenlaisissa bileissä.
mange

Posts: 1,913

#73 • • mange Terrorcraft
Itselläkin jäänyt bileet vähemmälle koska ns. normi bileet eivät oikein enää innosta. Tosin kyllä niissä tulee välillä käytyy lähinä tuttuja moikkailemassa. Mutta sitten taas tälläset kemut kuin Mosso Fashionic niin sellaset taas herättää mielenkiintoa huomattavasti. Eli että bileissä on myös muutakin tapahtumaa kuin vain se että dj/artisti vääntää biisejä. Tälläsiä juttuja kaipaisin lisää näihin nyky pippaloihin.
rec

Posts: 2,923

#74 • • rec

LooPy, 14.9.2006 17:02:
---
Real Charly, 14.9.2006 16:53:
---
Siinä pari esimerkkiä... niinkoo mun miälest.

---

Noi on kyl hyviä.

9) Ei jaksa/kiinnosta enää



Tätä nyt en laittanut sen takia, kun se aiemmin tuolla on käsittääkseni mainittu jo muutamaan otteeseen. Päätin laittaa vähemmän käytettyjä esimerkkejä, mutta kiitän lisäyksestä siitä huolimatta. *hymy*
villelope

Posts: 2,846

#75 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Real Charly, 15.9.2006 10:28:
---
Tätä nyt en laittanut sen takia, kun se aiemmin tuolla on käsittääkseni mainittu jo muutamaan otteeseen. Päätin laittaa vähemmän käytettyjä esimerkkejä, mutta kiitän lisäyksestä siitä huolimatta. *hymy*


*hymy*

Aavistelin ajatuksenkulkusi oikein, mutta ajattelin lisätä tuon vaihtoehdon, sillä en lukenut threadia alusta loppuun.

Mutta edelleen, probsit hyvästä ja järkeenkäyvästä listasta. *piis*
evvk

Posts: 1,918

#76 • • evvk

Real Charly, 14.9.2006 16:53:
---

1) seurustelu/avioliitto/opiskelu/jne...


Siinä pari esimerkkiä... niinkoo mun miälest.



Mielestäni opiskelu harvemmin ajaa pois bileistä koska kukaan ei opiskele yöllä... joku yliopiston opiskelija hikipinko saattas lukee tentteihin yötäpäivää eikä näin kerkiäisi bileisiinkään.

Jos seurustelu alkaa jonkun kanssa joka ei bileissä käy niin silloin bileet voi jäädä. Jotkut voi tietysti löytää seurustelukumpanin bileistä mutta ei uskoakseni kovin moni.
rec

Posts: 2,923

#77 • • rec

Mark HamiltonMielestäni opiskelu harvemmin ajaa pois bileistä koska kukaan ei opiskele yöllä... joku yliopiston opiskelija hikipinko saattas lukee tentteihin yötäpäivää eikä näin kerkiäisi bileisiinkään.



Eiks tää ollu aika ristiriitainen lause?!! :D

... löytää seurustelukumpanin bileistä mutta ei uskoakseni kovin moni.



Allekirjoittanut ainakin löysi. Naimisiin pitäis kohta mennä. *igor**nauru**piis*


np. Onyx - Fuck Dat (Reiko's RMX) *hihu*
hrdkvr

Posts: 3,929

#78 • • hrdkvr KURGO
mul kävi tuuri et vaimokin diggaa konemusiikista..

varsinkin kevyemmästä technosta, dru'n bassista ja vanhasta ravesta.. mut on aika kaikkiruokainen kun raahaan sen bileisiin.. harami vaan et pari viimeistä kertaa se on yht'äkkiä väsähtänyt niin totaalisesti että bileistä ei oikee oo tullu mitään (tsori vaan vorresteri..mut tuleehan näitä viel)

--
-keep it hard-

evvk

Posts: 1,918

#79 • • Edited evvk

Real Charly, 15.9.2006 13:51:
---
Mielestäni opiskelu harvemmin ajaa pois bileistä koska kukaan ei opiskele yöllä... joku yliopiston opiskelija hikipinko saattas lukee tentteihin yötäpäivää eikä näin kerkiäisi bileisiinkään.
---


Eiks tää ollu aika ristiriitainen lause?!! :D




On se vähän joo. Mutta esim. joku amitsun tai vaikka iltalukion opiskelija tuskin lopettaa pileissä käyntiä. Yliopistossa taas tarvii lukee tentteihin niin paljon että vähintäänkin bileet jää vähemmälle.


Real Charly, 15.9.2006 13:51:

Allekirjoittanut ainakin löysi. Naimisiin pitäis kohta mennä. *igor**nauru**piis*


np. Onyx - Fuck Dat (Reiko's RMX) *hihu*



No onneksi olkoon!
kriba

Posts: 173

#80 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

ipe, 7.9.2006 18:22:
---
Juhgu, 7.9.2006 18:20:
---
Individual, 7.9.2006 17:28:
Eiks jotkut puhu maagisesta kolmesta vuodesta
---


Jep, kolmen vuoden biletyksen jälkeen nimittäin alkaa maksa vinkua ja poksahdella, jolloin ei voi enää juoda. Ja koska bileissä ei tunnetusti voi olla selvinpäin, loppuu bileissäkäynti siihen.

---


höpö höpö! amatöörit... *känni*



Ja sitten on myös niitä jotka vuodesta toiseen jaksaa tampata ilman alkomaholia tai muita piristeitä vuodesta toiseen. Itsekkin jo -95 vuodesta alkaen käyny kekkereissä ja vielä kulkee ja kovaa. Jää monet nuoremmat vieläkin taakse :)