UNDERWORLD (UK) live 21.10.2006 @ Helsinki

367 posts, 19 pages, 81,862 views

toni

Posts: 912

#141 • • Edited toni

nuance, 19.10.2006 13:36:
mun täytyy kyl sanoo et ihan sama vaikka vetäsivät public cornerissa, kunhan mä oon siellä.


Jos maksat neljäkymppii ni mä voin tulla kavereiden kaa istuu sun päälle ja soittaa underworldii mankasta...

No joo, jäähalli hieman harvemmalla porukalla ois ollu kiva. Ois ehkä mahtunu hieman heilumaankin toisin kuin silloin ku se on täynnä. Pitäkää hauskaa stokiksessa :D
Avatar
#142 • • Annakins Guest

toni, 19.10.2006 14:25:
No joo, jäähalli hieman harvemmalla porukalla ois ollu kiva. Ois ehkä mahtunu hieman heilumaankin toisin kuin silloin ku se on täynnä. Pitäkää hauskaa stokiksessa :D



Mun on kyl tähän pakko sanoo, et esiintyvälle taiteilijalle ei ole kovin hohdokasta jos yleisöä on paikalla 1/4 siitä mitä mahtuis.
Koneis.to

Posts: 11

#143 • • Edited Koneis.to
Underworldin konsertin paikka muuttuu


Lauantaina 21.10. pidettävän Underworldin konsertin esityspaikka
muuttuu. Konsertti pidetään klubikeikkana Ravintola Stockholm
Diskotekissa (Simonkatu 8), Helsingissä, jossa Underworld nähdään
Koneisto Live –tapahtuman pääesiintyjänä. Ennen Underworldiä lavalla
nähdään DJ Orkidea ja Darren Price (Uk).


Konsertti oli määrä pitää alun perin Helsingin Jäähallissa, mutta
esityspaikkaa on jouduttu muuttamaan tuotantoteknisistä syistä.
Ravintola Stockholm Diskotekissa ( www.stockholmdiskotek.fi)
pidettävä konsertti on loppuunmyyty,
mutta myynnissä on vielä rajoitettu määrä 8 euron hintaisia
pääsylippuja virallisille jatkoille keikan jälkeen Kulttuuriareena
Gloriassa, Pieni Roobertinkatu 12. Jatkoilla esiintyy legendaarisen
Kompakt Recordsin (GER) pietarilaisbändi scsi-9.
Jatkopaikan ovet avautuvat kello 23.00 - 04.00.


Ravintola Stockholm Diskotekin konsertissa on sisäänpääsyyn 18 vuoden ikäraja.
Jo ostetut liput kelpaavat sellaisenaan uuteen konserttipaikkaan tai
ne voi halutessa palauttaa ostopaikkaan.


Lipunmyynti:
Menolippu Oy, www.menolippu.fi, puh. (09) 2510 2987 tai Lippupalvelun
lippukaupat ja puhelinpalvelu puh. 0600 – 10800 (1,50 eur/min+pvm) tai
0600 - 10020 (5 /puhelu + pvm)
Lippuja voi ostaa myös Street Beat Recordsin myymälästä Helsingin
Aikatalosta, Mikonkatu 8 puh.09 632630
www.streetbeat.ac

Ovet avautuvat kello 19.00

Dj Orkidea 19.00
Dj Darren Price 20.30
Underworld Live 21.00

Konsertti päättyy klo 23.00

Järjestävä taho tarjoaa asiakkailleen bussikuljetuksen muuttuneen esiintymispaikan vuoksi välille Helsingin Jäähalli - Scandic Simonkenttä.

Kuljettaja ajaa reittiä non-stoppina klo 18.45-20.45 välisenä aikana.

www.koneis.to
yana

Posts: 877

#144 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

ville,
IMO vaan hyvä juttu, toimii paremmin klubikeikkana :)



ja isossa hallissa viela paremmin <3<3

vielakin tulee kylmia vareita kun muistelee niiden keikkaa sonarin isossa hallissa
toni

Posts: 912

#146 • • toni

Annakins, 19.10.2006 14:28:
Mun on kyl tähän pakko sanoo, et esiintyvälle taiteilijalle ei ole kovin hohdokasta jos yleisöä on paikalla 1/4 siitä mitä mahtuis.


