Mikä saa ihmiset jäämään pois bileistä vai ovatko nämä sitten jonkun bileiskäkäymisbuumin takia bileissä?
Pahoitteleen jos tällainen topic jo on...
97 posts, 5 pages, 30,775 views
Individual, 7.9.2006 17:28:
Eiks jotkut puhu maagisesta kolmesta vuodesta, että se on se aika, jonka jälkeen aika monet saavat parempaa sisältöä elämäänsä ja sitten jos vielä sen kolmen vuoden jälkeenkin on "skenessä", niin sitten ei lähde kulumallakaan.
Eiks jotkut puhu maagisesta kolmesta vuodesta
Juhgu, 7.9.2006 18:20:
---
Eiks jotkut puhu maagisesta kolmesta vuodesta
---
Jep, kolmen vuoden biletyksen jälkeen nimittäin alkaa maksa vinkua ja poksahdella, jolloin ei voi enää juoda. Ja koska bileissä ei tunnetusti voi olla selvinpäin, loppuu bileissäkäynti siihen.
eikö sun pitäs antaa joku omakohtanen tulkinta syistä koska kirjoitit: Minua ei ole nähty bileissä aikoihin ??Mark Hamilton, 7.9.2006 17:25:
Minua ei ole nähty bileissä aikoihin, vaikka olenkin käynyt bileissä niin paljon, että olen nähnyt monta sellaista asiaa jota kutsun sukupolven vaihdokseksi bileissä. Eli, siis ne samat kanta naamat vaihtuu toisiin.
Mikä saa ihmiset jäämään pois bileistä vai ovatko nämä sitten jonkun bileiskäkäymisbuumin takia bileissä?
Pahoitteleen jos tällainen topic jo on...
Howdy, 7.9.2006 18:20:
Kai mä en sit lähe kulumallakaan
Tosin aika vähän tulee enään käytyä
Eiks jotkut puhu maagisesta kolmesta vuodesta, että se on se aika, jonka jälkeen aika monet saavat parempaa sisältöä elämäänsä ja sitten jos vielä sen kolmen vuoden jälkeenkin on "skenessä", niin sitten ei lähde kulumallakaan.
rmtn, 7.9.2006 18:44:
---
eikö sun pitäs antaa joku omakohtanen tulkinta syistä koska kirjoitit: Minua ei ole nähty bileissä aikoihin ??
rmtn, 7.9.2006 18:48:
---
Howdy, 7.9.2006 18:20:
Kai mä en sit lähe kulumallakaan
Tosin aika vähän tulee enään käytyä
---
eikö noi taas oo melkein toisensa pois sulkevia? ;)
Zapa, 7.9.2006 19:05:
On niitä jotka käy bileissä trendikkyyden, kaveripiirin, kokeilunhalun jne takia ja sitten on niitä jotka diggaa musiikista. Yleensä nuo ekana mainitut tippuu pois parissa vuodessa ja jäljelle jää ne ketkä tuntee oikeasti jotain musiikkia kohtaan.
"Not everyone understands House music; it's a spiritual thing; a body thing; a soul thing"
n 14 vuotta bileitä takana.
Zapa, 7.9.2006 19:05:
ja jäljelle jää ne ketkä tuntee oikeasti jotain musiikkia kohtaan.
Mark Hamilton, 7.9.2006 19:03:
Syy miksi lopetin mm. DJ keikkojen saannin yrittämisen oli se että rahansaanti mahikset kannattavalla tasolla on liian pienet ja keikkojen saaminen vaati tiettyä osaamista.