UNDERWORLD (UK) live 21.10.2006 @ Helsinki

367 posts, 19 pages, 83,983 views

yana

Posts: 877

#161 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld


ei toi hallissa toimi yhtaaaan :( hyva vaan etta on klubikeikka
kriba

Posts: 173

#162 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Individual, 19.10.2006 15:34:
---

Onhan se kolkko, mutta täytenä niin hieno mesta, ettei mitään rajaa. Se fiilis, se fiilis, mutta kuten sanottua, nyt kun sitä ei pystytty ihmisten mielenkiinnon puutteesta johtuen toteuttamaan, niin miksipä sitä sitten pitämään väkipakolla siellä (tiedä olisiko tämä ollut millään muotoa edes mahdollista ko. lipunmyynnillä), vaan viedään sitten tapahtuma sellaiseen paikkaan missä se varmasti rokkaa ja räjäyttää katon ilmaan. Mutta kun olis tahtonut isoa ja nyt ei saa niin isoa *justjoo*, niin se hieman vituttaa, siis tässä vaiheessa. Su- yöllä kotiin matkatessa voi olla maailman onnellisin ihminen keikan jälkeen.

---

Äh, etkä ole. Kivaa siellä tulee olemaan. *vink*



Totta. Fiilis on tärkein ja se syntyy sillä porukalla. Joo siis totta hemmetis olis ollu hienoo tampata ja bilettää 20th muun bilehullun kanssa, mut kaikkee ei voi aina saada. (Mitä sinne jäähallii edes mahtuu porukkaa?)
Ei voi ku venata ja kattoo mitä tapahtuu. :)

Ja tulpat messii!
johannyt

Posts: 454

#164 • • johannyt helvetiac

Hermosura, 19.10.2006 15:37:
ite oon kyl kyrpä otassa ,koska stockholmin akustiikka kusee niin saatanasti. ei helvetti!
näköjään ei pidä olla selvinpäin keikalla niin ei vituta soundipuoli teknisesti... blaah.



joo no tosi kännis tuolla pitää(saa) kyl olla verrattuna et jäähallille ois voinu(pitäny) mennä lähes selvänä.

mut ok, kristol etkot!
kolina

Posts: 315

#165 • • kolina
toivottavasti täältä ei lopu happi, niinku mm. Tiesto @ ylikuormitettu hesari pääsi käymään.

nim. saunavihdat messiin *hikoil*
vergio

Posts: 218

#166 • • vergio barbaari
Soon, so very soooon!!! *sydän*

--
Anna mun bailaa...

Tarsu

Posts: 2,449

#167 • • Tarsu
tanaa ois tohinat taal riikassa!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Damo

Posts: 72

#168 • • Damo Salo U.G.
En zekannu aikasempaa keskusteluu et oliks jollain sama ongelma.
Tosiaan oon jo kauan sit ostanu lipun ja nyt tulee tämmöne käänne sitte. Ja mulla kun ei tota 18 vuotta oo viel ihan lasissa. Meni taas nii fiilikset et huhhuh..
Palautanko lipun ja jään nyhvää himaa ku kemut viedää jalkoje alta. Jipii.

--
You are gonna kiss the sun, and taste the motherfucking rainbow!

Andrei

Posts: 299

#169 • • Andrei

kriba
Tosi optimistista jengii tääl. Meitsi on ainaki ihan fiiliksissä, osittain sen takii ettei alan bileis oo tullu oltuu pitkii aikoihi, mut tietty myös line-upin. Se mun mielestä on koomista et aina voidaa narista ja valittaa jostai. Koskaa ei olla tyytyväisii vaikkei koko bileitä ole vielä edes ollu. Meitsi ainaki menee paikalle ja pitää helvetin hauskaa koko raha edestä ja ehkä vähän vielä enemmänki. Sit jos on paskat bileet ja dekot ym sit tuun avautuu ja aukoo päätä tänne. Vähä skarppausta toho touhuu .



Pystytkö ymmärtämään sellaista asiaa, että oli vähän toisenlaiset odotukset. Kaikki voi mennä hyvin, ainakin minun kohdallani, koska esimerkiksi pääsen 29-vuotiaana sisään jne., mutta alle 18-vuotiata faneja käy vähän sääliksi.
Etkä voi väittää että tämä homma olisi hyvin hoidettu...

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

littlebig

Posts: 753

#170 • • littlebig aaat-chi kung
stokiksessa on 1000m2, 3 eri kerrosta ja aika suuri osa klubista on sellaista mikä ei ole lavan tuntumassa. Yrittääkö ne oikeasti saada paikan täyteen porukkaa ja kuvittelee että osa ihmisistä jää alabaariin keikkaa fiilistelee???? *ding**ding**ding*
tosta tulee niin happikatoa ja sillipurkkia et pahaa tekee jo valmiiksi

--
straight ______

gay ^______^

anis

Posts: 2,451

#171 • • anis
No jee jee.. Maksoin 40e jostain klubikeikasta.. Luulin pääseväni jäähalliin*nyyh* No, kai sinne Stockholmiin on sitten raahauduttava.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jake

Posts: 792

#172 • • Edited Jake saloUG

Damo, 19.10.2006 18:33:
En zekannu aikasempaa keskusteluu et oliks jollain sama ongelma.
Tosiaan oon jo kauan sit ostanu lipun ja nyt tulee tämmöne käänne sitte. Ja mulla kun ei tota 18 vuotta oo viel ihan lasissa. Meni taas nii fiilikset et huhhuh..
Palautanko lipun ja jään nyhvää himaa ku kemut viedää jalkoje alta. Jipii.



mä voin lainaa sulle mun ajokorttia *pepsodent*

Mut on toi oikeesti pirun ikävää et joutuu nyt jäämään ulkopuolelle sen takia et ikä ei riitä.

