367 posts, 19 pages, 84,647 views
Individual, 19.10.2006 15:34:
---
Onhan se kolkko, mutta täytenä niin hieno mesta, ettei mitään rajaa. Se fiilis, se fiilis, mutta kuten sanottua, nyt kun sitä ei pystytty ihmisten mielenkiinnon puutteesta johtuen toteuttamaan, niin miksipä sitä sitten pitämään väkipakolla siellä (tiedä olisiko tämä ollut millään muotoa edes mahdollista ko. lipunmyynnillä), vaan viedään sitten tapahtuma sellaiseen paikkaan missä se varmasti rokkaa ja räjäyttää katon ilmaan. Mutta kun olis tahtonut isoa ja nyt ei saa niin isoa , niin se hieman vituttaa, siis tässä vaiheessa. Su- yöllä kotiin matkatessa voi olla maailman onnellisin ihminen keikan jälkeen.
---
Äh, etkä ole. Kivaa siellä tulee olemaan.
Hermosura, 19.10.2006 15:37:
ite oon kyl kyrpä otassa ,koska stockholmin akustiikka kusee niin saatanasti. ei helvetti!
näköjään ei pidä olla selvinpäin keikalla niin ei vituta soundipuoli teknisesti... blaah.
kriba
Tosi optimistista jengii tääl. Meitsi on ainaki ihan fiiliksissä, osittain sen takii ettei alan bileis oo tullu oltuu pitkii aikoihi, mut tietty myös line-upin. Se mun mielestä on koomista et aina voidaa narista ja valittaa jostai. Koskaa ei olla tyytyväisii vaikkei koko bileitä ole vielä edes ollu. Meitsi ainaki menee paikalle ja pitää helvetin hauskaa koko raha edestä ja ehkä vähän vielä enemmänki. Sit jos on paskat bileet ja dekot ym sit tuun avautuu ja aukoo päätä tänne. Vähä skarppausta toho touhuu .
Damo, 19.10.2006 18:33:
En zekannu aikasempaa keskusteluu et oliks jollain sama ongelma.
Tosiaan oon jo kauan sit ostanu lipun ja nyt tulee tämmöne käänne sitte. Ja mulla kun ei tota 18 vuotta oo viel ihan lasissa. Meni taas nii fiilikset et huhhuh..
Palautanko lipun ja jään nyhvää himaa ku kemut viedää jalkoje alta. Jipii.
xybo, 19.10.2006 21:06:
Sivujen mukaan se on 1000m2.. eli kaipa sinne joku 500-600 mahtuu kö oikein änkee =)
Pyr0n, 19.10.2006 22:03:
Harmittaa parin frendin puolesta. Molemmat 17 vuotiaita faneja ja pitkän aikaa ollut hirveä hehkutus näistä kemuista. Sit tulee tällänen takaisku et kemut siirretään k18 paikkaan...
Lauri, 19.10.2006 15:10:
Veikkaanpa että pikemminkin päinvastoin. Underworld toimii
klubikeikalla takuuvarmasti kuin svengaava hirvi ja uskoisin
että fiilis muutenkin on melkolailla kädet katossa - varsinkin
jos vetävät Born Slippyn... :)
kilobitti, 19.10.2006 23:22:
---
Lauri, 19.10.2006 15:10:
Veikkaanpa että pikemminkin päinvastoin. Underworld toimii
klubikeikalla takuuvarmasti kuin svengaava hirvi ja uskoisin
että fiilis muutenkin on melkolailla kädet katossa - varsinkin
jos vetävät Born Slippyn... :)