Väkimäärän suhteen pitäisikin tähdätä kompromissiin, jolla sekä esiintyvän taiteilijan että asiakkaiden summattu hohdokkuus maksimoitaisiin (eikä siihen että maksimoidaan esiintyvän taiteilijan ja lippukassan hohdokkuus). Kenties se vois tässä tapauksessa olla jotain 2/3-3/4 kapasiteetista.. Enpä tiedä.
nuance

Posts: 1,963

#147 • • nuance cov ops, combat, sunrise
merikaapelihallihan se oikee paikka ois ollu.
yana

Posts: 877

#149 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Individual, 19.10.2006 14:36:
No joo, onhan siellä se Darren Price vielä mukana.



artistitoimistossa on kuitenkin kuultu ja tajuttu vaarin ja suomen koneeseen laitetaan Dave Pearce. enjoy.. not =D
Andrei

Posts: 299

#150 • • Andrei

uana, 19.10.2006 14:39:
---
Individual, 19.10.2006 14:36:
No joo, onhan siellä se Darren Price vielä mukana.

---


artistitoimistossa on kuitenkin kuultu ja tajuttu vaarin ja suomen koneeseen laitetaan Dave Pearce. enjoy.. not =D



Ei olisi mikään ihme. Sen verran kovia tekijämiehiä tämänkin jutun takana taitaa olla. Ei toimi markkinointi, eikä välttämättä toimi Plan b:kään. *släp*

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

kriba

Posts: 173

#151 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Andrei, 19.10.2006 14:47:
---
uana, 19.10.2006 14:39:
---
Individual, 19.10.2006 14:36:
No joo, onhan siellä se Darren Price vielä mukana.

---


artistitoimistossa on kuitenkin kuultu ja tajuttu vaarin ja suomen koneeseen laitetaan Dave Pearce. enjoy.. not =D

---


Ei olisi mikään ihme. Sen verran kovia tekijämiehiä tämänkin jutun takana taitaa olla. Ei toimi markkinointi, eikä välttämättä toimi Plan b:kään. *släp*



Tosi optimistista jengii tääl. Meitsi on ainaki ihan fiiliksissä, osittain sen takii ettei alan bileis oo tullu oltuu pitkii aikoihi, mut tietty myös line-upin. Se mun mielestä on koomista et aina voidaa narista ja valittaa jostai. Koskaa ei olla tyytyväisii vaikkei koko bileitä ole vielä edes ollu. Meitsi ainaki menee paikalle ja pitää helvetin hauskaa koko raha edestä ja ehkä vähän vielä enemmänki. Sit jos on paskat bileet ja dekot ym sit tuun avautuu ja aukoo päätä tänne. Vähä skarppausta toho touhuu .
Lauri

Posts: 1,051

#153 • • Lauri Devoted

john m, 19.10.2006 15:06:
hieman laimea fiilis voi olla discoteekissa mitenkään vähättelemättä artisteja.



Veikkaanpa että pikemminkin päinvastoin. Underworld toimii
klubikeikalla takuuvarmasti kuin svengaava hirvi ja uskoisin
että fiilis muutenkin on melkolailla kädet katossa - varsinkin
jos vetävät Born Slippyn... :)
delirium_

Posts: 291

#154 • • delirium_
aijahas, tällasta yllärii... eka ajatus et kuin helvetin täynnä mesta tulee olemaan ja miten tulee muutenkin asiat toimimaan sellasella väkimäärällä jossain baarissa ..meneekö koko ilta jonotellessa vessaan/baaritiskille vaiko mahtuuko kenties edes bilettämään *ding* minkähän kokonen mesta toi on? saa varmaan mennä ajoissa jonottelee sisään mut hauskaa koitetaan silti pitää täysillä! ..
Individual

Posts: 10,942

#155 • • Edited Individual HYPNO!

kriba, 19.10.2006 15:05:
Tosi optimistista jengii tääl. Meitsi on ainaki ihan fiiliksissä, osittain sen takii ettei alan bileis oo tullu oltuu pitkii aikoihi, mut tietty myös line-upin. Se mun mielestä on koomista et aina voidaa narista ja valittaa jostai.