Kuinka paljon muuten toi diskotek vetää jengiä?? et kuinka paljon on loppuunmyyty?
mietin vaan sitä että jonkun verran taitaa tapahtumasta tulla takkiin?
Jake

Posts: 792

#174 • • Edited Jake saloUG

xybo, 19.10.2006 21:06:
Sivujen mukaan se on 1000m2.. eli kaipa sinne joku 500-600 mahtuu kö oikein änkee =)



Eli tulee kyl aikas roimasti persnettoo bileistä.
Elleivät ole olleet fiksuja ja säätänyt viinanmyynnistä jotain diiliä.(mut tolla varoitus ajalla tuskin)

Tai noh tuleehan siinä kyl säästöäkin aika paljon, lava, tekniikka,hallivuokra, järkkärit, et voi toisaalta olla kyl ihan peliveto, kun oikein rupes miettimään..

Mut luojan kiitos ei peruuttaneet kokonaan.
Pyr0n

Posts: 617

#175 • • Pyr0n Metsänpeikko
Harmittaa parin frendin puolesta. Molemmat 17 vuotiaita faneja ja pitkän aikaa ollut hirveä hehkutus näistä kemuista. Sit tulee tällänen takaisku et kemut siirretään k18 paikkaan... *igor*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Individual

Posts: 10,942

#176 • • Edited Individual HYPNO!

Pyr0n, 19.10.2006 22:03:
Harmittaa parin frendin puolesta. Molemmat 17 vuotiaita faneja ja pitkän aikaa ollut hirveä hehkutus näistä kemuista. Sit tulee tällänen takaisku et kemut siirretään k18 paikkaan... *igor*


Tätä nyt on tyhmä verrata, mutta teen sen silti, koska kerran olen aiemmin ollut tapahtumassa, joka siirrettiin pienempään paikkaan. Silloin kyseessä oli Maiden vokalisti Bruce Dickinsonin soolokiertueen keikka, joka pidettiin Kultsan sijasta Tavastialla juurikin huonosta lipunmyynnistä johtuen. Silloin kyllä alle 18 v:t pääsivät sisään, oliko sitten niin, että yläkerrasta sai aikuiset viinaa ja alakerrasta lapset limpparia tms... mutta keikalla olivat.

Ja mutuna heittäisin, että tuskinpa alle 18 vuotiaitten määrä lipun ostaneista on kauhean iso, joskin toisaalta täyteen ammutussa Diskotekissä ei liene näin lyhyellä? varoajalla tai muutenkaan mahdollisuuksia erikoisjärjestelyihin esim. rajatun anniskelualueen järkkäämiseksi tms. tai henkkarirumbaan baaritiskeillä, en tiedä. Paska juttu silti. :(
Pyr0n

Posts: 617

#177 • • Edited Pyr0n Metsänpeikko
En ollut tossa piruja seinille maalaamassa. Kunhan harmittaa kavereiden puolesta. Mutta kyllä heitä patistin sinne ovelle kysymään mikä on tilanne, kuka ties pääsisikin sisään ja toivotaan parasta. *hymy*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

ComaBlack

Posts: 4

#178 • • ComaBlack Aleksi
2 lippuu tarjolla. Mailatkaa [email protected]

Kiva ku täs 2 kk hehkutettu ja yhtäkkii sit siirrytää jonnekki k-18 ravintolaan/baariin?

--
reiv

kilobitti

Posts: 2,419

#179 • • kilobitti 1-2-3 techno

Lauri, 19.10.2006 15:10:
Veikkaanpa että pikemminkin päinvastoin. Underworld toimii
klubikeikalla takuuvarmasti kuin svengaava hirvi ja uskoisin
että fiilis muutenkin on melkolailla kädet katossa - varsinkin
jos vetävät Born Slippyn... :)



Mä kans uskon ja luotan....ja odotan ku kuuta nousevaa*joo**piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Individual

Posts: 10,942

#180 • • Individual HYPNO!

kilobitti, 19.10.2006 23:22:
---
Lauri, 19.10.2006 15:10:
Veikkaanpa että pikemminkin päinvastoin. Underworld toimii
klubikeikalla takuuvarmasti kuin svengaava hirvi ja uskoisin
että fiilis muutenkin on melkolailla kädet katossa - varsinkin
jos vetävät Born Slippyn... :)
---


Mä kans uskon ja luotan....ja odotan ku kuuta nousevaa*joo**piis*


Keskinkertainen tästä illasta ei tule ainakaan missään tapauksessa.