[/quote]
Mikäköhän ois sitte oikee ikä bilettämiseen ku mun pitää venaa et mä kasvaisin "aikuiseksi" ja sä oot jo liian vanha? Vissii jtn siltä väliltä jepjep! UG:itä kehiin...
97 posts, 5 pages, 30,834 views
fuzziest, 9.9.2006 17:20:
Tjaa-a.. Alan varmaa tulee oikeesti kohta vanhaks ku en oo niin scenes että kuulisin mitää tommosii..
---
Mikäköhän ois sitte oikee ikä bilettämiseen ku mun pitää venaa et mä kasvaisin "aikuiseksi" ja sä oot jo liian vanha? Vissii jtn siltä väliltä jepjep! UG:itä kehiin...
fuzziest, 9.9.2006 15:58:
En tiedä liittyykö tää mitenkään aiheeseen, mut tuli vaan mieleen että ois kiva jos ois eri bileissä eri ikärajoja! Joissain 18 ja joissain vaik 26 tai jtn!
Kon-tiki, 9.9.2006 17:42:
---
fuzziest, 9.9.2006 15:58:
En tiedä liittyykö tää mitenkään aiheeseen, mut tuli vaan mieleen että ois kiva jos ois eri bileissä eri ikärajoja! Joissain 18 ja joissain vaik 26 tai jtn!
---
Eilenhän olis entisessä Kuvataideakatemiassa ollut K50-disko. Sinne jopa tämä tantti olis ollut liian nuori, kun kuulemma paperit kysytään ovella.
Ei sillä että siellä mitään konemusiikkia olisi kuullut, mutta onpahan aika ainutlaatuinen ikäraja kuitenkin.
Cjet, 9.9.2006 17:39:
---
fuzziest, 9.9.2006 17:20:
Tjaa-a.. Alan varmaa tulee oikeesti kohta vanhaks ku en oo niin scenes että kuulisin mitää tommosii..
---
---
Sano muuta. Ehkä tästä päästäisiinkin vihdoin muotoilemaan jotenkin lausetta "Many generations but only one nation..." Mä en muuten sit sanonu sitä kasvamis läppää mitenkään muuten kuin ihan huumorilla... Pelkkiä numeroita.
Kon-tiki, 9.9.2006 17:42:
Eilenhän olis entisessä Kuvataideakatemiassa ollut K50-disko. Sinne jopa tämä tantti olis ollut liian nuori, kun kuulemma paperit kysytään ovella.
Ei sillä että siellä mitään konemusiikkia olisi kuullut, mutta onpahan aika ainutlaatuinen ikäraja kuitenkin.
Cjet,
Tuleekohan sit ku me ollaan vanhoja, nii K50 konemusa-bileitä jossain kaivohuoneella..
Kon-tiki, 9.9.2006 20:42:
---
Cjet,
Tuleekohan sit ku me ollaan vanhoja, nii K50 konemusa-bileitä jossain kaivohuoneella..
---
Tulis vaan! Koko ilta Maydayteemaa, U96:sta ja Unity Themeä... jengi tamppaa polvikierukat rytkyen... dj:t jo sen verran tutisevia, että laukkojen spottailu onnistuu kuulolaitteellakin... ja sehän sopii huonokuntoisimmille jotka, kuten 2000-luvun alussakin, pousaavat baaritiskiä vasten
Mark Hamilton, 7.9.2006 17:25:
Minua ei ole nähty bileissä aikoihin, vaikka olenkin käynyt bileissä niin paljon, että olen nähnyt monta sellaista asiaa jota kutsun sukupolven vaihdokseksi bileissä. Eli, siis ne samat kanta naamat vaihtuu toisiin.
Mikä saa ihmiset jäämään pois bileistä vai ovatko nämä sitten jonkun bileiskäkäymisbuumin takia bileissä?
Pahoitteleen jos tällainen topic jo on...
Real Charly, 14.9.2006 16:53:
---
Siinä pari esimerkkiä... niinkoo mun miälest.
LooPy, 14.9.2006 17:02:
9) Ei jaksa/kiinnosta enää
LooPy, 14.9.2006 17:02:
---
---
---
Noi on kyl hyviä.
9) Ei jaksa/kiinnosta enää
Real Charly, 15.9.2006 10:28:
---
Tätä nyt en laittanut sen takia, kun se aiemmin tuolla on käsittääkseni mainittu jo muutamaan otteeseen. Päätin laittaa vähemmän käytettyjä esimerkkejä, mutta kiitän lisäyksestä siitä huolimatta.
---
1) seurustelu/avioliitto/opiskelu/jne...
Mark HamiltonMielestäni opiskelu harvemmin ajaa pois bileistä koska kukaan ei opiskele yöllä... joku yliopiston opiskelija hikipinko saattas lukee tentteihin yötäpäivää eikä näin kerkiäisi bileisiinkään.
... löytää seurustelukumpanin bileistä mutta ei uskoakseni kovin moni.
Real Charly, 15.9.2006 13:51:
---
Mielestäni opiskelu harvemmin ajaa pois bileistä koska kukaan ei opiskele yöllä... joku yliopiston opiskelija hikipinko saattas lukee tentteihin yötäpäivää eikä näin kerkiäisi bileisiinkään.
---
Eiks tää ollu aika ristiriitainen lause?!! :D
Real Charly, 15.9.2006 13:51:
Allekirjoittanut ainakin löysi. Naimisiin pitäis kohta mennä.
np. Onyx - Fuck Dat (Reiko's RMX)
ipe, 7.9.2006 18:22:
---
Juhgu, 7.9.2006 18:20:
---
Individual, 7.9.2006 17:28:
Eiks jotkut puhu maagisesta kolmesta vuodesta
---
Jep, kolmen vuoden biletyksen jälkeen nimittäin alkaa maksa vinkua ja poksahdella, jolloin ei voi enää juoda. Ja koska bileissä ei tunnetusti voi olla selvinpäin, loppuu bileissäkäynti siihen.
---
höpö höpö! amatöörit...