Nyt jos tuon kokoluokan tuotannon esityspaikka heittää aivan täysin kuperkeikkaa ja se porukka, joka halliin on lipun ostaneet sullotaan ravintolaan, niin ei ole mikään ihme, että se hieman aiheuttaa harmaita hiuksia, kun pelätään sitä sillipurkkiefektiä, Jäähallin "tilaa olla, mennä ja hengittää"- vaihtoehdon sijaan. Olkoonkin sitten nyt paikkana intiimimpi klubiympäristö ja sen kautta tulossa varmasti yksi ainutlaatuisista hetkistä Suomen klubihistoriassa, koska voi nähdä noin ison bändin klubiolosuhteissa ison hallin sijaan. Eli ei täällä line-upista narista edelleenkään. Toiveena oli vain nähdä suurproduktio ja nyt siitä saataneen hieman karvalakimpi versio. Siis tämä vain oma mielipiteeni asiasta.

kriba, 19.10.2006 15:05:
Koskaa ei olla tyytyväisii vaikkei koko bileitä ole vielä edes ollu.


Viittaan tuohon ylläolevaan.

kriba, 19.10.2006 15:05:
Meitsi ainaki menee paikalle ja pitää helvetin hauskaa koko raha edestä ja ehkä vähän vielä enemmänki. Sit jos on paskat bileet ja dekot ym sit tuun avautuu ja aukoo päätä tänne. Vähä skarppausta toho touhuu .


Niin minäkin ajattelin pitää hauskaa. Let´s see what happens.
kriba

Posts: 173

#156 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Individual, 19.10.2006 15:16:
---
kriba, 19.10.2006 15:05:
Tosi optimistista jengii tääl. Meitsi on ainaki ihan fiiliksissä, osittain sen takii ettei alan bileis oo tullu oltuu pitkii aikoihi, mut tietty myös line-upin. Se mun mielestä on koomista et aina voidaa narista ja valittaa jostai.

---

Nyt jos tuon kokoluokan tuotannon esityspaikka heittää aivan täysin kuperkeikkaa ja se porukka, joka halliin on lipun ostaneet sullotaan ravintolaan, niin ei ole mikään ihme, että se hieman aiheuttaa harmaita hiuksia, kun pelätään sitä sillipurkkiefektiä, Jäähallin "tilaa olla, mennä ja hengittää"- vaihtoehdon sijaan. Olkoonkin sitten nyt paikkana intiimimpi klubiympäristö ja sen kautta tulossa varmasti yksi ainutlaatuisista hetkistä Suomen klubihistoriassa, koska voi nähdä noin ison bändin klubiolosuhteissa ison hallin sijaan. Eli ei täällä line-upista narista edelleenkään. Toiveena oli vain nähdä suurproduktio ja nyt siitä saataneen hieman karvalakimpi versio. Siis tämä vain oma mielipiteeni asiasta.


---
kriba, 19.10.2006 15:05:
Koskaa ei olla tyytyväisii vaikkei koko bileitä ole vielä edes ollu.

---

Viittaan tuohon ylläolevaan.


---
kriba, 19.10.2006 15:05:
Meitsi ainaki menee paikalle ja pitää helvetin hauskaa koko raha edestä ja ehkä vähän vielä enemmänki. Sit jos on paskat bileet ja dekot ym sit tuun avautuu ja aukoo päätä tänne. Vähä skarppausta toho touhuu .

---

Niin minäkin ajattelin pitää hauskaa. Nyt vain, ja hemmetti varaan siihen itselleni 40 egeä lipusta maksaneena oikeuden, hieman mietin sitä miten tämä ilta tulee kohdaltani onnistumaan. Kuten sanottua, voihan se olla niinkin, että lauantaista tulee elämäni klubi-ilta.



Ok. Ymmärrän pointin. Kuitenkin täpötäysiä klubikeikkoja kokeneena joista ainakin itse olen nauttinut täysin rinnoin, en vielä revi harvaita hiuksia päästäni, koska koskaan ei tiedä ennen kuin itse H-hetkellä. Siinä mielessä mielestäni paikka on parempi, että jäähalli on aika kolkko, tästä on tietty monta mielipidettä.

Ehkä olen ajatuksineni täysin väärässä eikä kenelläkään ole hauskaa ko. iltana ja kaikki menee päin peetä, mutta yritän kuitenkin vielä tässä vaiheessa ajatella että illasta tulee hyvä muutoksista huolimatta. Ja yhäkin paikan vaihdossa on se hyvä puoli, että se on lähempänä Gloriaa johon pitää mennä jatkamaan iltaa.
johannyt

Posts: 454

#157 • • johannyt helvetiac
harmittaa vähän. lähinnä se ettei suomes riitä tarpeeks yleisöö tohon jäähallikeikkaan :/ harmittaa kans se tuleva tungos stokikses. no toivotaan parasta.

se iso show ois ollu kiva. ois pitäny olla siel sonaris sillo..
Individual

Posts: 10,942

#158 • • Edited Individual HYPNO!

kriba, 19.10.2006 15:27:
Ok. Ymmärrän pointin. Kuitenkin täpötäysiä klubikeikkoja kokeneena joista ainakin itse olen nauttinut täysin rinnoin, en vielä revi harvaita hiuksia päästäni, koska koskaan ei tiedä ennen kuin itse H-hetkellä. Siinä mielessä mielestäni paikka on parempi, että jäähalli on aika kolkko, tästä on tietty monta mielipidettä.


Onhan se kolkko, mutta täytenä niin hieno mesta, ettei mitään rajaa. Se fiilis, se fiilis, mutta kuten sanottua, nyt kun sitä ei pystytty ihmisten mielenkiinnon puutteesta johtuen toteuttamaan, niin miksipä sitä sitten pitämään väkipakolla siellä (tiedä olisiko tämä ollut millään muotoa edes mahdollista ko. lipunmyynnillä), vaan viedään sitten tapahtuma sellaiseen paikkaan missä se varmasti rokkaa ja räjäyttää katon ilmaan. Mutta kun olis tahtonut isoa ja nyt ei saa niin isoa *justjoo*, niin se hieman vituttaa, siis tässä vaiheessa. Su- yöllä kotiin matkatessa voi olla maailman onnellisin ihminen keikan jälkeen.


kriba, 19.10.2006 15:27:
Ehkä olen ajatuksineni täysin väärässä eikä kenelläkään ole hauskaa ko. iltana ja kaikki menee päin peetä, mutta yritän kuitenkin vielä tässä vaiheessa ajatella että illasta tulee hyvä muutoksista huolimatta. Ja yhäkin paikan vaihdossa on se hyvä puoli, että se on lähempänä Gloriaa johon pitää mennä jatkamaan iltaa.


Äh, etkä ole. Kivaa siellä tulee olemaan. *vink*
drS

Posts: 1,939

#159 • • drS
vai sellasta.

mun lipussa lukee "kenttäpaikka", jos en sellasta saa ni rahat takas! nojoo, kyl sinne halliin ois ennemmin halunnu kun harvoin tollasia massiivisia konsertteja tulee todistettua. toisaalta munkin mielestä uw:n kokoinen bändi ja show sopii paremmin klubille, jollei meininki ihan älyttömästi oo kasvanu everything everything -ajoista.
KaiKiKo?

Posts: 48

#160 • • KaiKiKo?
ite oon kyl kyrpä otassa ,koska stockholmin akustiikka kusee niin saatanasti. ei helvetti!
näköjään ei pidä olla selvinpäin keikalla niin ei vituta soundipuoli teknisesti... blaah.